Komt morgen.quote:Op maandag 28 september 2020 12:42 schreef speknek het volgende:
Op zich ben ik wel geinteresseerd in David Attenborough, Star Trek, Trial of the Chicago 7, Aquaman, I, tonya en Over the Moon. Niet verkeerd. Rebecca is niet mijn soort film maar de productiewaardes zijn uitstekend.
Maar zou Jumanji 2 niet uitkomen?
quote:Op maandag 28 september 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt morgen.September nog dus.
Net als Little Women een nieuwe filmquote:Op maandag 28 september 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt morgen.September nog dus.
Ik ga 'm maar weer gewoon nog een keer kijken! Na Jurassic Park, Pulp Fiction en Grease mijn meest gekeken film denk ik.quote:
Amerikanen en subs werkt niet jongenquote:Op maandag 28 september 2020 14:56 schreef TLC het volgende:
Schindler's List is natuurlijk een indrukwekkende film, maar toch... nazi's die Engels praten.. als je alles zo waargetrouw wil doen en de taal dan ff compleet achterwege laat
Vandaar dat Narcos zo'n enorme hit was.quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
Amerikanen en subs werkt niet jongen
Die fourth wall vond ik wel leuk, die zoektocht naar moeder was aan het eind nog steeds vaag.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:16 schreef mschol het volgende:
enola holmes gekeken gister, dat gepraat in de camera was apart, voor de rest niets bijzonders, prima entertainment
Aflevering 3 was ook weer topquote:Op maandag 21 september 2020 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
La Valla
Mooi kijkje op de nabije toekomst![]()
Mocht eens tijd worden zegquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef Aether het volgende:
Reclame voor de buren: Amazon Prime Video is nu ook met iDEAL te betalen.
[ afbeelding ]
Daar ben ik wel benieuwd naar. Bijna klaar met Zoo, daarna staat deze op het lijstje. Lijkt me iets te gelikt, maar kan zomaar meevallen. Fan van Jack Nickolson en uiteraard "One flew", dus de lat lig hoog.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 10:17 schreef Monolith het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wanneer Fargo seizoen 4 op Netflix komt? Ik zie in m'n series app dat het seizoen inmiddels in Amerika van start is gegaan.
quote:De serie Fargo zal geen vervolg krijgen op Netflix. De eerste drie seizoenen werden in Nederland uitgezonden op de streamingdienst, maar FX heeft de licentie voor het vierde seizoen niet aan Netflix afgestaan. Zodoende gaat een andere partij nu aan de haal met dit nieuwe seizoen.
https://www.netflix-neder(...)ier-naar-concurrent/
Staat erop!quote:Op woensdag 30 september 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Die zaak van American Murder heb ik toen op de voet gevolgdHeel naar. Vanavond even aanzetten.
edit: hij staat er bij mij nog niet op.
edit 2: het is nog vroeg, letterlijk en figuurlijk.
Nog geen 9 uurquote:Op woensdag 30 september 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Die zaak van American Murder heb ik toen op de voet gevolgdHeel naar. Vanavond even aanzetten.
edit: hij staat er bij mij nog niet op.
Het is nog vroeg, moet natuurlijk wel refreshen.quote:
Moet eigenlijk Seven wel weer een keer gaan kijken. Het heeft één van mijn meest gequote zinnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
21st Century Fox is overgenomen door Disney. Fargo is echter niet geschikt voor de familiezender Disney+, dus kiest Disney ervoor om dit bij lokale streamingdiensten onder te brengen, in dit geval dus Videoland.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:30 schreef VelitoX het volgende:
Wtf Fargo naar Videoland, wat een onzin.
Als Disney nu ook de volwassenencontent op Disney+ zette, had ik die dienst wel gehouden.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
21st Century Fox is overgenomen door Disney. Fargo is echter niet geschikt voor de familiezender Disney+, dus kiest Disney ervoor om dit bij lokale streamingdiensten onder te brengen, in dit geval dus Videoland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daardoor niet verder gekeken. Vreselijk dat Engels van die acteurs.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen met Young Wallander. Erg goed, wel wat lage cijfers op iMDB, maar dat zegt niets. Maar is deze serie nu Zweeds want er wordt Engels gesproken?
Dat heb ik niet. Het plot is wat dat betreft zo goed dat het me niet stoort.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Daardoor niet verder gekeken. Vreselijk dat Engels van die acteurs.
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
American Murder gezien
Hier meer infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Wat kunnen mensen toch ontzettend ziek in hun hoofd zijn soms en alles doen uit egoisme en eigen gewinquote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef Razor21 het volgende:
Zo wat heftig zeg die docu American Murder 😕
Goed in elkaar gezet hoe triest ook. Deze kwam goed binnen zojuist.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier meer infoNouja, gelukkig voor haar heeft ze eeen beetje 13 in een dozijn uiterlijk wat in dit geval wel goed voor haar uit pakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar blijkbaar is de docu nog groter dan ze op Netflix laten zien. Heb verschillende details gelezen die ik gisteren niet gehoord heb.
Probeer The Missing eens.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:00 schreef roos94 het volgende:
Iemand nog een leuke aanrader voor series zoals Broadchurch & The Fall? Die vond ik beide erg goed
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier meer infoErgens wel gek dat ze nog overal op internet staat en in de docu volop ij beeld komt dan. Kan ze een nieuwe naam hebben maar als haar omgeving herkent haar nu misschien evengoed wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
Hmmm aan de reacties te lezen laat ik deze even aan me voorbij gaan denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:42 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren in 1 ruk alle 6 de afleveringen van de miniserie The Trials of Gabriel Fernandez (TV Mini-Series 2020) - IMDb gekeken. Djiezus, wat schokkend.
40 jaar oud die film inmiddelsquote:
En nog onverminderd het kijken waard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
40 jaar oud die film inmiddels
Dr sleep vond ik verrassend sterk. Erg toffe vervolg op het origineelquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan meteen Dr Sleep erachteraan op Prime.
Ja he? Maar het was volgens mij best een flop. Hij heeft hier maar heel kort gedraaid en ik zat alleen in de zaal. Ik vond het boek mèh maar de film was een verrassing.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dr sleep vond ik verrassend sterk. Erg toffe vervolg op het origineel
Klopt, zowel in de VS als internationaal viel de opbrengst erg tegen. De film was zelfs verliesgevend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he? Maar het was volgens mij best een flop.
Als fan van de games vond ik die zo stoer. Zou hem echter niet aanraden, omdat het gewoon een b film is.quote:
Ja echt jammer. Volgens mij was de marketing ook bagger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he? Maar het was volgens mij best een flop. Hij heeft hier maar heel kort gedraaid en ik zat alleen in de zaal. Ik vond het boek mèh maar de film was een verrassing.
SPOILER: Cobra Kai seizoen 3 trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Valt me zeker niet tegen, niet helemaal de originele Ratched, die is wat vlakker in haar emoties. Maar ik ben pas net begonnen en zie potentie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Ratched afgekeken, toch wel een geweldige serie. Zeker de laatste afleveringen vond ik wel ijzersterk.
Af en toe wat veel bloedvergieten, maar ook heel spannend, bizar en mooi.
En op het einde heb ik zowaar sympathie gekregen voor Mildred.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |