Binnenkort 13 graden, wil niemand er meer eenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Kinderlokkermuziek door de straat
DE IJSCOBOER IS ER WEER
@:elan @:zipportal @:ggmm
#ijscoboerdoetnietmeermeequote:Op dinsdag 22 september 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Binnenkort 13 graden, wil niemand er meer een
Wel jammer, zoals deze week is toch perfectquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Binnenkort 13 graden, wil niemand er meer een
Klopt, was het het grootste deel van het jaar maar zo.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer, zoals deze week is toch perfect
Graadje of 25 overdag, lekker koel in de nacht
Gisteren en vandaag zijn echt extreem relaxed. 24 graden en letterlijk geen zuchtje windquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer, zoals deze week is toch perfect
Graadje of 25 overdag, lekker koel in de nacht
Het was ook echt heerlijk in de Kuip zondag (ook aangezien jij er weer eens niet was)quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag zijn echt extreem relaxed. 24 graden en letterlijk geen zuchtje wind
Dit zijn nagenoeg de perfecte dagen.
Als het goed is tikken we morgen de 100.000 totaal aan, als het een beetje meezit.quote:
quote:jasoe: Zwarte Piet is racisme. KOZP
Gewoon lekker naar de derde liga dusquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:09 schreef Elan het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)-zonder-publiek.html
CORRED
Laat de TV kijkers deze beelden maar niet zien. Dan vallen er doden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Gewoon lekker naar de derde liga dus
Genot.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:14 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Gewoon lekker naar de derde liga dus
Elan is nu in complete paniek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat de TV kijkers deze beelden maar niet zien. Dan vallen er doden.
Zijn zeker weer verstoppertje aan het spelen.quote:
Duitsers, Belgen moeten in quarantaine bij thuiskomst als ze Amsterdam bezoeken meen ik. Britten weet ik niet zeker.quote:
is alweer in de kiem gesmoord helaasquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
Verweij en Rik hebben fittie op twitter
Ik pak alvas de popcorn @:lange_lans
Godverdomme.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
is alweer in de kiem gesmoord helaas
Dat eindigde snelquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:34 schreef Caland het volgende:
Verweij en Rik hebben fittie op twitter
Ik pak alvas de popcorn @:lange_lans
Gewoon haar kop kaalscheren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik lees dat Fleur Agema de hele tijd tegen JaapGOAT loopt te zeiken. Misschien kan hij haar een paar stompen op haar neus geven om de dag toch nog goed te maken.
Maar Fleur Agema is altijd boos en ziedend.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik lees dat Fleur Agema de hele tijd tegen JaapGOAT loopt te zeiken. Misschien kan hij haar een paar stompen op haar neus geven om de dag toch nog goed te maken.
ik was wel benieuwd geweest naar de echte reden van z'n keuze voor NL, als je 5 miljoen plus salaris inlevert moet er wat meer achter zitten dan dat je in een project en de trainer gelooftquote:
Als je dat niet bent, dan wordt je ook niet toegelaten tot die partij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Fleur Agema is altijd boos en ziedend.
wordtquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dat niet bent, dan wordt je ook niet toegelaten tot die partij.
RTquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
Hier is zaagmans gewoon al langsgekomen
@:jancees
Oei.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dat niet bent, dan wordt je ook niet toegelaten tot die partij.
Misschien kijkt hij net zo tegen Chinezen aan als @JanCeesquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was wel benieuwd geweest naar de echte reden van z'n keuze voor NL, als je 5 miljoen plus salaris inlevert moet er wat meer achter zitten dan dat je in een project en de trainer gelooft
Regionale spreektaal.quote:
ik denk meer aan een relatie reddende actie of iets in die hoekquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kijkt hij net zo tegen Chinezen aan als @:JanCees
jammer dat ze gestopt zijn, had weer veel geld gescheeldquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe EBI is uit @:zipportal
https://eenvandaag.avrotr(...)-door-agenten-in-du/
kijk het al regelmatigquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik ben blank. #ikdoenietmeermee
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik ben blank. #ikdoenietmeermee
Charles van Op1 zit straks bij Op1.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk zit er iemand die haar compleet slacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |