Verkeerde @Charrellquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:17 schreef onlogisch het volgende:
#Ikdoenietmeermee nu op NPO radio1
@:Charrel
quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:17 schreef onlogisch het volgende:
#Ikdoenietmeermee nu op NPO radio1
@:Charrel
Papa kijkt wel even.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:25 schreef Charrell het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CFalU4jHB0G/?igshid=2grkkidv52dd
Krijg de link niet ingesloten
Waarom schreeuwt die man zo?quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Papa kijkt wel even.
[ instagram ]
"Ja maar de IC's liggen leeg!!!!!!!!!"quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
Samen met Bizzey, Brace en Tim Douwsma krijgen we de overheid onder controle.
Je vergeet Famke Louise. Denk toch wel dat zij de drijvende kracht is achter dit consortium.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
Samen met Bizzey, Brace en Tim Douwsma krijgen we de overheid onder controle.
Is wel zo.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
"Ja maar de IC's liggen leeg!!!!!!!!!"
Man man man.
Ik stel voor dat we dit soort lui deporteren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Man man man.
Eens.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dit soort lui deporteren.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Radio 1 het nieuws van "alle" kanten.
[ afbeelding ]
Ja. Wat een discussie ookquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het item over juichen al geweest?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het item over juichen al geweest?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Saind
@:Kapiteintje (rip)
@:KnutdeIJsbeer
@:Littlerabbit
@:Doublepain (rip)
@:Opperkleurder
@:DonRaja
@:Jojoortje
@:Lange_Lans
@:Sked
@:Smoofie
@:hafcfan
@:napoleonfour
Zomaar even een groep vaste stamgasten die ons de afgelopen jaren de rug hebben toegekeerd en hier niet langer dagelijks posten. Sommige zien we nooit meer, andere zéér sporadisch
Nu moeten we het met 3 verschillende @:Scrummie2.1 's doen.
Scrummie2.0quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb je de afgelopen 2 jaar gehad?
hun IQ's ook welquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Man man man.
Geen flauw idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie alweer 3 jaar rip joh?
@Lange_Lans post hier toch regelmatigquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Zomaar even een groep vaste stamgasten die ons de afgelopen jaren de rug hebben toegekeerd en hier niet langer dagelijks posten. Sommige zien we nooit meer, andere zéér sporadisch
Mwah, veel minder dan vroeger.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:lange_lans post hier toch regelmatig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, die is een beetje boos.quote:
Qua absolute aantallen wel denk ik, maar het aantal users neemt af.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Met al die verplichte thuiswerkers is deze sc toch weer redelijk op niveau de laatste tijd?
www.arcee862.comquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:19 schreef Coco. het volgende:
Welke website kan je mooi al die stats zien?
@:onlogisch
Oh. Sec.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beetje tempo graag, ik zit vol spanning te wachten.
Was zonder Carona wel een stevige daling geweest denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Ten opzichte van vorig jaar scheelt het nog geen topic
Ben geen boomer, ga een beetje naar radio 1 luisterenquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Ab Osterhaus nu bij Sven @ Npo radio 1 @:Scrummie2.1 @:Caland @:maxi-mus
Is Ab weer in totale paniekmodus?quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Ab Osterhaus nu bij Sven @ Npo radio 1 @:Scrummie2.1 @:Caland @:maxi-mus
Ab zegt dat we afstevenen op een nieuwe, complete lockdown.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is Ab weer in totale paniekmodus?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je die cijfers per jaar selecteren dan?
quote:
Was Atletico - PSV zo spannend dan? Kan me die hele wedstrijd niet herinneren.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 september 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Was Atletico - PSV zo spannend dan? Kan me die hele wedstrijd niet herinneren.
Ik ben serieus een half jaar kwijt van vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:56 schreef Coco. het volgende:
gvd ik kan er maar weinig van herinneren, ik voel me een boomer
Zoet penaltykiller!quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoet heeft er wel een toptransfer aan over gehouden
Gewoon druk maat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Welke is dat?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
De enige unoxsoep die ik voor een snel soepje nog wel te pruimen vond gaat verdwijnen uit het assortiment hier
Ik ben woedend
Het is te laat @Zipportalquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ab zegt dat we afstevenen op een nieuwe, complete lockdown.
Gelukkig hebben we nu eindelijk een goede keeper binnengehaaldquote:
Jaag dan gewoon meteen een zak zout naar binnen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
De enige unoxsoep die ik voor een snel soepje nog wel te pruimen vond gaat verdwijnen uit het assortiment hier
Ik ben woedend
User @Caland heeft hier een mening over.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu eindelijk een goede keeper binnengehaald
quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Grijp je kans @:Caland
Ab doet het voor Abquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ab zegt dat we afstevenen op een nieuwe, complete lockdown.
Gereageerdquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]
Grijp je kans @:Caland
0.68 gram per 100mlquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jaag dan gewoon meteen een zak zout naar binnen.
Ik moet nog. Zit al de hele dag te wachtenquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb net uitstekend zitten schijten.
Bakje koffie naar binnen gieten dan maar?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet nog. Zit al de hele dag te wachten
Zitten er al 3 in.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bakje koffie naar binnen gieten dan maar?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:51 schreef Coco. het volgende:
Ik ben verslaafd aan Khruangbin @:El-stinho
Drie weken geen koffie is tot daar aan toe, maar drie weken niet schijten lijkt me dan weer iets teveel van het goede.quote:
Bakjequote:Op dinsdag 22 september 2020 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bakje koffie naar binnen gieten dan maar?
Al 4,5 jaar geen koffie opquote:
Wat drink je dan?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al 4,5 jaar geen koffie op
Nooit gezien hier.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, van Braddie. Vast onderdeel in de SC.
Waarom een mention naar @Charrell ? Wat heeft die ooit voor FEE betekend?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:20 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag om 15:30 is het precies herfst hoorde ik vanmorgen.
Zal FEE dan open gaan? @:lenny_leonard @:Charrell @:yvonne
sowquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk blijft FEE dicht dit jaar.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
We zijn te laat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
OP NAAR COR! @:caland
dollehond.gif
Je wil toch graag haar pompoenen zien? Dat kan straks in FEE.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom een mention naar @:charrell ? Wat heeft die ooit voor FEE betekend?
Ach, die bejaarden blijven toch gemiddeld een weekje liggen ofzoquote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tour de France 2020
Announce sluiting. @:GGMM @:lenny_leonard
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap - Scrummie2.1
Jaap Tamino van Dissel is een Nederlands viroloog en infectioloog. Van Dissel is directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Tevens is hij hoogleraar aan de Universiteit Leiden met als leeropdracht Inwendige geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten.
Scrummie:
Dit kan je over zo'n beetje elke user in dit topic posten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap - Scrummie2.1
Jaap Tamino van Dissel is een Nederlands viroloog en infectioloog. Van Dissel is directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Tevens is hij hoogleraar aan de Universiteit Leiden met als leeropdracht Inwendige geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten.
Scrummie:
Ik neem Jaap dan ook serieuzer op dit gebied dan zo'n beetje elke user in dit topic. Dat was een beetje het punt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit kan je over zo'n beetje elke user in dit topic posten.
-nee-quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap - Scrummie2.1
Ik ook. Daarom kan ik hem nog steeds wel een debiel vinden toch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem Jaap dan ook serieuzer op dit gebied dan zo'n beetje elke user in dit topic. Dat was een beetje het punt.
Op naar MED.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tour de France 2020
Eerst schuiven met die 1k bonus, anders ga ik helemaal niks meer doen! Ze kunnen me de moord stikken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan het handje dus, helemaal niet als die patienten er ook nog eens gemiddeld een stuk korter liggen.
Laat die lapzwansen in de zorg maar gewoon gaan werken voor hun ... geld.
Kun je nagaan wat wij van jou vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom kan ik hem nog steeds wel een debiel vinden toch?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Elan het volgende:
2250 nieuwe besmettingen.
#schuldvandiekakkerlakken
Op zich zegt dit staartje ook niet heel veel. Behalve dat het als een idioot kan escaleren, en ook weer binnen no time onder controle is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan het handje dus, helemaal niet als die patienten er ook nog eens gemiddeld een stuk korter liggen.
Laat die lapzwansen in de zorg maar gewoon gaan werken voor hun ... geld.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tour de France 2020
Maakt toch allemaal geen reet meer uit, je gaat mensen toch niet nog een keer in een lockdown kunnen gooien.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich zegt dit staartje ook niet heel veel. Behalve dat het als een idioot kan escaleren, en ook weer binnen no time onder controle is.
Ben er toch een beetje bang voor, al zal dat gelukkig meer op landelijk niveau gebeuren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt toch allemaal geen reet meer uit, je gaat mensen toch niet nog een keer in een lockdown kunnen gooien.
Kan je net zo goed dat bejaardengriepje laten rondjakkeren.
Huh?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er toch een beetje bang voor, al zal dat gelukkig meer op landelijk niveau gebeuren.
Maak me er niet zo druk meer omquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er toch een beetje bang voor, al zal dat gelukkig meer op landelijk niveau gebeuren.
Oh dat ziek worden ben ik ook niet zo druk mee, ben dan wel oud maar niet bejaard en al helemaal niet vadsig.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Maak me er niet zo druk meer om
Vrijwel niemand die ik ken trouwens
Mist toch de urgentie als je er een paar dagen een beetje snotterig van wordt.
spelen jullie donderdag tegen rangers?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overigens wel prima dat hij verkocht is. Weer cash voor Willem II.
Tilburgse jeugdopleiding
Jazeker.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
spelen jullie donderdag tegen rangers?
Zou genot zijnquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker.
Bal is rond, dit dat. Alles mogelijk.
Even Rangers pakken, volgende ronde Galatasaray.
Prima loting wel.
zou leuk zijnquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker.
Prima loting wel.
op basis van wat er gespeeld is kan je ook niet stellen dat PSV beter is dan Feyenoordquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het seizoen dan geslaagd voor PSV? Verder geen prijzen en een straatlengte achter Ajax.
Donderdag 24 septemberquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker.
Prima loting wel.
Twee schermen genot.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Donderdag 24 september
21:00 uur | Bayern München – Sevilla | SBS6, Ziggo Sport Select
21:00 uur | Willem II – Rangers FC | RTL 7
[ afbeelding ]
Twee oninteressante potjes.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Donderdag 24 september
21:00 uur | Bayern München – Sevilla | SBS6, Ziggo Sport Select
21:00 uur | Willem II – Rangers FC | RTL 7
[ afbeelding ]
Ik hoorde men in rondo al roepen dat Heerenveen en Vitesse een vergelijkbare selectie hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van wat er gespeeld is kan je ook niet stellen dat PSV beter is dan Feyenoord
Ik ben blij als de Heerenveen hype over is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde men in rondo al roepen dat Heerenveen en Vitesse een vergelijkbare selectie hebben.
ik hoorde alleen maar dat er niemand met Ajax mee mag doenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde men in rondo al roepen dat Heerenveen en Vitesse een vergelijkbare selectie hebben.
Wie zou dan mogen meedoen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoorde alleen maar dat er niemand met Ajax mee mag doen
Binnenkort 13 graden, wil niemand er meer eenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Kinderlokkermuziek door de straat
DE IJSCOBOER IS ER WEER
@:elan @:zipportal @:ggmm
#ijscoboerdoetnietmeermeequote:Op dinsdag 22 september 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Binnenkort 13 graden, wil niemand er meer een
Wel jammer, zoals deze week is toch perfectquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Binnenkort 13 graden, wil niemand er meer een
Klopt, was het het grootste deel van het jaar maar zo.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer, zoals deze week is toch perfect
Graadje of 25 overdag, lekker koel in de nacht
Gisteren en vandaag zijn echt extreem relaxed. 24 graden en letterlijk geen zuchtje windquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer, zoals deze week is toch perfect
Graadje of 25 overdag, lekker koel in de nacht
Het was ook echt heerlijk in de Kuip zondag (ook aangezien jij er weer eens niet was)quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag zijn echt extreem relaxed. 24 graden en letterlijk geen zuchtje wind
Dit zijn nagenoeg de perfecte dagen.
Als het goed is tikken we morgen de 100.000 totaal aan, als het een beetje meezit.quote:
quote:jasoe: Zwarte Piet is racisme. KOZP
Gewoon lekker naar de derde liga dusquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)-zonder-publiek.html
CORRED
Laat de TV kijkers deze beelden maar niet zien. Dan vallen er doden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Gewoon lekker naar de derde liga dus
Genot.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Gewoon lekker naar de derde liga dus
Elan is nu in complete paniek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat de TV kijkers deze beelden maar niet zien. Dan vallen er doden.
Zijn zeker weer verstoppertje aan het spelen.quote:
Duitsers, Belgen moeten in quarantaine bij thuiskomst als ze Amsterdam bezoeken meen ik. Britten weet ik niet zeker.quote:
is alweer in de kiem gesmoord helaasquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
Verweij en Rik hebben fittie op twitter
Ik pak alvas de popcorn @:lange_lans
Godverdomme.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
is alweer in de kiem gesmoord helaas
Dat eindigde snelquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
Verweij en Rik hebben fittie op twitter
Ik pak alvas de popcorn @:lange_lans
Gewoon haar kop kaalscheren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik lees dat Fleur Agema de hele tijd tegen JaapGOAT loopt te zeiken. Misschien kan hij haar een paar stompen op haar neus geven om de dag toch nog goed te maken.
Maar Fleur Agema is altijd boos en ziedend.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik lees dat Fleur Agema de hele tijd tegen JaapGOAT loopt te zeiken. Misschien kan hij haar een paar stompen op haar neus geven om de dag toch nog goed te maken.
ik was wel benieuwd geweest naar de echte reden van z'n keuze voor NL, als je 5 miljoen plus salaris inlevert moet er wat meer achter zitten dan dat je in een project en de trainer gelooftquote:
Als je dat niet bent, dan wordt je ook niet toegelaten tot die partij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Fleur Agema is altijd boos en ziedend.
wordtquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dat niet bent, dan wordt je ook niet toegelaten tot die partij.
RTquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
Hier is zaagmans gewoon al langsgekomen
@:jancees
Oei.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dat niet bent, dan wordt je ook niet toegelaten tot die partij.
Misschien kijkt hij net zo tegen Chinezen aan als @JanCeesquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was wel benieuwd geweest naar de echte reden van z'n keuze voor NL, als je 5 miljoen plus salaris inlevert moet er wat meer achter zitten dan dat je in een project en de trainer gelooft
Regionale spreektaal.quote:
ik denk meer aan een relatie reddende actie of iets in die hoekquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kijkt hij net zo tegen Chinezen aan als @:JanCees
jammer dat ze gestopt zijn, had weer veel geld gescheeldquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe EBI is uit @:zipportal
https://eenvandaag.avrotr(...)-door-agenten-in-du/
kijk het al regelmatigquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik ben blank. #ikdoenietmeermee
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Charles van Op1 zit straks bij Op1.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk zit er iemand die haar compleet slacht.
Moeke ook weer op de buis? #deneusquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Charles van Op1 zit straks bij Op1.
Gewoon.
Ik ben meteen lid geworden! Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Geen idee, niet zo boeiend nog.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeke ook weer op de buis? #deneus
wel armoedig in NL dat ze nog een podium krijgen ookquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe EBI is uit @:zipportal
https://eenvandaag.avrotr(...)-door-agenten-in-du/
Hij voelt zich een soort MLK nuquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Amerika 'kenners' in NL zijn vrijwel allemaal gênant.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Charles van Op1 zit straks bij Op1.
Gewoon.
Ben ik oud ofzo, dat ik tot gister nog nooit van fucking Famke Louise had gehoord?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
past perfect in de lijn Akwasi toch.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel armoedig in NL dat ze nog een podium krijgen ook
Lol, check deze boomer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben ik oud ofzo, dat ik tot gister nog nooit van fucking Famke Louise had gehoord?
Ik kijk geen Jinek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Denk het, niet dat ik zelf haar muziek luister of zo maar die naam zegt me wel wat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben ik oud ofzo, dat ik tot gister nog nooit van fucking Famke Louise had gehoord?
Ah. Bekend van muziek dus. Even wat luisteren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het, niet dat ik zelf haar muziek luister of zo maar die naam zegt me wel wat.
Ik ken haar van de keren dat ik met mijn vriendin meegluur naar Expeditie Robinson.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah. Bekend van muziek dus. Even wat luisteren.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oke, na 30 seconden genoeg. Jezus.
Gelachen om de eerste comment:quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(volgens mij is ze trouwens ook daadwerkelijk verstandelijk beperkt) En ze hep met Ronnie Flex gehad.
Maar Jezus, dit is nog slechter dan die van net. Ik dacht dat het over iets 'vrooms' zou gaan, diepzinnige lyrics. Is het vroem vroem.quote:Azoui
2 jaar geleden
Wie nog meer terminale oorkanker gekregen?
ik dacht Borsato gepijpt?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(volgens mij is ze trouwens ook daadwerkelijk verstandelijk beperkt) En ze hep met Ronnie Flex gehad.
Ze heeft ook corona spotjes voor de overheid opgenomen. Toen nog voor de maatregelen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelachen om de eerste comment:
[..]
Maar Jezus, dit is nog slechter dan die van net. Ik dacht dat het over iets 'vrooms' zou gaan, diepzinnige lyrics. Is het vroem vroem.
Lekker toch, vroem vroem (je merkt, ik zit al helemaal in die shit jatog niet dan weetje). vroem.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze heeft ook corona spotjes voor de overheid opgenomen. Toen nog voor de maatregelen.
Alles voor wat cash, ja toch?
Ze snapt iig dat ze gewoon moet werken voor de ..geldquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lekker toch, vroem vroem (je merkt, ik zit al helemaal in die shit jatog niet dan weetje). vroem.
Ik denk die hele incest club wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien Maan de Steendildo ook.
https://www.dailynieuws.nl/wat-had-marco-borsato-met-maan/
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze snapt iig dat ze gewoon moet werken voor de ..geld
@:charrell
@:elan
@:drizzt_dourden
Voor 65k, lekker man.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze heeft ook corona spotjes voor de overheid opgenomen. Toen nog voor de maatregelen.
Alles voor wat cash, ja toch?
Ja, dat had wat mij betreft wel naar de zorrug gemogen. (was ook voor Boef)quote:
65kquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat had wat mij betreft wel naar de zorrug gemogen.
Typisch overheid wel. Smijten met geld alsof het niks is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
65kVoor even wat instragram berichtjes.
Ik kan me daar zo heerlijk druk over maken.
Het zal vast van alle tijden zijn, maar toch. Bijzonder.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Typisch overheid wel. Smijten met geld alsof het niks is.
Werken ook echt zoveel teringdebielen.
Ik wil iets zeggen met 'zap de neger' maar dat mag waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Like magneetGod
NWS / Akwasi start ’Omroep Zwart’
Racistquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen met 'zap de neger' maar dat mag waarschijnlijk ook niet meer.
Ik wil het wel voor je doen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen met 'zap de neger' maar dat mag waarschijnlijk ook niet meer.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Like magneetGod
Laat gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doen?
TR reeks geplaatst. @GGMMquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Like magneetGod
In ieder geval geen neger. Verder moet je het zelf weten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe moeten we het nu noemen dan?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In ieder geval geen neger. Verder moet je het zelf weten.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat we de negers nu kunnen centreren. Sylvana, Akwasi, Jandino, etc. Laat ze lekker op een eigen zender wat doen. Heb ik er ook geen last meer van als ik er per ongeluk langs zap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |