Moeke ook weer op de buis? #deneusquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Charles van Op1 zit straks bij Op1.
Gewoon.
Ik ben meteen lid geworden! Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik ben blank. #ikdoenietmeermee
Geen idee, niet zo boeiend nog.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeke ook weer op de buis? #deneus
wel armoedig in NL dat ze nog een podium krijgen ookquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk zit er iemand die haar compleet slacht.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe EBI is uit @:zipportal
https://eenvandaag.avrotr(...)-door-agenten-in-du/
Hij voelt zich een soort MLK nuquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik ben blank. #ikdoenietmeermee
Amerika 'kenners' in NL zijn vrijwel allemaal gênant.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Charles van Op1 zit straks bij Op1.
Gewoon.
Ben ik oud ofzo, dat ik tot gister nog nooit van fucking Famke Louise had gehoord?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
past perfect in de lijn Akwasi toch.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel armoedig in NL dat ze nog een podium krijgen ook
Lol, check deze boomer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben ik oud ofzo, dat ik tot gister nog nooit van fucking Famke Louise had gehoord?
Ik kijk geen Jinek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Denk het, niet dat ik zelf haar muziek luister of zo maar die naam zegt me wel wat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben ik oud ofzo, dat ik tot gister nog nooit van fucking Famke Louise had gehoord?
Ah. Bekend van muziek dus. Even wat luisteren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het, niet dat ik zelf haar muziek luister of zo maar die naam zegt me wel wat.
Ik ken haar van de keren dat ik met mijn vriendin meegluur naar Expeditie Robinson.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah. Bekend van muziek dus. Even wat luisteren.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oke, na 30 seconden genoeg. Jezus.
Gelachen om de eerste comment:quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(volgens mij is ze trouwens ook daadwerkelijk verstandelijk beperkt) En ze hep met Ronnie Flex gehad.
Maar Jezus, dit is nog slechter dan die van net. Ik dacht dat het over iets 'vrooms' zou gaan, diepzinnige lyrics. Is het vroem vroem.quote:Azoui
2 jaar geleden
Wie nog meer terminale oorkanker gekregen?
ik dacht Borsato gepijpt?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(volgens mij is ze trouwens ook daadwerkelijk verstandelijk beperkt) En ze hep met Ronnie Flex gehad.
Ze heeft ook corona spotjes voor de overheid opgenomen. Toen nog voor de maatregelen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelachen om de eerste comment:
[..]
Maar Jezus, dit is nog slechter dan die van net. Ik dacht dat het over iets 'vrooms' zou gaan, diepzinnige lyrics. Is het vroem vroem.
Lekker toch, vroem vroem (je merkt, ik zit al helemaal in die shit jatog niet dan weetje). vroem.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze heeft ook corona spotjes voor de overheid opgenomen. Toen nog voor de maatregelen.
Alles voor wat cash, ja toch?
Ze snapt iig dat ze gewoon moet werken voor de ..geldquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lekker toch, vroem vroem (je merkt, ik zit al helemaal in die shit jatog niet dan weetje). vroem.
Ik denk die hele incest club wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien Maan de Steendildo ook.
https://www.dailynieuws.nl/wat-had-marco-borsato-met-maan/
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze snapt iig dat ze gewoon moet werken voor de ..geld
@:charrell
@:elan
@:drizzt_dourden
Voor 65k, lekker man.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze heeft ook corona spotjes voor de overheid opgenomen. Toen nog voor de maatregelen.
Alles voor wat cash, ja toch?
Ja, dat had wat mij betreft wel naar de zorrug gemogen. (was ook voor Boef)quote:
65kquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat had wat mij betreft wel naar de zorrug gemogen.
Typisch overheid wel. Smijten met geld alsof het niks is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
65kVoor even wat instragram berichtjes.
Ik kan me daar zo heerlijk druk over maken.
Het zal vast van alle tijden zijn, maar toch. Bijzonder.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Typisch overheid wel. Smijten met geld alsof het niks is.
Werken ook echt zoveel teringdebielen.
Ik wil iets zeggen met 'zap de neger' maar dat mag waarschijnlijk ook niet meer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Like magneetGod
NWS / Akwasi start ’Omroep Zwart’
Racistquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen met 'zap de neger' maar dat mag waarschijnlijk ook niet meer.
Ik wil het wel voor je doen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen met 'zap de neger' maar dat mag waarschijnlijk ook niet meer.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Like magneetGod
Laat gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doen?
TR reeks geplaatst. @GGMMquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Like magneetGod
In ieder geval geen neger. Verder moet je het zelf weten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe moeten we het nu noemen dan?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In ieder geval geen neger. Verder moet je het zelf weten.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat we de negers nu kunnen centreren. Sylvana, Akwasi, Jandino, etc. Laat ze lekker op een eigen zender wat doen. Heb ik er ook geen last meer van als ik er per ongeluk langs zap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |