Ze berekenen toch wel over een hele maand? Dus totaal aantal views per maand?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt. Punt is dat de revenue van deze maand van YouTube (Advertentie én Superchats) al zijn berekend en naar mijn rekening gaan rond de 26e van deze maand.
Dus stel ik krijg morgen een donatie van 75 euro dan zie ik die pas bij de nieuwe berekening tussen de 11e en 15e van volgende maand.
YouTube berekent altijd de inkomsten die jij genereert tussen de 11e en 15e en je wordt dan tussen de 21e en 26e (meestal 26e) uitbetaald.
Aangezien we nu op de 16e heb ik de afgelopen 5 dagen "nieuwe" inkomsten gegenereerd, snap je? Het is onhandig dat ze het zo doen, beter is gewoon op de 1e van elke maand, maar ja
Wil zodra ik het weer wat makkelijker heb financieel ook zééééker wat gaan preppen.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Grote pan chili maken, kan je veel maaltijden van in de vriezer smijten
Ze berekenen de views vanaf de 1e tot de 30/31e. Maar inkomsten van de 11e tot de 11equote:Op woensdag 16 september 2020 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze berekenen toch wel over een hele maand? Dus totaal aantal views per maand?
Volgende maand?quote:
Owjah, ik heb nog een blik maaltijdsoep van ons corona-noodrandsoen van toen de pleuris net begon uit te breken.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of een soepmaaltijd. Ook wel eens lekker for a change. Een grote pan tomatensoep, met lekker veel gehaktballetjes.
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wil zodra ik het weer wat makkelijker heb financieel ook zééééker wat gaan preppen.
En kijken voor een extra vriezertje voor in de schuur of zo zodat ik al-tijd wat achter de hand heb!
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man rode zone bedoelt niet daar henn rijden ,niet vakantie maken
En waarom kreeg je dat?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, ik heb nog een blik maaltijdsoep van ons corona-noodrandsoen van toen de pleuris net begon uit te breken.
Weet je nog welke je had?quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vond het echt niks...maar misschien zijn er ergens betere die wel lekker zijn.
Ik denk van de Jumbo...quote:Op woensdag 16 september 2020 17:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Weet je nog welke je had?
Fervente vleeseters zijn altijd wel fan van die van de vegetarische slager.. zelf nog nooit geprobeerd, eigenlijk.
Turks brood met shoarma vleesquote:
Ja, heb alleen zo'n klein vakje. Zit bomvol met groenten, maar zou er toch wel iets meer in willen hebben en ook wat gevarieerder spul. VISquote:Op woensdag 16 september 2020 17:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh heb je nu alleen een vriesvakje dan? Da’s minder handig dan ja.
Lekker handig!quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Via de website geprobeerd. Via de app geprobeerd. Heb de Nederlandse klantenservice gebeld maar daar is helemaal niemand dus na 2x overgaan gaat daar de hoorn op de haak. De Engelse klantenservice is óók onbereikbaar en via hun Facebook chat krijg je zo'n voorgeprogrammeerde chatbot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |