abonnement Unibet Coolblue
pi_195199853
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je uitleg wat een gedachte-experiment is.

Die is namelijk niet beknopt maar incorrect.
1. Begrijp je echt niet wat ik bedoelde? Of 2. Doe je nu net alsof?
pi_195200103
Verklaring videofragment college filosofie - De Haagse Hogeschool

Wij werden gisteren gewezen op een videofragment. De hogeschool heeft uitgezocht wat er zich precies heeft afgespeeld. Het getoonde fragment is afkomstig van een filosofie college ethiek. In dit college worden ethische vraagstukken behandeld, dit is onderdeel van het curriculum. In de context van het gehele betoog van de docent is volstrekt duidelijk hoe de vragen, die in het bewuste fragment te zien zijn, zijn bedoeld. Vanuit ethisch perspectief heeft de docente een voorbeeld gegeven van onjuist redeneren. Er is op geen enkele manier sprake van aanzet tot haat of erger. Wij betreuren het dat deze citaten uit hun verband zijn getoond en daarmee een verkeerde indruk kunnen wekken.

https://www.dehaagsehoges(...)nt-college-filosofie
pi_195200148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

1. Begrijp je echt niet wat ik bedoelde?
als het ging om wat ik wel of niet begrijp had je je de uitleg kunnen besparen, ik wist namelijk al wat een gedachte-experiment is.
quote:
Of 2. Doe je nu net alsof?
Aangezien ik je op je fout wijs impliceert dat uiteraard al dat ik het begrijp, anders kan ik je er niet op wijzen. Dus hoe je er bij komt dat ik je uitleg niet zou begrijpen is me eerlijk gezegd een raadsel.

Nee, waar het om gaat is dat jij een feitelijk onjuiste uitleg geef. Ik jou daar op wijs maar jij om de een of andere reden kunt niet erkennen dat je uitleg feitelijk onjuist is. In plaats daarvan kom je met allerlei excuses en uitvluchten.

Een beetje beknopt
Een beetje simpel gehouden
Alleen jij valt er over
Etc.

Nee, feitelijk onjuist.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195200213
Over het voorbeeld van moorden zegt ze:
"Op het moment dat je een keer zegt: 'voor een keer mag het wel', dan kom je in gevarengebied terecht. Want als ik wel Hitler mag vermoorden, waarom zou ik dan ook niet de handlanger van Hitler mogen vermoorden? Of Trump op dit moment? Of Baudet?"


https://nos.nl/l/2349379
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:34:10 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195200249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee, dat stuk maakt duidelijk dat ze het punt niet snappen. Net zoals jij het punt niet snapt. Net zoals meer mensen hier het punt niet snappen.

Geeft niets, kan gebeuren.
Aangezien jij het punt blijkbaar wel weet te herkennen, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om je medemens een beetje op weg te helpen door te vertellen wat dat punt dan behelst?
Huilen dan.
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:40:20 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_195200368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:32 schreef Bluesdude het volgende:
Over het voorbeeld van moorden zegt ze:
"Op het moment dat je een keer zegt: 'voor een keer mag het wel', dan kom je in gevarengebied terecht. Want als ik wel Hitler mag vermoorden, waarom zou ik dan ook niet de handlanger van Hitler mogen vermoorden? Of Trump op dit moment? Of Baudet?"


https://nos.nl/l/2349379
Hey het is precies zoals iedereen met het kleinste beetje verstand voorspelde. Wie had dit aan kunnen zien komen? Wie?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:43:41 #207
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195200440
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Hey het is precies zoals iedereen met het kleinste beetje verstand voorspelde. Wie had dit aan kunnen zien komen? Wie?
Schokkend inderdaad. Je moet welhaast geen paranoïde mafkees zijn die iedere kans aangrijpt om het 'linkse onderwijs' verdacht te maken om dit verwacht te hebben.
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 15:44:44 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195200462
niks aan de hand dus

al had ik Baudet niet als voorbeeld hebben gebruikt maar dat is meer vanwege de lange teentjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:48:25 #209
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195200534
Types die welbewust misleidende filmpjes produceren om de boel op te ruien mogen van mij een flinke draai om de oren krijgen. (Maar ja, als fysieke straffen in zulke gevallen zijn toegestaan, waar leg je dan de grens?)
pi_195200596
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 11:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De ironie is dat juist deze personen het meest gebaat zouden zijn bij een filosofische oefening zo nu en dan. Dat pleit eigenlijk alleen maar voor meer filosofie in het onderwijs.
Maar dit is geen filosofie maar linkse indoctrinatie. Speelt al jaren en ze passen precies dezelfde mechanismen als de nazi's toe. Zoals het vormen van een vijandsbeeld, maar het geniale van links is, dat ze het eigen volk tot vijand maken en andersdenkenden. Leerlingen opzadelen met volstrekt misplaatst schuldgevoel; over het oorlogsverleden, het milieu.
Het "volk" was niet het probleem in de oorlog, maar politieke leiders.
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:54:30 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195200644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:51 schreef nomina het volgende:

[..]

Maar dit is geen filosofie maar linkse indoctrinatie. Speelt al jaren en ze passen precies dezelfde mechanismen als de nazi's toe. Zoals het vormen van een vijandsbeeld, maar het geniale van links is, dat ze het eigen volk tot vijand maken en andersdenkenden. Leerlingen opzadelen met volstrekt misplaatst schuldgevoel; over het oorlogsverleden, het milieu.
Het "volk" was niet het probleem in de oorlog, maar politieke leiders.
Dit is satire?
Huilen dan.
pi_195200701
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 september 2020 13:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Oh okee.

Post even een filmpje waarin een docent hetzelfde voorlegt met Hitler > v.d Graaf > Klaver in de hoofdrollen.
Want dan zal dat ook even vaak voorkomen.
Wanneer heeft Trump Baudet vermoord dan?

Nee, het verdiend geen schoonheidsprijs maar ik kan de gedachtengang van de hoogleraar best wel volgen. Aan de andere kant had zijn Marcus Bakker en consorten niet meer bekend bij de leerlingen dus is er gewoon geen extreem links voorbeeld voorhanden als voorbeeld. Gelukkig bestaat dan niet meer in de NL politiek.
pi_195200740
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Aangezien ik je op je fout wijs impliceert dat uiteraard al dat ik het begrijp, anders kan ik je er niet op wijzen. Dus hoe je er bij komt dat ik je uitleg niet zou begrijpen is me eerlijk gezegd een raadsel.

Nee, waar het om gaat is dat jij een feitelijk onjuiste uitleg geef. Ik jou daar op wijs maar jij om de een of andere reden kunt niet erkennen dat je uitleg feitelijk onjuist is. In plaats daarvan kom je met allerlei excuses en uitvluchten.

Een beetje beknopt
Een beetje simpel gehouden
Alleen jij valt er over
Etc.

Nee, feitelijk onjuist.
Ik heb zelf aangegeven dat het duidelijker was geweest om er een paar woordjes aan toe te voegen. Ik heb zelfs sorry gezegd.

Dus ik had beter niet kunnen zeggen 'zal ik morgen met de fiets of met de auto naar mijn werk moeten gaan', maar iets in de trant van 'hoe is het/wat zijn de gevolgen als ik morgen met de fiets of met de auto naar mijn werk ga'.

Overigens is er niemand over gevallen, en is het ook niet belangrijk, want niemand is geschaad.

Maar goed, de enige reden dat jij hier op terug komt is om aan te tonen dat ik er naast zat (maar die krijg je van mij), en dat ik niet slim ben en jij dat wel bent. Dat past ook in je straatje over je academische opleiding (ir.) en je IQ-gezeur. Meer kan ik er niet van maken.
pi_195200937
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:25 schreef Bluesdude het volgende:
Verklaring videofragment college filosofie - De Haagse Hogeschool

Wij werden gisteren gewezen op een videofragment. De hogeschool heeft uitgezocht wat er zich precies heeft afgespeeld. Het getoonde fragment is afkomstig van een filosofie college ethiek. In dit college worden ethische vraagstukken behandeld, dit is onderdeel van het curriculum. In de context van het gehele betoog van de docent is volstrekt duidelijk hoe de vragen, die in het bewuste fragment te zien zijn, zijn bedoeld. Vanuit ethisch perspectief heeft de docente een voorbeeld gegeven van onjuist redeneren. Er is op geen enkele manier sprake van aanzet tot haat of erger. Wij betreuren het dat deze citaten uit hun verband zijn getoond en daarmee een verkeerde indruk kunnen wekken.

https://www.dehaagsehoges(...)nt-college-filosofie
Ook al is het een voorbeeld van onjuist redeneren. Het zaadje is gepland. Het had ook neutraal gekund. Mag ik persoon A doden als...
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 16:12:37 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195200967
lijkt me wat vergezocht allemaal hoor

filosofie is toch heel het jaar door dit soort mindgames
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195200971
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Hey het is precies zoals iedereen met het kleinste beetje verstand voorspelde. Wie had dit aan kunnen zien komen? Wie?
Waarom dan die associaties? Ze had ook Klaver of Halsema kunnen zeggen. Puur haatzaaierij.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:22:32 #217
8369 speknek
Another day another slay
pi_195201165
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:12 schreef nomina het volgende:

[..]

Waarom dan die associaties? Ze had ook Klaver of Halsema kunnen zeggen. Puur haatzaaierij.
Misschien vanwege Volkert?

...maar ze argumenteert juist dat je het niet moet doen, het is tegenovergestelde van haatzaaierij.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195201188
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:11 schreef nomina het volgende:

[..]

Ook al is het een voorbeeld van onjuist redeneren. Het zaadje is gepland. Het had ook neutraal gekund. Mag ik persoon A doden als...
Onjuist redeneren?

Klinkt best ongeloofwaardig. Vooral toen de docente zei zich geremd te voelen omdat het opgenomen werd. Laat ze dan het hele fragment maar openbaar maken.
pi_195201198
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:12 schreef nomina het volgende:

[..]

Waarom dan die associaties? Ze had ook Klaver of Halsema kunnen zeggen. Puur haatzaaierij.
Dit is jouw haatzaaierij
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:25:37 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195201219
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:11 schreef nomina het volgende:

[..]

Ook al is het een voorbeeld van onjuist redeneren. Het zaadje is gepland. Het had ook neutraal gekund. Mag ik persoon A doden als...
Nou. Nee.

Het gaat om een college met filosofische insteek, het is niet heel gek dat daar 'prikkelende' vragen worden gesteld. Op basis van het getoonde fragment is af te leiden dat ze vraagt naar (morele) argumenten om een 'op zichzelf slechte daad' ethisch te kunnen verantwoorden.

Een mooi beginpunt is dan het vermoorden van Hitler: hij staat namelijk redelijk unaniem te boek als slechterik. Vervolgens wordt een gevaarlijke en helaas machtige idioot (Trump) genoemd, en daarna een populist van eigen bodem (Baudet). Het gaat om de glijdende schaal, die jij blijkbaar niet ziet. Ergens op die glijdende schaal wordt er een punt bereikt waarop de toehoorder zegt "Nee, die mag niet!" en dan is de vervolgvraag "Waarom hij niet, en die anderen wel?"

Het zegt meer over diegenen die menen dat daar iets mis mee is, dan over de docente in kwestie.
Huilen dan.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:26:23 #221
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_195201241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:11 schreef nomina het volgende:

[..]

Ook al is het een voorbeeld van onjuist redeneren. Het zaadje is gepland. Het had ook neutraal gekund. Mag ik persoon A doden als...
Lijkt me (bij nader inzien) juist veel logischer om de associaties te leggen met Baudet en Wilders. Juist vanwege de vele WOII vergelijkingen die onterecht gemaakt worden.

En "het zaadje is gepland" lijkt me echt heel ver gezocht. Kun je dit ook maar op enige manier onderbouwen?
Krekker is de bom!
pi_195201255
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nou. Nee.

Het gaat om een college met filosofische insteek, het is niet heel gek dat daar 'prikkelende' vragen worden gesteld. Op basis van het getoonde fragment is af te leiden dat ze vraagt naar (morele) argumenten om een 'op zichzelf slechte daad' ethisch te kunnen verantwoorden.

Een mooi beginpunt is dan het vermoorden van Hitler: hij staat namelijk redelijk unaniem te boek als slechterik. Vervolgens wordt een gevaarlijke en helaas machtige idioot (Trump) genoemd, en daarna een populist van eigen bodem (Baudet). Het gaat om de glijdende schaal, die jij blijkbaar niet ziet. Ergens op die glijdende schaal wordt er een punt bereikt waarop de toehoorder zegt "Nee, die mag niet!" en dan is de vervolgvraag "Waarom hij niet, en die anderen wel?"

Het zegt meer over diegenen die menen dat daar iets mis mee is, dan over de docente in kwestie.
Maar dan is het toch vreemd dat het onder onjuist redeneren geschaard wordt?
pi_195201310
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb zelf aangegeven dat het duidelijker was geweest om er een paar woordjes aan toe te voegen. Ik heb zelfs sorry gezegd.

Dus ik had beter niet kunnen zeggen 'zal ik morgen met de fiets of met de auto naar mijn werk moeten gaan', maar iets in de trant van 'hoe is het/wat zijn de gevolgen als ik morgen met de fiets of met de auto naar mijn werk ga'.

Overigens is er niemand over gevallen, en is het ook niet belangrijk, want niemand is geschaad.
Nou prima.
quote:
Maar goed, de enige reden dat jij hier op terug komt is om aan te tonen dat ik er naast zat (maar die krijg je van mij), en dat ik niet slim ben en jij dat wel bent. Dat past ook in je straatje over je academische opleiding (ir.) en je IQ-gezeur. Meer kan ik er niet van maken.
Nee hoor. De enige reden dat ik hier op terug kom is omdat het feitelijk onjuist is.

De reden dat ik heb genoemd dat ik ingenieur ben is omdat de user waar ik op reageerde een adhominem maakte en wilde benoemen dat ik waarschijnlijk op hbo niveau heb gestudeerd. Ik weerlegde dus simpelweg een feitelijke onjuistheid.

Over mijn iq heb ik het niet gehad.

Kortom, als het feitelijk onjuist is zal ik daar inderdaad tegenin gaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 22 september 2020 @ 16:34:02 #224
408813 crew  trein2000
pi_195201362
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:48 schreef Iblardi het volgende:
Types die welbewust misleidende filmpjes produceren om de boel op te ruien mogen van mij een flinke draai om de oren krijgen. (Maar ja, als fysieke straffen in zulke gevallen zijn toegestaan, waar leg je dan de grens?)
Ik zou ze uitsluiten van verdere deelname aan de collegereeks. Door de aanwezigheid van deze student(en) is de veiligheid immers niet meer gewaarborgd.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195201410
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou prima.
[..]

Nee hoor. De enige reden dat ik hier op terug kom is omdat het feitelijk onjuist is.
Kom je ook op je eigen onfeitelijkheden terug? Bijvoorbeeld dat Captain_Jack_Sparrow schuimbekkend achter z'n computer zit? Dat hij leugens verkondigde en dat hij een laag IQ zou hebben (dat laatste was een insinuatie).

quote:
De reden dat ik heb genoemd dat ik ingenieur ben is omdat de user waar ik op reageerde een adhominem maakte en wilde benoemen dat ik waarschijnlijk op hbo niveau heb gestudeerd. Ik weerlegde dus simpelweg een feitelijke onjuistheid.

Over mijn iq heb ik het niet gehad.
Dat beweerde ik ook niet. Het ging over iemands anders IQ.

quote:
Kortom, als het feitelijk onjuist is zal ik daar inderdaad tegenin gaan.
Ben benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 22-09-2020 16:44:44 ]
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 16:36:52 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195201420
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik zou ze uitsluiten van verdere deelname aan de collegereeks. Door de aanwezigheid van deze student(en) is de veiligheid immers niet meer gewaarborgd.
lijkt me wat overdreven
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:37:36 #227
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195201435
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:12 schreef nomina het volgende:

[..]

Waarom dan die associaties? Ze had ook Klaver of Halsema kunnen zeggen. Puur haatzaaierij.
Wanneer Klaver of Halsema gezegd wordt lees jij het niet in het nieuws.
pi_195201440
Gaat de Haagse Hogeschool nog het hele fragment openbaar maken?

Onder andere het deel waaruit het onjuiste formuleren naar voren komt?
  Redactie Sport dinsdag 22 september 2020 @ 16:38:26 #229
274204 crew  Mexicanobakker
pi_195201450
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 11:12 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Een filosofische les. Ze begint met de stelling dat je Hitler mag vermoorden. Vervolgens wil ze een grens laten duiden door de leerlingen.
Zonder context kunnen we inderdaad niet stellen of deze opmerkingen inderdaad echt een gevaarlijke insteek bevatten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_195201455
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Hey het is precies zoals iedereen met het kleinste beetje verstand voorspelde. Wie had dit aan kunnen zien komen? Wie?
Die oh ik moet oppassen want ik word gefilmd quote, maakte het fragment wel af hoor.
pi_195201512
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:12 schreef nomina het volgende:

[..]

Waarom dan die associaties? Ze had ook Klaver of Halsema kunnen zeggen. Puur haatzaaierij.
Klaver en Halsema schurken niet tegen fascisme aan en niemand zou begrijpen waarom je ze in een rijtje met Hitler en Trump zou zetten. Stalin, Kim en Baudet is ook verwarrender dan Stalin, Kim en Klaver.
pi_195201530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Kom je ook op je eigen onfeitelijkheden terug? Bijvoorbeeld dat Captain_Jack_Sparrow schuimbekkend achter z'n computer zit? Dat hij leugens verkondigd en dat hij een laag IQ zou hebben (dat laatste was een insinuatie).
ik heb het niet over onfeitelijkheden, ik heb het over feitelijke onjuistheden. Dat is iets anders.

Dat hij een laag iq heeft heb ik niet gezegd. Dit is dus een feitelijke onjuistheid van jouw kant.
quote:
Dat beweerde ik ook niet. Het ging over iemands anders IQ.
En dat is dus onjuist, zie hierboven.
quote:
Ben benieuwd.
zie hierboven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195201549
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Die oh ik moet oppassen want ik word gefilmd quote, maakte het fragment wel af hoor.
Ik denk dat de Haagse Hogeschool haar kont wil redden met het 'onjuist redeneren' stuk.

Kan me haast niet voorstellen dat dit fragment daar over gaat.
pi_195201560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
ik heb het niet over onfeitelijkheden, ik heb het over feitelijke onjuistheden. Dat is iets anders.

Dat hij een laag iq heeft heb ik niet gezegd. Dit is dus een feitelijke onjuistheid van jouw kant.
En dat heb ik niet gezegd. Je insinueerde het.

Je post is helaas verwijderd. Want je was goed mad.
pi_195201597
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dat heb ik niet gezegd. Je insinueerde het.

Je post is helaas verwijderd. Want je was goed mad.
Ik insinueerde helemaal niets over de hoogte van zijn iq. Ik insinueerde iets anders, wat ik niet zal herhalen aangezien mijn eerdere post verwijderd is maar daar sta ik nog steeds achter.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195201611
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik insinueerde helemaal niets over de hoogte van zijn iq. Ik insinueerde iets anders, wat ik niet zal herhalen aangezien mijn eerdere post verwijderd is maar daar sta ik nog steeds achter.
Dit wordt een welles/nietes spelletje.

Ik heb duidelijk gelezen dat jij het in negatieve zin over zijn IQ had.
pi_195201613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Klaver en Halsema schurken niet tegen fascisme aan en niemand zou begrijpen waarom je ze in een rijtje met Hitler en Trump zou zetten. Stalin, Kim en Baudet is ook verwarrender dan Stalin, Kim en Klaver.
Het zou ze sieren als ze een volgende keer een dergelijk rijtje gebruikt. Constant rechtse politici in een dergelijk negatief rijtje benoemen is anders toch wel een soort van indoctrinatie (de kracht der herhaling is machtig).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:47:06 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195201614
quote:
83s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt me wat overdreven
Dat zou ik ook niet doen, maar er is wel wat voor te zeggen. Immers: als je continu op eieren moet lopen omdat uitspraken volledig uit de context getrokken gepresenteerd kunnen worden kan je niet meer fatsoenlijk college geven.
Huilen dan.
pi_195201623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dit wordt een welles/nietes spelletje.

Ik heb duidelijk gelezen dat jij het in negatieve zin over zijn IQ had.
Ik zal je wel even dmen waar ik het werkelijk over had.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:48:10 #240
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_195201630
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 13:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Is dat zo vreemd dan?
Ja man, is allemaal eigen verantwoordelijkheid, je gaat toch geen juffie meer spelen na de middelbare school
:')
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 16:48:29 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195201635
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet doen, maar er is wel wat voor te zeggen. Immers: als je continu op eieren moet lopen omdat uitspraken volledig uit de context getrokken gepresenteerd kunnen worden kan je niet meer fatsoenlijk college geven.
er valt echt helemaal niets voor te zeggen

mensen moeten gewoon niet zo steigeren als ze iets niet meteen begrijpen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:49:54 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195201660
quote:
83s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

er valt echt helemaal niets voor te zeggen
Waarom niet?
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 16:51:40 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195201698
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom niet?
waarom wel?

als je niet wil dat er filmpjes gemaakt en/of geupload worden dan moet je telefoontjes verbieden

niet lang leve de lol en dan achteraf die persoon verbannen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195201779
quote:
83s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:51 schreef sp3c het volgende:
als je niet wil dat er filmpjes gemaakt en/of geupload worden dan moet je telefoontjes verbieden
Dat klinkt mij als docent als muziek in de oren.

Helaas denken veel schoolleidingen daar anders over.
-
pi_195201799
Maar 't is weer een typisch hedendaags verschijnsel: een videootje over een (waarschijnlijk) uit een verband gerukt citaat, waar vervolgens duizenden mensen en een handvol politici zich weer over zitten op te winden.

Next.
-
pi_195201854
De hulptroepen van Joop.nl zijn overduidelijk hinderlijk aanwezig in dit topic.

Zelf Mods zitten bij die enge kliek :{w
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_195201857
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het is misschien juist voer voor een andere les. Mooi voorbeeld van cherry picking, social media en framing.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:59:58 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195201868
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar dan is het toch vreemd dat het onder onjuist redeneren geschaard wordt?
Je kan een glijdende schaal toch ook als voorbeeld gebruiken om onjuist redeneren te illustreren? Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Ik hoop dat we ooit nog een langer stuk van dit college te zien krijgen.
Huilen dan.
  dinsdag 22 september 2020 @ 17:01:47 #249
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_195201897
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2020 13:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Wat moet ik me in jezusnaam daarbij voorstellen? Geen slave drives denk ik? En geen blacklist? Genderneutrale stekkers?

:D
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
if(user.IsNeger)
{

   LogInWithPoorlyTestedShittilyProgrammedFunction();

}
else
{
   LogInWithWellTestedFunction();
}

Zoals met de waterfonteintjes in de VS dus
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 22 september 2020 @ 17:03:25 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195201941
quote:
83s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom wel?
Dat heb ik uitgelegd :P . Let wel: ik zeg niet dat ik er een voorstander van ben (absoluut niet), maar dat er wat voor te zeggen is.
quote:
als je niet wil dat er filmpjes gemaakt en/of geupload worden dan moet je telefoontjes verbieden

niet lang leve de lol en dan achteraf die persoon verbannen
Dat lijkt me wijzer, alleen in dit geval gaat het om een opgenomen (gestreamd?) college. Mobieltjes verbieden heeft dan weinig zin.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')