abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195162792

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• 7,99/mnd – op n apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Hoe kan ik betalen?
• Credit card
• iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
• PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Only on Netflix
Netflix Nederland

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
pi_195162943
@Mike, tnx. Vond het stijltje al zo gelijk aan Hollywood. Waar ik trouwens ook van heb genoten.
Even weer heel wat anders :)


quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 08:11 schreef KillerBee4ever het volgende: [..] Nee, de producent en twee acteurs zijn echter wel verbonden (geweest) met American Horror Story. Maar vergeleken met AHS is Ratched nog erg braaf :) . Ratched is gebaseerd op de film "One Flew Over the Cuckoo's Nest" (met o.a. Jack Nicholson).
One Flew toevallig dit jaar weereens gekeken. Het boek heb ik ook gelezen, staat hier in de kast ;)
AHS nog nooit gekeken, ben niet echt van de horror.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_195166865
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 14:26 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Mike, tnx. Vond het stijltje al zo gelijk aan Hollywood. Waar ik trouwens ook van heb genoten.
Even weer heel wat anders :)
[..]

One Flew toevallig dit jaar weereens gekeken. Het boek heb ik ook gelezen, staat hier in de kast ;)
AHS nog nooit gekeken, ben niet echt van de horror.
AHS is geen horror.
pi_195167119
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 18:17 schreef HiZ het volgende:

[..]

AHS is geen horror.
Het sprak mij destijds iig niet aan ;)
Misschien dat ik het toch een kans geef na Hollywood en Ratched :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Miss 200.000.000! zondag 20 september 2020 @ 21:57:06 #6
367000 roos94
pi_195170625
Ratched even gekeken maar vond het niet boeiend na de leuke introscene.

Challenger was wel interessant al had ik het gevoel deze eerder gezien te hebben :?
  maandag 21 september 2020 @ 00:22:35 #7
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195172555
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 21:57 schreef roos94 het volgende:
Ratched even gekeken maar vond het niet boeiend na de leuke introscene.

Challenger was wel interessant al had ik het gevoel deze eerder gezien te hebben :?
Niet rauw genoeg? Dat denk ik, te gelikt. Nurse Ratched was in One flew natuurlijk verre van gelikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stray_cat op 21-09-2020 00:51:16 ]
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 11:01:15 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195175936
Ik snap niet waarom er een origen story moet komen van een archetype zuster die wel het goede wil doen maar daardoor juist het verkeerde doet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 21 september 2020 @ 14:23:39 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_195179438
Ratched ook maar gekeken, veel minder dan de eerste seizoenen van AHS en Hollywood vond ik ook veel beter.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_195182889
Wellicht een hele andere doelgroep hier, maar je hebt tegenwoordig een serie op Netflix over een opvang voor koala's. Je ziet hoe ze beter worden gemaakt en weer uitgezet worden in de natuur. Ik kijk het gezellig met mijn 6 jarige dochter. Ik vind het zelf ook best leuk :)
  maandag 21 september 2020 @ 18:16:57 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195183596
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wellicht een hele andere doelgroep hier, maar je hebt tegenwoordig een serie op Netflix over een opvang voor koala's. Je ziet hoe ze beter worden gemaakt en weer uitgezet worden in de natuur. Ik kijk het gezellig met mijn 6 jarige dochter. Ik vind het zelf ook best leuk :)
Oh maar dat kan best leuk/interessant zijn. Hoe heet de serie?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195183635
quote:
19s.gif Op maandag 21 september 2020 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh maar dat kan best leuk/interessant zijn. Hoe heet de serie?
Be curious, not judgmental
  maandag 21 september 2020 @ 18:21:03 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195183666
iZombie S5 staat ook ineens online zie ik nu. Die aankondiging heb ik helemaal gemist
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195183951
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2020 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
iZombie S5 staat ook ineens online zie ik nu. Die aankondiging heb ik helemaal gemist
Sinds gisteren, maar had nog geen tijd gehad :@
Be curious, not judgmental
pi_195184844
A Love Song for Latasha – [VS] 2020 9 0:19 uur - Netflix Original | Documentaire
De dood van Latasha Harlins leidde mede tot de opstand in Los Angeles in 1992. Deze documentaire geeft een indringend beeld van het leven en de dromen van de 15-jarige.

iZombie – [VS] S05 2015 16 | Comedy, Drama, Horror
Liv zou een schitterende dokter geworden zijn, maar nu is ze een zombie die zich voedt met menselijke hersenen. Die stellen haar echter in staat moordenaars te vinden.

Be curious, not judgmental
pi_195190386
La Valla _O_

Mooi kijkje op de nabije toekomst -O-

[ Bericht 41% gewijzigd door Houtenbeen op 21-09-2020 23:33:56 ]
pi_195190649
Jurassic World: Kamp Krijtastisch – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosaurirs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.

Dit moet een grap zijn.... :')
  dinsdag 22 september 2020 @ 00:28:38 #20
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195191123
iZombie, aflevering 1 gekeken, moest er weer even inkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 september 2020 @ 07:11:30 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195192459
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 23:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Jurassic World: Kamp Krijtastisch – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosaurirs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.

Dit moet een grap zijn.... :')
Het is een kinderserie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 22 september 2020 @ 09:26:59 #22
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_195193918
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
iZombie, aflevering 1 gekeken, moest er weer even inkomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het laatste seizoen ook niet echt meer. Ik vrees, ik vrees, ik vrees.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_195194052
Chico Bon Bon: Het aapje met gereedschap – S03 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Gewapend met gereedschap en technische kennis helpen monteur-aapje Chico Bon Bon en zijn Klusteam de mensen van Blunderburg om al hun problemen op te lossen.

Jack Whitehall: Travels with My Father – S04 2017 16 - Netflix Original | Documentaire
De joviale comedian Jack Whitehall en zijn stijve vader Michael maken bijzondere, grappige reizen naar vreemde landen om hun band te versterken.

Kiss the Ground – 2020 6 1:24 uur | Documentaire
Wetenschappers en betrokken beroemdheden laten zien hoe de grond van de aarde de sleutel kan zijn in de strijd tegen klimaatverandering en voor het behoud van de planeet.

Mighty Express – S01 2020 AL - Netflix Original | Kinderserie
Maak een ritje met de Mighty Express, een team van treinen en hun kindervriendjes die problemen op het spoor overwinnen door snel na te denken en samen te werken!

Playbook, The – S01 2020 6 - Netflix Original | Documentaire
Coaches met kampioenschappen op hun palmares delen hun aanpak voor succes in sport en in het leven in deze beschouwende en inspirerende documentaireserie.

Be curious, not judgmental
  dinsdag 22 september 2020 @ 09:49:22 #24
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_195194221
Niemand heeft het er hier over, maar My Octopus Teacher (2020) - IMDb is een dikke aanrader.
Prachtig geschoten onderwaterwereld. Met een hartverwarmend en hartverscheurend relaas.
Bambi is er niks bij. :'( ...
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Miss 200.000.000! dinsdag 22 september 2020 @ 10:00:08 #25
367000 roos94
pi_195194373
Iemand nog een leuke aanrader voor series zoals Broadchurch & The Fall? Die vond ik beide erg goed
pi_195199423
Dark Crystal: Age of Resistance Has Been Canceled by Netflix

https://io9.gizmodo.com/d(...)led-by-ne-1845132612
Be curious, not judgmental
pi_195199492
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:52 schreef Aether het volgende:
Dark Crystal: Age of Resistance Has Been Canceled by Netflix

https://io9.gizmodo.com/d(...)led-by-ne-1845132612
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Miss 200.000.000! dinsdag 22 september 2020 @ 15:32:12 #28
367000 roos94
pi_195200205
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:49 schreef EP3 het volgende:
Niemand heeft het er hier over, maar My Octopus Teacher (2020) - IMDb is een dikke aanrader.
Prachtig geschoten onderwaterwereld. Met een hartverwarmend en hartverscheurend relaas.
Bambi is er niks bij. :'( ...
15 min gekeken wat een verschrikkelijke stem/manier van praten heeft die voice over en wat een duffe boel :') kan er niet naar luisteren.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:22:08 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195201154
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 23:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Jurassic World: Kamp Krijtastisch – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosaurirs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.

Dit moet een grap zijn.... :')
Nope. En ik moet zeggen dat ik hem erg goed vond.
Zeker na afl 3 ergens. Wordt spannend zelfs, dat ik even dacht "Is dit echt geschikt voor kids?"
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:26:49 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195201250
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:52 schreef Aether het volgende:
Dark Crystal: Age of Resistance Has Been Canceled by Netflix

https://io9.gizmodo.com/d(...)led-by-ne-1845132612
Godver..............
Win je een emmy, wordt je gecanceld.
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
pi_195202024
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:49 schreef EP3 het volgende:
Niemand heeft het er hier over, maar My Octopus Teacher (2020) - IMDb is een dikke aanrader.
Prachtig geschoten onderwaterwereld. Met een hartverwarmend en hartverscheurend relaas.
Bambi is er niks bij. :'( ...
Oeh, octopussen. *O*
Dank voor de tip.

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 24-09-2020 08:49:50 ]
  dinsdag 22 september 2020 @ 18:25:52 #33
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_195203163
Ik zit regelmatig een beetje gefrustreerd te zoeken op Netflix wat ik nou weer wil kijken.
Dus laten we elkaar tips geven. Vertel vooral waarom je dit wel of niet moet kijken. Of vraag om kijkadvies op basis van eerdere films/series die je hebt gezien. Liefst verborgen parels. Breaking Bad, Der Untergang, Schindlers List, allemaal aanraders maar het gros van ons heeft ze al gezien of kent in ieder geval de reputatie. Graag alleen films of series die nu op de Nederlands Netflix te zien zijn.

TS begint

American Vandal (serie)

Waarom kijken?
Het is een comedy over het mysterie over we nou piemels op alle auto's van leraren heeft gespoten. Dat klinkt als debiele stonerhumor maar is het niet. De humor is subtiel, goed geplaatst en de karakters zijn heel realistisch. Het is echt alsof je op een middelbare school zit. Zelf heb ik een afkeer voor 'nep' Amerikaans acteerwerk, mensen die altijd extreem vlod en adrem op elkaar reageren, overmatig tof doen en waarvan ik gewoon het idee heb dat zulke mensen in het echte leven niet bestaan.
Dit is een van de weinig series/films die doorheeft hoe sociale media werkt en hoe je het kunt gebruiken in je plot. Geen bliepende computers en neppe sociale media. Maar wel: Bewijsmateriaal wat opduikt via filmpjes van Snapchat, contact via whatsapp, foto's die opduiken en roddels die zich verspreiden. Seizoen 2 is dezelfde setting, maar ander mysterie. Net zo goed, misschien zelfs beter dan seizoen 1.

The Gift (film)



Waarom kijken?
Deze film houdt je op het puntje van je stoel, zonder in your face te laten zien wat er precies gebeurt. Meestal ben je getuige van de gevolgen van iets wat de hoofdpersoon overkomt. Maar wie of wat erachter zit? Je hebt zo je vermoedens, maar zeker van je zaak ben je nooit. De film weet tot het einde je aandacht vast te houden door in het midden te laten wat er nou precis aan de hand is. Twijfels: is het de 'bad guy' die de film presenteert, de hoofdpersoon zelf of een derde persoon die hier aan het werk is? Beetje Hitchcock: De hele film ben je aan het puzzelen, maar de complete puzzel komt pas bij de conclusie.

Als je tips hebt voor vergelijkbare films als The Gift op Netflix, graag!!


Ik ben zelf een enorme animefan. Het aanbod op Netflix is wmb te veel shonen/magie-actie. Maarrr er staan wel een aantal partels op. Ben je geen animefan of heb je het nooit geprobeerd? Death Note (serie) is een van de weinige anime die van mij een 10/10 krijgt, en ik heb meer dan 100 animeseries gezien.


Waarom kijken?
Je bent toeschouwer van een schaakspel tussen een antiheld en een detective die allebei onmenselijk intelligent zijn. De n heeft een boek uit het dodenrijk gevonden. Als hij de naam van een persoon in dat boek zet en het gezicht erbij kan bedenken, sterft hij of zij binnen 40 seconden aan een hartaanval (of op een andere manier, kun je erbij zetten.) Hij besluit zelf voor God te spelen door elke crimineel op aarde af te maken. Maar: hij wordt op de hielen gezeten door een politieteam met aan het hoofd 'L', een ultraslimme detective met een merkwaardig karakter. Het wordt op een enorm hoog niveau gespeeld. Hoe houdt de hoofdpersoon de schijn op dat hij een doodnormale student is, terwijl hij tegelijk God speelt?

Er zijn wel meer Netflix anime die ik aan kan raden, roep maar als er behoefte is.
:')
pi_195203381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit regelmatig een beetje gefrustreerd te zoeken op Netflix wat ik nou weer wil kijken.
Dus laten we elkaar tips geven. Vertel vooral waarom je dit wel of niet moet kijken. Of vraag om kijkadvies op basis van eerdere films/series die je hebt gezien. Liefst verborgen parels. Breaking Bad, Der Untergang, Schindlers List, allemaal aanraders maar het gros van ons heeft ze al gezien of kent in ieder geval de reputatie. Graag alleen films of series die nu op de Nederlands Netflix te zien zijn.

TS begint

American Vandal (serie)

Waarom kijken?
Het is een comedy over het mysterie over we nou piemels op alle auto's van leraren heeft gespoten. Dat klinkt als debiele stonerhumor maar is het niet. De humor is subtiel, goed geplaatst en de karakters zijn heel realistisch. Het is echt alsof je op een middelbare school zit. Zelf heb ik een afkeer voor 'nep' Amerikaans acteerwerk, mensen die altijd extreem vlod en adrem op elkaar reageren, overmatig tof doen en waarvan ik gewoon het idee heb dat zulke mensen in het echte leven niet bestaan.
Dit is een van de weinig series/films die doorheeft hoe sociale media werkt en hoe je het kunt gebruiken in je plot. Geen bliepende computers en neppe sociale media. Maar wel: Bewijsmateriaal wat opduikt via filmpjes van Snapchat, contact via whatsapp, foto's die opduiken en roddels die zich verspreiden. Seizoen 2 is dezelfde setting, maar ander mysterie. Net zo goed, misschien zelfs beter dan seizoen 1.

The Gift (film)



Waarom kijken?
Deze film houdt je op het puntje van je stoel, zonder in your face te laten zien wat er precies gebeurt. Meestal ben je getuige van de gevolgen van iets wat de hoofdpersoon overkomt. Maar wie of wat erachter zit? Je hebt zo je vermoedens, maar zeker van je zaak ben je nooit. De film weet tot het einde je aandacht vast te houden door in het midden te laten wat er nou precis aan de hand is. Twijfels: is het de 'bad guy' die de film presenteert, de hoofdpersoon zelf of een derde persoon die hier aan het werk is? Beetje Hitchcock: De hele film ben je aan het puzzelen, maar de complete puzzel komt pas bij de conclusie.

Als je tips hebt voor vergelijkbare films als The Gift op Netflix, graag!!


Ik ben zelf een enorme animefan. Het aanbod op Netflix is wmb te veel shonen/magie-actie. Maarrr er staan wel een aantal partels op. Ben je geen animefan of heb je het nooit geprobeerd? Death Note (serie) is een van de weinige anime die van mij een 10/10 krijgt, en ik heb meer dan 100 animeseries gezien.


Waarom kijken?
Je bent toeschouwer van een schaakspel tussen een antiheld en een detective die allebei onmenselijk intelligent zijn. De n heeft een boek uit het dodenrijk gevonden. Als hij de naam van een persoon in dat boek zet en het gezicht erbij kan bedenken, sterft hij of zij binnen 40 seconden aan een hartaanval (of op een andere manier, kun je erbij zetten.) Hij besluit zelf voor God te spelen door elke crimineel op aarde af te maken. Maar: hij wordt op de hielen gezeten door een politieteam met aan het hoofd 'L', een ultraslimme detective met een merkwaardig karakter. Het wordt op een enorm hoog niveau gespeeld. Hoe houdt de hoofdpersoon de schijn op dat hij een doodnormale student is, terwijl hij tegelijk God speelt?

Er zijn wel meer Netflix anime die ik aan kan raden, roep maar als er behoefte is.
Dat wordt hier al continue gedaan man :D
pi_195204666
Jojo komt Fargo S04 wekelijks op Netflix NL of niet?
pi_195205859
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:52 schreef Aether het volgende:
Dark Crystal: Age of Resistance Has Been Canceled by Netflix

https://io9.gizmodo.com/d(...)led-by-ne-1845132612
Krijg de tyfus
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195206750
the devil all the time... goede film maar het is best n lange zit
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_195213669
Enola Holmes – 2020 9 2:03 uur - Netflix Original | Actie, Avontuur, Historisch drama, Misdaad
De onbevreesde tiener Enola Holmes zoekt haar vermiste moeder en gebruikt haar speurderstalent om grote broer Sherlock te slim af te zijn en een gevluchte lord te helpen.

Be curious, not judgmental
pi_195215808
Fukushima 50 staat er vanaf vandaag ook op.

  woensdag 23 september 2020 @ 13:26:04 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195215960
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
pi_195216395
Be curious, not judgmental
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 23 september 2020 @ 15:25:46 #42
335263 freaky40
pi_195217855
Begonnen aan Ratched, ziet er veelbelovend uit.
Allemaal cabaretteketet!
  roze woensdag 23 september 2020 @ 16:35:06 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
  donderdag 24 september 2020 @ 00:18:27 #44
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195227109
"Zoo" weer aan het kijken en nog steeds. Beetje ongeloofwaardig :+ Maar de cast is geweldig en de locaties 8-)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 september 2020 @ 06:32:53 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_195228046
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
"Zoo" weer aan het kijken en nog steeds. Beetje ongeloofwaardig :+ Maar de cast is geweldig en de locaties 8-)
Ik vond de cast juist erg matig maar het verhaal (hoe ongeloofwaardig ook) verder wel geinig :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_195228241
Rattlesnake keek wel lekker weg gister :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 24 september 2020 @ 07:51:55 #47
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_195228479
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_195228501
quote:
Op zich niets mis mee. Arrowverse mogen ze gaan afronden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195229020
Chef Show, The – [VS] V04 2019 AL - Netflix Original | Documentaire
Schrijver, regisseur en foodie Jon Favreau en chef-kok Roy Choi onderzoeken gerechten binnen en buiten de keuken, samen met ervaren chef-koks en beroemde vrienden.

Fukushima 50 – [Japan] 2020 12 2:00 uur | Drama
Dappere werkers in de frontlinie riskeren hun leven om de ramp te bestrijden met de Fukushima-kerncentrale, veroorzaakt door de aardbeving en tsunami in Tohoku van 2011.
Be curious, not judgmental
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')