Qua absolute aantallen wel denk ik, maar het aantal users neemt af.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Met al die verplichte thuiswerkers is deze sc toch weer redelijk op niveau de laatste tijd?
www.arcee862.comquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:19 schreef Coco. het volgende:
Welke website kan je mooi al die stats zien?
@:onlogisch
Oh. Sec.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beetje tempo graag, ik zit vol spanning te wachten.
Was zonder Carona wel een stevige daling geweest denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
Ten opzichte van vorig jaar scheelt het nog geen topic
Ben geen boomer, ga een beetje naar radio 1 luisterenquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Ab Osterhaus nu bij Sven @ Npo radio 1 @:Scrummie2.1 @:Caland @:maxi-mus
Is Ab weer in totale paniekmodus?quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:32 schreef onlogisch het volgende:
Ab Osterhaus nu bij Sven @ Npo radio 1 @:Scrummie2.1 @:Caland @:maxi-mus
Ab zegt dat we afstevenen op een nieuwe, complete lockdown.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is Ab weer in totale paniekmodus?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je die cijfers per jaar selecteren dan?
quote:
Was Atletico - PSV zo spannend dan? Kan me die hele wedstrijd niet herinneren.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 september 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Was Atletico - PSV zo spannend dan? Kan me die hele wedstrijd niet herinneren.
Ik ben serieus een half jaar kwijt van vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:56 schreef Coco. het volgende:
gvd ik kan er maar weinig van herinneren, ik voel me een boomer
Zoet penaltykiller!quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoet heeft er wel een toptransfer aan over gehouden
Gewoon druk maat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:02 schreef onlogisch het volgende:
@:Saind
@:Kapiteintje (rip)
@:KnutdeIJsbeer
@:Littlerabbit
@:Doublepain (rip)
@:Opperkleurder
@:DonRaja
@:Jojoortje
@:Lange_Lans
@:Sked
@:Smoofie
@:hafcfan
@:napoleonfour
Zomaar even een groep vaste stamgasten die ons de afgelopen jaren de rug hebben toegekeerd en hier niet langer dagelijks posten. Sommige zien we nooit meer, andere zéér sporadisch
Nu moeten we het met 3 verschillende @:Scrummie2.1 's doen.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
De enige unoxsoep die ik voor een snel soepje nog wel te pruimen vond gaat verdwijnen uit het assortiment hier
Ik ben woedend
Het is te laat @Zipportalquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ab zegt dat we afstevenen op een nieuwe, complete lockdown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |