De euforie is een beetje weg.quote:
Heb wel wat oudgedienden opgeroepen om in oktober mee te komen spelen.quote:
Mwah ik denk van wel.quote:
Helaas.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De euforie is een beetje weg.
Net de maand dat ik niet mee wou spelenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb wel wat oudgedienden opgeroepen om in oktober mee te komen spelen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je hebt onderhand bewezen van wel.
JULLIE ZIJN STOMquote:
Komt wel weer,nogmaals het is een leuk idee.En ik hoop dat ze allemaal mee gaan doen.quote:
ik zie je deerste keer hier, en dann mak je met jemand ruziequote:Op woensdag 16 september 2020 17:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je hebt onderhand bewezen van wel.
Toeval?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Net de maand dat ik niet mee wou spelen
Dus als ik hier vaker zou komen heb ik een vrijbrief om ruzie te maken?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie je deerste keer hier, en dann mak je met jemand ruzie
quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Net de maand dat ik niet mee wou spelen
Zo mooi deze.quote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:04 schreef DeBraad het volgende:
Skeer avondeten.
Volgende maand 40 euro voor de hele maand YES YES!![]()
Ik zit nu as we speak aan de droge gele rijst met broccoli
Klopt hoor,Maily presteert op zich weinig.quote:
Bolken.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt hoor,Maily presteert op zich weinig.
nee maar je makt nu ruziequote:Op woensdag 16 september 2020 17:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus als ik hier vaker zou komen heb ik een vrijbrief om ruzie te maken?
Met 40 euro voor de hele maand niet nee?quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dus als ik hier vaker zou komen heb ik een vrijbrief om ruzie te maken?
Dat is wel weinig Bradgequote:Op woensdag 16 september 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met 40 euro voor de hele maand niet nee?Jij kan voor 10 euro per week dusdanig boodschappen doen dat elke avondmaaltijd vullend is?
En dat je niet hoeft te leven op de 1000e x crackers met Leverworst?!
Vertel, hoe doe je dat senpai
Elke dag rond etenstijd op visite gaan?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Met 40 euro voor de hele maand niet nee?Jij kan voor 10 euro per week dusdanig boodschappen doen dat elke avondmaaltijd vullend is?
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke dag rond etenstijd op visite gaan?
Wel gezondquote:Op woensdag 16 september 2020 17:04 schreef DeBraad het volgende:
Skeer avondeten.
Volgende maand 40 euro voor de hele maand YES YES!![]()
Ik zit nu as we speak aan de droge gele rijst met broccoli
Ik weet niet of ik daar echt blij van wordtquote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
@:already_in_use doet mee
@:dud0r
@:limoentjuh
@:madam-april
Ik bedoel j ou nietquote:
Kan jij hem Maandags hebben? Mag hij Dinsdags bij mij.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Elke dag rond etenstijd op visite gaan?
Dat ben ik wel gewend. Daarnaast vind ik iemand uitmaken voor "loser" niet banwaardig. Laten we niet overdrijven, kom nou.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:07 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Met tr's en een ban tot gevolg.
Ken je Too good to go?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]Dat kan ik 2-3 keer doen in 1 maand en dan is't wel leuk geweest
Ik eet regelmatig rijst en groeten. Niet zo zeer voor het geld maar ook om op gewicht te blijven, dus doe je je voordeel mee. Oh en ik eet dan ook geen leverworstquote:Op woensdag 16 september 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |