Ahhh dus je hebt nog wel diepvriesgroenten in huisquote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, heb alleen zo'n klein vakje. Zit bomvol met groenten, maar zou er toch wel iets meer in willen hebben en ook wat gevarieerder spul. VIS
Geen foto’s meer maken van jonge vrouwen in bikini he.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
hij zei ook oostenrijker wohnen veel in wald![]()
![]()
Yesssquote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
@:already_in_use doet mee
@:dud0r
@:limoentjuh
@:madam-april
Quorn vond ik vroeger lekker, maar laatst nog iets van geprobeerd en vond het toen maar mehquote:Op woensdag 16 september 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
Qua vleesvervangers vind ik Quorn verreweg het lekkerste.Met name dat rulle "gehakt" is echt prima, alleen is het wel fakking duur.
Je hebt ook van die kleine groenteburgertjes. Die zijn ook wel lekker, maar meer voor er bij, en zeker niet als langdurige vervanging.
dat heeft niks met mijn melding te makenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen foto’s meer maken van jonge vrouwen in bikini he.
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
hij zei ook oostenrijker wohnen veel in wald![]()
![]()
Paddenstoelen, geloof ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Quorn vond ik vroeger lekker, maar laatst nog iets van geprobeerd en vond het toen maar mehGeen idee meer wat het was, eigenlijk.
Hey Moekequote:
ik werd jou straks ignorierenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]Slingerend van liaan tot liaan, toch?
Sowiesoquote:Op woensdag 16 september 2020 17:34 schreef dud0r het volgende:
Maar haagsie. Als iedereen volgende maand weer meedoet. Wordt dat dan de eerste maand waar de winnaar minder dan 1000 punten heeft?
Zal ook wel er product verschillen, maar ze hebben tegenwoordig ook veel meer goeie concurrentie.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Paddenstoelen, geloof ik.
Echt in geen jaren meer gehad, misschien vind ik het nu ook wel kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |