Nog 7 dagen om het in te halen. Laat de moed niet zakken.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat die alsnog al vergeven is dankzij een overtuigende performance in de eerste helft van de maand.
En anders is ze er op de avond van 30 september en lopen we de prijzen alsnog misquote:Op woensdag 23 september 2020 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat die alsnog al vergeven is dankzij een overtuigende performance in de eerste helft van de maand.
Heb zo wel ooit het dodetopicspel gewonnenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog 7 dagen om het in te halen. Laat de moed niet zakken.
of we moeten dit doen:quote:Op woensdag 23 september 2020 12:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En anders is ze er op de avond van 30 september en lopen we de prijzen alsnog mis
Blozende meisjesquote:Op woensdag 23 september 2020 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
jij en @:vosss laten me blozen met zo'n mooi compliment
Hahaquote:Op woensdag 23 september 2020 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
of we moeten dit doen:
https://www.nu.nl/opmerke(...)-oude-televisie.html
Kan je dat nu doen bij jobi in de buurt?quote:Op woensdag 23 september 2020 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Haha3 jaar terug heb ik overigens iets vergelijkbaars veroorzaakt in mijn straat. M'n AOP (Abonnee Overname Punt) was defect en daardoor vloog er blijkbaar ook ongewenst signaal terug de wijkkast in, met als gevolg dat anderen internetstoringen hadden.
Stond er om half 9 's ochtends (zou net naar m'n werk) ineens een Ziggo busje. De medewerker belde aan, melde het probleem en zou me moeten afsluiten of direct de AOP vervangen.
Helaas moest ik naar m'n werk. Kon het oplossen door m'n modem af te koppelen en te beloven dat ik de AOP zelf zou vervangen (dat was immers onderdeel van m'n eigen werk)
Niets meer van gehoord, dus zal daarmee wel opgelost zijn
Tuurlijk! Maar ze heeft vast ook een smartphonequote:Op woensdag 23 september 2020 13:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je dat nu doen bij jobi in de buurt?
Het viel mee, de kies was vrij snel doormiddenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He bah, naarVeel sterkte met het herstel! Altijd vervelender als ze zo'n kies er in delen uit moeten halen; dat had ik aan 1 kant ook.
Het is ook vrij lastig om het mooi en goed op beeld te krijgen. Naast meerdere camera's zou je dan ook voor iedereen een microfoon willen hebben, plus apparatuur om het allemaal fatsoenlijk op te nemen. Dat lukt niet op een mooie manier met een simpele JVC-camcorder met alleen een ingebouwde microfoon.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een ding... virtuele tickets verkopen en het filmpje alleen delen aan degenen die betalen is nog een optieMaar ook dan... je kan het downloaden, verspreiden, etc... lastig...
Gewoon desserts bestellenquote:Op woensdag 23 september 2020 13:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Het viel mee, de kies was vrij snel doormiddenDe tandarts heeft het bot ook met rust gelaten, dus dat zou allemaal goed moeten gaan. Fingers crossed!
Een vriend is in de buurt en het plan is om met hem wat te gaan drinken. Dat zou goed moeten gaan, maar nu was er de wens om ook wat te eten daarbij. Prima idee, gezellig ook, maar ik ben nu wel op de menukaarten aan het kijken of er ook dingen op staan waar je niet te veel voor hoeft te kauwenGewoon, om zeker te zijn
Nee, klopt, maar meestal is er wel een geluidstechnicus aanwezig toch? Anders hoort de zaal ook nietsquote:Op woensdag 23 september 2020 13:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is ook vrij lastig om het mooi en goed op beeld te krijgen. Naast meerdere camera's zou je dan ook voor iedereen een microfoon willen hebben, plus apparatuur om het allemaal fatsoenlijk op te nemen. Dat lukt niet op een mooie manier met een simpele JVC-camcorder met alleen een ingebouwde microfoon.
Dat wel, maar ze hebben niet altijd microfoonsquote:Op woensdag 23 september 2020 13:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar meestal is er wel een geluidstechnicus aanwezig toch? Anders hoort de zaal ook niets
Direct opnemen vanaf z'n mengpaneel
Meestal zit de geluidstechnicus er voor en niet naastquote:Op woensdag 23 september 2020 13:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze hebben niet altijd microfoonsEn de geluidstechnicus zit er ook wel eens naast
Nee hij is geannuleerdquote:Op woensdag 23 september 2020 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt 'ie wel netjes vandaag binnen?
We sturen de knokploeg wel op ze afquote:
Stomme cancelcultuur ookquote:
#freedebezorgingvanAHquote:
Even gevolgd, al was het alleen maar voor mogelijke reacties. #ramptoeristquote:Op woensdag 23 september 2020 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt een dagtaak wel om hier mee bezig te zijn
Gewoon een centrale erbij in Borssele, dan is het een prima plan.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word hier niet zo blij van:
[ twitter ]
Leuke laatste zin ook: "Het kabinet gaat nu onderzoek doen of en in welke regio's er belangstelling is voor de bouw van kerncentrales." Ik kan me niet voorstellen dat er regio's zijn die er op zitten te wachten. En ik wil dat ding zeker niet in de Eemshaven (want die locatie staat vast op de shortlist), dan wordt het RELLEN.
OPHEF, dit dat.
Eemshaven, Rotterdam en Borsele zijn de opties. Wat mij betreft naast de huidige in Borsele bouwen en daarna die slopen.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:15 schreef Cyan9 het volgende:
Ik word hier niet zo blij van:
[ twitter ]
Leuke laatste zin ook: "Het kabinet gaat nu onderzoek doen of en in welke regio's er belangstelling is voor de bouw van kerncentrales." Ik kan me niet voorstellen dat er regio's zijn die er op zitten te wachten. En ik wil dat ding zeker niet in de Eemshaven (want die locatie staat vast op de shortlist), dan wordt het RELLEN.
OPHEF, dit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |