Eerst schuiven met die 1k bonus, anders ga ik helemaal niks meer doen! Ze kunnen me de moord stikken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan het handje dus, helemaal niet als die patienten er ook nog eens gemiddeld een stuk korter liggen.
Laat die lapzwansen in de zorg maar gewoon gaan werken voor hun ... geld.
Kun je nagaan wat wij van jou vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom kan ik hem nog steeds wel een debiel vinden toch?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Elan het volgende:
2250 nieuwe besmettingen.
#schuldvandiekakkerlakken
Op zich zegt dit staartje ook niet heel veel. Behalve dat het als een idioot kan escaleren, en ook weer binnen no time onder controle is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan het handje dus, helemaal niet als die patienten er ook nog eens gemiddeld een stuk korter liggen.
Laat die lapzwansen in de zorg maar gewoon gaan werken voor hun ... geld.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tour de France 2020
Announce sluiting. @:GGMM @:lenny_leonard
Maakt toch allemaal geen reet meer uit, je gaat mensen toch niet nog een keer in een lockdown kunnen gooien.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich zegt dit staartje ook niet heel veel. Behalve dat het als een idioot kan escaleren, en ook weer binnen no time onder controle is.
Ben er toch een beetje bang voor, al zal dat gelukkig meer op landelijk niveau gebeuren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt toch allemaal geen reet meer uit, je gaat mensen toch niet nog een keer in een lockdown kunnen gooien.
Kan je net zo goed dat bejaardengriepje laten rondjakkeren.
Huh?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er toch een beetje bang voor, al zal dat gelukkig meer op landelijk niveau gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |