Nog een act erbijquote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
@:already_in_use gaat @:wadslak overhalen
Ik wordtquote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar echt blij van wordt
Daar heeft hij YT`s over gemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken je Too good to go?
Dan heb je voor nog geen 5 euro een mooi pakket aan boodschappen
Mmm kut zeg !quote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is helaas de realiteit voor mij de hele A.S maand
Ohh dan kent hij hetquote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft hij YT`s over gemaakt.
Dat ken ik, en dat doe ik!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken je Too good to go?
Bella ciao.quote:
Ik heb die app wel, maar ben steeds te laat.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken je Too good to go?
Als jij hier alleen maar ruzie komt maken zijn wij het snel zat hoor.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend. Daarnaast vind ik iemand uitmaken voor "loser" niet banwaardig. Laten we niet overdrijven, kom nou.![]()
quote:
Misschien toch eens je rekening koppelenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met 40 euro voor de hele maand niet nee?Jij kan voor 10 euro per week dusdanig boodschappen doen dat elke avondmaaltijd vullend is?
En dat je niet hoeft te leven op de 1000e x crackers met Leverworst?!
Vertel, hoe doe je dat senpai
Heb jij toch geen last vanquote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar echt blij van wordt
Troep !!!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ken je Too good to go?
Ik leefde toen ik 3 jaar geleden op mijzelf ging op rijst en groenten, nu wil ik er toch ook wel een stukje vles bij soms, alleen is't al sinds Juli van dit jaar tobben, gelukkig in Oktober gaat alles weerquote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet regelmatig rijst en groeten. Niet zo zeer voor het geld maar ook om op gewicht te blijven, dus doe je je voordeel mee. Oh en ik eet dan ook geen leverworst
Ja die zoete zooi krijg je vaak bij die pakketten van de bakker. Ik aas altijd op de pakketten van de supermarkt. Daar zit heel vaak vlees bijquote:Op woensdag 16 september 2020 17:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat ken ik, en dat doe ik!Heel fanatiek zelfs.
Maar ik krijg soms dingen die echtzijn, maar er zitten ook dingen bij die niet bruikbaar zijn. Cakejes, snoepjes, groentenmixjes zonder de andere bijbehorende ingredienten.
Pappa ToT.quote:
Het moet nét kunnen, en anders dan zal ik toch iets in de verkoop moeten gooienquote:Op woensdag 16 september 2020 17:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mmm kut zeg !Jammer hoor... hoop dat je je red
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |