Ik kan niet zo goed tegen onrecht.quote:
Gisteren eergisteren idd salades. Geen idee wat ik straks ga eten. Stukkie vlees of zo.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat eet je nu meer dan? Meer pasta of tussendoortjes? Of allemaal salades?
Die vega hamburger vond ik niet echt lekker...quote:Op woensdag 16 september 2020 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vorige week een vegetarische lasagne,die was toch een partij lekker.
Ik eet wel 1x per week vlees als't kan, maar buiten broodbeleg om (Gebraden gehakt/Kalkoenfilet en leverworst) probeer ik het niet te doen. Geen specifieke reden verderquote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef ToT het volgende:
Ik heb net 3 dagen achter elkaar amper vlees gegeten.
Ja die paar plakkies salami op de pizza van vandaag, een klein stukkie worst 's avonds bij het tv kijken en een klein restje van de bakpao die ik Mini-ToT gegeven heb.
Normaal eet ik met gemak 200 gram vlees per dag, maar ben er nu ineens aardig op uitgekeken.
Trekt ongetwijfeld wel weer bij als ik een lekkere lap bavette of zo voor m'n neus krijg te liggen, maar voor nu vind ik dit wel ff prima zo.
Bavettequote:Op woensdag 16 september 2020 17:13 schreef ToT het volgende:
Ik heb net 3 dagen achter elkaar amper vlees gegeten.
Ja die paar plakkies salami op de pizza van vandaag, een klein stukkie worst 's avonds bij het tv kijken en een klein restje van de bakpao die ik Mini-ToT gegeven heb.
Normaal eet ik met gemak 200 gram vlees per dag, maar ben er nu ineens aardig op uitgekeken.
Trekt ongetwijfeld wel weer bij als ik een lekkere lap bavette of zo voor m'n neus krijg te liggen, maar voor nu vind ik dit wel ff prima zo.
Haha alright!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vorige week een vegetarische lasagne,die was toch een partij lekker.
Grote pan chili maken, kan je veel maaltijden van in de vriezer smijtenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Troep!? Nee man, met vlees en groenten is't ideaal, gewoon invriezen die hap!
Er zit soms wel onbruikbare bende tussen ja, veel cakejes en snoep gehad de laatste tijd. Is natuurlijk lekker als snack, maar heb je niets aan als lunch/avondeten.
Wat? Oh een Nquote:
Snap ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die vega hamburger vond ik niet echt lekker...
Ach ik zal er snel wel weer aan beginnen hoor!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik eet wel 1x per week vlees als't kan, maar buiten broodbeleg om (Gebraden gehakt/Kalkoenfilet en leverworst) probeer ik het niet te doen. Geen specifieke reden verder
Hehe ja van de bbq met lekkere hickory rook, of nog beter: wet-aged bavette van Meat&More in Utrecht!quote:
Zitten daar zo veel hoertjes dan?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:17 schreef mario390 het volgende:
man man duitsland noemt
wien,rote zone![]()
![]()
Of een soepmaaltijd. Ook wel eens lekker for a change. Een grote pan tomatensoep, met lekker veel gehaktballetjes.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren eergisteren idd salades. Geen idee wat ik straks ga eten. Stukkie vlees of zo.![]()
Ligt eraan welke. Sommige zijn muffig, maar er zijn wel goeie tussenquote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die vega hamburger vond ik niet echt lekker...
Klopt. Punt is dat de revenue van deze maand van YouTube (Advertentie én Superchats) al zijn berekend en naar mijn rekening gaan rond de 26e van deze maand.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
En misschien krijg je nog wat donaties via je live sessies. Elke euro telt als je echt niets hebt.
Toen ik weinig had te besteden maakte ik idd een basissaus,en dan variëren met pasta bonen of rijst.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:17 schreef jerney het volgende:
Grote pan spaghetti erachteraan.. nog meer maaltjes
Ik vond het echt niks...maar misschien zijn er ergens betere die wel lekker zijn.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ligt eraan welke. Sommige zijn muffig, maar er zijn wel goeie tussen
Maargoed, ik heb al zo’n 10 jaar geen vlees meer gegeten.
Niks mis meequote:Op woensdag 16 september 2020 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik weinig had te besteden maakte ik idd een basissaus,en dan variëren met pasta bonen of rijst.
Via de website geprobeerd. Via de app geprobeerd. Heb de Nederlandse klantenservice gebeld maar daar is helemaal niemand dus na 2x overgaan gaat daar de hoorn op de haak. De Engelse klantenservice is óók onbereikbaar en via hun Facebook chat krijg je zo'n voorgeprogrammeerde chatbotquote:Op woensdag 16 september 2020 17:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh wat raarDoe je het wel via de website? Via de app lukte het bij mij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |