One Flew toevallig dit jaar weereens gekeken. Het boek heb ik ook gelezen, staat hier in de kastquote:Op zondag 20 september 2020 08:11 schreef KillerBee4ever het volgende: [..] Nee, de producent en twee acteurs zijn echter wel verbonden (geweest) met American Horror Story. Maar vergeleken met AHS is Ratched nog erg braaf
. Ratched is gebaseerd op de film "One Flew Over the Cuckoo's Nest" (met o.a. Jack Nicholson).
AHS is geen horror.quote:Op zondag 20 september 2020 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Mike, tnx. Vond het stijltje al zo gelijk aan Hollywood. Waar ik trouwens ook van heb genoten.
Even weer heel wat anders
[..]
One Flew toevallig dit jaar weereens gekeken. Het boek heb ik ook gelezen, staat hier in de kast
AHS nog nooit gekeken, ben niet echt van de horror.
Het sprak mij destijds iig niet aanquote:
Niet rauw genoeg? Dat denk ik, te gelikt. Nurse Ratched was in One flew natuurlijk verre van gelikt.quote:Op zondag 20 september 2020 21:57 schreef roos94 het volgende:
Ratched even gekeken maar vond het niet boeiend na de leuke introscene.
Challenger was wel interessant al had ik het gevoel deze eerder gezien te hebben
Oh maar dat kan best leuk/interessant zijn. Hoe heet de serie?quote:Op maandag 21 september 2020 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wellicht een hele andere doelgroep hier, maar je hebt tegenwoordig een serie op Netflix over een opvang voor koala's. Je ziet hoe ze beter worden gemaakt en weer uitgezet worden in de natuur. Ik kijk het gezellig met mijn 6 jarige dochter. Ik vind het zelf ook best leuk
quote:Op maandag 21 september 2020 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh maar dat kan best leuk/interessant zijn. Hoe heet de serie?
Sinds gisteren, maar had nog geen tijd gehadquote:Op maandag 21 september 2020 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
iZombie S5 staat ook ineens online zie ik nu. Die aankondiging heb ik helemaal gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een kinderserie.quote:Op maandag 21 september 2020 23:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Jurassic World: Kamp Krijtastisch – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosaurirs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.
Dit moet een grap zijn....
quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
iZombie, aflevering 1 gekeken, moest er weer even inkomen.Dat was het laatste seizoen ook niet echt meer. Ik vrees, ik vrees, ik vrees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:52 schreef Aether het volgende:
Dark Crystal: Age of Resistance Has Been Canceled by Netflix
https://io9.gizmodo.com/d(...)led-by-ne-1845132612
15 min gekeken wat een verschrikkelijke stem/manier van praten heeft die voice over en wat een duffe boelquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:49 schreef EP3 het volgende:
Niemand heeft het er hier over, maar My Octopus Teacher (2020) - IMDb is een dikke aanrader.
Prachtig geschoten onderwaterwereld. Met een hartverwarmend en hartverscheurend relaas.
Bambi is er niks bij....
Nope. En ik moet zeggen dat ik hem erg goed vond.quote:Op maandag 21 september 2020 23:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Jurassic World: Kamp Krijtastisch – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosaurirs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.
Dit moet een grap zijn....
Godver..............quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:52 schreef Aether het volgende:
Oeh, octopussen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:49 schreef EP3 het volgende:
Niemand heeft het er hier over, maar My Octopus Teacher (2020) - IMDb is een dikke aanrader.
Prachtig geschoten onderwaterwereld. Met een hartverwarmend en hartverscheurend relaas.
Bambi is er niks bij....
Dat wordt hier al continue gedaan manquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit regelmatig een beetje gefrustreerd te zoeken op Netflix wat ik nou weer wil kijken.
Dus laten we elkaar tips geven. Vertel vooral waarom je dit wel of niet moet kijken. Of vraag om kijkadvies op basis van eerdere films/series die je hebt gezien. Liefst verborgen parels. Breaking Bad, Der Untergang, Schindlers List, allemaal aanraders maar het gros van ons heeft ze al gezien of kent in ieder geval de reputatie. Graag alleen films of series die nu op de Nederlands Netflix te zien zijn.
TS begint
American Vandal (serie)
Waarom kijken?
Het is een comedy over het mysterie over we nou piemels op alle auto's van leraren heeft gespoten. Dat klinkt als debiele stonerhumor maar is het niet. De humor is subtiel, goed geplaatst en de karakters zijn heel realistisch. Het is echt alsof je op een middelbare school zit. Zelf heb ik een afkeer voor 'nep' Amerikaans acteerwerk, mensen die altijd extreem vlod en adrem op elkaar reageren, overmatig tof doen en waarvan ik gewoon het idee heb dat zulke mensen in het echte leven niet bestaan.
Dit is een van de weinig series/films die doorheeft hoe sociale media werkt en hoe je het kunt gebruiken in je plot. Geen bliepende computers en neppe sociale media. Maar wel: Bewijsmateriaal wat opduikt via filmpjes van Snapchat, contact via whatsapp, foto's die opduiken en roddels die zich verspreiden. Seizoen 2 is dezelfde setting, maar ander mysterie. Net zo goed, misschien zelfs beter dan seizoen 1.
The Gift (film)
Waarom kijken?
Deze film houdt je op het puntje van je stoel, zonder in your face te laten zien wat er precies gebeurt. Meestal ben je getuige van de gevolgen van iets wat de hoofdpersoon overkomt. Maar wie of wat erachter zit? Je hebt zo je vermoedens, maar zeker van je zaak ben je nooit. De film weet tot het einde je aandacht vast te houden door in het midden te laten wat er nou precis aan de hand is. Twijfels: is het de 'bad guy' die de film presenteert, de hoofdpersoon zelf of een derde persoon die hier aan het werk is? Beetje Hitchcock: De hele film ben je aan het puzzelen, maar de complete puzzel komt pas bij de conclusie.
Als je tips hebt voor vergelijkbare films als The Gift op Netflix, graag!!
Ik ben zelf een enorme animefan. Het aanbod op Netflix is wmb te veel shonen/magie-actie. Maarrr er staan wel een aantal partels op. Ben je geen animefan of heb je het nooit geprobeerd? Death Note (serie) is een van de weinige anime die van mij een 10/10 krijgt, en ik heb meer dan 100 animeseries gezien.
Waarom kijken?
Je bent toeschouwer van een schaakspel tussen een antiheld en een detective die allebei onmenselijk intelligent zijn. De n heeft een boek uit het dodenrijk gevonden. Als hij de naam van een persoon in dat boek zet en het gezicht erbij kan bedenken, sterft hij of zij binnen 40 seconden aan een hartaanval (of op een andere manier, kun je erbij zetten.) Hij besluit zelf voor God te spelen door elke crimineel op aarde af te maken. Maar: hij wordt op de hielen gezeten door een politieteam met aan het hoofd 'L', een ultraslimme detective met een merkwaardig karakter. Het wordt op een enorm hoog niveau gespeeld. Hoe houdt de hoofdpersoon de schijn op dat hij een doodnormale student is, terwijl hij tegelijk God speelt?
Er zijn wel meer Netflix anime die ik aan kan raden, roep maar als er behoefte is.
Krijg de tyfusquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:52 schreef Aether het volgende:
Omg yesquote:
quote:
Ik vond de cast juist erg matig maar het verhaal (hoe ongeloofwaardig ook) verder wel geinigquote:Op donderdag 24 september 2020 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
"Zoo" weer aan het kijken en nog steeds. Beetje ongeloofwaardigMaar de cast is geweldig en de locaties
Op zich niets mis mee. Arrowverse mogen ze gaan afronden.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:51 schreef avotar het volgende:
Supergirl laastste seizoen
https://tvline.com/2020/0(...)t-reaction-season-6/
Had een apart topic gemaakt want kon deze niet vinden. Dus ff ctrl V gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat wordt hier al continue gedaan man
https://help.netflix.com/nl/node/2102quote:Op donderdag 24 september 2020 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had een apart topic gemaakt want kon deze niet vinden. Dus ff ctrl V gedaan
Wat ik zoek: mystery/horror zoals The Gift zonder supernatural bullshit. Of iig niet de clichmatige duistere kracht die het hele plot beheerst.
Nog een vraag
Is er een manier om op de Xbox app uit te zetten dat de trailers vanzelf starten tijdens het browsen?
quote:Op donderdag 24 september 2020 13:00 schreef Aether het volgende:
[..]
https://help.netflix.com/nl/node/2102
Hush?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had een apart topic gemaakt want kon deze niet vinden. Dus ff ctrl V gedaan
Wat ik zoek: mystery/horror zoals The Gift zonder supernatural bullshit. Of iig niet de clichmatige duistere kracht die het hele plot beheerst.
Nog een vraag
Is er een manier om op de Xbox app uit te zetten dat de trailers vanzelf starten tijdens het browsen?
Deze lijkt me wel interessant.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:32 schreef Aether het volgende:
Rohwedder: Einigkeit und Mord und Freiheit – [Duitsland] S01 2020 12 - Netflix Original | Documentaire, Provocerend
Deze docuserie onderzoekt de moord op politicus Detlev Rohwedder in 1991, een onopgelost mysterie ten tijde van de tumultueuze hereniging van Duitsland.
Al eens gezien en vond hem niet zo spannend 🤫🤫😦quote:
Hebbie videoland of niet? Daar zitten ook een paar pareltjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Al eens gezien en vond hem niet zo spannend 🤫🤫😦
Gister the informer gecheckt, aardige wegkijker maar veel meer niet.
Had het twee weken gratis maar heb het maar weer opgezegd omdat er voornamelijk commercile tv programma's enzo opstonden. Welke films bedoel je?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hebbie videoland of niet? Daar zitten ook een paar pareltjes
İk ben meer een fan van silent hill, maar resident evil is ook wel tof.quote:
Ik ben klaar.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:48 schreef Stray_cat het volgende:
Bijna klaar met iZombie en het wordt beter. Begin is een beetje meh. Don E
Lijkt mij ht einde van iZombie. Zal het niet echt missen, paar afleveringen waren wel goed, maar de eerste en de laatste afleveringen waren niet in lijn met de rest.quote:Op zondag 27 september 2020 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat het klaar is. Vond het einde ook niet echt bevredigend.
Komt morgen.quote:Op maandag 28 september 2020 12:42 schreef speknek het volgende:
Op zich ben ik wel geinteresseerd in David Attenborough, Star Trek, Trial of the Chicago 7, Aquaman, I, tonya en Over the Moon. Niet verkeerd. Rebecca is niet mijn soort film maar de productiewaardes zijn uitstekend.
Maar zou Jumanji 2 niet uitkomen?
quote:Op maandag 28 september 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt morgen.September nog dus.
Net als Little Women een nieuwe filmquote:Op maandag 28 september 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt morgen.September nog dus.
Ik ga 'm maar weer gewoon nog een keer kijken! Na Jurassic Park, Pulp Fiction en Grease mijn meest gekeken film denk ik.quote:
Amerikanen en subs werkt niet jongenquote:Op maandag 28 september 2020 14:56 schreef TLC het volgende:
Schindler's List is natuurlijk een indrukwekkende film, maar toch... nazi's die Engels praten.. als je alles zo waargetrouw wil doen en de taal dan ff compleet achterwege laat
Vandaar dat Narcos zo'n enorme hit was.quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Amerikanen en subs werkt niet jongen
Die fourth wall vond ik wel leuk, die zoektocht naar moeder was aan het eind nog steeds vaag.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef mschol het volgende:
enola holmes gekeken gister, dat gepraat in de camera was apart, voor de rest niets bijzonders, prima entertainment
Aflevering 3 was ook weer topquote:Op maandag 21 september 2020 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
La Valla
Mooi kijkje op de nabije toekomst![]()
Mocht eens tijd worden zegquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef Aether het volgende:
Reclame voor de buren: Amazon Prime Video is nu ook met iDEAL te betalen.
[ afbeelding ]
Daar ben ik wel benieuwd naar. Bijna klaar met Zoo, daarna staat deze op het lijstje. Lijkt me iets te gelikt, maar kan zomaar meevallen. Fan van Jack Nickolson en uiteraard "One flew", dus de lat lig hoog.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 10:17 schreef Monolith het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer Fargo seizoen 4 op Netflix komt? Ik zie in m'n series app dat het seizoen inmiddels in Amerika van start is gegaan.
quote:De serie Fargo zal geen vervolg krijgen op Netflix. De eerste drie seizoenen werden in Nederland uitgezonden op de streamingdienst, maar FX heeft de licentie voor het vierde seizoen niet aan Netflix afgestaan. Zodoende gaat een andere partij nu aan de haal met dit nieuwe seizoen.
https://www.netflix-neder(...)ier-naar-concurrent/
Staat erop!quote:Op woensdag 30 september 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Die zaak van American Murder heb ik toen op de voet gevolgdHeel naar. Vanavond even aanzetten.
edit: hij staat er bij mij nog niet op.
edit 2: het is nog vroeg, letterlijk en figuurlijk.
Nog geen 9 uurquote:Op woensdag 30 september 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Die zaak van American Murder heb ik toen op de voet gevolgdHeel naar. Vanavond even aanzetten.
edit: hij staat er bij mij nog niet op.
Het is nog vroeg, moet natuurlijk wel refreshen.quote:
Moet eigenlijk Seven wel weer een keer gaan kijken. Het heeft n van mijn meest gequote zinnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
21st Century Fox is overgenomen door Disney. Fargo is echter niet geschikt voor de familiezender Disney+, dus kiest Disney ervoor om dit bij lokale streamingdiensten onder te brengen, in dit geval dus Videoland.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:30 schreef VelitoX het volgende:
Wtf Fargo naar Videoland, wat een onzin.
Als Disney nu ook de volwassenencontent op Disney+ zette, had ik die dienst wel gehouden.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
21st Century Fox is overgenomen door Disney. Fargo is echter niet geschikt voor de familiezender Disney+, dus kiest Disney ervoor om dit bij lokale streamingdiensten onder te brengen, in dit geval dus Videoland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daardoor niet verder gekeken. Vreselijk dat Engels van die acteurs.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen met Young Wallander. Erg goed, wel wat lage cijfers op iMDB, maar dat zegt niets. Maar is deze serie nu Zweeds want er wordt Engels gesproken?
Dat heb ik niet. Het plot is wat dat betreft zo goed dat het me niet stoort.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Daardoor niet verder gekeken. Vreselijk dat Engels van die acteurs.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
American Murder gezien
Hier meer infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Wat kunnen mensen toch ontzettend ziek in hun hoofd zijn soms en alles doen uit egoisme en eigen gewinquote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef Razor21 het volgende:
Zo wat heftig zeg die docu American Murder 😕
Goed in elkaar gezet hoe triest ook. Deze kwam goed binnen zojuist.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier meer infoNouja, gelukkig voor haar heeft ze eeen beetje 13 in een dozijn uiterlijk wat in dit geval wel goed voor haar uit pakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar blijkbaar is de docu nog groter dan ze op Netflix laten zien. Heb verschillende details gelezen die ik gisteren niet gehoord heb.
Probeer The Missing eens.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:00 schreef roos94 het volgende:
Iemand nog een leuke aanrader voor series zoals Broadchurch & The Fall? Die vond ik beide erg goed
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier meer infoErgens wel gek dat ze nog overal op internet staat en in de docu volop ij beeld komt dan. Kan ze een nieuwe naam hebben maar als haar omgeving herkent haar nu misschien evengoed wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
Hmmm aan de reacties te lezen laat ik deze even aan me voorbij gaan denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:42 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren in 1 ruk alle 6 de afleveringen van de miniserie The Trials of Gabriel Fernandez (TV Mini-Series 2020) - IMDb gekeken. Djiezus, wat schokkend.
40 jaar oud die film inmiddelsquote:
En nog onverminderd het kijken waard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
40 jaar oud die film inmiddels
Dr sleep vond ik verrassend sterk. Erg toffe vervolg op het origineelquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan meteen Dr Sleep erachteraan op Prime.
Ja he? Maar het was volgens mij best een flop. Hij heeft hier maar heel kort gedraaid en ik zat alleen in de zaal. Ik vond het boek mh maar de film was een verrassing.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dr sleep vond ik verrassend sterk. Erg toffe vervolg op het origineel
Klopt, zowel in de VS als internationaal viel de opbrengst erg tegen. De film was zelfs verliesgevend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he? Maar het was volgens mij best een flop.
Als fan van de games vond ik die zo stoer. Zou hem echter niet aanraden, omdat het gewoon een b film is.quote:
Ja echt jammer. Volgens mij was de marketing ook bagger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he? Maar het was volgens mij best een flop. Hij heeft hier maar heel kort gedraaid en ik zat alleen in de zaal. Ik vond het boek mh maar de film was een verrassing.
SPOILER: Cobra Kai seizoen 3 trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Valt me zeker niet tegen, niet helemaal de originele Ratched, die is wat vlakker in haar emoties. Maar ik ben pas net begonnen en zie potentie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Ratched afgekeken, toch wel een geweldige serie. Zeker de laatste afleveringen vond ik wel ijzersterk.
Af en toe wat veel bloedvergieten, maar ook heel spannend, bizar en mooi.
En op het einde heb ik zowaar sympathie gekregen voor Mildred.
Ik had gehoopt op veel beelden van Mnchen. Dat viel tegen helaas.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:31 schreef mabo11 het volgende:
Net Oktoberfest: Beer & Blood afgekeken. Keek wel lekker weg, maar blijft een slap aftreksel van Peaky Blinders.
Ik vind het zeker een aanrader. Mooie setting, zeer vermakelijk verhaal, toffe twists en kijkt lekker weg. Voordeel was dat alles ook lekker vlot ging, daar ontbreekt 't bij Peaky Blinders vaak aan. Hier gebeurde er elke aflevering wel wat, bij PB is het toch vooral toewerken naar een climax. Dus nee, niet mee eens dat het een slap aftreksel is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:31 schreef mabo11 het volgende:
Net Oktoberfest: Beer & Blood afgekeken. Keek wel lekker weg, maar blijft een slap aftreksel van Peaky Blinders.
Had waarschijnlijk teveel tijd en geld gekost om de echte straten van Munchen geschikt te maken voor opnames. En waarvoor dan? Wat straatscenes?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op veel beelden van Mnchen. Dat viel tegen helaas.
Serie keek inderdaad wel lekker weg. En einde open genoeg voor een vervolg.
Heb je ook gelijk in hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk teveel tijd en geld gekost om de echte straten van Munchen geschikt te maken voor opnames. En waarvoor dan? Wat straatscenes?
Gekeken met mijn dochters en vind het wel een aanrader voor een familie avondje!quote:Op woensdag 23 september 2020 11:09 schreef Aether het volgende:
Enola Holmes – 2020 9 2:03 uur - Netflix Original | Actie, Avontuur, Historisch drama, Misdaad
De onbevreesde tiener Enola Holmes zoekt haar vermiste moeder en gebruikt haar speurderstalent om grote broer Sherlock te slim af te zijn en een gevluchte lord te helpen.
Goede documentaire idd. Er zijn veel mensen die geloven dat Nichol Kessinger betrokken is bij de moorden. Op youtube zijn er videos van mensen met hun eigen theorien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:17 schreef F.Sinatra het volgende:
American murder vond ik wel vrij heftig. Terwijl ik dat nit heb normaal. Wellicht door de live beelden ofzo.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Goede documentaire idd. Er zijn veel mensen die geloven dat Nichol Kessinger betrokken is bij de moorden. Op youtube zijn er videos van mensen met hun eigen theorien.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 21:05:10 ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:04 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel n van de geruchtmakendste zaken afgelopen jaren iig. Staat nog veel info over op yt btw. Onder andere gehele verhoor kun je vinden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:17 schreef F.Sinatra het volgende:
American murder vond ik wel vrij heftig. Terwijl ik dat nit heb normaal. Wellicht door de live beelden ofzo.
Doet heel erg denken aan een andere zaak in Nederland, een jaar of 15 geleden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel n van de geruchtmakendste zaken afgelopen jaren iig. Staat nog veel info over op yt btw. Onder andere gehele verhoor kun je vinden.
Welke zaak?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doet heel erg denken aan een andere zaak in Nederland, een jaar of 15 geleden.
Zal er verder maar niks over zeggen.![]()
Dan voorspel ik het te veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]Ah, ja, idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:44 schreef Amarantha het volgende:
American Murder: The Family Next Door gekeken en pff zit echt te huilen hier.Ja, zeer heftig idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Ja, is toch iets waar je verder, na het zien van deze docu, niet meer over wilt nadenken iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:44 schreef Amarantha het volgende:
American Murder: The Family Next Door gekeken en pff zit echt te huilen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat niet. Psychopaten werken doorgaans alleen volgens mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Goede documentaire idd. Er zijn veel mensen die geloven dat Nichol Kessinger betrokken is bij de moorden. Op youtube zijn er videos van mensen met hun eigen theorien.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet. Psychopaten werken doorgaans alleen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Same. Vooral de oude beelden van de kinderen wetende dat ze dood zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:17 schreef F.Sinatra het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:00 schreef potjecreme het volgende:
Die vrouw en kinderen boeien mij voor geen meter.
Er worden best veel filmpjes gebruikt van de vrouw met haar kinderen. Om een of andere reden irriteerde ik mij aan haar en de kinderen raakten mijn hart niet.quote:
Ok, apart.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er worden best veel filmpjes gebruikt van de vrouw met haar kinderen. Om een of andere reden irriteerde ik mij aan haar en de kinderen raakten mijn hart niet.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:37 schreef Aether het volgende:
En seizoen 4 is ook al bevestigdSPOILER: Cobra Kai seizoen 3 trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Zeker, valt me mee. Bucket is geniaal, net als Vincent D'Onofrioquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ratched na vier afleveringen nog steeds prima kijkvoer
Ik dacht dat 3 al het eind was? Veel meer konden ze qua verhaal volgens mij niet meer doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:18 schreef speknek het volgende:
GLOW seizoen 4 en de hele serie is gecanceld.
Er zou een afsluitend laatste seizoen komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:25 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3 al het eind was? Veel meer konden ze qua verhaal volgens mij niet meer doen.
Dit is zoiets waarvan ik baal dat ik de trailer aangeklikt heb, want nu moet ik een week of drie wachten terwijl ik al wil kijkenquote:
Het is Ryan Murphy, dus nog een paar afleveringen en t zal wel instorten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik vind het ook nog steeds erg vermakelijk. Al staat het bol van de verwijzingen naar The Shining, Halloween enzoquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Meestal begin van het jaar dus vermoedelijk januari 2021.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:01 schreef Baltar het volgende:
Is het al bekend wanneer het laatste seizoen van How to get away with Murder erop komt?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meestal begin van het jaar dus vermoedelijk januari 2021.
Altijd beter dan andere streamingdiensten die iets 3 6 maanden vantevoren aankondigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is zoiets waarvan ik baal dat ik de trailer aangeklikt heb, want nu moet ik een week of drie wachten terwijl ik al wil kijken
"Het is bevestigd. Er komt een nieuw seizoen!"quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Altijd beter dan andere streamingdiensten die iets 3 6 maanden vantevoren aankondigen.
Ik doelde meer op een trailer met een datum 3 maanden laterquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Het is bevestigd. Er komt een nieuw seizoen!"
Nee, ik ben aangenaam verrast.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is Ryan Murphy, dus nog een paar afleveringen en t zal wel instorten.
poeh, daar ben ik na seizoen 4 mee gestopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:42 schreef GM78 het volgende:
Gisteren de laatste aflevering van de The 100 gezien.
En net als de rest van het seizoen, was het net niks
En soort van happy end, maar eigenlijk ook weer niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het nu klaar ja? Dan kan ik de laatste paar afleveringen gaan kijken. Was aan het wachten tot alles beschikbaar was. Het werd sowieso tijd voor een einde wel en ik verwacht geen legendarisch slot.
Gister n.a.v. dit topic ook gekeken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:23 schreef Felixa het volgende:
Ook American Murder gekeken. Zeer triest verhaal.
Kreeg echt de rillingen toen ze op het laatst dat stukje opnieuw lieten zien waarbij die man thuis komt van zijn werk en doet of ie van niks weet. En ook die buurman die het eigenlijk al meteen niet vertrouwde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, wel een keer interesant op zich.
Maar ik weet dat ik de rest van de true crimes weer over kan slaan.L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
Mee eens ja. Vooral de laatste 3 a 4 afleveringen is de serie flink uit de bocht gevlogen, bepaalde verhaallijnen sloegen helemaal nergens op. De conclusie vond ik ook niet erg bevredigend eerlijk gezegd, slap en te gehaast. Slecht schrijfwerk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:27 schreef speknek het volgende:
Ja was een beetje rommelig seizoen. Het einde was gehaast en corny. Ik vond het niet niks, op zich leuk beetje fanservice, maar de serie had eigenlijk moeten stoppen toen ze aankwamen bij de nieuwe planeet.
Sinds vandaag te kijkenquote:
Ga er nu mee beginnen. Ben benieuwd.quote:
Emotionele film?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:20 schreef TLC het volgende:
Fifty Shades... ik pas alvast een doosje tissues
2 Afleveringen gezien, je moet een beetje denken in de richting van The walking dead, maar dan minder heftig (tot nu toe). Niet slecht, maar ik ben niet zo'n fan van series in het donker, beetje goedkoop want de helft zie je niet.quote:
heb recent het voorlaatste seizoen met moeite afgekeken. Wat was dat slecht, ging nergens meer over. Had gehoopt dat laatste seizoen wat beter zou zijn omdat laatste seizoen. Maar helaas dus. Maar zal het ooit toch wel af kijken, alleen omdat ik er vanaf wil zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:42 schreef GM78 het volgende:
Dat probleem had ik dus ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb recent het voorlaatste seizoen met moeite afgekeken. Wat was dat slecht, ging nergens meer over. Had gehoopt dat laatste seizoen wat beter zou zijn omdat laatste seizoen. Maar helaas dus. Maar zal het ooit toch wel af kijken, alleen omdat ik er vanaf wil zijn
Is dit nu echt de laatste aflevering in de zin van er komen geen nieuwe seizoenen meer en de serie is klaar of het einde van het laatste seizoen tot nu toe?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 05:42 schreef GM78 het volgende:
Er komt geen nieuw seizoen meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:47 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Is dit nu echt de laatste aflevering in de zin van er komen geen nieuwe seizoenen meer en de serie is klaar of het einde van het laatste seizoen tot nu toe?
Ik vond seizoen 1 wel goed. Het 2e heb ik idd ook noet afgekeken omdat ik die een stuk minder vond.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
The Team seizoen 1 vond ik erg tof om te kijken. Ik was dan ook blij toen ik seizoen 2 zag. Nou, ik ben nu bij aflevering 4 en het is helaas nogal een slappe hap. Hoop dingen ook totaal niet realistisch. Jammer.
Nou ja, daar staan in ieder geval veel films op. En The Boys en Bosch. En het kost - na een eerste maand gratis - maar 3 euro.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
Zoveel troep de laatste tijd op netflix dat ik maar eens aan amazon prime ben begonnen op aanraden van mijn goede vriend @:lange_lans
Jack Ryan en The Man in the high castle zijn ook wel goed. En The Expansequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:19 schreef speknek het volgende:
Amazon heeft twee topseries. The Boys en The Expanse. Star Trek Picard is ook okay.
En Prime heeft ook series zoals Buffy, Supernatural en Grey's Anatomy. Het vult elkaar lekker aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jack Ryan en The Man in the high castle zijn ook wel goed. En The Expanse
Weet niet of de UK catalogue die ik heb anders is dan daar, maar ik vind hier ook veel series die Netflix niet heeft/niet meer heeft, zoals Parks&Rec, The Office, Preacher, Mr Robot, Black Sails, Mad Men, Friday Night Lights, The Night Manager, The Americans, Bosch, Vikings.
Combinatie van Netflix en Amazon werkt echt prima hier. Heb zelf geen Apple TV, maar begreep dat je daarmee ook gewoon door beide catalogi tegelijk kan browsen, wat helemaal ideaal is.
Die combinatie is echt top ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet of de UK catalogue die ik heb anders is dan daar, maar ik vind hier ook veel series die Netflix niet heeft/niet meer heeft, zoals Parks&Rec, The Office, Preacher, Mr Robot, Black Sails, Mad Men, Friday Night Lights, The Night Manager, The Americans, Bosch, Vikings.
Combinatie van Netflix en Amazon werkt echt prima hier. Heb zelf geen Apple TV, maar begreep dat je daarmee ook gewoon door beide catalogi tegelijk kan browsen, wat helemaal ideaal is.
En gratis verzending voor Amazon artikelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En Prime heeft ook series zoals Buffy, Supernatural en Grey's Anatomy. Het vult elkaar lekker aan.
Heb hem net weer eens verlengd nu The Boys compleet is. In-app maar 2,49 pm (Amazon Prime Video).quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou ja, daar staan in ieder geval veel films op. En The Boys en Bosch. En het kost - na een eerste maand gratis - maar 3 euro.
En op Netflix staat inderdaad momenteel niet heel veel goeds.
Goede aflevering weerquote:Op maandag 21 september 2020 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
La Valla
Mooi kijkje op de nabije toekomst![]()
TMITH is inderdaad top, maar het laatste seizoen met die BLM-figuren vond ik wat sneu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Amazon gaat lekker de afgelopen maanden idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds kort wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Amazon gaat lekker de afgelopen maanden idd.
(Moet alleen mijn account nog steeds veranderen in een NLs account, maar die sukkels hebben geen NLse betalingsmethode).
Niet te horror achtig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:52 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Nu 3 afleveringen gezien. Is wel spannend!
Nee, wel zo nu en dan wat bloed te zien, maar echt horror kan ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Niet te horror achtig?
Ik vond de trailer maar half/half.
Volgens mij ook pas een week of 2. Had eerst de Duitse, ontzettend storend, sommige film waren alleen in het Duits nagesynchroniseerd te kijken. En 7,99.quote:
Rond 13e minuut wens/idee om een film te maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:18 schreef speknek het volgende:
GLOW seizoen 4 en de hele serie is gecanceld.
Ben nu bij aflevering 3 maar deze serie weet mij echt niet te boeien. Te weinig enge scenes en te langdradig door alle dialogen.quote:
Heerlijk, maar ik wacht ff op compleet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:50 schreef Razor21 het volgende:
Eerste 3 afleveringen Fargo seizoen 4 nu op Videoland zie ik net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef summer2bird het volgende:
Okey, the haunting of Bly manor afgekeken. Ik vond hem het zeker waard.
Alleen een vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
Nu bij aflevering 6. De eerste vier afleveringen waren eigenlijk wel heel saai.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh ik vind hem heel leuk juist.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:06 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]Ah fijn, bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
Hear, hearquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:26 schreef Bronson het volgende:
Manchester by the Sea is toch wel een prachtig pareltje.
Aanradertje.
Death Note! Ik heb vroeger op MSN altijd profiel foto's van Death Note gehad. Ook hier op Fok is mn profiel foto uit Death Note, volgens mij! Heb de serie gek genoeg nog nooit gezien. Toen ik jouw aanbeveling gisteren hier las ben ik er aan begonnen. Het is echt steen goed! Ben bij aflevering 7 en hooked! Doorgaans kijk ik nooit naar anime. Zeker een aanrader inderdaad!quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit regelmatig een beetje gefrustreerd te zoeken op Netflix wat ik nou weer wil kijken.
Dus laten we elkaar tips geven. Vertel vooral waarom je dit wel of niet moet kijken. Of vraag om kijkadvies op basis van eerdere films/series die je hebt gezien. Liefst verborgen parels. Breaking Bad, Der Untergang, Schindlers List, allemaal aanraders maar het gros van ons heeft ze al gezien of kent in ieder geval de reputatie. Graag alleen films of series die nu op de Nederlands Netflix te zien zijn.
TS begint
American Vandal (serie)
Waarom kijken?
Het is een comedy over het mysterie over we nou piemels op alle auto's van leraren heeft gespoten. Dat klinkt als debiele stonerhumor maar is het niet. De humor is subtiel, goed geplaatst en de karakters zijn heel realistisch. Het is echt alsof je op een middelbare school zit. Zelf heb ik een afkeer voor 'nep' Amerikaans acteerwerk, mensen die altijd extreem vlod en adrem op elkaar reageren, overmatig tof doen en waarvan ik gewoon het idee heb dat zulke mensen in het echte leven niet bestaan.
Dit is een van de weinig series/films die doorheeft hoe sociale media werkt en hoe je het kunt gebruiken in je plot. Geen bliepende computers en neppe sociale media. Maar wel: Bewijsmateriaal wat opduikt via filmpjes van Snapchat, contact via whatsapp, foto's die opduiken en roddels die zich verspreiden. Seizoen 2 is dezelfde setting, maar ander mysterie. Net zo goed, misschien zelfs beter dan seizoen 1.
The Gift (film)
Waarom kijken?
Deze film houdt je op het puntje van je stoel, zonder in your face te laten zien wat er precies gebeurt. Meestal ben je getuige van de gevolgen van iets wat de hoofdpersoon overkomt. Maar wie of wat erachter zit? Je hebt zo je vermoedens, maar zeker van je zaak ben je nooit. De film weet tot het einde je aandacht vast te houden door in het midden te laten wat er nou precis aan de hand is. Twijfels: is het de 'bad guy' die de film presenteert, de hoofdpersoon zelf of een derde persoon die hier aan het werk is? Beetje Hitchcock: De hele film ben je aan het puzzelen, maar de complete puzzel komt pas bij de conclusie.
Als je tips hebt voor vergelijkbare films als The Gift op Netflix, graag!!
Ik ben zelf een enorme animefan. Het aanbod op Netflix is wmb te veel shonen/magie-actie. Maarrr er staan wel een aantal partels op. Ben je geen animefan of heb je het nooit geprobeerd? Death Note (serie) is een van de weinige anime die van mij een 10/10 krijgt, en ik heb meer dan 100 animeseries gezien.
Waarom kijken?
Je bent toeschouwer van een schaakspel tussen een antiheld en een detective die allebei onmenselijk intelligent zijn. De n heeft een boek uit het dodenrijk gevonden. Als hij de naam van een persoon in dat boek zet en het gezicht erbij kan bedenken, sterft hij of zij binnen 40 seconden aan een hartaanval (of op een andere manier, kun je erbij zetten.) Hij besluit zelf voor God te spelen door elke crimineel op aarde af te maken. Maar: hij wordt op de hielen gezeten door een politieteam met aan het hoofd 'L', een ultraslimme detective met een merkwaardig karakter. Het wordt op een enorm hoog niveau gespeeld. Hoe houdt de hoofdpersoon de schijn op dat hij een doodnormale student is, terwijl hij tegelijk God speelt?
Er zijn wel meer Netflix anime die ik aan kan raden, roep maar als er behoefte is.
quote:
Deze is leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:24 schreef Aether het volgende:
Cabin with Bert Kreischer, The – S01 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Reality
De drukke comedian Bert Kreischer gaat naar een hut om tot rust te komen en nodigt zijn grappige vrienden uit om samen geest, lichaam en ziel te reinigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |