Same. Vooral de oude beelden van de kinderen wetende dat ze dood zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:17 schreef F.Sinatra het volgende:
American murder vond ik wel vrij heftig. Terwijl ik dat nóóit heb normaal. Wellicht door de live beelden ofzo.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:00 schreef potjecreme het volgende:
Die vrouw en kinderen boeien mij voor geen meter.
Er worden best veel filmpjes gebruikt van de vrouw met haar kinderen. Om een of andere reden irriteerde ik mij aan haar en de kinderen raakten mijn hart niet.quote:
Ok, apart.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er worden best veel filmpjes gebruikt van de vrouw met haar kinderen. Om een of andere reden irriteerde ik mij aan haar en de kinderen raakten mijn hart niet.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:37 schreef Aether het volgende:
En seizoen 4 is ook al bevestigdSPOILER: Cobra Kai seizoen 3 trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Zeker, valt me mee. Bucket is geniaal, net als Vincent D'Onofrioquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ratched na vier afleveringen nog steeds prima kijkvoer
Ik dacht dat 3 al het eind was? Veel meer konden ze qua verhaal volgens mij niet meer doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:18 schreef speknek het volgende:
GLOW seizoen 4 en de hele serie is gecanceld.
Er zou een afsluitend laatste seizoen komen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:25 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik dacht dat 3 al het eind was? Veel meer konden ze qua verhaal volgens mij niet meer doen.
Dit is zoiets waarvan ik baal dat ik de trailer aangeklikt heb, want nu moet ik een week of drie wachten terwijl ik al wil kijkenquote:
Het is Ryan Murphy, dus nog een paar afleveringen en t zal wel instorten.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik vind het ook nog steeds erg vermakelijk. Al staat het bol van de verwijzingen naar The Shining, Halloween enzoquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Meestal begin van het jaar dus vermoedelijk januari 2021.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:01 schreef Baltar het volgende:
Is het al bekend wanneer het laatste seizoen van How to get away with Murder erop komt?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meestal begin van het jaar dus vermoedelijk januari 2021.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |