SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zal mij benieuwenquote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef Meke het volgende:
@:Strani en ik zijn achter de schermen even bezig met een evaluatie. Graag horen we jullie mening in onderstaande poll!
[poll=507]
Bedankt voor jullie feedback
Ja de er op m'n toetsenbord is kapotquote:
POLLquote:
Die fout lag wel bij haar hoor want ik had haar gezegd dat ik het eerste boze berichtje zou posten en dan doet zij het gewoon alsnogquote:Op maandag 14 september 2020 17:46 schreef Em31 het volgende:
Kwam door Strani. ik scrolde omhoog en zag eerst dat berichtje van Meke en die leek eerst serieus
Ik claim ook niet dat ik dingen goed doe, ik wil hier gewoon vol spelfaudten over WIDM kunnen spoilenquote:Op maandag 14 september 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
Zonder spoil ook gewoon, jij kan ook echt níks goed doen hè @:Meke
Walgelijkquote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Die fout lag wel bij haar hoor want ik had haar gezegd dat ik het eerste boze berichtje zou posten en dan doet zij het gewoon alsnog
Dan doe jij de laatste toch gewoon!quote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Die fout lag wel bij haar hoor want ik had haar gezegd dat ik het eerste boze berichtje zou posten en dan doet zij het gewoon alsnog
Goed punt maar ik wacht er nog even mee, spanning opbouwen!quote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan doe jij de laatste toch gewoon!
Ik vind dit wel het begin van een nieuwe rel waardig!quote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Neequote:
Noouuuu dat is ook wel zo hoorquote:Op maandag 14 september 2020 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dit wel het begin van een nieuwe rel waardig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |