chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je die nodig dan?quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Madam HaagseGod had ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 van 6 is niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 16:33 schreef mario390 het volgende:
kom op spelen
@:jeszie
@:manongoudappel
@:naomiverseveld
@:mikekelly
@:geby
@:ginalissenburg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik wil dat liever niet oprakelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohquote:Op woensdag 16 september 2020 16:39 schreef maily het volgende:
[..]
FF had de eerste maar het gaat zo snel hier
[..]
Gelegd.Zonder wrijving geen glans![]()
Nee beter van nietquote:Op woensdag 16 september 2020 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil dat liever niet oprakelen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Manon en Naoimi hebben stalpotenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is het zo erg?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil dat liever niet oprakelen.Zonder wrijving geen glans![]()
BoezemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
@madam_paonquote:Op woensdag 16 september 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
@:dud0r
@:limoentjuh
@:madam-april doet mee als wij ook meespelenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dikke vette potenquote:
Iedereen is een kutlultrut
Met wat?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
@:dud0r
@:limoentjuh
@:madam-april doet mee als wij ook meespelen![]()
Mighty realquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bongo theme.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doodgedraaid nummerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Gereageerdquote:Op woensdag 16 september 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
WTF
NWS / Patient komt klaar bij de dokter: dokter neergeschoten
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
quote:
Geklikt en gereageerd.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
WTF
NWS / Patient komt klaar bij de dokter: dokter neergeschoten![]()
Reclame maken voor je eigen topic is altijd fout.quote:Op woensdag 16 september 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
WTF
NWS / Patient komt klaar bij de dokter: dokter neergeschotenAZ
ALKMAAR![]()
Smackquote:Op woensdag 16 september 2020 16:42 schreef mario390 het volgende:
@:poezeligDing
@:poezeligdong
@:poezeligfongThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Reclame maken voor je eigen topic is altijd fout.
my bitch up.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hidi was er zaterdag nog efkes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naiis!quote:Op woensdag 16 september 2020 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hidi was er zaterdag nog efkes.![]()
HidihoGodquote:Op woensdag 16 september 2020 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hidi was er zaterdag nog efkes.
All time favorite.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou je tyfusbekquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Doe even normaal zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik laat mij niet beledigenquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Je ging te ver.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Hidiho is tof. Paar keer irl meegemaaktquote:Iedereen is een kutlultrut
Ga janken in FB dan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Ik spreek je hier aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Valt wel mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga janken op @Durmada . Niet op mij.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Ik ben wel heel beniewd hoe het gaat met die gitaar en afleveren met verhuurders. Kan ook nog een ding worden nl. Maar we zullen zien.Do what you love, love what you do!![]()
Chill vriend, chillquote:Op woensdag 16 september 2020 16:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ga janken op @:Durmada . Niet op mij.Zonder wrijving geen glans![]()
Kan je niet op een afleverpunt laten bezorgen?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:55 schreef kree het volgende:
Ik ben wel heel beniewd hoe het gaat met die gitaar en afleveren met verhuurders. Kan ook nog een ding worden nl. Maar we zullen zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga zo kokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe zelf eens rustig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Van woede,nee toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het is nooit een ding?quote:Op woensdag 16 september 2020 16:55 schreef kree het volgende:
Ik ben wel heel beniewd hoe het gaat met die gitaar en afleveren met verhuurders. Kan ook nog een ding worden nl. Maar we zullen zien.Iedereen is een kutlultrut
Vooral als jij me voor bent.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij noemt mij loserquote:Op woensdag 16 september 2020 16:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik blijf toch kalm. Jij komt ermee dat ik mijn tufusbek moet houden.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
En wat is daar verkeerd aan?quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 16 september 2020 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral als jij me voor bent.
Omdat ik geen loser ben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |