chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je die nodig dan?quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Madam HaagseGod had ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 van 6 is niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 16:33 schreef mario390 het volgende:
kom op spelen
@:jeszie
@:manongoudappel
@:naomiverseveld
@:mikekelly
@:geby
@:ginalissenburg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik wil dat liever niet oprakelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohquote:Op woensdag 16 september 2020 16:39 schreef maily het volgende:
[..]
FF had de eerste maar het gaat zo snel hier
[..]
Gelegd.Zonder wrijving geen glans![]()
Nee beter van nietquote:Op woensdag 16 september 2020 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil dat liever niet oprakelen.
Manon en Naoimi hebben stalpotenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is het zo erg?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil dat liever niet oprakelen.Zonder wrijving geen glans![]()
BoezemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
@madam_paonquote:Op woensdag 16 september 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
@:dud0r
@:limoentjuh
@:madam-april doet mee als wij ook meespelenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dikke vette potenquote:
Iedereen is een kutlultrut
Met wat?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
@:madam-april doet mee als wij ook meespelen![]()
Mighty realquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bongo theme.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doodgedraaid nummerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Gereageerdquote:Op woensdag 16 september 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
WTF
NWS / Patient komt klaar bij de dokter: dokter neergeschoten
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
quote:
Geklikt en gereageerd.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
WTF
NWS / Patient komt klaar bij de dokter: dokter neergeschoten![]()
Reclame maken voor je eigen topic is altijd fout.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
WTF
NWS / Patient komt klaar bij de dokter: dokter neergeschotenAZ
ALKMAAR![]()
Smackquote:Op woensdag 16 september 2020 16:42 schreef mario390 het volgende:
@:poezeligDing
@:poezeligdong
@:poezeligfongThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Reclame maken voor je eigen topic is altijd fout.
my bitch up.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hidi was er zaterdag nog efkes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naiis!quote:Op woensdag 16 september 2020 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hidi was er zaterdag nog efkes.![]()
HidihoGodquote:Op woensdag 16 september 2020 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hidi was er zaterdag nog efkes.
All time favorite.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou je tyfusbekquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Doe even normaal zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik laat mij niet beledigenquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Je ging te ver.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Hidiho is tof. Paar keer irl meegemaaktquote:Iedereen is een kutlultrut
Ga janken in FB dan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Ik spreek je hier aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Valt wel mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga janken op @Durmada . Niet op mij.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Ik ben wel heel beniewd hoe het gaat met die gitaar en afleveren met verhuurders. Kan ook nog een ding worden nl. Maar we zullen zien.Do what you love, love what you do!![]()
Chill vriend, chillquote:Op woensdag 16 september 2020 16:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ga janken op @:Durmada . Niet op mij.Zonder wrijving geen glans![]()
Kan je niet op een afleverpunt laten bezorgen?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:55 schreef kree het volgende:
Ik ben wel heel beniewd hoe het gaat met die gitaar en afleveren met verhuurders. Kan ook nog een ding worden nl. Maar we zullen zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga zo kokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe zelf eens rustig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Van woede,nee toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het is nooit een ding?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:55 schreef kree het volgende:
Ik ben wel heel beniewd hoe het gaat met die gitaar en afleveren met verhuurders. Kan ook nog een ding worden nl. Maar we zullen zien.Iedereen is een kutlultrut
Vooral als jij me voor bent.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij noemt mij loserquote:Op woensdag 16 september 2020 16:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik blijf toch kalm. Jij komt ermee dat ik mijn tufusbek moet houden.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
En wat is daar verkeerd aan?quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral als jij me voor bent.
Omdat ik geen loser ben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
@Paul Ze pesten mij
De euforie is een beetje weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb wel wat oudgedienden opgeroepen om in oktober mee te komen spelen.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Mwah ik denk van wel.quote:Iedereen is een kutlultrut
Helaas.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De euforie is een beetje weg.Zonder wrijving geen glans![]()
Net de maand dat ik niet mee wou spelenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb wel wat oudgedienden opgeroepen om in oktober mee te komen spelen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je hebt onderhand bewezen van wel.JULLIE ZIJN STOMquote:
Komt wel weer,nogmaals het is een leuk idee.En ik hoop dat ze allemaal mee gaan doen.quote:
ik zie je deerste keer hier, en dann mak je met jemand ruziequote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je hebt onderhand bewezen van wel.![]()
Toeval?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Net de maand dat ik niet mee wou spelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Skeer avondeten.
Volgende maand 40 euro voor de hele maand YES YES!![]()
Ik zit nu as we speak aan de droge gele rijst met broccoli![]()
![]()
Dus als ik hier vaker zou komen heb ik een vrijbrief om ruzie te maken?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie je deerste keer hier, en dann mak je met jemand ruzieAZ
ALKMAAR![]()
quote:![]()
![]()
WaaWaarom niet?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Net de maand dat ik niet mee wou spelenZonder wrijving geen glans![]()
Zo mooi deze.quote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:04 schreef DeBraad het volgende:
Skeer avondeten.
Ik zit nu as we speak aan de droge gele rijst met broccoliIedereen is een kutlultrut
Klopt hoor,Maily presteert op zich weinig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolken.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt hoor,Maily presteert op zich weinig.![]()
nee maar je makt nu ruziequote:Op woensdag 16 september 2020 17:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus als ik hier vaker zou komen heb ik een vrijbrief om ruzie te maken?![]()
Met 40 euro voor de hele maand niet nee?quote:Jij kan voor 10 euro per week dusdanig boodschappen doen dat elke avondmaaltijd vullend is?
En dat je niet hoeft te leven op de 1000e x crackers met Leverworst?!
Vertel, hoe doe je dat senpai
![]()
![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus als ik hier vaker zou komen heb ik een vrijbrief om ruzie te maken?
Met tr's en een ban tot gevolg.![]()
Dat is wel weinig Bradgequote:Op woensdag 16 september 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met 40 euro voor de hele maand niet nee?Jij kan voor 10 euro per week dusdanig boodschappen doen dat elke avondmaaltijd vullend is?
![]()
![]()
Elke dag rond etenstijd op visite gaan?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met 40 euro voor de hele maand niet nee?Jij kan voor 10 euro per week dusdanig boodschappen doen dat elke avondmaaltijd vullend is?
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke dag rond etenstijd op visite gaan?Dat kan ik 2-3 keer doen in 1 maand en dan is't wel leuk geweest
![]()
![]()
Wel gezondquote:Op woensdag 16 september 2020 17:04 schreef DeBraad het volgende:
Skeer avondeten.
Ik zit nu as we speak aan de droge gele rijst met broccoli![]()
![]()
Ik weet niet of ik daar echt blij van wordtquote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
@:already_in_use doet mee
@:madam-april![]()
![]()
Ik bedoel j ou nietquote:De 2 die ik gequote heb.
Kan jij hem Maandags hebben? Mag hij Dinsdags bij mij.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke dag rond etenstijd op visite gaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ben ik wel gewend. Daarnaast vind ik iemand uitmaken voor "loser" niet banwaardig. Laten we niet overdrijven, kom nou.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Met tr's en een ban tot gevolg.![]()
AZ
ALKMAAR![]()
Ken je Too good to go?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]Dat kan ik 2-3 keer doen in 1 maand en dan is't wel leuk geweest
Dan heb je voor nog geen 5 euro een mooi pakket aan boodschappenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik eet regelmatig rijst en groeten. Niet zo zeer voor het geld maar ook om op gewicht te blijven, dus doe je je voordeel mee. Oh en ik eet dan ook geen leverworstquote:Op woensdag 16 september 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nog een act erbijquote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
@:already_in_use gaat @:wadslak overhalen![]()
![]()
Ik wordtquote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar echt blij van wordt![]()
Loser.AZ
ALKMAAR![]()
Daar heeft hij YT`s over gemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken je Too good to go?
Dan heb je voor nog geen 5 euro een mooi pakket aan boodschappen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mmm kut zeg !quote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is helaas de realiteit voor mij de hele A.S maandJammer hoor... hoop dat je je red
![]()
Ohh dan kent hij hetquote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft hij YT`s over gemaakt.
Dat ken ik, en dat doe ik!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken je Too good to go?
Dan heb je voor nog geen 5 euro een mooi pakket aan boodschappenHeel fanatiek zelfs.
Maar ik krijg soms dingen die echtzijn, maar er zitten ook dingen bij die niet bruikbaar zijn. Cakejes, snoepjes, groentenmixjes zonder de andere bijbehorende ingredienten.
![]()
Bella ciao.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb die app wel, maar ben steeds te laat.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken je Too good to go?
Dan heb je voor nog geen 5 euro een mooi pakket aan boodschappen![]()
Als jij hier alleen maar ruzie komt maken zijn wij het snel zat hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend. Daarnaast vind ik iemand uitmaken voor "loser" niet banwaardig. Laten we niet overdrijven, kom nou.![]()
![]()
quote:
Misschien toch eens je rekening koppelenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij toch geen last vanquote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar echt blij van wordtjij doet niet mee las ik net
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Troep !!!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken je Too good to go?
Dan heb je voor nog geen 5 euro een mooi pakket aan boodschappenIedereen is een kutlultrut
Ik leefde toen ik 3 jaar geleden op mijzelf ging op rijst en groenten, nu wil ik er toch ook wel een stukje vles bij soms, alleen is't al sinds Juli van dit jaar tobben, gelukkig in Oktober gaat alles weerquote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet regelmatig rijst en groeten. Niet zo zeer voor het geld maar ook om op gewicht te blijven, dus doe je je voordeel mee. Oh en ik eet dan ook geen leverworst![]()
![]()
Ja die zoete zooi krijg je vaak bij die pakketten van de bakker. Ik aas altijd op de pakketten van de supermarkt. Daar zit heel vaak vlees bijquote:Op woensdag 16 september 2020 17:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat ken ik, en dat doe ik!Heel fanatiek zelfs.
Maar ik krijg soms dingen die echtzijn, maar er zitten ook dingen bij die niet bruikbaar zijn. Cakejes, snoepjes, groentenmixjes zonder de andere bijbehorende ingredienten.
Pappa ToT.quote:
Het moet nét kunnen, en anders dan zal ik toch iets in de verkoop moeten gooienquote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mmm kut zeg !Jammer hoor... hoop dat je je red
![]()
![]()
Ja dacht ik eerst ook. Maar ok opzich vertrouw hun wel hoor. Vertrouwen ze mij is vraag twee. Maar denk komt wel goed.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je niet op een afleverpunt laten bezorgen?Do what you love, love what you do!![]()
Probeer er voor 12 uur s'middags op te kijken, heb je altijd prijsquote:Op woensdag 16 september 2020 17:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb die app wel, maar ben steeds te laat.![]()
![]()
Gonna try.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
@:already_in_use gaat @:wadslak overhalen
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik maak met niemand ruzie, ik heb iemand uitgemaakt voor loser. Een mening die ik mag uiten. Vervolgens moet ik mijn "tyfusbek" houden. Dat vind ik meer ruzie maken.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Als jij hier alleen maar ruzie komt maken zijn wij het snel zat hoor.AZ
ALKMAAR![]()
Je UI blijft leuk.quote:
Haiuquote:Op woensdag 16 september 2020 17:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb jij toch geen last vanjij doet niet mee las ik net
![]()
Ik heb nog niks beslist....misschien doe ik gewoon wel mee, beetje zinloos eigenlijk om hier te posten maar niet mee te doen![]()
![]()
Ja, zodra Paypal weer bereikbaar is ga ik dat wel doenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Misschien toch eens je rekening koppelenPaypal heeft alleen geen medewerkers paraat staan nu vanwege Corona, en ik krijg mijn rekening niet meer gekoppeld... Dus dan schiet je niets op
![]()
Wanneer geloof jij nou eens dat dit echt geen act is? Wij wonen inmiddels zo goed als samen.quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Ik heb net 3 dagen achter elkaar amper vlees gegeten.
Ja die paar plakkies salami op de pizza van vandaag, een klein stukkie worst 's avonds bij het tv kijken en een klein restje van de bakpao die ik Mini-ToT gegeven heb.
Normaal eet ik met gemak 200 gram vlees per dag, maar ben er nu ineens aardig op uitgekeken.
Trekt ongetwijfeld wel weer bij als ik een lekkere lap bavette of zo voor m'n neus krijg te liggen, maar voor nu vind ik dit wel ff prima zo.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik maak met niemand ruzie, ik heb iemand uitgemaakt voor loser. Een mening die ik mag uiten. Vervolgens moet ik mijn "tyfusbek" houden. Dat vind ik meer ruzie maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smakelijkquote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet regelmatig rijst en groeten. Niet zo zeer voor het geld maar ook om op gewicht te blijven, dus doe je je voordeel mee. Oh en ik eet dan ook geen leverworst![]()
![]()
Actie reactiequote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik maak met niemand ruzie, ik heb iemand uitgemaakt voor loser. Een mening die ik mag uiten. Vervolgens moet ik mijn "tyfusbek" houden. Dat vind ik meer ruzie maken.![]()
![]()
Troep!? Nee man, met vlees en groenten is't ideaal, gewoon invriezen die hap!quote:
Er zit soms wel onbruikbare bende tussen ja, veel cakejes en snoep gehad de laatste tijd. Is natuurlijk lekker als snack, maar heb je niets aan als lunch/avondeten.![]()
En misschien krijg je nog wat donaties via je live sessies. Elke euro telt als je echt niets hebt.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, zodra Paypal weer bereikbaar is ga ik dat wel doenPaypal heeft alleen geen medewerkers paraat staan nu vanwege Corona, en ik krijg mijn rekening niet meer gekoppeld... Dus dan schiet je niets op
Oh wat raarquote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, zodra Paypal weer bereikbaar is ga ik dat wel doenPaypal heeft alleen geen medewerkers paraat staan nu vanwege Corona, en ik krijg mijn rekening niet meer gekoppeld... Dus dan schiet je niets op
Doe je het wel via de website? Via de app lukte het bij mij ook niet.
![]()
Wat eet je nu meer dan? Meer pasta of tussendoortjes? Of allemaal salades?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef ToT het volgende:
Ja die paar plakkies salami op de pizza van vandaag, een klein stukkie worst 's avonds bij het tv kijken en een klein restje van de bakpao die ik Mini-ToT gegeven heb.
Normaal eet ik met gemak 200 gram vlees per dag, maar ben er nu ineens aardig op uitgekeken.
Trekt ongetwijfeld wel weer bij als ik een lekkere lap bavette of zo voor m'n neus krijg te liggen, maar voor nu vind ik dit wel ff prima zo.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wanneer geloof jij nou eens dat dit echt geen act is? Wij wonen inmiddels zo goed als samen.![]()
![]()
Lo dacht nog tas is nog wel handig. Nu zijn ze iig daar nog snel met antwoorden. Maar kreeg free ehipping order nog voor de rest. Haahaha Iig gitaar in packing zeggen ze dus die komt sowieso.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dacht ik eerst ook. Maar ok opzich vertrouw hun wel hoor. Vertrouwen ze mij is vraag twee. Maar denk komt wel goed.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog nooit iets gehaald bij de bakker. Laatste keer was bij de Boniquote:Op woensdag 16 september 2020 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja die zoete zooi krijg je vaak bij die pakketten van de bakker. Ik aas altijd op de pakketten van de supermarkt. Daar zit heel vaak vlees bij![]()
![]()
Ik had vorige week een vegetarische lasagne,die was toch een partij lekker.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef ToT het volgende:
Trekt ongetwijfeld wel weer bij als ik een lekkere lap bavette of zo voor m'n neus krijg te liggen, maar voor nu vind ik dit wel ff prima zo.
Zoals ik?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Haiu![]()
Ik heb nog niks beslist....misschien doe ik gewoon wel mee, beetje zinloos eigenlijk om hier te posten maar niet mee te doen![]()
![]()
Thanx.quote:![]()
Al ben ik hem wel beu inmiddels.
Haloaquote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Haiu![]()
Ik heb nog niks beslist....misschien doe ik gewoon wel mee, beetje zinloos eigenlijk om hier te posten maar niet mee te doen
Doe gewoon mee. Leuk toch!Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Verhaal 348 in de maakquote:Op woensdag 16 september 2020 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dacht ik eerst ook. Maar ok opzich vertrouw hun wel hoor. Vertrouwen ze mij is vraag twee. Maar denk komt wel goed.Iedereen is een kutlultrut
Ik kan niet zo goed tegen onrecht.quote:
AZ
ALKMAAR![]()
Gisteren eergisteren idd salades. Geen idee wat ik straks ga eten. Stukkie vlees of zo.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat eet je nu meer dan? Meer pasta of tussendoortjes? Of allemaal salades?![]()
![]()
![]()
Die vega hamburger vond ik niet echt lekker...quote:Op woensdag 16 september 2020 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vorige week een vegetarische lasagne,die was toch een partij lekker.![]()
Ik eet wel 1x per week vlees als't kan, maar buiten broodbeleg om (Gebraden gehakt/Kalkoenfilet en leverworst) probeer ik het niet te doen. Geen specifieke reden verderquote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef ToT het volgende:
Bavettequote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef ToT het volgende:
![]()
Haha alright!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vorige week een vegetarische lasagne,die was toch een partij lekker.
Ja van die echte vleesvervangers krijg ik meestal alleen maar zin in een stukkie vlees er bij!
Met pasta's moet er echt altijd wel gehakt in zitten!![]()
![]()
Grote pan chili maken, kan je veel maaltijden van in de vriezer smijtenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Troep!? Nee man, met vlees en groenten is't ideaal, gewoon invriezen die hap!
Er zit soms wel onbruikbare bende tussen ja, veel cakejes en snoep gehad de laatste tijd. Is natuurlijk lekker als snack, maar heb je niets aan als lunch/avondeten.![]()
![]()
Wat? Oh een Nquote:Zou moe worden van mezelf
Snap ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die vega hamburger vond ik niet echt lekker...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ach ik zal er snel wel weer aan beginnen hoor!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik eet wel 1x per week vlees als't kan, maar buiten broodbeleg om (Gebraden gehakt/Kalkoenfilet en leverworst) probeer ik het niet te doen. Geen specifieke reden verderHehe ja van de bbq met lekkere hickory rook, of nog beter: wet-aged bavette van Meat&More in Utrecht!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten daar zo veel hoertjes dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:17 schreef mario390 het volgende:
man man duitsland noemt
wien,rote zone![]()
![]()
![]()
![]()
Of een soepmaaltijd. Ook wel eens lekker for a change. Een grote pan tomatensoep, met lekker veel gehaktballetjes.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren eergisteren idd salades. Geen idee wat ik straks ga eten. Stukkie vlees of zo.![]()
![]()
![]()
Ligt eraan welke. Sommige zijn muffig, maar er zijn wel goeie tussenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die vega hamburger vond ik niet echt lekker...
Maargoed, ik heb al zo’n 10 jaar geen vlees meer gegeten.![]()
![]()
Klopt. Punt is dat de revenue van deze maand van YouTube (Advertentie én Superchats) al zijn berekend en naar mijn rekening gaan rond de 26e van deze maand.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
En misschien krijg je nog wat donaties via je live sessies. Elke euro telt als je echt niets hebt.
Dus stel ik krijg morgen een donatie van 75 euro dan zie ik die pas bij de nieuwe berekening tussen de 11e en 15e van volgende maand.
YouTube berekent altijd de inkomsten die jij genereert tussen de 11e en 15e en je wordt dan tussen de 21e en 26e (meestal 26e) uitbetaald.
Aangezien we nu op de 16e heb ik de afgelopen 5 dagen "nieuwe" inkomsten gegenereerd, snap je? Het is onhandig dat ze het zo doen, beter is gewoon op de 1e van elke maand, maar ja![]()
![]()
Toen ik weinig had te besteden maakte ik idd een basissaus,en dan variëren met pasta bonen of rijst.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:17 schreef jerney het volgende:
Grote pan spaghetti erachteraan.. nog meer maaltjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond het echt niks...maar misschien zijn er ergens betere die wel lekker zijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ligt eraan welke. Sommige zijn muffig, maar er zijn wel goeie tussen
Maargoed, ik heb al zo’n 10 jaar geen vlees meer gegeten.![]()
Niks mis meequote:Op woensdag 16 september 2020 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik weinig had te besteden maakte ik idd een basissaus,en dan variëren met pasta bonen of rijst.Zonder wrijving geen glans![]()
Via de website geprobeerd. Via de app geprobeerd. Heb de Nederlandse klantenservice gebeld maar daar is helemaal niemand dus na 2x overgaan gaat daar de hoorn op de haak. De Engelse klantenservice is óók onbereikbaar en via hun Facebook chat krijg je zo'n voorgeprogrammeerde chatbotquote:Op woensdag 16 september 2020 17:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh wat raarDoe je het wel via de website? Via de app lukte het bij mij ook niet.
![]()
![]()
Ze berekenen toch wel over een hele maand? Dus totaal aantal views per maand?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt. Punt is dat de revenue van deze maand van YouTube (Advertentie én Superchats) al zijn berekend en naar mijn rekening gaan rond de 26e van deze maand.
Dus stel ik krijg morgen een donatie van 75 euro dan zie ik die pas bij de nieuwe berekening tussen de 11e en 15e van volgende maand.
YouTube berekent altijd de inkomsten die jij genereert tussen de 11e en 15e en je wordt dan tussen de 21e en 26e (meestal 26e) uitbetaald.
Aangezien we nu op de 16e heb ik de afgelopen 5 dagen "nieuwe" inkomsten gegenereerd, snap je? Het is onhandig dat ze het zo doen, beter is gewoon op de 1e van elke maand, maar ja![]()
Wil zodra ik het weer wat makkelijker heb financieel ook zééééker wat gaan preppen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Grote pan chili maken, kan je veel maaltijden van in de vriezer smijten
En kijken voor een extra vriezertje voor in de schuur of zo zodat ik al-tijd wat achter de hand heb!![]()
Ze berekenen de views vanaf de 1e tot de 30/31e. Maar inkomsten van de 11e tot de 11equote:Op woensdag 16 september 2020 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze berekenen toch wel over een hele maand? Dus totaal aantal views per maand?![]()
Volgende maand?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Owjah, ik heb nog een blik maaltijdsoep van ons corona-noodrandsoen van toen de pleuris net begon uit te breken.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of een soepmaaltijd. Ook wel eens lekker for a change. Een grote pan tomatensoep, met lekker veel gehaktballetjes.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wil zodra ik het weer wat makkelijker heb financieel ook zééééker wat gaan preppen.
En kijken voor een extra vriezertje voor in de schuur of zo zodat ik al-tijd wat achter de hand heb!
Oh heb je nu alleen een vriesvakje dan? Da’s minder handig dan ja.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man rode zone bedoelt niet daar henn rijden ,niet vakantie maken![]()
![]()
En waarom kreeg je dat?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, ik heb nog een blik maaltijdsoep van ons corona-noodrandsoen van toen de pleuris net begon uit te breken.Iedereen is een kutlultrut
Weet je nog welke je had?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vond het echt niks...maar misschien zijn er ergens betere die wel lekker zijn.
Fervente vleeseters zijn altijd wel fan van die van de vegetarische slager.. zelf nog nooit geprobeerd, eigenlijk.![]()
Ik denk van de Jumbo...quote:Op woensdag 16 september 2020 17:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Weet je nog welke je had?
Fervente vleeseters zijn altijd wel fan van die van de vegetarische slager.. zelf nog nooit geprobeerd, eigenlijk.![]()
Turks brood met shoarma vleesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, heb alleen zo'n klein vakje. Zit bomvol met groenten, maar zou er toch wel iets meer in willen hebben en ook wat gevarieerder spul. VISquote:Op woensdag 16 september 2020 17:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh heb je nu alleen een vriesvakje dan? Da’s minder handig dan ja.![]()
![]()
Lekker handig!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Via de website geprobeerd. Via de app geprobeerd. Heb de Nederlandse klantenservice gebeld maar daar is helemaal niemand dus na 2x overgaan gaat daar de hoorn op de haak. De Engelse klantenservice is óók onbereikbaar en via hun Facebook chat krijg je zo'n voorgeprogrammeerde chatbot![]()
Gaat vlugThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Qua vleesvervangers vind ik Quorn verreweg het lekkerste.Met name dat rulle "gehakt" is echt prima, alleen is het wel fakking duur.
Je hebt ook van die kleine groenteburgertjes. Die zijn ook wel lekker, maar meer voor er bij, en zeker niet als langdurige vervanging.![]()
Hey @Already_in_useThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:26 schreef mario390 het volgende:
zo en idiot de trump
hij zegt dat we zoveel explosive
boomen hebben![]()
![]()
Ontploffende bomen? WTF?
![]()
Milf_in_Usequote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je nu dat Liedje in je hoofd?
![]()
![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:26 schreef mario390 het volgende:
zo en idiot de trump
hij zegt dat we zoveel explosive
boomen hebben![]()
![]()
![]()
Jaaaaquote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je nu dat Liedje in je hoofd?![]()
![]()
Mike.... ik ben er weer volgende maand. Vond het wel een top idee. Jij ook?quote:Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Never gonna make you cryquote:Op woensdag 16 september 2020 17:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Never gonna run around and desert you![]()
![]()
Granaatappelboom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Linkje?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei trump en trump is worlds greatest idiot![]()
Ahh die ken ik ook niet, maar lijkt me niet de meest appetijtelijke om een of andere reden. Die van beyond meat of de incredible burger is ook wel ok.quote:
Maar ik eet ze niet zo supervaak.![]()
Eensquote:Op woensdag 16 september 2020 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei trump en trump is worlds greatest idiotIedereen is een kutlultrut
Klopt.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei trump en trump is worlds greatest idiot![]()
Ahhh dus je hebt nog wel diepvriesgroenten in huisquote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, heb alleen zo'n klein vakje. Zit bomvol met groenten, maar zou er toch wel iets meer in willen hebben en ook wat gevarieerder spul. VIS![]()
![]()
Geen foto’s meer maken van jonge vrouwen in bikini he.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
hij zei ook oostenrijker wohnen veel in wald![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yesssquote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
@:already_in_use doet mee
@:madam-april![]()
![]()
Quorn vond ik vroeger lekker, maar laatst nog iets van geprobeerd en vond het toen maar mehquote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
Qua vleesvervangers vind ik Quorn verreweg het lekkerste.Met name dat rulle "gehakt" is echt prima, alleen is het wel fakking duur.
Je hebt ook van die kleine groenteburgertjes. Die zijn ook wel lekker, maar meer voor er bij, en zeker niet als langdurige vervanging.Geen idee meer wat het was, eigenlijk.
![]()
![]()
dat heeft niks met mijn melding te makenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen foto’s meer maken van jonge vrouwen in bikini he.![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
hij zei ook oostenrijker wohnen veel in wald![]()
![]()
Slingerend van liaan tot liaan, toch?
![]()
Paddenstoelen, geloof ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Quorn vond ik vroeger lekker, maar laatst nog iets van geprobeerd en vond het toen maar mehGeen idee meer wat het was, eigenlijk.
Echt in geen jaren meer gehad, misschien vind ik het nu ook wel kut.![]()
Hey Moekequote:
ik werd jou straks ignorierenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]Slingerend van liaan tot liaan, toch?
![]()
Maar haagsie. Als iedereen volgende maand weer meedoet. Wordt dat dan de eerste maand waar de winnaar minder dan 1000 punten heeft?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 16 september 2020 17:34 schreef dud0r het volgende:
Maar haagsie. Als iedereen volgende maand weer meedoet. Wordt dat dan de eerste maand waar de winnaar minder dan 1000 punten heeft?Zonder wrijving geen glans![]()
Zal ook wel er product verschillen, maar ze hebben tegenwoordig ook veel meer goeie concurrentie.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Paddenstoelen, geloof ik.
Echt in geen jaren meer gehad, misschien vind ik het nu ook wel kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |