Hij heeft er niet zijn tanden in kunnen zetten.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)achwekkend-toch.html
Dat gaan we allen in spanning afwachten vanavond.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Meke gaat dit invloed hebben op jouw boodschappenlevering tijdens de Jitsi vanavond?
Geen AH op 1 a 2 minuten loopafstand hebbenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Meke gaat dit invloed hebben op jouw boodschappenlevering tijdens de Jitsi vanavond?
Ja die scorebord journalistiek inderdaad. Door die titels kan hij eeuwig overal mee wegkomen. Terwijl hij daarna overal getaald heeft. Plus dat in zijn jaren Europees er niks werd klaar gespeeld bij Ajax.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:03 schreef ijs_beer het volgende:
'Maar hij is wel 4x kampioen in Nederland geworden'![]()
Ja, maar het Nederlandse voetbal zat toen in z'n geheel in een wak, goddomme. Toen kon zelfs een blinde voetballer met 1 been nog in de spits staan bij Feyenoord en een keeper met 1 arm bij PSV, ook als spits ja..
Meke kan er ook niks aan doen dat ze niet in een wereldstad woont!quote:Op woensdag 23 september 2020 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen AH op 1 a 2 minuten loopafstand hebben
Straks op het EK drie keer in de poule in elk geval.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gewoon een ploeg treffen die alles dichtgooit.
En Frank die dan gaat vertellen aan dat we wel meer balbezit hadden en daarom hadden motten winnen.
Die heeft vrijdag t/m maandag redelijk intensieve toneeldagen gehad, dus ze kan zomaar nog wat vermoeid zijn daarvanquote:
Dus vanavond in slaap vallend jobi bij jitsi?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heeft vrijdag t/m maandag redelijk intensieve toneeldagen gehad, dus ze kan zomaar nog wat vermoeid zijn daarvan
Kaakchirurg of tandarts?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:18 schreef H_T het volgende:
Verstandskies is er uit overigens. De vorige werkte nog aardig mee, deze had er wat minder trek in en bleef stevig vast zitten. Uiteindelijk is die er in twee delen uit gehaald, maar verder niets bijzonders. Gaasje mag er straks uit en dan kan ik om te beginnen rustig wat water drinken
Echt een dagtaak wel om hier mee bezig te zijnquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Meanwhile gaat @:naatje_1 viraal.
Als je nog over hebt, ik bied me aanquote:Op woensdag 23 september 2020 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net Friese oranjekoek gehaald bij de bakker![]()
Tandartsquote:Op woensdag 23 september 2020 12:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kaakchirurg of tandarts?
Beterschap.
Ik had vlak voor de lockdown mijn verstandskiezen laten trekken. Ik kauwde mijn eten aan 1 kant van mijn mond.
Nee heb m zondag al besteldquote:Op woensdag 23 september 2020 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus ze komen vanavond tijdens jitsi binnen.quote:
Tussen 18u en 22uquote:Op woensdag 23 september 2020 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ze komen vanavond tijdens jitsi binnen.
Gezelligquote:Op woensdag 23 september 2020 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oke ik kom vanavond bij jou eten.
Dit willen we wel live zien op jitsiquote:
Met slagroom of crème?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net Friese oranjekoek gehaald bij de bakker![]()
Anders gaat VBL en ESF on Tour richting Barcelonaquote:Op woensdag 23 september 2020 12:38 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop maar dat Koeman succes heeft met Barcelona, anders word ik helemaal boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |