abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195162792

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• 7,99/mnd – op n apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
pi_195162798
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_195162943
@Mike, tnx. Vond het stijltje al zo gelijk aan Hollywood. Waar ik trouwens ook van heb genoten.
Even weer heel wat anders :)

quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 08:11 schreef KillerBee4ever het volgende: [..] Nee, de producent en twee acteurs zijn echter wel verbonden (geweest) met American Horror Story. Maar vergeleken met AHS is Ratched nog erg braaf :) . Ratched is gebaseerd op de film "One Flew Over the Cuckoo's Nest" (met o.a. Jack Nicholson).
One Flew toevallig dit jaar weereens gekeken. Het boek heb ik ook gelezen, staat hier in de kast ;)
AHS nog nooit gekeken, ben niet echt van de horror.
pi_195166865
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Mike, tnx. Vond het stijltje al zo gelijk aan Hollywood. Waar ik trouwens ook van heb genoten.
Even weer heel wat anders :)
[..]

One Flew toevallig dit jaar weereens gekeken. Het boek heb ik ook gelezen, staat hier in de kast ;)
AHS nog nooit gekeken, ben niet echt van de horror.
AHS is geen horror.
pi_195167119
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 18:17 schreef HiZ het volgende:

[..]

AHS is geen horror.
Het sprak mij destijds iig niet aan ;)
Misschien dat ik het toch een kans geef na Hollywood en Ratched :Y
  Miss 200.000.000! zondag 20 september 2020 @ 21:57:06 #6
367000 roos94
pi_195170625
Ratched even gekeken maar vond het niet boeiend na de leuke introscene.

Challenger was wel interessant al had ik het gevoel deze eerder gezien te hebben :?
  maandag 21 september 2020 @ 00:22:35 #7
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195172555
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 21:57 schreef roos94 het volgende:
Ratched even gekeken maar vond het niet boeiend na de leuke introscene.

Challenger was wel interessant al had ik het gevoel deze eerder gezien te hebben :?
Niet rauw genoeg? Dat denk ik, te gelikt. Nurse Ratched was in One flew natuurlijk verre van gelikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stray_cat op 21-09-2020 00:51:16 ]
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 11:01:15 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195175936
Ik snap niet waarom er een origen story moet komen van een archetype zuster die wel het goede wil doen maar daardoor juist het verkeerde doet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 21 september 2020 @ 14:23:39 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_195179438
Ratched ook maar gekeken, veel minder dan de eerste seizoenen van AHS en Hollywood vond ik ook veel beter.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_195182889
Wellicht een hele andere doelgroep hier, maar je hebt tegenwoordig een serie op Netflix over een opvang voor koala's. Je ziet hoe ze beter worden gemaakt en weer uitgezet worden in de natuur. Ik kijk het gezellig met mijn 6 jarige dochter. Ik vind het zelf ook best leuk :)
  maandag 21 september 2020 @ 18:16:57 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195183596
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wellicht een hele andere doelgroep hier, maar je hebt tegenwoordig een serie op Netflix over een opvang voor koala's. Je ziet hoe ze beter worden gemaakt en weer uitgezet worden in de natuur. Ik kijk het gezellig met mijn 6 jarige dochter. Ik vind het zelf ook best leuk :)
Oh maar dat kan best leuk/interessant zijn. Hoe heet de serie?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195183635
quote:
19s.gif Op maandag 21 september 2020 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh maar dat kan best leuk/interessant zijn. Hoe heet de serie?
  maandag 21 september 2020 @ 18:21:03 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195183666
iZombie S5 staat ook ineens online zie ik nu. Die aankondiging heb ik helemaal gemist
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_195183951
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2020 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
iZombie S5 staat ook ineens online zie ik nu. Die aankondiging heb ik helemaal gemist
Sinds gisteren, maar had nog geen tijd gehad :@
pi_195184094
pi_195184844
A Love Song for Latasha – [VS] 2020 9 0:19 uur - Netflix Original | Documentaire
De dood van Latasha Harlins leidde mede tot de opstand in Los Angeles in 1992. Deze documentaire geeft een indringend beeld van het leven en de dromen van de 15-jarige.

iZombie – [VS] S05 2015 16 | Comedy, Drama, Horror
Liv zou een schitterende dokter geworden zijn, maar nu is ze een zombie die zich voedt met menselijke hersenen. Die stellen haar echter in staat moordenaars te vinden.

pi_195190386
La Valla _O_

Mooi kijkje op de nabije toekomst -O-

[ Bericht 41% gewijzigd door Houtenbeen op 21-09-2020 23:33:56 ]
pi_195190649
Jurassic World: Kamp Krijtastisch – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosaurirs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.

Dit moet een grap zijn.... :')
  dinsdag 22 september 2020 @ 00:28:38 #20
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195191123
iZombie, aflevering 1 gekeken, moest er weer even inkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 september 2020 @ 07:11:30 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195192459
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 23:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Jurassic World: Kamp Krijtastisch – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosaurirs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.

Het is een kinderserie.
  dinsdag 22 september 2020 @ 09:26:59 #22
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_195193918
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
iZombie, aflevering 1 gekeken, moest er weer even inkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het laatste seizoen ook niet echt meer. Ik vrees, ik vrees, ik vrees.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_195194052
Chico Bon Bon: Het aapje met gereedschap – S03 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Gewapend met gereedschap en technische kennis helpen monteur-aapje Chico Bon Bon en zijn Klusteam de mensen van Blunderburg om al hun problemen op te lossen.

Jack Whitehall: Travels with My Father – S04 2017 16 - Netflix Original | Documentaire
De joviale comedian Jack Whitehall en zijn stijve vader Michael maken bijzondere, grappige reizen naar vreemde landen om hun band te versterken.

Kiss the Ground – 2020 6 1:24 uur | Documentaire
Wetenschappers en betrokken beroemdheden laten zien hoe de grond van de aarde de sleutel kan zijn in de strijd tegen klimaatverandering en voor het behoud van de planeet.

Mighty Express – S01 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Maak een ritje met de Mighty Express, een team van treinen en hun kindervriendjes die problemen op het spoor overwinnen door snel na te denken en samen te werken!

Playbook, The – S01 2020 6 - Netflix Original | Documentaire
Coaches met kampioenschappen op hun palmares delen hun aanpak voor succes in sport en in het leven in deze beschouwende en inspirerende documentaireserie.

dinsdag 22 september 2020 @ 09:49:22 #24
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_195194221
Niemand heeft het er hier over, maar My Octopus Teacher (2020) - IMDb is een dikke aanrader.
Prachtig geschoten onderwaterwereld. Met een hartverwarmend en hartverscheurend relaas.
Bambi is er niks bij. :'( ...
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Miss 200.000.000! dinsdag 22 september 2020 @ 10:00:08 #25
367000 roos94
pi_195194373
Iemand nog een leuke aanrader voor series zoals Broadchurch & The Fall? Die vond ik beide erg goed
pi_195199423
Dark Crystal: Age of Resistance Has Been Canceled by Netflix

https://io9.gizmodo.com/d(...)led-by-ne-1845132612
pi_195199492
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:52 schreef Aether het volgende:

Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Miss 200.000.000! dinsdag 22 september 2020 @ 15:32:12 #28
367000 roos94
pi_195200205
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:49 schreef EP3 het volgende:
Niemand heeft het er hier over, maar My Octopus Teacher (2020) - IMDb is een dikke aanrader.
Prachtig geschoten onderwaterwereld. Met een hartverwarmend en hartverscheurend relaas.
15 min gekeken wat een verschrikkelijke stem/manier van praten heeft die voice over en wat een duffe boel :') kan er niet naar luisteren.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:22:08 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195201154
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 23:30 schreef Themeparktommy het volgende:

Nope. En ik moet zeggen dat ik hem erg goed vond.
Zeker na afl 3 ergens. Wordt spannend zelfs, dat ik even dacht "Is dit echt geschikt voor kids?"
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:26:49 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195201250
quote:

Godver..............
Win je een emmy, wordt je gecanceld.
L'Amour menaant:
pi_195202024
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:49 schreef EP3 het volgende:
Oeh, octopussen. *O*
Dank voor de tip.

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 24-09-2020 08:49:50 ]
pi_195202946
  † In Memoriam † dinsdag 22 september 2020 @ 18:25:52 #33
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_195203163
Ik zit regelmatig een beetje gefrustreerd te zoeken op Netflix wat ik nou weer wil kijken.
Dus laten we elkaar tips geven. Vertel vooral waarom je dit wel of niet moet kijken. Of vraag om kijkadvies op basis van eerdere films/series die je hebt gezien. Liefst verborgen parels. Breaking Bad, Der Untergang, Schindlers List, allemaal aanraders maar het gros van ons heeft ze al gezien of kent in ieder geval de reputatie. Graag alleen films of series die nu op de Nederlands Netflix te zien zijn.

TS begint

American Vandal (serie)

Waarom kijken?
Het is een comedy over het mysterie over we nou piemels op alle auto's van leraren heeft gespoten. Dat klinkt als debiele stonerhumor maar is het niet. De humor is subtiel, goed geplaatst en de karakters zijn heel realistisch. Het is echt alsof je op een middelbare school zit. Zelf heb ik een afkeer voor 'nep' Amerikaans acteerwerk, mensen die altijd extreem vlod en adrem op elkaar reageren, overmatig tof doen en waarvan ik gewoon het idee heb dat zulke mensen in het echte leven niet bestaan.
Dit is een van de weinig series/films die doorheeft hoe sociale media werkt en hoe je het kunt gebruiken in je plot. Geen bliepende computers en neppe sociale media. Maar wel: Bewijsmateriaal wat opduikt via filmpjes van Snapchat, contact via whatsapp, foto's die opduiken en roddels die zich verspreiden. Seizoen 2 is dezelfde setting, maar ander mysterie. Net zo goed, misschien zelfs beter dan seizoen 1.

The Gift (film)

Waarom kijken?
Deze film houdt je op het puntje van je stoel, zonder in your face te laten zien wat er precies gebeurt. Meestal ben je getuige van de gevolgen van iets wat de hoofdpersoon overkomt. Maar wie of wat erachter zit? Je hebt zo je vermoedens, maar zeker van je zaak ben je nooit. De film weet tot het einde je aandacht vast te houden door in het midden te laten wat er nou precis aan de hand is. Twijfels: is het de 'bad guy' die de film presenteert, de hoofdpersoon zelf of een derde persoon die hier aan het werk is? Beetje Hitchcock: De hele film ben je aan het puzzelen, maar de complete puzzel komt pas bij de conclusie.

Als je tips hebt voor vergelijkbare films als The Gift op Netflix, graag!!

Ik ben zelf een enorme animefan. Het aanbod op Netflix is wmb te veel shonen/magie-actie. Maarrr er staan wel een aantal partels op. Ben je geen animefan of heb je het nooit geprobeerd? Death Note (serie) is een van de weinige anime die van mij een 10/10 krijgt, en ik heb meer dan 100 animeseries gezien.

Waarom kijken?
Je bent toeschouwer van een schaakspel tussen een antiheld en een detective die allebei onmenselijk intelligent zijn. De n heeft een boek uit het dodenrijk gevonden. Als hij de naam van een persoon in dat boek zet en het gezicht erbij kan bedenken, sterft hij of zij binnen 40 seconden aan een hartaanval (of op een andere manier, kun je erbij zetten.) Hij besluit zelf voor God te spelen door elke crimineel op aarde af te maken. Maar: hij wordt op de hielen gezeten door een politieteam met aan het hoofd 'L', een ultraslimme detective met een merkwaardig karakter. Het wordt op een enorm hoog niveau gespeeld. Hoe houdt de hoofdpersoon de schijn op dat hij een doodnormale student is, terwijl hij tegelijk God speelt?

Er zijn wel meer Netflix anime die ik aan kan raden, roep maar als er behoefte is.
:')
pi_195203381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit regelmatig een beetje gefrustreerd te zoeken op Netflix wat ik nou weer wil kijken.
Dus laten we elkaar tips geven. Vertel vooral waarom je dit wel of niet moet kijken. Of vraag om kijkadvies op basis van eerdere films/series die je hebt gezien. Liefst verborgen parels. Breaking Bad, Der Untergang, Schindlers List, allemaal aanraders maar het gros van ons heeft ze al gezien of kent in ieder geval de reputatie. Graag alleen films of series die nu op de Nederlands Netflix te zien zijn.

TS begint

American Vandal (serie)

Waarom kijken?
Het is een comedy over het mysterie over we nou piemels op alle auto's van leraren heeft gespoten. Dat klinkt als debiele stonerhumor maar is het niet. De humor is subtiel, goed geplaatst en de karakters zijn heel realistisch. Het is echt alsof je op een middelbare school zit. Zelf heb ik een afkeer voor 'nep' Amerikaans acteerwerk, mensen die altijd extreem vlod en adrem op elkaar reageren, overmatig tof doen en waarvan ik gewoon het idee heb dat zulke mensen in het echte leven niet bestaan.
Dit is een van de weinig series/films die doorheeft hoe sociale media werkt en hoe je het kunt gebruiken in je plot. Geen bliepende computers en neppe sociale media. Maar wel: Bewijsmateriaal wat opduikt via filmpjes van Snapchat, contact via whatsapp, foto's die opduiken en roddels die zich verspreiden. Seizoen 2 is dezelfde setting, maar ander mysterie. Net zo goed, misschien zelfs beter dan seizoen 1.

The Gift (film)

Waarom kijken?
Deze film houdt je op het puntje van je stoel, zonder in your face te laten zien wat er precies gebeurt. Meestal ben je getuige van de gevolgen van iets wat de hoofdpersoon overkomt. Maar wie of wat erachter zit? Je hebt zo je vermoedens, maar zeker van je zaak ben je nooit. De film weet tot het einde je aandacht vast te houden door in het midden te laten wat er nou precis aan de hand is. Twijfels: is het de 'bad guy' die de film presenteert, de hoofdpersoon zelf of een derde persoon die hier aan het werk is? Beetje Hitchcock: De hele film ben je aan het puzzelen, maar de complete puzzel komt pas bij de conclusie.

Ik ben zelf een enorme animefan. Het aanbod op Netflix is wmb te veel shonen/magie-actie. Maarrr er staan wel een aantal partels op. Ben je geen animefan of heb je het nooit geprobeerd? Death Note (serie) is een van de weinige anime die van mij een 10/10 krijgt, en ik heb meer dan 100 animeseries gezien.

Waarom kijken?
Je bent toeschouwer van een schaakspel tussen een antiheld en een detective die allebei onmenselijk intelligent zijn. De n heeft een boek uit het dodenrijk gevonden. Als hij de naam van een persoon in dat boek zet en het gezicht erbij kan bedenken, sterft hij of zij binnen 40 seconden aan een hartaanval (of op een andere manier, kun je erbij zetten.) Hij besluit zelf voor God te spelen door elke crimineel op aarde af te maken. Maar: hij wordt op de hielen gezeten door een politieteam met aan het hoofd 'L', een ultraslimme detective met een merkwaardig karakter. Het wordt op een enorm hoog niveau gespeeld. Hoe houdt de hoofdpersoon de schijn op dat hij een doodnormale student is, terwijl hij tegelijk God speelt?

Er zijn wel meer Netflix anime die ik aan kan raden, roep maar als er behoefte is.
Dat wordt hier al continue gedaan man :D
pi_195204666
Jojo komt Fargo S04 wekelijks op Netflix NL of niet?
pi_195205859
quote:

Krijg de tyfus
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195206750
the devil all the time... goede film maar het is best n lange zit
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_195213669
Enola Holmes – 2020 9 2:03 uur - Netflix Original | Actie, Avontuur, Historisch drama, Misdaad
De onbevreesde tiener Enola Holmes zoekt haar vermiste moeder en gebruikt haar speurderstalent om grote broer Sherlock te slim af te zijn en een gevluchte lord te helpen.

pi_195215808
Fukushima 50 staat er vanaf vandaag ook op.

woensdag 23 september 2020 @ 13:26:04 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195215960
L'Amour menaant:
pi_195216395
pi_195217855
Begonnen aan Ratched, ziet er veelbelovend uit.
Allemaal cabaretteketet!
  roze woensdag 23 september 2020 @ 16:35:06 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
  donderdag 24 september 2020 @ 00:18:27 #44
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195227109
"Zoo" weer aan het kijken en nog steeds. Beetje ongeloofwaardig :+ Maar de cast is geweldig en de locaties 8-)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 september 2020 @ 06:32:53 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_195228046
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
"Zoo" weer aan het kijken en nog steeds. Beetje ongeloofwaardig :+ Maar de cast is geweldig en de locaties 8-)
Ik vond de cast juist erg matig maar het verhaal (hoe ongeloofwaardig ook) verder wel geinig :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195228241
Rattlesnake keek wel lekker weg gister :s)
  donderdag 24 september 2020 @ 07:51:55 #47
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_195228479
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_195228501
quote:
Op zich niets mis mee. Arrowverse mogen ze gaan afronden.
pi_195228669
pi_195229020
Chef Show, The – [VS] V04 2019 AL - Netflix Original | Documentaire
Schrijver, regisseur en foodie Jon Favreau en chef-kok Roy Choi onderzoeken gerechten binnen en buiten de keuken, samen met ervaren chef-koks en beroemde vrienden.

Fukushima 50 – [Japan] 2020 12 2:00 uur | Drama
Dappere werkers in de frontlinie riskeren hun leven om de ramp te bestrijden met de Fukushima-kerncentrale, veroorzaakt door de aardbeving en tsunami in Tohoku van 2011.
  † In Memoriam † donderdag 24 september 2020 @ 12:45:28 #51
pi_195232215
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:41 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat wordt hier al continue gedaan man :D
Had een apart topic gemaakt want kon deze niet vinden. Dus ff ctrl V gedaan :')

Wat ik zoek: mystery/horror zoals The Gift zonder supernatural bullshit. Of iig niet de clichmatige duistere kracht die het hele plot beheerst.

Nog een vraag
Is er een manier om op de Xbox app uit te zetten dat de trailers vanzelf starten tijdens het browsen?
pi_195232466
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wat ik zoek: mystery/horror zoals The Gift zonder supernatural bullshit. Of iig niet de clichmatige duistere kracht die het hele plot beheerst.

Nog een vraag
Is er een manier om op de Xbox app uit te zetten dat de trailers vanzelf starten tijdens het browsen?
https://help.netflix.com/nl/node/2102
pi_195232562
Tap tap tap
pi_195232570
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nog een vraag
Hush?
Tap tap tap
pi_195232621
Ik ben benieuwd hoe films en series er straks uit komen te zien. Hebben ze mondkapjes op, geen handen schudden, niet kussen, geen feestjes. Benieuwd hoe ze dat er in gaan verwerken. Of helemaal niet misschien.
pi_195233996
Enola Holmes, best leuk mysterie :)
Een keer wat anders dan de standaard Sherlock Holmes verhalen
pi_195246427
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald – [VS] 2018 9 2:13 uur | Duister, Fantasy
De duistere tovenaar Grindelwald wint terrein en Perkamentus laat Newt Scamander naar een ​​tiener zoeken die met zijn mysterieuze aandoening het tij zou kunnen keren.

RIDE ON TIME – [Japan] S01 2018 12 | Documentaire
Deze onthullende docuserie van producent Johnny's duikt diep in de prachtige wereld van de beste Japanse boybands.

Rohwedder: Einigkeit und Mord und Freiheit – [Duitsland] S01 2020 12 - Netflix Original | Documentaire, Provocerend
Deze docuserie onderzoekt de moord op politicus Detlev Rohwedder in 1991, een onopgelost mysterie ten tijde van de tumultueuze hereniging van Duitsland.

School Nurse Files, The – [Korea] S01 2020 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy
Een zuster met een vreemde gave zwaait haar lichtgevende zwaard door donkere hoeken van een middelbare school. Ze beschermt studenten tegen monsters die alleen zij ziet.

Sneakerheads – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Comedy
Familieman Devin raakt weer geobsedeerd door sneakers nadat zijn vriend Bobby hem heeft overgehaald om met het nodige gesjacher een mythisch paar sportschoenen te scoren.

pi_195249484
Ik zat op Netflix te scrollen. En zag sat er 11 oktober een 2e seizoen komt van de Koreaanse serie 'Stranger' :D
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_195249569
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:32 schreef Aether het volgende:
Rohwedder: Einigkeit und Mord und Freiheit – [Duitsland] S01 2020 12 - Netflix Original | Documentaire, Provocerend
Deze docuserie onderzoekt de moord op politicus Detlev Rohwedder in 1991, een onopgelost mysterie ten tijde van de tumultueuze hereniging van Duitsland.
Deze lijkt me wel interessant.
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2020 @ 15:34:36 #60
pi_195268298
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 13:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hush?
Al eens gezien en vond hem niet zo spannend 🤫🤫😦
Gister the informer gecheckt, aardige wegkijker maar veel meer niet.
  Miss 200.000.000! zaterdag 26 september 2020 @ 15:58:45 #61
367000 roos94
pi_195268601
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Al eens gezien en vond hem niet zo spannend 🤫🤫😦
Gister the informer gecheckt, aardige wegkijker maar veel meer niet.
Hebbie videoland of niet? Daar zitten ook een paar pareltjes
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2020 @ 18:16:30 #62
pi_195270799
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:58 schreef roos94 het volgende:

[..]

Hebbie videoland of niet? Daar zitten ook een paar pareltjes
Had het twee weken gratis maar heb het maar weer opgezegd omdat er voornamelijk commercile tv programma's enzo opstonden. Welke films bedoel je?
pi_195273997
twitter
pi_195274047
quote:
Resident Evil |:)
SOONY
pi_195274089
quote:
İk ben meer een fan van silent hill, maar resident evil is ook wel tof.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 26 september 2020 @ 23:48:39 #66
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195277535
Bijna klaar met iZombie en het wordt beter. Begin is een beetje meh. Don E :D
pi_195278131
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2020 23:48 schreef Stray_cat het volgende:
Bijna klaar met iZombie en het wordt beter. Begin is een beetje meh. Don E :D
Ik ben klaar. -O-
  zondag 27 september 2020 @ 01:08:34 #68
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195278347
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 00:37 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben klaar. -O-
En?
pi_195278667
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 01:08 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

En?
Jammer dat het klaar is. Vond het einde ook niet echt bevredigend.
pi_195289501
  zondag 27 september 2020 @ 23:56:00 #71
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195296670
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 01:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Jammer dat het klaar is. Vond het einde ook niet echt bevredigend.
Lijkt mij ht einde van iZombie. Zal het niet echt missen, paar afleveringen waren wel goed, maar de eerste en de laatste afleveringen waren niet in lijn met de rest.
pi_195299937
Is er eigenlijk al bekend wanneer Fargo seizoen 4 op Netflix komt? Ik zie in m'n series app dat het seizoen inmiddels in Amerika van start is gegaan.
pi_195302210
Dawn of the Dead – 2004 16 1:40 uur | Bloederige horror, Duister
Na de pest, wordt Amerika overspoeld door miljoenen kannibalistische zombies. Een kleine groep overlevenden probeert te schuilen in een winkelcentrum.

Jane the Virgin – S05 2014 12 | Comedy, Drama, Romantisch
Jane Villanueva heeft gezworen kuis te blijven tot haar huwelijk, maar als ze ontdekt dat ze zwanger is door een medische fout, moet ze haar toekomstplannen heroverwegen.

Schindler's List – 1993 12 3:15 uur | Drama
Oskar Schindler werd een onwaarschijnlijke held door zijn gehele fortuin te spenderen aan het redden van 1100 Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Whose Vote Counts, Explained – Miniserie 2020 6 - Netflix Original | Documentaire, Politiek
Het stemrecht vormt het fundament van de Amerikaanse democratie. Maar niet elke stem telt even zwaar. Hoe werkt het systeem en hoe kan het worden verbeterd?

pi_195302260
  maandag 28 september 2020 @ 12:31:08 #75
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_195302287
quote:
matig maandje
  maandag 28 september 2020 @ 12:42:07 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_195302503
Op zich ben ik wel geinteresseerd in David Attenborough, Star Trek, Trial of the Chicago 7, Aquaman, I, tonya en Over the Moon. Niet verkeerd. Rebecca is niet mijn soort film maar de productiewaardes zijn uitstekend.
Maar zou Jumanji 2 niet uitkomen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195302579
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:42 schreef speknek het volgende:
Op zich ben ik wel geinteresseerd in David Attenborough, Star Trek, Trial of the Chicago 7, Aquaman, I, tonya en Over the Moon. Niet verkeerd. Rebecca is niet mijn soort film maar de productiewaardes zijn uitstekend.
Maar zou Jumanji 2 niet uitkomen?
Komt morgen. :Y September nog dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessni vuotavat
Olen tmn maailman loppu
Min olen tyhjyys
  maandag 28 september 2020 @ 12:46:56 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_195302618
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195302714
Wel interessant dat deel 1 er blijkbaar niet meer op staat nu. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessni vuotavat
Olen tmn maailman loppu
Min olen tyhjyys
pi_195302737
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Net als Little Women een nieuwe film :o
Tap tap tap
pi_195302754
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:31 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

matig maandje
Ik vind het voor het eerst in tijden juist weer een leuke maand :@
Tap tap tap
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 13:07:47 #82
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_195303076
Th e haunting of bly manor. Zin in
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_195303172
quote:
89s.gif Op maandag 28 september 2020 13:07 schreef dud0r het volgende:
Th e haunting of bly manor. Zin in
Jaaaa _O_
SOONY
pi_195303558
Dawn of the dead 2004 _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 28 september 2020 @ 14:25:32 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195304791
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 13:31 schreef Tim86 het volgende:
Dawn of the dead 2004 _O_
Ik ga 'm maar weer gewoon nog een keer kijken! Na Jurassic Park, Pulp Fiction en Grease mijn meest gekeken film denk ik.
pi_195305521
Schindler's List is natuurlijk een indrukwekkende film, maar toch... nazi's die Engels praten.. als je alles zo waargetrouw wil doen en de taal dan ff compleet achterwege laat
pi_195309396
pi_195311698
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:56 schreef TLC het volgende:
Schindler's List is natuurlijk een indrukwekkende film, maar toch... nazi's die Engels praten.. als je alles zo waargetrouw wil doen en de taal dan ff compleet achterwege laat
Amerikanen en subs werkt niet jongen
-Rabia Al-Basri
pi_195323462
Black and Blue – 2019 16 1:47 uur | Actie, Drama, Misdaad, Thriller
Een jonge politieagente filmt per ongeluk corrupte agenten die een moord plegen. Als ze wordt opgejaagd voor de beelden, liggen loyaliteiten danig onder vuur.

Charlie's Angels – 2019 12 1:58 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Als Charles Townsends organisatie internationaal wordt, moeten twee Angels-teams en een nieuwe rekruut voorkomen dat vijanden een revolutionair apparaat stelen.

Grudge, The – 2020 16 1:33 uur | Bovennatuurlijke horror
Een onderzoeker volgt het spoor van een angstaanjagende zaak terug naar een vervloekt huis met een ingewikkelde, gruwelijke geschiedenis vol grenzeloze woede.

Jumanji: The Next Level – 2019 12 2:03 uur | Actie, Avontuur, Comedy
Als Spencer wordt vermist, beseffen Martha, Bethany en Fridge dat ze opnieuw Jumanji binnen moeten gaan om hem te zoeken. Maar dan gaat er iets mis.

Michelle Buteau: Welcome to Buteaupia – 2020 0:58 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De charismatische Michelle Buteau praat openhartig en met flair over relaties, ouderschap, culturele verschillen en ambtenaren die van haar houden.
  dinsdag 29 september 2020 @ 14:15:59 #90
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_195325399
Iemand Hope Frozen gezien?
Echt te bizar allemaal, met hun Matrix, Einz en Einz Einz...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_195330676
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

Amerikanen en subs werkt niet jongen
Vandaar dat Narcos zo'n enorme hit was.
pi_195331428
enola holmes gekeken gister, dat gepraat in de camera was apart, voor de rest niets bijzonders, prima entertainment
pi_195331469
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef mschol het volgende:
enola holmes gekeken gister, dat gepraat in de camera was apart, voor de rest niets bijzonders, prima entertainment
Die fourth wall vond ik wel leuk, die zoektocht naar moeder was aan het eind nog steeds vaag.
pi_195332244
Reclame voor de buren: Amazon Prime Video is nu ook met iDEAL te betalen.

pi_195332408
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
La Valla _O_

Aflevering 3 was ook weer top ^O^
  Miss 200.000.000! dinsdag 29 september 2020 @ 21:26:58 #96
367000 roos94
pi_195332735
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef Aether het volgende:
Reclame voor de buren: Amazon Prime Video is nu ook met iDEAL te betalen.

[ afbeelding ]
Mocht eens tijd worden zeg
pi_195333058
The grudge gekeken

niet geschikt voor jeugdige kijkertjes o|O
pi_195335428
Begonnen aan Ratched
Moeten zij weten
  woensdag 30 september 2020 @ 00:05:11 #99
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195335476
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Begonnen aan Ratched
Daar ben ik wel benieuwd naar. Bijna klaar met Zoo, daarna staat deze op het lijstje. Lijkt me iets te gelikt, maar kan zomaar meevallen. Fan van Jack Nickolson en uiteraard "One flew", dus de lat lig hoog.
pi_195338127
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:17 schreef Monolith het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer Fargo seizoen 4 op Netflix komt? Ik zie in m'n series app dat het seizoen inmiddels in Amerika van start is gegaan.
quote:
De serie Fargo zal geen vervolg krijgen op Netflix. De eerste drie seizoenen werden in Nederland uitgezonden op de streamingdienst, maar FX heeft de licentie voor het vierde seizoen niet aan Netflix afgestaan. Zodoende gaat een andere partij nu aan de haal met dit nieuwe seizoen.

https://www.netflix-neder(...)ier-naar-concurrent/
pi_195338134
American Murder: The Family Next Door – 2020 12 1:23 uur - Netflix Original | Documentaire, Misdaad
Aan de hand van onbewerkte, eerstehandse beelden onderzoekt deze documentaire de verdwijning van Shanann Watts en haar kinderen en de gruwelijkheden die daarop volgden.

Boys in the Band, The – 2020 16 2:02 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Op een feest in New York in 1968 worden zeven homoseksuele vrienden door een ongenode gast en een dronken spel geconfronteerd met onuitgesproken gevoelens en geheimen.

Great Wall, The – 2016 12 1:43 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Europese huurlingen zoeken tijdens de Chinese Song-dynastie naar buskruit en stuiten op een epische oorlog tussen de helden van het land en woeste monsters.

Manchester by the Sea – 2016 12 2:17 uur | Drama, Duister
Een schuldbewuste eenling worstelt met de benoeming tot voogd van zijn 16-jarige neefje. Hij keert terug naar zijn geboorteplaats en de vreselijke herinneringen daar.

pi_195338192
Die zaak van American Murder heb ik toen op de voet gevolgd :X Heel naar. Vanavond even aanzetten.

edit: hij staat er bij mij nog niet op.
edit 2: het is nog vroeg, letterlijk en figuurlijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door CherryLips op 30-09-2020 08:57:47 ]
Tap tap tap
pi_195339171
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Die zaak van American Murder heb ik toen op de voet gevolgd :X Heel naar. Vanavond even aanzetten.

edit 2: het is nog vroeg, letterlijk en figuurlijk.
Staat erop!
Moeten zij weten
pi_195339591
Heb ook die zaak gevolgd. Bizar hoe die echtgenoot alles heeft verzonnen.
pi_195339611
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:

Nog geen 9 uur ;)
pi_195339627
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Nog geen 9 uur ;)
Er was een tweede edit :P
Tap tap tap
pi_195339649
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er was een tweede edit :P
Het is nog vroeg, moet natuurlijk wel refreshen.
pi_195339824
In oktober o.a.

01-10 - A Simple Favor
01-10 - All Because of You (Pascal Kau)
01-10 - Annabelle
01-10 - Bad Boys II
01-10 - Bumperkleef
01-10 - Carmen Sandiego (S03)
01-10 - De Hopeloze Heks (S04)
01-10 - Ghostbusters 2
01-10 - Good Morning, Vernica (S01)
01-10 - Mad Max: Fury Road
01-10 - Oktoberfest Beer & Blood (S01)
01-10 - Seven
01-10 - Song Exploder (Vol1)
01-10 - Terminator Genisys
01-10 - The Amazing Spider-Man
01-10 - The Exorcist
01-10 - The Godfather
01-10 - The Man from U.N.C.L.E.
01-10 - ZombieLars (S02)
02-10 - Ah te encargo
02-10 - Dick Johnson is Dead
02-10 - Emily in Paris (S01)
02-10 - Halloween met Toet Toet Cory Carson
02-10 - Il Legame
02-10 - Serious Men
02-10 - The Binding
02-10 - Vampires vs the Bronx
02-10 - ltur
04-10 - David Attenborough: A Life on Our Planet
06-10 - Sterrenstraal: Heldin van Halloween
06-10 - The Cabin with Bert Kreischer
07-10 - Fifty Shades Darker
07-10 - Hubie Halloween
07-10 - To The Lake (S01)
08-10 - Bigflo & Oil: Presque Trop
09-10 - Deaf U (S01)
09-10 - Fast & Furious Spionnenracers (S02)
09-10 - Ginny Weds Sunny
09-10 - Super Monsters: Dag van de Monsters
09-10 - The Forty-Year-Old Version
09-10 - The Haunting of Bly Manor
10-10 - Bad Boys For Life
11-10 - Stranger (S02)
12-10 - Kipo en Tijdperk der Wonderwezens (S03)
12-10 - Scandalous
13-10 - The Cabin with Bert Kreischer
14-10 - Blackpink: Light Up the Sky
15-10 - A Babysitter's Guide to Monster Hunting
15-10 - Love Like the Falling Rain
15-10 - Rooting for Roona
15-10 - Social Distance (S01)
15-10 - Wanted (S03)
  woensdag 30 september 2020 @ 10:49:48 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195339900
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:44 schreef Aether het volgende:
01-10 - Seven
pi_195339944
quote:
  woensdag 30 september 2020 @ 10:55:28 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195339983
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:52 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Moet eigenlijk Seven wel weer een keer gaan kijken. Het heeft n van mijn meest gequote zinnen.

SPOILER
pi_195340198
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:43 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

Verhuist naar Videoland las ik.
pi_195340595
Wtf Fargo naar Videoland, wat een onzin.
  woensdag 30 september 2020 @ 13:02:14 #114
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195342466
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:30 schreef VelitoX het volgende:
Wtf Fargo naar Videoland, wat een onzin.
21st Century Fox is overgenomen door Disney. Fargo is echter niet geschikt voor de familiezender Disney+, dus kiest Disney ervoor om dit bij lokale streamingdiensten onder te brengen, in dit geval dus Videoland.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195342564
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:02 schreef Starflyer het volgende:

[..]

21st Century Fox is overgenomen door Disney. Fargo is echter niet geschikt voor de familiezender Disney+, dus kiest Disney ervoor om dit bij lokale streamingdiensten onder te brengen, in dit geval dus Videoland.
Als Disney nu ook de volwassenencontent op Disney+ zette, had ik die dienst wel gehouden.
Tap tap tap
pi_195342861
American Murder gezien :{

SPOILER
pi_195343079
Begonnen met Young Wallander. Erg goed, wel wat lage cijfers op iMDB, maar dat zegt niets. Maar is deze serie nu Zweeds want er wordt Engels gesproken?
Allemaal cabaretteketet!
pi_195344155
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:26 schreef roos94 het volgende:

[..]

Mocht eens tijd worden zeg
Over gezet :) tnx
  woensdag 30 september 2020 @ 14:46:55 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195344240
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen met Young Wallander. Erg goed, wel wat lage cijfers op iMDB, maar dat zegt niets. Maar is deze serie nu Zweeds want er wordt Engels gesproken?
Daardoor niet verder gekeken. Vreselijk dat Engels van die acteurs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195344624
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Daardoor niet verder gekeken. Vreselijk dat Engels van die acteurs.
Dat heb ik niet. Het plot is wat dat betreft zo goed dat het me niet stoort.
Allemaal cabaretteketet!
pi_195344645
Jammer dat Fargo naar Videoland gaat, maar dat heb ik ook dus het maakt niet veel uit. Maar vond dit echt zo'n Netflix serie, voor Videoland misschien wat te eclectisch en te duister voor deze doelgroep.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 30 september 2020 @ 20:35:19 #122
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_195351270
Zo wat heftig zeg die docu American Murder 😕

Goed in elkaar gezet hoe triest ook. Deze kwam goed binnen zojuist.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 30 september 2020 @ 20:41:31 #123
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_195351381
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
American Murder gezien :{

SPOILER
Hier meer info
SPOILER
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_195352146
American Murder al eens via youtube gezien. Bizar 'verhaal' ;(
pi_195352754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef Razor21 het volgende:
Zo wat heftig zeg die docu American Murder 😕

Goed in elkaar gezet hoe triest ook. Deze kwam goed binnen zojuist.
Wat kunnen mensen toch ontzettend ziek in hun hoofd zijn soms en alles doen uit egoisme en eigen gewin

Bizar en misselijkmakend
pi_195358613
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hier meer info
SPOILER
Nouja, gelukkig voor haar heeft ze eeen beetje 13 in een dozijn uiterlijk wat in dit geval wel goed voor haar uit pakt.

Maar blijkbaar is de docu nog groter dan ze op Netflix laten zien. Heb verschillende details gelezen die ik gisteren niet gehoord heb.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:37:50 #127
46794 Berkery
Fat bastard
pi_195361875
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:00 schreef roos94 het volgende:
Iemand nog een leuke aanrader voor series zoals Broadchurch & The Fall? Die vond ik beide erg goed
Probeer The Missing eens.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_195362517
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Hier meer info
SPOILER
Ergens wel gek dat ze nog overal op internet staat en in de docu volop ij beeld komt dan. Kan ze een nieuwe naam hebben maar als haar omgeving herkent haar nu misschien evengoed wel..
pi_195363177
Ik zie dat er in Oktober een serie/docu komt: Sex sent me to the ER. Hl benieuwd naar deze :P
  donderdag 1 oktober 2020 @ 12:42:58 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_195363237
Gisteren in 1 ruk alle 6 de afleveringen van de miniserie The Trials of Gabriel Fernandez (TV Mini-Series 2020) - IMDb gekeken. Djiezus, wat schokkend :o .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_195363307
quote:
15s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:42 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren in 1 ruk alle 6 de afleveringen van de miniserie The Trials of Gabriel Fernandez (TV Mini-Series 2020) - IMDb gekeken. Djiezus, wat schokkend :o .
Hmmm aan de reacties te lezen laat ik deze even aan me voorbij gaan denk ik.
pi_195363805
A Simple Favor – 2018 12 1:57 uur | Comedy, Drama, Misdaad, Thriller
Alleenstaande moeder Stephanie houdt van spanning. Ze raakt bevriend met de glamoureuze Emily, die om een kleine gunst vraagt en daarna op mysterieuze wijze verdwijnt.

Amazing Spider-Man, The – 2012 12 2:16 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Peter wil het mysterie van z'n verleden oplossen en Gwen Stacy voor zich winnen. Als 'Spider-Man' moet hij het daarna opnemen tegen het alter ego van Connors, de Hagedis.

Annabelle – 2014 16 1:38 uur | Bovennatuurlijke horror
Een man vindt het perfecte cadeau voor zijn vrouw: een mooie en zeldzame pop. Maar de vreugde die dit enge object haar brengt, is van korte duur.

Bad Boys II – 2003 16 2:26 uur | Actie, Comedy, Misdaad
De herrieschoppers zijn terug! De Bad Boys komen een nieuw drugskartel van XTC op het spoor en maken niet alleen de straten van Miami ‘onveilig’, maar ook Cuba.

Boys in the Band: Something Personal, The – 2020 AL 0:28 uur - Netflix Original | Documentaire
Jaren na zijn toneelstuk over het leven van homoseksuelen ontmoet Mart Crowley de cast en crew van de film uit 2020. Ze praten over de blijvende erfenis van het verhaal.

Bumperkleef – 2019 12 1:25 uur | Horror, Thriller
Een agressieve automobilist maakt met zijn familie een angstaanjagende omweg na een conflict op de snelweg met een psychopaat, die niet stopt voordat hij wraak kan nemen.

Carmen Sandiego – S03 2019 6 - Netflix Original | Kinderserie
Carmen Sandiego is een dievegge die haar vaardigheden ten goede aanwendt. Ze reist met haar pientere helpers de wereld rond om de kwaadaardige VILE dwars te liggen.

Dante's Inferno – 2010 16 1:28 uur | Fantasy, Horror, Sci-Fi
Dante reist de dood voorbij om zijn liefde Beatrice te redden van de duivelse Lucifer. Hij betreedt de negen cirkels van de hel en vecht tegen gemene demonen en monsters.

Exorcist, The – 1973 16 2:01 uur | Duister, Horror
Wanneer een actrice begint te vermoeden haar dochtertje in de ban is van een boze geest, doet ze beroep op twee priesters om te proberen de demon uit te drijven.

Ghostbusters 2 – 1989 6 1:48 uur | Actie, Comedy, Fantasy
In deze spannende vervolgfilm redden de drie Ghostbusters New York op oudejaarsavond van een enorme slijmaanval en een hele stroom boze geesten.

Godfather, The – 1972 16 2:57 uur | Drama, Duister, Misdaad
Als een maffia-patriarch nauwelijks aan de dood ontsnapt, grijpt de jongste zoon in om de daders aan te pakken.

Good Morning, Vernica – S01 2020 16 - Netflix Original | Duister, Mystery, Thriller
Een ondergewaardeerde agente zit achter een datingsite-crimineel aan. Ze ontdekt een man en vrouw met een afschuwelijk geheim dat schuilgaat achter een samenzwering.

Hopeloze heks, De – S04 2017 9 - Netflix Original | Feelgood, Kinderserie
Als een onhandige heldin toevallig terechtkomt op een school voor heksen, beseft ze dat ze er misschien wel thuishoort. Gebaseerd op de populaire boeken van Jill Murphy.

Jack Ryan: Shadow Recruit – 2014 12 1:46 uur | Actie, Thriller
Terwijl CIA-analist Jack Ryan undercover werkt op Wall Street, ontdekt hij dat terroristen de Amerikaanse economie willen ontwrichten.

Mad Max: Fury Road – 2015 16 2:00 uur | Actie, Avontuur, Fantasy
In een postapocalyptische woestenij helpt Max een rebelse vrouw en een groep vrouwelijke gevangenen die vluchten naar hun vaderland terwijl ze onderweg worden bedreigd.

Man from U.N.C.L.E., The – 2015 16 1:56 uur | Actie, Comedy, Misdaad
Een CIA- en een KGB-agent zetten hun meningsverschillen opzij en bestrijden een mondiale misdaadorganisatie in deze actiefilm, gebaseerd op de tv-serie uit de jaren 60.

Oktoberfest: Beer & Blood – S01 2020 16 - Netflix Original | Drama
In het Mnchen van 1900 gebruikt de ambitieuze brouwer Curt Prank harde tactieken in zijn plan om een biertent te bouwen die het lucratieve Oktoberfest zal veroveren.

Seven – 1995 16 2:06 uur | Misdaad, Mystery, Psychologische thriller
Een doorgewinterde rechercheur en zijn nieuwe partner gaan wanhopig op zoek naar een moordenaar wiens gruwelijke misdaden zijn gebaseerd op de zeven hoofdzonden.

Song Exploder – V01 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Laat je inspireren door deze op de populaire podcast gebaseerde serie, waarin muzikanten diep in het creatieve songwritingproces duiken en hun gevoelens delen.

Terminator Genisys – 2015 12 2:06 uur | Actie, Avontuur, Cyberpunk, Fantasy, Sci-Fi
Dertig jaar na de dag des oordeels stuurt John Connor een vriend terug om zijn moeder n de wereld te redden, maar hij weet niet dat de situatie is veranderd.

ZombieLars – S02 2017 9 0:15 uur | Drama, Kinderserie
Een jongen die half zombie is, verhuist naar een conformistisch stadje maar ontdekt dat er nog andere bovennatuurlijke jongeren wonen die hun ware aard verborgen houden.

pi_195381339
2012 – [VS] 2009 12 2:38 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi, Thriller
2012: het einde van de wereld zoals werd voorspeld door de Maya-cultuur. Nooit eerder was een datum zo cruciaal voor culturen, godsdiensten, wetenschappers en regeringen.

Ah te encargo | You've Got This – [Mexico] 2020 9 1:51 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een reclameman is gelukkig getrouwd met een succesvolle directeur totdat hij graag vader wil worden, net als zij carrire maakt. Dan brengt hij iemand mee naar huis.

Angry Birds Movie, The – [VS] 2016 6 1:37 uur | Avontuur, Comedy
De humeurige Red moet een cursus woedebeheersing volgen. Als de biggen het eiland binnenvallen, leert hij de andere vogels om hun woede te uiten en wordt hij een held.

Cable Guy, The – [VS] 1996 12 1:35 uur | Comedy, Offbeat, Satire
Chip Douglas is opgegroeid met tv-sitcoms en wil leven als in "My Three Sons". Als hij vrijgezel Steven Kovacs ontmoet, ziet hij een kans voor een echte mannelijke band.

Dick Johnson Is Dead – 2020 12 1:30 uur - Netflix Original | Documentaire
Nu haar vader het einde nadert, zet filmer Kirsten Johnson zijn dood op innovatieve, komische wijze in scne zodat ze allebei het onvermijdelijke leren accepteren.

Emily in Paris – [VS] S01 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Marketingdirecteur Emily Cooper uit Chicago vindt haar droombaan in Parijs en begint een nieuw avontuur, waarbij ze werk, vrienden en de liefde probeert te combineren.

Godfather Part II, The – [VS] 1974 12 3:22 uur | Drama, Misdaad
Deze tweede film in de Godfather-trilogie gaat terug in de tijd naar de wortels van de Corleones, van Sicili tot hun maffiabestaan in New York.

Godfather: Part III, The – [VS] 1990 16 2:50 uur | Drama, Misdaad
In het laatste deel van de trilogie probeert de inmiddels grijs geworden Michael het familiebedrijf uit de illegaliteit te halen, maar hij vergiet nog meer bloed.

Halloween met Toet Toet Cory Carson – [VS] 2020 AL 0:21 uur - Netflix Original
Cory, Chrissy en Freddie zijn deze Halloween op jacht naar giga-snoeprepen! Maar is al dit lekkers een tocht naar het spookachtige deel van de stad wel waard?

Identity – [VS] 2003 16 1:30 uur | Mystery, Psychologische thriller
Tien vreemden stranden in hetzelfde motel tijdens een verschrikkelijk noodweer. Het gevoel van opluchting over het vinden van een schuilplaats verandert al gauw in angst.

Il legame | The Binding – [Itali] 2020 16 1:33 uur - Netflix Original | Horror, Thriller
Wanneer een vrouw op bezoek is bij de moeder van haar verloofde in Zuid-Itali, vecht ze tegen een mysterieuze vloek waardoor ze haar dochter dreigt te verliezen.

Mortal Kombat – [VS] 1995 12 1:41 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Om de planeet te redden, confronteert een team van zorgvuldig uitgekozen strijders de handlangers van een kwade keizer in een dodelijk fantastisch gevechtstoernooi.

ltūr – [Nigeria] 2020 16 1:46 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Provocerend
Een journaliste in Lagos doet zich voor als prostituee om mensenhandel aan de kaak te stellen. Ze komt terecht in een wereld vol uitgebuite vrouwen en genadeloos geweld.

Serious Men – [India] 2020 6 1:54 uur - Netflix Original | Comedy, Cynisch, Drama, Intellectueel
Als een sloppenwijkbewoner een web van leugens spint om eindelijk op te klimmen in de wereld, kan zijn list vooral gevaarlijk zijn voor zijn jonge zoon.

Shining, The – [VS] 1980 16 2:23 uur | Bovennatuurlijke horror
Jack Torrance wordt krankzinnig en terroriseert zijn vrouw en zoontje als ze in een verlaten en griezelig hotel gaan wonen tijdens de wintermaanden.

Vampires vs. the Bronx – [VS] 2020 9 1:26 uur - Netflix Original | Comedy, Horror, Tienerfilm
Drie dappere kinderen uit een steeds populairdere middenklassebuurt in de Bronx stuiten op een sinister complot om al het leven uit hun geliefde gemeenschap te zuigen.

War of the Worlds – 2005 12 1:57 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi, Thriller
Ray Ferrier probeert zijn gezin in veiligheid te brengen wanneer hij een allesvernietigend buitenaards leger van dodelijke Tripods ontvlucht.

pi_195381374
The Shining *O*
Tap tap tap
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:06:57 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195381452
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
The Shining *O*
40 jaar oud die film inmiddels ;(
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:25:10 #136
46794 Berkery
Fat bastard
pi_195381840
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
The Shining *O*
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_195382646
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:25 schreef Berkery het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En dan meteen Dr Sleep erachteraan op Prime.
Tap tap tap
  Admin vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:17:43 #138
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_195382873
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

40 jaar oud die film inmiddels ;(
En nog onverminderd het kijken waard. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_195386843
pi_195388152
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En dan meteen Dr Sleep erachteraan op Prime.
Dr sleep vond ik verrassend sterk. Erg toffe vervolg op het origineel
-Rabia Al-Basri
pi_195388403
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dr sleep vond ik verrassend sterk. Erg toffe vervolg op het origineel
Ja he? Maar het was volgens mij best een flop. Hij heeft hier maar heel kort gedraaid en ik zat alleen in de zaal. Ik vond het boek mh maar de film was een verrassing.
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:23:17 #142
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_195388832
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja he? Maar het was volgens mij best een flop.
Klopt, zowel in de VS als internationaal viel de opbrengst erg tegen. De film was zelfs verliesgevend.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_195389482
MORTAL KOMBAT!!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_195389628
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:53 schreef Tim86 het volgende:
MORTAL KOMBAT!!!!
Als fan van de games vond ik die zo stoer. Zou hem echter niet aanraden, omdat het gewoon een b film is.
-Rabia Al-Basri
pi_195389640
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja he? Maar het was volgens mij best een flop. Hij heeft hier maar heel kort gedraaid en ik zat alleen in de zaal. Ik vond het boek mh maar de film was een verrassing.
Ja echt jammer. Volgens mij was de marketing ook bagger.
-Rabia Al-Basri
pi_195391366
''Look how they massacred my boy'' ;(

Marlon Brando _O_
pi_195392124
SPOILER: Cobra Kai seizoen 3 trailer
pi_195394573
Die Conjuring spin-offs zijn over het algemeen wel goed, en sinds Child's Play heb ik het niet zo op met poppen.

Toch naar Annabelle gekeken :@
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:53:58 #149
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_195397723
Ratched afgekeken, toch wel een geweldige serie. Zeker de laatste afleveringen vond ik wel ijzersterk.
Af en toe wat veel bloedvergieten, maar ook heel spannend, bizar en mooi.

En op het einde heb ik zowaar sympathie gekregen voor Mildred.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:24:00 #150
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195398389
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Ratched afgekeken, toch wel een geweldige serie. Zeker de laatste afleveringen vond ik wel ijzersterk.
Af en toe wat veel bloedvergieten, maar ook heel spannend, bizar en mooi.

En op het einde heb ik zowaar sympathie gekregen voor Mildred.
Valt me zeker niet tegen, niet helemaal de originele Ratched, die is wat vlakker in haar emoties. Maar ik ben pas net begonnen en zie potentie.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:31:13 #151
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_195409512
Net Oktoberfest: Beer & Blood afgekeken. Keek wel lekker weg, maar blijft een slap aftreksel van Peaky Blinders.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_195409707
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:31 schreef mabo11 het volgende:
Net Oktoberfest: Beer & Blood afgekeken. Keek wel lekker weg, maar blijft een slap aftreksel van Peaky Blinders.
Ik had gehoopt op veel beelden van Mnchen. Dat viel tegen helaas.
Serie keek inderdaad wel lekker weg. En einde open genoeg voor een vervolg.
pi_195410815
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:31 schreef mabo11 het volgende:
Ik vind het zeker een aanrader. Mooie setting, zeer vermakelijk verhaal, toffe twists en kijkt lekker weg. Voordeel was dat alles ook lekker vlot ging, daar ontbreekt 't bij Peaky Blinders vaak aan. Hier gebeurde er elke aflevering wel wat, bij PB is het toch vooral toewerken naar een climax. Dus nee, niet mee eens dat het een slap aftreksel is.
PWBF
pi_195410857
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:44 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik had gehoopt op veel beelden van Mnchen. Dat viel tegen helaas.
Serie keek inderdaad wel lekker weg. En einde open genoeg voor een vervolg.
Had waarschijnlijk teveel tijd en geld gekost om de echte straten van Munchen geschikt te maken voor opnames. En waarvoor dan? Wat straatscenes?
PWBF
pi_195411070
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Had waarschijnlijk teveel tijd en geld gekost om de echte straten van Munchen geschikt te maken voor opnames. En waarvoor dan? Wat straatscenes?
Heb je ook gelijk in hoor.
Was ook meer gewoon mijn gedachte toen ik deze serie zag en verder niet bij nagedacht. Wiesn terrein was wel herkenbaar. Plus stadhuis en die beelden van de stad van bovenaf.
pi_195411312
American murder vond ik wel vrij heftig. Terwijl ik dat nit heb normaal. Wellicht door de live beelden ofzo.
pi_195411596
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:09 schreef Aether het volgende:
Enola Holmes – 2020 9 2:03 uur - Netflix Original | Actie, Avontuur, Historisch drama, Misdaad
De onbevreesde tiener Enola Holmes zoekt haar vermiste moeder en gebruikt haar speurderstalent om grote broer Sherlock te slim af te zijn en een gevluchte lord te helpen.

Gekeken met mijn dochters en vind het wel een aanrader voor een familie avondje!
Met een meidenkwartet
pi_195412006
quote:
80s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:17 schreef F.Sinatra het volgende:
American murder vond ik wel vrij heftig. Terwijl ik dat nit heb normaal. Wellicht door de live beelden ofzo.
Goede documentaire idd. Er zijn veel mensen die geloven dat Nichol Kessinger betrokken is bij de moorden. Op youtube zijn er videos van mensen met hun eigen theorien.
pi_195412188
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:56 schreef Rijst het volgende:

[..]

Goede documentaire idd. Er zijn veel mensen die geloven dat Nichol Kessinger betrokken is bij de moorden. Op youtube zijn er videos van mensen met hun eigen theorien.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 21:05:10 ]
pi_195412255
quote:
80s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:04 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_195420885
quote:
Wel n van de geruchtmakendste zaken afgelopen jaren iig. Staat nog veel info over op yt btw. Onder andere gehele verhoor kun je vinden.
I´m back.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:42:01 #162
438527 MissButterflyy
pi_195423361
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel n van de geruchtmakendste zaken afgelopen jaren iig. Staat nog veel info over op yt btw. Onder andere gehele verhoor kun je vinden.
Doet heel erg denken aan een andere zaak in Nederland, een jaar of 15 geleden.

Zal er verder maar niks over zeggen. :)
Dan voorspel ik het te veel.
pi_195423377
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Doet heel erg denken aan een andere zaak in Nederland, een jaar of 15 geleden.

Zal er verder maar niks over zeggen. :)
Dan voorspel ik het te veel.
Welke zaak?
I´m back.
  roze zondag 4 oktober 2020 @ 13:44:34 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195423408
American Murder: The Family Next Door gekeken en pff zit echt te huilen hier.

SPOILER
Your beauty never ever scared me.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:49:08 #165
438527 MissButterflyy
pi_195423505
quote:
5s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welke zaak?
SPOILER
pi_195423529
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

SPOILER
Ah, ja, idd.
I´m back.
pi_195423536
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:44 schreef Amarantha het volgende:

SPOILER
Ja, zeer heftig idd.
I´m back.
pi_195423572
Verkeerd gequote.
pi_195423606
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, is toch iets waar je verder, na het zien van deze docu, niet meer over wilt nadenken iig.
I´m back.
pi_195423616
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:44 schreef Amarantha het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_195423659
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:56 schreef Rijst het volgende:

[..]

Ik geloof dat niet. Psychopaten werken doorgaans alleen volgens mij
pi_195423820
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:55 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik geloof dat niet. Psychopaten werken doorgaans alleen volgens mij
SPOILER
I´m back.
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:04:37 #173
438527 MissButterflyy
pi_195423875
SPOILER
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:23:10 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195424321
SPOILER
pi_195424988
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILER
SPOILER
I´m back.
pi_195425463
quote:
Same. Vooral de oude beelden van de kinderen wetende dat ze dood zijn.
Moeten zij weten
pi_195427433
American murder is een worsteling om door te komen. Die vrouw en kinderen boeien mij voor geen meter. Doorgespoeld naar het opbiechten van de moorden.

Ik vind het oprecht zonde dat deze man zijn leven zo heeft verspeeld.
  roze zondag 4 oktober 2020 @ 17:06:22 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195427576
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:00 schreef potjecreme het volgende:
Die vrouw en kinderen boeien mij voor geen meter.
:?
Your beauty never ever scared me.
pi_195427835
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef Amarantha het volgende:

[..]

:?
Er worden best veel filmpjes gebruikt van de vrouw met haar kinderen. Om een of andere reden irriteerde ik mij aan haar en de kinderen raakten mijn hart niet.
pi_195428414
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er worden best veel filmpjes gebruikt van de vrouw met haar kinderen. Om een of andere reden irriteerde ik mij aan haar en de kinderen raakten mijn hart niet.
Ok, apart.
Ik vond het juist veel toevoegen. Ik vond het 2 zeer lieve kindjes en die moeder was ook erg begaan met ze. Je krijgt een beetje te zien wat voor mensen het waren, en je krijgt meer dan een abstract nummer te zien van het waren 3 mensen van zo en zo oud.
Twiddel
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:32:00 #181
438527 MissButterflyy
pi_195429090
Oktoberfest is een leuke serie trouwens! Kijkt lekker weg.
pi_195431537
Ook American Murder gekeken. Zeer triest verhaal.
Kreeg echt de rillingen toen ze op het laatst dat stukje opnieuw lieten zien waarbij die man thuis komt van zijn werk en doet of ie van niks weet. En ook die buurman die het eigenlijk al meteen niet vertrouwde.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_195438650
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:37 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Cobra Kai seizoen 3 trailer
En seizoen 4 is ook al bevestigd
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:15:56 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195448111
facebook
pi_195448496
twitter
pi_195452016
pi_195452981
Ziet er goed uit!
pi_195453519
Ratched na vier afleveringen nog steeds prima kijkvoer
Moeten zij weten
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 00:40:53 #189
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195457547
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zeker, valt me mee. Bucket is geniaal, net als Vincent D'Onofrio
pi_195460679
Bad Boy Billionaires: India – [VK] S01 2020 AL - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie onderzoekt de hebzucht, fraude en corruptie die de opkomst en uiteindelijke ondergang van de meest beruchte tycoons uit India teweegbrachten.

David Attenborough: A Life on Our Planet – 2020 9 1:23 uur - Netflix Original | Documentaire
Een programmamaker vertelt over zijn leven en de evolutionaire geschiedenis van het leven op aarde, betreurt het verlies van natuur en biedt een toekomstvisie.

SterrenStraal: Heldin van Halloween – [Canada] 2020 AL 0:33 uur - Netflix Original | Avontuur, Kinderserie
De gulzige kapitein Visbaard steelt al het Halloweensnoepgoed voor zichzelf, maar Sterrenstraal en Boost hebben een paar trucjes achter de hand om de boel te redden!

pi_195461548
Na de week gekeken naar The Social Dilemma. Interessant en ergens wel confronterend. :@ :)
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:18:46 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_195462216
GLOW seizoen 4 en de hele serie is gecanceld :(.
pi_195462303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:18 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat 3 al het eind was? Veel meer konden ze qua verhaal volgens mij niet meer doen.
pi_195462316
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik dacht dat 3 al het eind was? Veel meer konden ze qua verhaal volgens mij niet meer doen.
Er zou een afsluitend laatste seizoen komen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:46:25 #195
284411 crew  heywoodu
pi_195463543
quote:
Dit is zoiets waarvan ik baal dat ik de trailer aangeklikt heb, want nu moet ik een week of drie wachten terwijl ik al wil kijken :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:57:47 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195463731
quote:
Het is Ryan Murphy, dus nog een paar afleveringen en t zal wel instorten.
L'Amour menaant:
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:00:55 #197
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_195463788
quote:
Ik vind het ook nog steeds erg vermakelijk. Al staat het bol van de verwijzingen naar The Shining, Halloween enzo
Het komt goed. Zo niet, dan toch
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:01:48 #198
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_195463802
Is het al bekend wanneer het laatste seizoen van How to get away with Murder erop komt?
pi_195463837
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:01 schreef Baltar het volgende:
Is het al bekend wanneer het laatste seizoen van How to get away with Murder erop komt?
Meestal begin van het jaar dus vermoedelijk januari 2021.
SOONY
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:04:41 #200
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_195463846
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Meestal begin van het jaar dus vermoedelijk januari 2021.
-O-
pi_195464563
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit is zoiets waarvan ik baal dat ik de trailer aangeklikt heb, want nu moet ik een week of drie wachten terwijl ik al wil kijken :(
Altijd beter dan andere streamingdiensten die iets 3 6 maanden vantevoren aankondigen.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:53:12 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195464621
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:50 schreef Aether het volgende:

[..]

Altijd beter dan andere streamingdiensten die iets 3 6 maanden vantevoren aankondigen.
"Het is bevestigd. Er komt een nieuw seizoen!"
L'Amour menaant:
pi_195464665
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

"Het is bevestigd. Er komt een nieuw seizoen!"
Ik doelde meer op een trailer met een datum 3 maanden later ;)
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:40:21 #204
438527 MissButterflyy
pi_195467447
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 12:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het is Ryan Murphy, dus nog een paar afleveringen en t zal wel instorten.
Nee, ik ben aangenaam verrast.
Even een kleine dip na een paar afleveringen, daarna weer erg spannend. :D
pi_195479194
Gisteren de laatste aflevering van de The 100 gezien.

En net als de rest van het seizoen, was het net niks :O
  woensdag 7 oktober 2020 @ 08:02:53 #206
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_195479880
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 05:42 schreef GM78 het volgende:

poeh, daar ben ik na seizoen 4 mee gestopt.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 08:27:34 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_195480069
Ja was een beetje rommelig seizoen. Het einde was gehaast en corny. Ik vond het niet niks, op zich leuk beetje fanservice, maar de serie had eigenlijk moeten stoppen toen ze aankwamen bij de nieuwe planeet.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 08:29:38 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195480091
Is het nu klaar ja? Dan kan ik de laatste paar afleveringen gaan kijken. Was aan het wachten tot alles beschikbaar was. Het werd sowieso tijd voor een einde wel en ik verwacht geen legendarisch slot.
pi_195480429
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het nu klaar ja? Dan kan ik de laatste paar afleveringen gaan kijken. Was aan het wachten tot alles beschikbaar was. Het werd sowieso tijd voor een einde wel en ik verwacht geen legendarisch slot.
En soort van happy end, maar eigenlijk ook weer niet.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:11:25 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195480586
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:23 schreef Felixa het volgende:
Ook American Murder gekeken. Zeer triest verhaal.
Kreeg echt de rillingen toen ze op het laatst dat stukje opnieuw lieten zien waarbij die man thuis komt van zijn werk en doet of ie van niks weet. En ook die buurman die het eigenlijk al meteen niet vertrouwde.
Gister n.a.v. dit topic ook gekeken.
Normaal is zo'n reconstructie moord verhaal niet mijn ding. Iets te veel Rescue 911 van vroeger. En ik merkte dat ik dat nog steeds had. Vind t een beetje..... ramptoerisme of zo? En t "verhaal" nam ook niet echt verrassende wendingen. Ja heel even toen....

SPOILER
Maar goed, wel een keer interesant op zich.
Maar ik weet dat ik de rest van de true crimes weer over kan slaan.
L'Amour menaant:
pi_195485057
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:27 schreef speknek het volgende:
Ja was een beetje rommelig seizoen. Het einde was gehaast en corny. Ik vond het niet niks, op zich leuk beetje fanservice, maar de serie had eigenlijk moeten stoppen toen ze aankwamen bij de nieuwe planeet.
Mee eens ja. Vooral de laatste 3 a 4 afleveringen is de serie flink uit de bocht gevlogen, bepaalde verhaallijnen sloegen helemaal nergens op. De conclusie vond ik ook niet erg bevredigend eerlijk gezegd, slap en te gehaast. Slecht schrijfwerk.
pi_195489298
Fifty Shades Darker – [VS] 2017 16 1:57 uur | Drama, Romantisch
Anastasia start een carrire in de uitgeverswereld terwijl Christian met nieuwe voorwaarden voor hun relatie komt. Maar krachten van buitenaf dreigen ze te vermorzelen.

Hubie Halloween – [VS] 2020 12 1:43 uur - Netflix Original | Comedy, Horror, Mystery, Slapstick
Hubie is niet de populairste man in Salem, Massachusetts, maar als Halloween echt griezelig wordt, gaat deze goedhartige angsthaas op pad om zijn stad te beschermen.

To the Lake – [Rusland] S01 2020 16 - Netflix Original | Drama, Sci-Fi, Thriller
Het einde van de beschaving dreigt door een vreselijke ziekte. Een groep mensen zet hun leven, liefde en menselijkheid op het spel in een wrede strijd om te overleven.

pi_195489918
Is de Russische serie To The Lake wat?
pi_195490090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:02 schreef Skwish het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 oktober 2020 @ 18:22:50 #215
284411 crew  heywoodu
pi_195490217
quote:
Sinds vandaag te kijken :+
pi_195492955
Fifty Shades... ik pas alvast een doosje tissues :9~
  woensdag 7 oktober 2020 @ 21:51:09 #217
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_195495124
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 18:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Sinds vandaag te kijken :+
Ga er nu mee beginnen. Ben benieuwd.
pi_195497505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:20 schreef TLC het volgende:
Fifty Shades... ik pas alvast een doosje tissues :9~
Emotionele film?
Moeten zij weten
pi_195497710
Begonnen met Mars. Best leuk, niet t science fiction, deels fictief en deels echt.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 00:19:06 #220
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195497980
quote:
2 Afleveringen gezien, je moet een beetje denken in de richting van The walking dead, maar dan minder heftig (tot nu toe). Niet slecht, maar ik ben niet zo'n fan van series in het donker, beetje goedkoop want de helft zie je niet.
pi_195502379
quote:

heb recent het voorlaatste seizoen met moeite afgekeken. Wat was dat slecht, ging nergens meer over. Had gehoopt dat laatste seizoen wat beter zou zijn omdat laatste seizoen. Maar helaas dus. Maar zal het ooit toch wel af kijken, alleen omdat ik er vanaf wil zijn :')
pi_195502671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

heb recent het voorlaatste seizoen met moeite afgekeken. Wat was dat slecht, ging nergens meer over. Had gehoopt dat laatste seizoen wat beter zou zijn omdat laatste seizoen. Maar helaas dus. Maar zal het ooit toch wel af kijken, alleen omdat ik er vanaf wil zijn :')
Dat probleem had ik dus ook :')
Alle seizoenen gezien, dus dan wil je het laatste ook zien.

Halverwege het laatste seizoen, begreep ik ook nog maar weinig van het verhaal :')
pi_195503399
quote:

Is dit nu echt de laatste aflevering in de zin van er komen geen nieuwe seizoenen meer en de serie is klaar of het einde van het laatste seizoen tot nu toe?
pi_195504870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:47 schreef Reggie200 het volgende:

[..]

Is dit nu echt de laatste aflevering in de zin van er komen geen nieuwe seizoenen meer en de serie is klaar of het einde van het laatste seizoen tot nu toe?
Er komt geen nieuw seizoen meer.
De koek is helemaal op
pi_195509119
Begonnen aan to the lake
pi_195512974
The Team seizoen 1 vond ik erg tof om te kijken. Ik was dan ook blij toen ik seizoen 2 zag. Nou, ik ben nu bij aflevering 4 en het is helaas nogal een slappe hap. Hoop dingen ook totaal niet realistisch. Jammer.
pi_195515488
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
The Team seizoen 1 vond ik erg tof om te kijken. Ik was dan ook blij toen ik seizoen 2 zag. Nou, ik ben nu bij aflevering 4 en het is helaas nogal een slappe hap. Hoop dingen ook totaal niet realistisch. Jammer.
Ik vond seizoen 1 wel goed. Het 2e heb ik idd ook noet afgekeken omdat ik die een stuk minder vond.
pi_195521855
Bigflo & Oli : Presque Trop – [Frankrijk] 2020 AL 1:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Tijdens deze persoonlijke muziekdocumentaire ga je backstage bij het Franse rapduo Bigflo & Oli en volg je de beroemde broers als ze aan een grote tour beginnen.

Deaf U – [VS] S01 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze realityserie deelt een hechte groep dove en slechthorende studenten verhalen en verkent het leven op de Gallaudet University.

Fast & Furious Spionnenracers – [VS] S02 2019 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een overheidsinstantie zet tienerchauffeur Tony Toretto en zijn avontuurlijke vrienden in om in het criminele straatracecircuit te infiltreren als undercoverspionnen.

Forty-Year-Old Version, The – [VS] 2020 16 2:04 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Muziek
De worstelende toneelschrijfster Radha uit New York wordt 40 en hoopt op een doorbraak. Ze vindt nieuwe inspiratie door te beginnen met rappen.

Ginny Weds Sunny – [India] 2020 6 2:05 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een vrijgezel wil graag trouwen, maar wordt steeds door vrouwen afgewezen. Hij probeert een oude vlam voor zich te winnen met hulp uit onverwachte hoek: haar moeder.

Glow Up – [VK] S01 2019 9 | Feelgood, Reality
In deze wedstrijd gaan aankomende make-upartiesten kleurrijke uitdagingen aan om een carrire in de schoonheidsindustrie te winnen.

Haunting of Bly Manor, The – [VS] S01 2020 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Horror, Mystery
'Dood' betekent niet 'weg'. Een au pair komt terecht in een afgrond vol angstaanjagende geheimen in deze gothic romance van de maker van 'The Haunting of Hill House'.

Super Monsters: Dag van de monsters – 2020 AL 0:25 uur - Netflix Original | Kinderserie
De Super Monsters vieren Da de los Muertos in Vida's geboorteplaats met haar magische familie, een stel nieuwe monstervriendjes en een spooktastische parade!

Moderator vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:33:55 #229
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_195522243
*O* Bly manor *O* Zin in
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:35:49 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195522262
Zoveel troep de laatste tijd op netflix dat ik maar eens aan amazon prime ben begonnen op aanraden van mijn goede vriend @Lange_Lans
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195522737
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
Zoveel troep de laatste tijd op netflix dat ik maar eens aan amazon prime ben begonnen op aanraden van mijn goede vriend @:lange_lans
Nou ja, daar staan in ieder geval veel films op. En The Boys en Bosch. En het kost - na een eerste maand gratis - maar 3 euro.

En op Netflix staat inderdaad momenteel niet heel veel goeds. ;(
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:19:48 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_195522799
Amazon heeft twee topseries. The Boys en The Expanse. Star Trek Picard is ook okay.
pi_195523120
Bly Manor *O*
Tap tap tap
pi_195523279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:19 schreef speknek het volgende:
Amazon heeft twee topseries. The Boys en The Expanse. Star Trek Picard is ook okay.
Jack Ryan en The Man in the high castle zijn ook wel goed. En The Expanse _O_

Weet niet of de UK catalogue die ik heb anders is dan daar, maar ik vind hier ook veel series die Netflix niet heeft/niet meer heeft, zoals Parks&Rec, The Office, Preacher, Mr Robot, Black Sails, Mad Men, Friday Night Lights, The Night Manager, The Americans, Bosch, Vikings.

Combinatie van Netflix en Amazon werkt echt prima hier. Heb zelf geen Apple TV, maar begreep dat je daarmee ook gewoon door beide catalogi tegelijk kan browsen, wat helemaal ideaal is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_195523282
Kento Yamazaki en Tao Tsuchiya spelen in deze nieuwe serie van regisseur Shinsuke Sato.
Ze komen plotseling terecht in een mysterieuze wereld en moeten spellen spelen om te overleven.
De Netflix Original-serie 'Alice in Borderland' is vanaf 10 december te zien, alleen op Netflix.

pi_195523445
pi_195523498
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:51 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Weet niet of de UK catalogue die ik heb anders is dan daar, maar ik vind hier ook veel series die Netflix niet heeft/niet meer heeft, zoals Parks&Rec, The Office, Preacher, Mr Robot, Black Sails, Mad Men, Friday Night Lights, The Night Manager, The Americans, Bosch, Vikings.

Combinatie van Netflix en Amazon werkt echt prima hier. Heb zelf geen Apple TV, maar begreep dat je daarmee ook gewoon door beide catalogi tegelijk kan browsen, wat helemaal ideaal is.
En Prime heeft ook series zoals Buffy, Supernatural en Grey's Anatomy. Het vult elkaar lekker aan.
Tap tap tap
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:08:13 #238
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195523529
quote:

[..]

Die combinatie is echt top ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessni vuotavat
Olen tmn maailman loppu
Min olen tyhjyys
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:13:06 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195523599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En Prime heeft ook series zoals Buffy, Supernatural en Grey's Anatomy. Het vult elkaar lekker aan.
En gratis verzending voor Amazon artikelen _O_ En gratis games via Twitch Prime _O_ Voor die drie euro is het echt veel value for money.
pi_195524841
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nou ja, daar staan in ieder geval veel films op. En The Boys en Bosch. En het kost - na een eerste maand gratis - maar 3 euro.

En op Netflix staat inderdaad momenteel niet heel veel goeds. ;(
Heb hem net weer eens verlengd nu The Boys compleet is. In-app maar 2,49 pm (Amazon Prime Video).
pi_195534013
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
La Valla _O_

Goede aflevering weer _O_
pi_195535903
quote:

[..]

TMITH is inderdaad top, maar het laatste seizoen met die BLM-figuren vond ik wat sneu.
pi_195537892
Net Bumperkleef gezien.

pi_195542330
Bad Boys for Life – 2020 16 2:03 uur | Actie, Comedy, Misdaad, Thriller
Zelfs rebelse jongens worden ouder, en Miami-agent Marcus is klaar voor zijn welverdiende pensioen — totdat partner Mike het doelwit wordt van een moorddadig drugskartel.
pi_195542435
quote:

[..]

Ja, Amazon gaat lekker de afgelopen maanden idd.

(Moet alleen mijn account nog steeds veranderen in een NLs account, maar die sukkels hebben geen NLse betalingsmethode).
I´m back.
pi_195542506
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, Amazon gaat lekker de afgelopen maanden idd.

(Moet alleen mijn account nog steeds veranderen in een NLs account, maar die sukkels hebben geen NLse betalingsmethode).
Sinds kort wel.
pi_195542510
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Sinds kort wel.
O. ja? Ga ik even kijken straks.
I´m back.
pi_195542543
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net Bumperkleef gezien.

Voor een Nederlandse film was hij wel leuk
pi_195543094
Begonnen aan the Haunting of bly manor
pi_195543438
quote:
Nu 3 afleveringen gezien. Is wel spannend!
pi_195544543
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Sinds kort wel.
Thanx, btw, gelukt.
I´m back.
pi_195544564
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:21 schreef amp25 het volgende:
Hier ook gisteren :)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:29:29 #255
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_195545747
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:52 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]

Nu 3 afleveringen gezien. Is wel spannend!
Niet te horror achtig?
Ik vond de trailer maar half/half.
pi_195545937
Bad Boys 3
Bly Manor

Oh het gaat weer de goed kant op met Netflix
SOONY
pi_195546017
High score docu ^O^
pi_195546186
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Niet te horror achtig?
Ik vond de trailer maar half/half.
Nee, wel zo nu en dan wat bloed te zien, maar echt horror kan ik het niet noemen.
pi_195548156
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Thanx, btw, gelukt.
Volgens mij ook pas een week of 2. Had eerst de Duitse, ontzettend storend, sommige film waren alleen in het Duits nagesynchroniseerd te kijken. En 7,99.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:14:11 #260
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_195549878
Cobra Kai seizoen 1 en 2 bekeken in enkele dagen. Wat een heerlijk leuke serie. Op naar seizoen 3!
pi_195551431
Ratched afgezet. Spreekt ons niet aan.
Verder met Norskov.
pi_195551967

Als ze maar niet sterft in Bly Manor |:)
SOONY
pi_195552836
Zou dat meiske uit de Exorcist geen last hebben van haar nek ?

:P
pi_195554695
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:18 schreef speknek het volgende:
Rond 13e minuut wens/idee om een film te maken.

instagram
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:46:14 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195557735
Klaar met iZombie. Best een prima einde van zo'n serie.
pi_195563250
We jammer dat die films die op Netflix verschijnen niet Ultra HD zijn.

Bij Prime zie je wel vaker HDR content terwijl je er minder voor betaald. Dolittle, Terminator, Just Mercy etc
pi_195564039
Ratched vond ik goed, Bly Manor wat traag maar wel een “mooi” verhaal.
  zondag 11 oktober 2020 @ 17:50:33 #268
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_195571232
Eerste 3 afleveringen Fargo seizoen 4 nu op Videoland zie ik net.
pi_195575180
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:21 schreef amp25 het volgende:
Ben nu bij aflevering 3 maar deze serie weet mij echt niet te boeien. Te weinig enge scenes en te langdradig door alle dialogen.

The Haunting of Hill House daarentegen ^O^
pi_195575755
twitter
pi_195576115
Bly Manor is wel heel saai -O-
SOONY
pi_195576841
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:53 schreef DKUp het volgende:
Oh ik vind hem heel leuk juist.
Twiddel
  zondag 11 oktober 2020 @ 23:51:26 #273
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195579808
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:50 schreef Razor21 het volgende:
Eerste 3 afleveringen Fargo seizoen 4 nu op Videoland zie ik net.
Heerlijk, maar ik wacht ff op compleet.
  maandag 12 oktober 2020 @ 08:13:00 #274
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_195582336
Klaar met het 2de seizoen van The Umbrella Academy.

Daarna begonnen met Titans van DC. Tot op heden erg leuk. Geen idee of deze serie het beste startpunt in de DC universe (Batman films uiteraard gekeken).
pi_195582482
Manchester by the Sea is toch wel een prachtig pareltje.
Aanradertje.
pi_195583890
Kipo en het tijdperk der wonderwezens – S03 2019 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een beschermd opgevoed, maar vechtlustig meisje ontdekt haar krachten en probeert met de hulp van haar chaotische team te overleven in een wereld vol gemuteerde dieren.

Safe House – 2012 16 1:54 uur | Actie, Misdaad, Thriller
De jonge CIA-agent Matt Weston moet een gevaarlijke crimineel naar een veiligere locatie brengen als een safehouse van de CIA wordt aangevallen.

Scandalous – 2019 12 1:36 uur | Documentaire
Ex-medewerkers kijken terug op de controversile plek van de krant in de Amerikaanse pers en geven een blik achter de schermen bij de grote primeurs van het roddelblad.

Stranger – S02 2017 16 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Misdaad, Thriller
Omringd door politieke corruptie stort een aanklager zonder inlevingsvermogen zich samen met een pittige vrouwelijke rechercheur op een moordzaak.
pi_195591795
pi_195592451
Okey, the haunting of Bly manor afgekeken. Ik vond hem het zeker waard.

Alleen een vraagje:
SPOILER
Twiddel
pi_195593404
quote:
99s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef summer2bird het volgende:
Okey, the haunting of Bly manor afgekeken. Ik vond hem het zeker waard.

Alleen een vraagje:
SPOILER
SPOILER
pi_195593662
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:20 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh ik vind hem heel leuk juist.
Nu bij aflevering 6. De eerste vier afleveringen waren eigenlijk wel heel saai.
SOONY
pi_195593941
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 19:06 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

SPOILER
Ah fijn, bedankt :D
Twiddel
pi_195596220
Ik ga dat toch ook op mijn bucketlist zetten : met een skeltertje door een leeg groot hotel rijden _O_

The Shining, een van de betere SK films.

En Red Rum snapte ik pas later :@

[ Bericht 22% gewijzigd door TLC op 13-10-2020 19:04:35 ]
pi_195610043
quote:
17s.gif Op maandag 12 oktober 2020 08:26 schreef Bronson het volgende:
Manchester by the Sea is toch wel een prachtig pareltje.
Aanradertje.
Hear, hear
-Rabia Al-Basri
pi_195612509
pi_195621974
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:53 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het perfectly splendid ^O^
pi_195628643
BLACKPINK: Light Up the Sky – 2020 AL 1:19 uur - Netflix Original | Documentaire
De leden van de recordbrekende Koreaanse meidenband BLACKPINK vertellen hun verhaal en beschrijven de zware reis vol dromen en beproevingen tijdens hun snelle opkomst.

Cabin with Bert Kreischer, The – S01 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Reality
De drukke comedian Bert Kreischer gaat naar een hut om tot rust te komen en nodigt zijn grappige vrienden uit om samen geest, lichaam en ziel te reinigen.

Octonauten en het Groot Barrirerif, De – 2020 AL 0:47 uur - Netflix Original | Kinderserie
In deze muziekspecial moeten de Octonauten hongerige groepen koraal etende zeesterren tegenhouden om het fragiele huis van een nieuwe vriend te redden.

pi_195630959
In oktober o.a.

16-10 - Alguien Tiene Que Morir (S01)
16-10 - Dream Home Makeover (S01)
16-10 - Grand Army (S01)
16-10 - La Rvolution (S01)
16-10 - Pup Academy (S02)
16-10 - Star Trek Discovery (S03E01)
16-10 - The Trial of the Chicago 7
17-10 - About Time
17-10 - Aquaman
17-10 - Kick-Ass 2
19-10 - Midnight Sun
19-10 - Unsolved Mysteries (deel 2)
20-10 - Tesla
21-10 - Brave Blue World
21-10 - David Letterman (S03)
21-10 - Loving
21-10 - Rebecca
21-10 - Split
22-10 - Cadaver
22-10 - I, Tonya
22-10 - Kadaver
22-10 - The Alienist (S02): Angel of Darkness
22-10 - You Me Her (S05)
23-10 - A Suitable Boy
23-10 - American Gangster
23-10 - Barbaren (S01)
23-10 - Bridgesmaids
23-10 - Bridget Jones: The Edge of Reason
23-10 - Fei Fei en de maan (Over the Moon)
23-10 - Move (S01)
23-10 - Mr Bean's Holiday
23-10 - Nanny McPhee
23-10 - Notting Hill
23-10 - Perdida (S01)
23-10 - The Perfect Man
23-10 - The Queen's Gambit (S01)
24-10 - Little Women
27-10 - Blood of Zeus
27-10 - Chico Bon Bon (S04)
27-10 - Sarah Cooper: Eerything's Fine
27-10 - Vilas
28-10 - Holidate
28-10 - Nobody Sleeps in the Woods Tonight
28-10 - Secrets of the Saqqara Tomb
29-10 - Gigantosaurus (S01)
29-10 - The Debt Collector 2
30-10 - Bronx
30-10 - His House
30-10 - Kaali Khuhu
30-10 - Menndez: El da del Seor
30-10 - Somebody Feed Phil (S04)
30-10 - Suburra (S03)
30-10 - The Day of the Lord
pi_195631239
2 afleveringen van the haunting of Bly manor gekeken.
Tot nu toe vind ik het erg leuk.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 12:44:17 #289
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_195631474
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

TS begint

American Vandal (serie)

Waarom kijken?

The Gift (film)

Waarom kijken?

Waarom kijken?

Death Note! Ik heb vroeger op MSN altijd profiel foto's van Death Note gehad. Ook hier op Fok is mn profiel foto uit Death Note, volgens mij! Heb de serie gek genoeg nog nooit gezien. Toen ik jouw aanbeveling gisteren hier las ben ik er aan begonnen. Het is echt steen goed! Ben bij aflevering 7 en hooked! Doorgaans kijk ik nooit naar anime. Zeker een aanrader inderdaad!
  woensdag 14 oktober 2020 @ 14:21:23 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195633487
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 12:21 schreef Aether het volgende:
In oktober o.a.

30-10 - Suburra (S03)

*O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! golfer
pi_195633788
The Team seizoen 2 bijna afgekeken. Zoals eerder gezegd, dit seizoen haalt het in de verste verte niet bij seizoen 1, maar ik wil een serie waar ik mee begonnen ben gewoon af kijken. Misschien wordt het later in het seizoen nog wat, je weet het niet. Maar dat is bij deze serie niet het geval. Teveel toevalligheden die nodig zijn om het verhaal door te laten kabbelen. Acteerwerk laat ook te wensen over, uitgezonderd de Deense en Vlaamse actrices. De rest was vrij droevig.

The Team seizoen 1: Kijken! Het tweede seizoen gewoon lekker overslaan.
pi_195633794
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:24 schreef Aether het volgende:
Cabin with Bert Kreischer, The – S01 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Reality
De drukke comedian Bert Kreischer gaat naar een hut om tot rust te komen en nodigt zijn grappige vrienden uit om samen geest, lichaam en ziel te reinigen.
Deze is leuk. :D

Joey Diaz _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 15:28:36 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_195634685
Ik ben maar eens aan To the Lake begonnen, Russische serie. Vrij toepasselijk in deze tijd, maar dat is niet de reden dat ik hem heb opgezet, ik houd wel van dit soort series. Valt niet tegen tot nu toe.
Epidemiya (TV Series 2019) - IMDb
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_195634987
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:18 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik vind het perfectly splendid ^O^
Hehe, dat is sinds afgelopen weekend mijn antwoord op alles :D
pi_195636521
pi_195650388
A Babysitter's Guide to Monster Hunting – [VS] 2020 9 1:38 uur - Netflix Original | Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Een scholiere wordt ingeschakeld door een geheim genootschap van babysitters en vecht tegen de boeman, die tijdens Halloween het jongetje ontvoert op wie ze past.

Brandweerman Sam – [VK] S01-04 2008 AL | Kinderserie
Brandweerman Sam en zijn vrolijke team uit Piekepolder zijn altijd voorbereid op elke noodsituatie en leren peuters van alles over brandveiligheid.

Las tres muertes de Marisela Escobedo | The Three Deaths of Marisela Escobedo – [Mexico] 2020 12 1:49 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire laat de onvermoeibare kruistocht zien van een moeder die de moordenaar van haar dochter achter tralies wil, nadat het Mexicaanse rechtssysteem faalde.

Love Like the Falling Rain – [Indonesi] 2020 12 1:26 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch, Tienerfilm
Een jonge man is bang voor afwijzing en vindt het moeilijk om zijn gevoelens te tonen aan zijn beste vriendin, die voor een andere man valt. Dan slaat het noodlot toe.

Rooting for Roona – [India] 2020 12 0:41 uur - Netflix Original | Documentaire
Op het platteland van India ondergaat een kind met een waterhoofd een zware operatie nadat haar foto's viraal zijn gegaan. In deze documentaire wordt ze hierbij gevolgd.

Social Distance – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Comedy, Drama
Deze verhalende serie werd in isolatie gefilmd en bevat zowel grimmige als grappige interpretaties van het menselijk streven om op afstand toch verbonden te blijven.

Wanted – [Australi] S03 2016 12 | Drama, Misdaad, Thriller
Tegenpolen Lola en Chelsea zijn getuige van een moord waarbij corrupte politieagenten zijn betrokken. Ze worden onterecht beschuldigd en slaan samen op de vlucht.

pi_195651610
Die docu over Blackpink gekeken. Was wel een heel contrast met wat ik in een ander intervieuw heb gezien. Ik kan het intervieuw niet meer in mijn geschiedenis. Maar de Netflix docu lijkt het hard werken maar allemaal leuk en gezellig.

In het intervieuw hadden de het over alle regels en wat ze allemaal niet mochten en dat ze mega mega streng zijn.
pi_195651796
Ik zag gisteravond Bumperkleef.
Ik moest steeds lachen terwijl het griezelig en thriller moet zijn _O-
Wat slecht! Daar hadden ze echt veel meer van kunnen maken.
pi_195663835
Eigen Kweek _O_

Lache serie, geen idee waarom ik dit niet eerder heb gekeken :D
pi_195664573
Bly

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')