abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195048421
Dit topic dient ter bespreking van de Black Lives Matter demonstraties en protesten (inclusief rellen en plunderingen) in de Verenigde staten die massaal ontstaan zijn naar aanleiding van de dood van George Floyd. Er is hier ook ruimte om achterliggende oorzaken van de Amerikaanse demonstraties te bespreken.

Voor de demonstraties in Nederland kan je terecht in deze topicreeks. En racisme in Nederland kan in deze topicreeks besproken worden.

-------------------------

quote:
0s.gif

Op
zaterdag 8 augustus 2020 12:43 schreef Oostwoud het volgende:

"We are trained marxists", aldus een van de oprichters van BLM.

BLM.com
"We disrupt the Western-prescribed nuclear family structure requirement by supporting each other as extended families and “villages” that collectively care for one another, especially our children, to the degree that mothers, parents, and children are comfortable."

De marxisten hadden ook al zo'n hekel aan de familie-eenheid:
"Marxists argue that the nuclear family performs ideological functions for Capitalism – the family acts as a unit of consumption and teaches passive acceptance of hierarchy. It is also the institution through which the wealthy pass down their private property to their children, thus reproducing class inequality."

Marx, Engels and the Abolition of the family
Marxism and "the" Family
Want to Dismantle Capitalism? Abolish the Family
Black Lives Matter and the Family
Black Lives Matter Plan to Disrupt the Nuclear Family and ‘Dismantle Cisgender Privilege’ Gains Support in Corporate America
Why Marxist Organizations Like BLM Seek to Dismantle the "Western Nuclear Family"
How Black Lives Matter’s Hatred Of The Family Feeds Its Desire For Revolution
The matter of Marxism: Black Lives Matter is rooted in a soulless ideology
An appeal to Black Lives Matter activists

BLM wil de grote moeite die zwarten hebben om stabiele families in stand te houden terugzien in de gehele maatschappij. Het is de klassieke marxistische riedel: Iedereen gelijk, wat erop neerkomt dat iedereen de dupe is van werkelijke systemische oppressie.

Weet aan welke kant van de geschiedenis je staat als je dit soort groepen steunt.
Achtergrondinfo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------

[modbreak]Topic is bedoeld om de demonstraties in de VS te bespreken.

Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.

Kun je niet inhoudelijk discussiren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.

Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.

Eigenlijk niets anders dan anders dus, maar een (NWS-)ban zal sneller volgen want de maat bij sommige 'usual suspects' is wel vol nu.[/modbreak]
pi_195048459
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 22:09 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dat een perskaart is?
Dat kan ik niet zeker weten natuurlijk. Maar wat anders zou het zijn? Zoals gezegd, ik ben vooral benieuwd naar haar verhaal.
pi_195048536
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2020 22:20 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dat kan ik niet zeker weten natuurlijk. Maar wat anders zou het zijn? Zoals gezegd, ik ben vooral benieuwd naar haar verhaal.
Geen perskaart, anders was dat wel opgemerkt natuurlijk. :)

Haar verhaal lijkt me niet zo interessant, ze is ook alweer vrijgelaten.
  maandag 14 september 2020 @ 03:05:53 #4
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195050485
Politie heeft een man dood geschoten die met een mes stond te zwaaien.
Hopelijk voor de winkeliers en zo is het slachtoffer blank
Ik ben inmiddels overleden
pi_195050844
  maandag 14 september 2020 @ 06:03:28 #6
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195050880
quote:
Dan zal die agent vast een racistische opmerking hebben gemaakt.

Kan niet anders.

Die jongen is hier duidelijk het slachtoffer door hem continue racistisch te bejegenen
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195050886
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 06:03 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dan zal die agent vast een racistische opmerking hebben gemaakt.

Kan niet anders.

Die jongen is hier duidelijk het slachtoffer door hem continue racistisch te bejegenen
Dat stuk stront mag ook wel een ongelukje krijgen tijdens zijn arrestatie vandaag of morgen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 14 september 2020 @ 06:18:10 #8
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195050906
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 06:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat stuk stront mag ook wel een ongelukje krijgen tijdens zijn arrestatie vandaag of morgen.
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 06:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat stuk stront mag ook wel een ongelukje krijgen tijdens zijn arrestatie vandaag of morgen.
Nee dat zie jij helemaal verkeerd.

Nogmaals, de schutter is hier het slachtoffer. Niet de agent.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195051053
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 06:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat stuk stront mag ook wel een ongelukje krijgen tijdens zijn arrestatie vandaag of morgen.
Waarom zou je een peaceful protester zoiets aan willen doen? Ben jij soms wit ofzo?
pi_195051109


Man man wat een walgelijk tuig is dat BLM toch, werkelijk. Gooi er toch napalm overheen, achterlijke fascisten.
pi_195051203
quote:
11s.gif Op maandag 14 september 2020 07:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]

Man man wat een walgelijk tuig is dat BLM toch, werkelijk. Gooi er toch napalm overheen, achterlijke fascisten.
Ja, die vier of vijf malloten die bij het ziekenhuis stonden zeggen heel veel over de beweging
pi_195051275
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 07:44 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ja, die vier of vijf malloten die bij het ziekenhuis stonden zeggen heel veel over de beweging
Nee, daar zorgen de beelden en de berichten van de afgelopen maanden wel voor.

Executie van een trumpsupporter wordt met hetzelfde gejuich ontvangen door dat fascistische tuig, het is geen incident. Voorbeelden te veel van dat achterlijke hypocriete tuig dat op alle fronten laat zien dat ze inferieur laf fascistisch stront zijn.

Ik hoop werkelijk op een tweede termijn Trump, dat de straten eindelijk worden leeggeveegd door het leger. Keihard ingrijpen bij dit soort binnenlandse fascistische terreurorganisaties.
pi_195051279
twitter

^O^
  maandag 14 september 2020 @ 07:57:54 #14
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195051282
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2020 03:05 schreef Enchanter het volgende:
Politie heeft een man dood geschoten die met een mes stond te zwaaien.
Hopelijk voor de winkeliers en zo is het slachtoffer blank
Bodycam footage gezien , kwam als een bezetenen op de politie afrennen met een mes.
Play stupid games , win stupid prizes

Hij was al een keer in aanraking gekomen met de politie nadat hij 4 mensen had neergestoken in 2019.
Denk niet dat hij gemist zal worden in de samenleving , triest voor de nabestaanden , maar dat is het dan ook wel.

Aan z'n naam te zien ( Ricardo Munoz ) was het een hispanic , duz ze kunnen niet meer schreeuwen BLM tijdens het plunderen
Ik ben inmiddels overleden
pi_195051288
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 07:57 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Bodycam footage gezien , kwam als een bezetenen op de politie afrennen met een mes.
Play stupid games , win stupid prizes

Hij was al een keer in aanraking gekomen met de politie nadat hij 4 mensen had neergestoken in 2019.
Denk niet dat hij gemist zal worden in de samenleving , triest voor de nabestaanden , maar dat is het dan ook wel.

Aan z'n naam te zien ( Ricardo Munoz ) was het een hispanic , duz ze kunnen niet meer schreeuwen BLM tijdens het plunderen
Maar plunderen gaan ze, uiteraard. Dat is black privilege inmiddels
  maandag 14 september 2020 @ 08:10:07 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195051337
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 07:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Maar plunderen gaan ze, uiteraard. Dat is black privilege inmiddels
Nou dat is dus al gebeurd , politie heeft met rubberen kogels geschoten.
Nu roept n of andere plaatselijke BLM activist op , om politiemensen neer te schieten 8)7
Ik ben inmiddels overleden
pi_195051346
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 08:10 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nou dat is dus al gebeurd , politie heeft met rubberen kogels geschoten.
Nu roept n of andere plaatselijke BLM activist op , om politiemensen neer te schieten 8)7
Mostly peaceful protesters execute police officers and Trump supporters.

Ik vraag me werkelijk af of er nog 1 zinnig persoon over is die nog een greintje sympathie voelt voor dat terroristische tuig, walgelijk werkelijk.
  maandag 14 september 2020 @ 08:12:29 #18
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195051347
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 08:10 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nou dat is dus al gebeurd , politie heeft met rubberen kogels geschoten.
Nu roept n of andere plaatselijke BLM activist op , om politiemensen neer te schieten 8)7
Ach, het zijn allemaal ongeorganiseerde eenlingen. Stuk voor stuk. Dat kan je BLM niet kwalijk nemen!
  maandag 14 september 2020 @ 08:12:54 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195051350
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 08:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Mostly peaceful protesters execute police officers and Trump supporters.

Ik vraag me werkelijk af of er nog 1 zinnig persoon over is die nog een greintje sympathie voelt voor dat terroristische tuig, walgelijk werkelijk.
Dat wordt steeds minder lijkt me
Ik ben inmiddels overleden
pi_195051365
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 08:12 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat wordt steeds minder lijkt me
Ik zou bijna onze huis opruier Awkwasi gaan quoten, maar dan qua BLM-fascisten, maar ja ik heb geen corrupt OM achter me staan dus ik doe het maar niet.

Te blank helaas
pi_195051398






Dit soort afval... walgelijk werkelijk

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2020 08:26:59 ]
pi_195052104
Dit is dus wat je krijgt als jarenlang n specifieke ethnische groep in de media, op basis van een niet kloppend narratief, wordt uitgespeeld tegen de politie.
pi_195052297
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 08:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit soort afval... walgelijk werkelijk
Wat wil die vent eigenlijk zeggen met 'chickens come home to roost'?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195052305
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Dejannn het volgende:
Dit is dus wat je krijgt als jarenlang n specifieke ethnische groep in de media, op basis van een niet kloppend narratief, wordt uitgespeeld tegen de politie.
De schuldige: fake news.

Fake news is een veel groter virus dan covid.

Kijk eens naar Rwanda hoe erg fake news kan uitmonden. De fake news in het Westen begint aardig op radio Rwanda te lijken.
  maandag 14 september 2020 @ 10:19:12 #25
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195052762
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:24 schreef Dejannn het volgende:
Dit is dus wat je krijgt als jarenlang n specifieke ethnische groep in de media, op basis van een niet kloppend narratief, wordt uitgespeeld tegen de politie.
Discriminatie bestaat niet? Zwart wordt niet achtergesteld in de VS?
pi_195052827
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:19 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Discriminatie bestaat niet? Zwart wordt niet achtergesteld in de VS?
De vorige president was zwart, dus je kan een eind komen kennelijk...

Tenminste als je niet gaat dealen in de hood dan he...
  maandag 14 september 2020 @ 10:26:36 #27
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195052837
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 10:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

De vorige president was zwart, dus je kan een eind komen kennelijk...

Tenminste als je niet gaat dealen in de hood dan he...
Hey Hitler had een Joodse generaal. Waarom lopen die Joden zo te bitchen over die kampen?
pi_195052859
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:26 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Hey Hitler had een Joodse generaal. Waarom lopen die Joden zo te bitchen over die kampen?
Ach, je wil obama vergelijken met een nazi-generaal, begrijp ik je goed...

Ok man, jij kan goed redeneren, repsect man

:o
  maandag 14 september 2020 @ 10:30:32 #29
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195052873
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 10:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Ach, je wil obama vergelijken met een nazi-generaal, begrijp ik je goed...

Ok man, jij kan goed redeneren, repsect man

:o
Lees wat je wil lezen. Ik vind het gewoon wat sneu om te ontkennen dat discriminatie bestaat en te doen alsof de kerngedachte van BLM niet deugt.

Het gekut moet stoppen, simpel zat.
pi_195052898
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:30 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Lees wat je wil lezen. Ik vind het gewoon wat sneu om te ontkennen dat discriminatie bestaat en te doen alsof de kerngedachte van BLM niet deugt.

Het gekut moet stoppen, simpel zat.
Er zijn twee politie agenten op straat geexecuteerd en het BLM tuig staat te juichen... nou inderdaad dat achterlijke gedoe dient meteen met wortel en tak uitgeroeid moeten worden

Levensgevaarlijk fascistisch tuig mag geen platform krijgen.

BLM is staatsgevaarlijk, terroristisch en fascistisch en is inmiddels begonnen met openlijke executies.

Jay

De agenten hier een stukje boven

Als je achter dit tuig staat maak je jezelf medeschuldig

Black silence is violence

STREK DE ARM
  maandag 14 september 2020 @ 10:34:59 #31
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195052915
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 10:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Er zijn twee politie agenten op straat geexecuteerd en het BLM tuig staat te juichen... nou inderdaad dat achterlijke gedoe dient meteen met wortel en tak uitgeroeid moeten worden

Levensgevaarlijk fascistisch tuig mag geen platform krijgen.

BLM is staatsgevaarlijk, terroristisch en fascistisch en is inmiddels begonnen met openlijke executies.

Jay

De agenten hier een stukje boven

Als je achter dit tuig staat maak je jezelf medeschuldig

Black silence is violence

STREK DE ARM
Je bent er helemaal ingetrapt zie ik. Gefeliciteerd. De jaren dertig zijn terug, de vijand is bekend.
pi_195052954
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:34 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je bent er helemaal ingetrapt zie ik. Gefeliciteerd. De jaren dertig zijn terug, de vijand is bekend.
Nou inderdaad, nooit gedacht dat een organisatie die mensen zich zil laten verontschuldigen voor hun huidskleur. Die mensen intimideert om hun gedachtegoed uit te dragen, te knielen en de arm te strekken. Die mensen op straat executeert vanwege de verkeerde politieke ideen. Die mensen met een bepaalde huidskleur verbiedt bepaalde woorden te gebruiken. Die mensen met een bepaalde huidskleur probeert te laten geloven dat ze een excuus verschuldigd zijn. In het westen een podium zou krijgen om hun gif te verspreiden.

Inderdaad, de jaren 30 zijn terug, alleen zijn dit keer de fascisten zwart....

Walgelijk

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2020 10:39:04 ]
  maandag 14 september 2020 @ 10:39:46 #33
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195052972
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:38 schreef Homey het volgende:

[..]

De schuldige: fake news.

Fake news is een veel groter virus dan covid.

Kijk eens naar Rwanda hoe erg fake news kan uitmonden. De fake news in het Westen begint aardig op radio Rwanda te lijken.
En Democrats. Democrats hebben de oorlog tegen de politie verklaard door de virulente anti-politie agenda van BLM te steunen. Kamala Harris zei tegen Jacob Blake dat ze trots op hem was, maar kon niet de moeite nemen om maar iets aardigs te zeggen ter herinnering aan David Dorn of Ronil Singh.
Vergeet ook niet dat prominente Democrats geld inzamelden om het borggeld van gearresteerde relschoppers te financieren, Democrats hebben maandenlang de rellen afgedaan als "mostly peaceful" of "a myth". De rellen, plunderingen en brandstichting gebeuren zonder uitzondering in Democrat gerunde steden waar het werk van de politie wordt gehinderd door politieke beslissingen; bijvoorbeeld in New York waar no cash bail reform is doorgevoerd, maar ook andere politieke beslissingen zoals het en masse vrijlaten van gedetineerden vanwege COVID-19 en activistische DA's gearresteerde relschoppers weigeren te vervolgen.
Dit alles heeft ervoor gezorgd dat Antifa, BLM en andere agitatoren zich gesterkt voelen en de wetenschap hebbend dat er weinig consequenties zitten aan grensoverschrijdend gedrag.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 september 2020 @ 11:04:44 #34
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195053278
Interessant is overigens dat uit de gerechtsdocumenten blijkt dat de verdediging vraagt om alle dossiers die betrekking hebben op Floyds medewerking als informant voor de politie van Minneapolis of de FBI.



bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195053279
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:34 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je bent er helemaal ingetrapt zie ik. Gefeliciteerd. De jaren dertig zijn terug, de vijand is bekend.
Klopt. De vijand is fascisme, en organisaties die dat uitdragen, zoals Antifa.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195053319
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 11:04 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Klopt. De vijand is fascisme, en organisaties die dat uitdragen, zoals Antifa.
Joh, iemand die Obama vergelijkt met een nazi-generaal en die blijft miepen over "de kern" van BLM die zo oprecht zou zijn terwijl de gehele organisatie door en door verrot en fascistisch is. Een organisatie die inmiddels mensen op straat aan het executeren is vanwege politieke denkbeelden of beroep die is gewoon zelf moreel compleet corrupt.

Als je achter BLM blijft staan dan ben je zelf onderdeel van het fascistische probleem, als je dit niet inziet ben je nog extreem achterlijk ook.

Met hun white dit en white dat. Zelden zo'n achterlijk racistisch gedachtengoed zo openlijk verspreid zien worden.

Verbijsterend

Black silence is violence, als je je niet uitspreekt tegen deze misdadige organisatie ben je onderdeel van het probleem.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2020 11:11:26 ]
  maandag 14 september 2020 @ 11:17:18 #37
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195053469
quote:
Ik bedoel maar...

Deze organisatie dient ontmanteld en verboden te worden. Dit is gewoon openlijk terreur. Wat een walgelijk volk is dat BLM tuig, werkelijk onvoorstelbaar dat er mensen zijn die achter dit soort uitschot blijven staan.

De maskers zijn af, het is duidelijk wat de intentie is van BLM en het is absoluut niet fris.
pi_195053496
twitter


Dat geldt voor beide kampen. Tijd om met scherp terug te schieten.
pi_195053514
twitter


Goede timing Creepy Uncle Joe. Hiermee ga je het redden. ^O^
pi_195053520
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 11:21 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Dat geldt voor beide kampen. Tijd om met scherp terug te schieten.
Laten we het hopen, het is wel genoeg geweest zo. Met keihard geweld de kop indrukken dit uitschot.
pi_195053646


10-jarigen leren dat de politie hetzelfde is als de KKK

classy

:')

wat een volk, mensen :')
pi_195053667
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 11:28 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit. Maar altright zal er op dit forum alles aan doen om dat te ontkennen.
Net als het linkse deel de schaarse lichtpuntjes van BLM probeert te vinden en bij gebrek het executeren van mensen en het juichen hierom dan maar goed probeert te praten.

Ongelofelijk he?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2020 11:34:30 ]
pi_195053689
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 11:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Net als het linkse deel de schaarse lichtpuntjes van BLM probeert te vinden en bij gebrek het executeren van mensen en het juichen hierom dan maar goed probeert te praten.

Ongelofelijk he?
Er is hier niemand die het geweld van BLM goed praat. Die posts ga je simpelweg niet vinden in deze 53 delen. Het is dan ook niets meer dan een achterlijke stropop van jouw soort.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195053733
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 11:35 schreef probeer het volgende:

[..]

Er is hier niemand die het geweld van BLM goed praat. Die posts ga je simpelweg niet vinden in deze 53 delen. Het is dan ook niets meer dan een achterlijke stropop van jouw soort.
:') is goed knul, als je nog steeds achter deze fascistische beweging staat die mensen aanspreekt op hun huidskleur en mensen executeert vanwege politieke overtuiging of beroep dan ben je krankzinnig en onderdeel van het probleem.

Black silence is immers violence

koekje en deeg

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2020 11:48:48 ]
  maandag 14 september 2020 @ 11:54:46 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195053964

Als elke verdachte nou allemaal meewerkte zoals deze meneer , dan wordt het een stuk gezelliger.
maar ja , als je gelijk met een mes op iemand af komt rennen of begint te vechten :W
Ik ben inmiddels overleden
pi_195054930
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 11:54 schreef Enchanter het volgende:

Als elke verdachte nou allemaal meewerkte zoals deze meneer , dan wordt het een stuk gezelliger.
maar ja , als je gelijk met een mes op iemand af komt rennen of begint te vechten :W
Ik kan me goed voorstellen dat die gast zich wel kut moet voelen in zo'n situatie. En die agent die zich om de 10 seconden verontschuldigd omdat hij ook wel weet hoe het klimaat momenteel is. De hele situatie is krom. Zou dit in een land gebeurt zijn waar niet iedereen een wapen kan en mag hebben, dan zou de agent hem misschien gewoon gevraagd hebben om even te gaan zitten en te wachten tot ze bevestiging hebben. Maar ik snap ook goed dat het protocol daar is dat de handboeien om gaan.

Ja de agent is beleefd, dat is uiteraard prima, maar de situatie blijft toch enigszins pijnlijk om te bekijken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195054990
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:11 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat die gast zich wel kut moet voelen in zo'n situatie. En die agent die zich om de 10 seconden verontschuldigd omdat hij ook wel weet hoe het klimaat momenteel is. De hele situatie is krom. Zou dit in een land gebeurt zijn waar niet iedereen een wapen kan en mag hebben, dan zou de agent hem misschien gewoon gevraagd hebben om even te gaan zitten en te wachten tot ze bevestiging hebben. Maar ik snap ook goed dat het protocol daar is dat de handboeien om gaan.

Ja de agent is beleefd, dat is uiteraard prima, maar de situatie blijft toch enigszins pijnlijk om te bekijken.
Het is echt veeel te veel. Sorry buddy, sorry, im so sorry, buddy.
Het blijft gewoon een agent die zijn werk doet, maar hij blijft zich uitputten in verontschuldigingen. Het is genant om naar te kijken.
pi_195055188
Bijna elk video'tje uit Amerika beland tegenwoordig op nu.nl, vaak zonder begeleidende context of wat dan ook.

Relevantie voor Nederland? 0. Nieuwswaarde? 0.

Dit is ophitsing vanuit de media. Ik scroll af en toe door de comments op nu.nl, als het, voor de zoveelste keer, gaat over Amerikaanse politiek. 90% van de reaguursers posten ophitsende en zeer emotionele oproepen. Opgefokt door de media denk ik dan. Het hoeft niet zo te zijn.
pi_195055891
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:31 schreef Homey het volgende:
Bijna elk video'tje uit Amerika beland tegenwoordig op nu.nl, vaak zonder begeleidende context of wat dan ook.

Relevantie voor Nederland? 0. Nieuwswaarde? 0.

Dit is ophitsing vanuit de media. Ik scroll af en toe door de comments op nu.nl, als het, voor de zoveelste keer, gaat over Amerikaanse politiek. 90% van de reaguursers posten ophitsende en zeer emotionele oproepen. Opgefokt door de media denk ik dan. Het hoeft niet zo te zijn.
Dit posten in een topic waar al 50+ delen subjectieve twietjes en joetoebjes worden gepost om maar de indruk te kunnen wekken dat BLM gewelddadig is terwijl het overgrote merendeel van de protesten vreedzaam verloopt :') 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195056240
Ah, het argument 94% is vreedzaam komt weer van stal _O-

Grappig hoe dat eerst 96% was overigens, ik voorzie over een aantal weken; "Ja, maar 65% is vreedzaam!".
  maandag 14 september 2020 @ 14:59:43 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195056560
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 11:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]

10-jarigen leren dat de politie hetzelfde is als de KKK

classy

:')

wat een volk, mensen :')
In 11th grade zitten geen 10-jarigen.... dit gaat om high school.
Even los van de inhoud.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 14 september 2020 @ 15:03:18 #53
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195056607
Het is ook zo'n raar getal. Als er een persoon is waarvan je weet dat er een 7% kans is dat die je niet vanuit het niets in je gezicht slaat, ga je er dan nog gezellig mee praten? Als er een vlucht is waar een 7% kans is dat die neerstort, neem je die vlucht dan?

En dit is dan nog met de aanname dat die 93% correct is. Ja, de analyze van de cijfers is vast correct uitgevoerd, ik maak me echter meer zorgen om herkomst van de cijfers en de gehanteerde definities.
pi_195056686
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, het argument 94% is vreedzaam komt weer van stal _O-

Grappig hoe dat eerst 96% was overigens, ik voorzie over een aantal weken; "Ja, maar 65% is vreedzaam!".
Pegida is 94% vreedzaam!

Ja okee ze hebben weken lang geprobeerd om een moskee plat te branden, op verschillende plekken in het land wordt er nachtelijks geplunderd en ze dwingen restaurantbezoekers om solidariteit te tonen middels intimidatie maar zijn allemaal incidenten.

Ja ook die twee imams die men geprobeerd heeft te executeren terwijl ze aan het chillen waren in hun auto, kan gebeuren.
  maandag 14 september 2020 @ 15:15:50 #55
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195056793
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 08:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit soort afval... walgelijk werkelijk
NCAAP ook lekker betrouwbaar

Ik ben inmiddels overleden
  maandag 14 september 2020 @ 15:23:16 #56
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195056895
Ik vind de 94% is vreedzaam argument heel pover, omdat er een duidelijk verschil is tussen demonstraties (het recht op demonstratie) en gewelddadige rellen waarbij de wet wordt overtreden door bijvoorbeeld brandstichting, plundering, openbare geweldplegimng, hinderen van de politie tijdens hun werkzaamheden, et cetera.

Er is ondertussen voor tientallen miljoenen dollars aan schade voor ondernemers, woongemeenschappen, publiek bezit en politiematerieel. Onder de politie zijn honderden gewonden gevallen en sinds het begin van de "vreedzame protesten" zijn er minstens 30 dodelijke slachtoffers gevallen; let wel, dit is een artikel van bijna een maand geleden.

Death Toll Rises To An Estimated 30 Victims Since ‘Mostly Peaceful Protests’ Began

Ja, maar..."94% is vreedzaam" hiertegen afzetten is imo gewoon armoede.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 14 september 2020 @ 15:39:07 #58
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195057071
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 15:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jij bent nogal van de Godwins is het niet?
Hey de fascisten zijn terug volgens jullie, daar ben ik het best mee eens. Alleen wie wie is is nog een uitzoekpunt.
pi_195057210
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 15:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Hey de fascisten zijn terug volgens jullie, daar ben ik het best mee eens. Alleen wie wie is is nog een uitzoekpunt.
Ik denk dat het de groep is die onder andere willekeurige mensen intimideert tot het tonen van solidariteit.

  maandag 14 september 2020 @ 15:50:30 #60
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195057220
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 15:49 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Ik denk dat het de groep is die onder andere willekeurige mensen intimideert tot het tonen van solidariteit.

[ afbeelding ]
Misschien zijn er wel heel veel minder frisse groepen in de Amerikaanse samenleving inmiddels.
pi_195057254
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 15:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Misschien zijn er wel heel veel minder frisse groepen in de Amerikaanse samenleving inmiddels.
Ongetwijfeld.

Wat vind je van het middels intimidatie afdwingen van solidariteit tonen?
  maandag 14 september 2020 @ 16:22:46 #62
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195057594
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 15:54 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.

Wat vind je van het middels intimidatie afdwingen van solidariteit tonen?
Fout. Zoals al 1045 keer door mij en diverse andere aangegeven het gekut moet stoppen. Degenen die kutten moeten door justitie aangepakt worden. Daar zijn wetten voor.

Dat mensen hier de conclusies trekken dat er geen discriminatie bestaat of dat dat eigenlijk geen probleem is, dat Obama toch president is geweest, dat zwarten niet moeten zeuren, dat de democraten de schuld hebben van het ontstane geweld, enzovoort enzovoort, dan misbruik je de onlusten gewoon net zo hard voor je eigen agenda.

Dat er onder de zwarte bevolking foute figuren zitten kan geen verrassing zijn. Het zou nogal discriminerend zijn om te ontkennen dat zwarte mensen even stom, fascistisch, crimineel of asociaal kunnen zijn als blanken.
pi_195057762
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 15:23 schreef dellipder het volgende:
Ik vind de 94% is vreedzaam argument heel pover, omdat er een duidelijk verschil is tussen demonstraties (het recht op demonstratie) en gewelddadige rellen waarbij de wet wordt overtreden door bijvoorbeeld brandstichting, plundering, openbare geweldplegimng, hinderen van de politie tijdens hun werkzaamheden, et cetera.

Er is ondertussen voor tientallen miljoenen dollars aan schade voor ondernemers, woongemeenschappen, publiek bezit en politiematerieel. Onder de politie zijn honderden gewonden gevallen en sinds het begin van de "vreedzame protesten" zijn er minstens 30 dodelijke slachtoffers gevallen; let wel, dit is een artikel van bijna een maand geleden.

Death Toll Rises To An Estimated 30 Victims Since ‘Mostly Peaceful Protests’ Began

Ja, maar..."94% is vreedzaam" hiertegen afzetten is imo gewoon armoede.
Ik vind ook dat er een enorm verschil zit tussen demonstraties en rellen/plunderingen. Het eerste vind ik prima, goed zelfs. Want mensen moeten kunnen demonstreren bij onvrede. Het tweede keur ik sterk af. Want zwaar crimineel. Zo ook jij volgens mij, als ik je posts hier een beetje goed begrepen heb.

Kunnen we dan afspreken dat we vanaf nu een onderscheid maken tussen BLM demonstraties, en BLM rellen/plunderingen? Dan hoeven we ook niet meer te doen alsof de rellen relatief gezien wel meevallen want 94%..., en kunnen we ook ophouden met doen alsof het idee achter BLM onzin is, omdat er mensen rellen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195057838
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Kunnen we dan afspreken dat we vanaf nu een onderscheid maken tussen BLM demonstraties, en BLM rellen/plunderingen?
Nee, want die twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
pi_195057876
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee, want die twee zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Dus omdat de ene groep er voor kiest om te gaan plunderen, heeft de boodschap van een andere groep die kiest voor vreedzame demonstratie, minder waarde?
"Pools are perfect for holding water"
pi_195057877
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:22 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Fout. Zoals al 1045 keer door mij en diverse andere aangegeven het gekut moet stoppen. Degenen die kutten moeten door justitie aangepakt worden. Daar zijn wetten voor.

Dat mensen hier de conclusies trekken dat er geen discriminatie bestaat of dat dat eigenlijk geen probleem is, dat Obama toch president is geweest, dat zwarten niet moeten zeuren, dat de democraten de schuld hebben van het ontstane geweld, enzovoort enzovoort, dan misbruik je de onlusten gewoon net zo hard voor je eigen agenda.

Dat er onder de zwarte bevolking foute figuren zitten kan geen verrassing zijn. Het zou nogal discriminerend zijn om te ontkennen dat zwarte mensen even stom, fascistisch, crimineel of asociaal kunnen zijn als blanken.
Wie hebben er wel schuld aan het ontstane geweld?

Denk je dat het vrijwel meteen vrijlaten van gewelddadige agitatoren door activistische openbare aanklagers remmend of bevorderlijk werkt op het voortdurende geweld?

Wat vind je van het optreden van burgemeesters zoals Lori Lightfoot en Ted Wheeler met betrekking tot het beschermen van hun burgers tegen rellen, plunderingen en brandstichtingen?
pi_195057894
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus omdat de ene groep er voor kiest om te gaan plunderen, heeft de boodschap van een andere groep die kiest voor vreedzame demonstratie, minder waarde?
Nee, beide groepen hebben dezelfde achtergrond met allerlei verderfelijke ideen. Ik zie het overigens ook niet als 2 aparte groepen, maar 1 groep.
pi_195057908
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus omdat de ene groep er voor kiest om te gaan plunderen, heeft de boodschap van een andere groep die kiest voor vreedzame demonstratie, minder waarde?
Ik begrijp van o.a. BLM dat White Silence Violence is.

Dan verwacht ik uiteraard ook dat de rest van BLM nadrukkelijk hun rellende segment op de hardst mogelijke toon veroordelen. Maar ja, dan hebben ze ineens respect voor een diversiteit aan tactieken.
pi_195057936
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee, beide groepen hebben dezelfde achtergrond met allerlei verderfelijke ideen. Ik zie het overigens ook niet als 2 aparte groepen, maar 1 groep.
Dus zolang ze dezelfde ideen delen (maar wel wezenlijk verschillen in handelswijze) horen ze bij dezelfde groep?

Goh, dat gaat het wel een stuk makkelijker maken om alt-right gelijk te stellen aan extreem-rechtse geweldplegers.

Wat vind jij eigenlijk van de opvattingen van Anders Breivik?
"Pools are perfect for holding water"
pi_195057944
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:48 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Ik begrijp van o.a. BLM dat White Silence Violence is.

Dan verwacht ik uiteraard ook dat de rest van BLM nadrukkelijk hun rellende segment op de hardst mogelijke toon veroordelen. Maar ja, dan hebben ze ineens respect voor een diversiteit aan tactieken.
Daar maak je een goed punt. Hypocriet at best.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195058034
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:50 schreef probeer het volgende:

[..]
Wat vind jij eigenlijk van de opvattingen van Anders Breivik?
Wat een bizar vreemde vraag. Waar komt dat ineens vandaan?

Ik weet overigens zo niet eens wat de opvattingen van die mongool zijn, maar oke.
  maandag 14 september 2020 @ 17:00:21 #72
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195058065
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik vind ook dat er een enorm verschil zit tussen demonstraties en rellen/plunderingen. Het eerste vind ik prima, goed zelfs. Want mensen moeten kunnen demonstreren bij onvrede. Het tweede keur ik sterk af. Want zwaar crimineel. Zo ook jij volgens mij, als ik je posts hier een beetje goed begrepen heb.

Kunnen we dan afspreken dat we vanaf nu een onderscheid maken tussen BLM demonstraties, en BLM rellen/plunderingen? Dan hoeven we ook niet meer te doen alsof de rellen relatief gezien wel meevallen want 94%..., en kunnen we ook ophouden met doen alsof het idee achter BLM onzin is, omdat er mensen rellen.
Nee, ik ben het volledig oneens met de doelstellingen van de BLM-beweging, dat ze op geen enkele moment afstand hebben genomen van het geweld en dat er geen aantoonbare indicatie is dat gedoneerd geld daadwerkelijk wordt ingezet om de zwarte gemeenschap vooruit te helpen. Een idee voor het laatste zou al zijn om de nabestaanden van elke zwarte persoon na de ontstaan van de rellen financieel te ondersteunen. Er is echter geen enkele indicatie dat er enige compassie is voor dit verlies.

https://blacklivesmatter.com/what-we-believe/
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195058078
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wat een bizar vreemde vraag. Waar komt dat ineens vandaan?

Ik weet overigens zo niet eens wat de opvattingen van die mongool zijn, maar oke.
quote:
Breivik betoogt dat Europa's politieke systeem inclusief de Europese Unie gefaald heeft. Ook weidt hij uit over de 'schadelijke invloed' van de islam en het "cultureel marxisme" op Europa en presenteert een hervormingsplan waarin gewelddadige acties en aanslagen worden genoemd. De islam en sociaaldemocratie worden een bedreiging voor het humanisme, christendom en jodendom in Europa genoemd.[4] Het jaartal 2083 in de titel verwijst naar het Beleg van Wenen (1683) en het feit dat naar Breiviks schatting tegen 2083 de helft van de Europeanen uit moslims zou bestaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

Ik zie veel overeenkomsten met jouw opvattingen. En hoewel jullie handelswijzes mijlenver uit elkaar liggen, maakt dat volgens jouw logica helemaal niet uit en behoren jullie tot dezelfde groep. Waarvan akte.

Nu snap ik ook meteen waarom ik in jouw ogen een marxist ben.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 14-09-2020 17:17:39 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_195058137
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:46 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Wie hebben er wel schuld aan het ontstane geweld?

Denk je dat het vrijwel meteen vrijlaten van gewelddadige agitatoren door activistische openbare aanklagers remmend of bevorderlijk werkt op het voortdurende geweld?

Wat vind je van het optreden van burgemeesters zoals Lori Lightfoot en Ted Wheeler met betrekking tot het beschermen van hun burgers tegen rellen, plunderingen en brandstichtingen?
Hele goede vragen. Concrete voorbeelden ontbreken nogal eens als het post-modernistische gebrabbel begint.
pi_195058144
Ik doelde met mijn post meer op 'demonstreren' in het algemeen. Zelfs als je het niet eens bent met het doel / de gedachte van de demonstratie, zal je volgens mij geen enkel probleem hebben met het demonstreren an sich.

quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2020 17:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, ik ben het volledig oneens met de doelstellingen van de BLM-beweging, dat ze op geen enkele moment afstand hebben genomen van het geweld en dat er geen aantoonbare indicatie is dat gedoneerd geld daadwerkelijk wordt ingezet om de zwarte gemeenschap vooruit te helpen.
Duidelijk. Ik ben het met je eens dat ze dat geweld af zouden moeten keuren. Dus dan verschillen we eigenlijk helemaal niets in onze opvattingen over de rellen zelf en de manier waarop BLM met die rellen omgaat. Dan zit ons meningsverschil hem volgens mij alleen maar in de oorzaken van BLM (het systematisch racisme debat, om het zo maar te noemen).

quote:
Een idee voor het laatste zou al zijn om de nabestaanden van elke zwarte persoon na de ontstaan van de rellen financieel te ondersteunen. Er is echter geen enkele indicatie dat er enige compassie is voor dit verlies.

https://blacklivesmatter.com/what-we-believe/
Een zeer goed idee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195058173
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:46 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Wie hebben er wel schuld aan het ontstane geweld?
De mensen die het geweld plegen. En de mensen die ze daar toe aanzetten. Wanneer dat uit naam van BLM gebeurt is dat slecht.

quote:
Denk je dat het vrijwel meteen vrijlaten van gewelddadige agitatoren door activistische openbare aanklagers remmend of bevorderlijk werkt op het voortdurende geweld?
Bevorderlijk.

quote:
Wat vind je van het optreden van burgemeesters zoals Lori Lightfoot en Ted Wheeler met betrekking tot het beschermen van hun burgers tegen rellen, plunderingen en brandstichtingen?
Niet bekend mee. Maar ze zouden imo een duidelijke lijn moeten trekken tussen demonstraties en rellen. De eerste moet je faciliteren, de tweede bestrijden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195058228
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2020 11:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]

10-jarigen leren dat de politie hetzelfde is als de KKK

classy

:')

wat een volk, mensen :')
Mocht het echt zijn, zeer schrikbarend dit. Ook direct weer de fragmentatie van de maatschappij aanwakkeren. Het gaat niet over een slecht functionerend politieapparaat, het gaat over zwart vs. wit. Zoiets van, dit gebeurt enkel door witte mensen en jegens zwarte mensen.
pi_195058255
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:09 schreef probeer het volgende:

[..]

Niet bekend mee. Maar ze zouden imo een duidelijke lijn moeten trekken tussen demonstraties en rellen. De eerste moet je faciliteren, de tweede bestrijden.
Het probleem is dat als je de tweede niet bestrijdt je de eerste ook niet kunt faciliteren. Daarom ging het zo makkelijk mis toen in Portland een aantal mensen gingen demonstreren met andere denkbeelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door MoreDakka op 14-09-2020 17:57:45 ]
pi_195058853
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het probleem is dat als je de tweede niet bestrijdt je de eerste ook niet kunt faciliteren. Daarom ging het zo makkelijk mis toen in Portland een aantal mensen gingen demonstreren met anderen denkbeelden.
BLM in de VS was aanleiding voor meerdere brandstichtingen, verkrachtingen en moorden. Maar werd daarna in Amsterdam hartelijk ontvangen. Er is meer aan de hand. Het lijkt er sterk op dat er eenzijdig (politiek leninistisch) gefaciliteerd wordt
pi_195059064
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:01 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

Ik zie veel overeenkomsten met jouw opvattingen. En hoewel jullie handelswijzes mijlenver uit elkaar liggen, maakt dat volgens jouw logica helemaal niet uit en behoren jullie tot dezelfde groep. Waarvan akte.

Nu snap ik ook meteen waarom ik in jouw ogen een marxist ben.
Ik heb nog nooit iemand een marxist genoemd _O-

Ga gewoon weg met je enge verdachtmakingen, losgeslagen idioot.
pi_195059418
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 17:01 schreef probeer het volgende:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik

Ik zie veel overeenkomsten met jouw opvattingen. En hoewel jullie handelswijzes mijlenver uit elkaar liggen, maakt dat volgens jouw logica helemaal niet uit en behoren jullie tot dezelfde groep. Waarvan akte.

Nu snap ik ook meteen waarom ik in jouw ogen een marxist ben.
Is dit de nieuwste methode om mensen in een bepaalde hoek te drukken?
pi_195059690
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Is dit de nieuwste methode om mensen in een bepaalde hoek te drukken?
Blijkbaar. Dus ik dacht, goh, die methode pas ik ook eens toe.

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:46 schreef probeer het volgende:

Dus omdat de ene groep er voor kiest om te gaan plunderen, heeft de boodschap van een andere groep die kiest voor vreedzame demonstratie, minder waarde?
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:

Nee, beide groepen hebben dezelfde achtergrond met allerlei verderfelijke ideen. Ik zie het overigens ook niet als 2 aparte groepen, maar 1 groep.


[ Bericht 50% gewijzigd door probeer op 14-09-2020 19:12:28 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_195059706
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 18:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand een marxist genoemd _O-

Ga gewoon weg met je enge verdachtmakingen, losgeslagen idioot.
Ik volg louter jouw logica: iemands handelswijze maakt niet uit, zolang ze dezelfde ideen delen behoren ze tot dezelfde groep.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195060257
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 19:01 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik volg louter jouw logica: iemands handelswijze maakt niet uit, zolang ze dezelfde ideen delen behoren ze tot dezelfde groep.
Het is goed met je.

Als we hier niet uitgemaakt worden voor altright (waar ik telkens de definitie van moet opzoeken, want ik vergeet het telkens) is het wel aanhanger van Breivik.

Succes ermee.
pi_195062246
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 19:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Het is goed met je.

Als we hier niet uitgemaakt worden voor altright (waar ik telkens de definitie van moet opzoeken, want ik vergeet het telkens) is het wel aanhanger van Breivik.

Succes ermee.
Oooow, dus je vindt het totaal onterecht dat je, ondanks overeenkomstige opvattingen mbt cultuur, politiek, demografie, op n hoop gegooid wordt met iemand die het niet schuwt om die ideeen ook nog eens te ehh, benadrukken? door te grijpen naar een van de meest verschrikkelijke vormen van geweld?

Wellicht vinden de BLM-ers die een duidelijke grens trekken tussen demonstreren/protesteren en rellen/plunderen, het ook wel zeer onterecht dat ze op n hoop gegooid worden met BLM-ers die die grens totaal niet trekken, en er geen enkele moeite mee hebben om naar, ook nog eens vaak zeer ongericht, geweld te grijpen.

Want natuurlijk is een vergelijking tussen jou en Breivik onterecht. Ja, wellicht delen jullie wat opvattingen over (het falen van) de EU, migratie, multiculturaliteit, en ik heb jou volgens mij ook wel eens over cultuurmarxisme gehoord. Maar alleen al dat enkele, zeer vooraanstaande en overduidelijke, verschil (namelijk dat jij anderen wel genoeg respecteert om ze geen geweld aan te doen, en dat hij een moordende terrorist is) maakt dat het compleet belachelijk is om jou in dezelfde groep als Breivik te plaatsen.

En dat geldt dus ook voor iemand die (in de geest van bijvoorbeeld MLK) zeer bewust kiest voor geweldloze actie en dus protesteert maar niet plundert. Versus degene die wel kiest voor geweld. (Het zou onterecht zijn om hier dan Malcolm X te noemen, want hoewel die man gewelddadig protest veel minder schuwde, stond dat meer in dienst van zelf-verdediging, en niet zoals bij BLM-plunderaars in dienst van een soort Joker-esque "wanting to watch the world burn). Hoewel beide BLM-ers ideeen over bijvoorbeeld systematisch racisme en andere oorzaken delen, verschillen ze zo enorm in hun opvattingen over handelswijzes en mogelijke oplossingen (geweld versus geweldloosheid), dat het onterecht zou zijn om ze op n hoop te gooien.

Dt is mijn punt. Die afkeer die je (richting mij) voelde toen je las dat ik je met Breivik vergeleek. Diezelfde afkeer zal een vreedzame demonstrant ook voelen wanneer hij gegroepeerd wordt met, bijvoorbeeld, die moordenaar die onlangs uit het niets die twee agenten in hun auto doodschoot. Of met BLM-ers die plunderen en daarmee de voorzieningen voor levensonderhoud van anderen vernietigen.

De SP is op basis van hun ideeen best met Mao te vergelijken. Maar zolang de SP niet verantwoordelijk is voor miljoenen moorden (of daar overduidelijk en zeer direct op aanstuurt), is het toch niet helemaal eerlijk om ze samen te groeperen.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 14-09-2020 21:26:30 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_195062357
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 21:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Oooow, dus je vindt het totaal onterecht dat je, ondanks overeenkomstige opvattingen mbt cultuur, politiek, demografie, op n hoop gegooid wordt met iemand die het niet schuwt om die ideeen ook nog eens te ehh, benadrukken? door te grijpen naar een van de meest verschrikkelijke vormen van geweld?

Wellicht vinden de BLM-ers die een duidelijke grens trekken tussen demonstreren/protesteren en rellen/plunderen, het ook wel zeer onterecht dat ze op n hoop gegooid worden met BLM-ers die die grens totaal niet trekken, en er geen enkele moeite mee hebben om naar, ook nog eens vaak zeer ongericht, geweld te grijpen.

Want natuurlijk is een vergelijking tussen jou en Breivik onterecht. Ja, wellicht delen jullie wat opvattingen over (het falen van) de EU, migratie, multiculturaliteit, en ik heb jou volgens mij ook wel eens over cultuurmarxisme gehoord. Maar alleen al dat enkele, zeer vooraanstaande en overduidelijke, verschil (namelijk dat jij anderen wel genoeg respecteert om ze geen geweld aan te doen, en dat hij een moordende terrorist is) maakt dat het compleet belachelijk belachelijk is om jou in dezelfde groep als Breivik te plaatsen.

En dat geldt dus ook voor iemand die (in de geest van bijvoorbeeld MLK) zeer bewust kiest voor geweldloze actie en dus protesteert maar niet plundert. Versus degene die wel kiest voor geweld. (Het zou onterecht zijn om hier dan Malcolm X te noemen, want hoewel die man gewelddadig protest veel minder schuwde, stond dat meer in dienst van zelf-verdediging, en niet zoals bij BLM-plunderaars in dienst van een soort Joker-esque "wanting to watch the world burn). Hoewel beide BLM-ers ideeen over bijvoorbeeld systematisch racisme en andere oorzaken delen, verschillen ze zo enorm in hun opvattingen over handelswijzes en mogelijke oplossingen (geweld versus geweldloosheid), dat het onterecht zou zijn om ze op n hoop te gooien.

Dt is mijn punt. Die afkeer die je (richting mij) voelde toen je las dat ik je met Breivik vergeleek. Diezelfde afkeer zal een vreedzame demonstrant ook voelen wanneer hij gegroepeerd wordt met, bijvoorbeeld, die moordenaar die onlangs uit het niets die twee agenten in hun auto doodschoot. Of met BLM-ers die plunderen en daarmee de voorzieningen voor levensonderhoud van anderen vernietigen.

De SP is op basis van hun ideeen best met Mao te vergelijken. Maar zolang de SP niet verantwoordelijk is voor miljoenen moorden (of daar overduidelijk en zeer direct op aanstuurt), is het toch niet helemaal eerlijk om ze samen te groeperen.
Ik heb niet dezelfde naam als Breivik, de SP heet niet "Mao partij", etc. Je vergelijking is bizar, krom, en slaat he-le-maal nergens op.

Jij doet alsof het rellende deel van BLM iets compleet anders is als groepering dan het niet rellende deel. Dat is niet zo, er is niet voor iets telkens de door figuren als jij aangehaalde verdeling tussen 94% vreedzaam en 6% niet vreedzaam.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2020 21:28:36 ]
  maandag 14 september 2020 @ 21:32:49 #87
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195062467
Lompe en ook nog eens onjuiste vergelijking.

Het probleem met de "vreedzame demonstranten" is, dat zij het gewillige rookgordijn zijn voor de relschoppers. Keer. Op. Keer. En zolang ze niet duidelijk stelling nemen, zijn ze medeschuldig aan de rellen en plunderingen. Ze kunnen de relschoppers uitschakelen en aangeven, ze kunnen ophouden en naar huis gaan zodra de relschoppers hun demonstratie infiltreren... Het zijn geen incidenten. Als je lekker wilt protesteren maar er komt een stel kneuzen met schilden, helmen, knuppels en vuurwerk, dan weet je hoe laat het is. Blijf je, dan ben je medeplichtig.

En daarom is jouw vergelijking lomp en onjuist. Niemand biedt/bood Breivik een rookgordijn om misdadig te opereren.

En je kan de SP prima van alles aanrekenen. Het socialisme heeft overal voor ellende, armoede en doden gezorgd. China, Cuba, Soviet Unie, DDR, Noord-Korea, Venezuela. Het is een probleem met de ideologie, en als je die met alle beschikbare informatie gaat verdedigen, dan ben je zelf ook fout.
pi_195062495
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 21:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik heb niet dezelfde naam als Breivik, de SP heet niet "Mao partij", etc.
Klopt, dat ben ik helemaal met je eens.

quote:
Jij doet alsof het rellende deel van BLM iets compleet anders is als groepering dan het niet rellende deel. Dat is niet zo, er is niet voor iets telkens de door figuren als jij aangehaalde verdeling tussen 94% vreedzaam en 6% niet vreedzaam.
Ik zeg niet dat ze compleet anders zijn. Ze delen waarschijnlijk aardig wat ideen, bijvoorbeeld over de oorzaken van hun problematiek. Ze verschillen echter zeer sterk in voorgestelde oplossingen. Genoeg om niet als n homogene groep gezien te worden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195062744
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195062928
Die criminelen-verering van de laatste tijd is wel opvallend.
pi_195063912
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 21:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Oooow, dus je vindt het totaal onterecht dat je, ondanks overeenkomstige opvattingen mbt cultuur, politiek, demografie, op n hoop gegooid wordt met iemand die het niet schuwt om die ideeen ook nog eens te ehh, benadrukken? door te grijpen naar een van de meest verschrikkelijke vormen van geweld?

Wellicht vinden de BLM-ers die een duidelijke grens trekken tussen demonstreren/protesteren en rellen/plunderen, het ook wel zeer onterecht dat ze op n hoop gegooid worden met BLM-ers die die grens totaal niet trekken, en er geen enkele moeite mee hebben om naar, ook nog eens vaak zeer ongericht, geweld te grijpen.

Want natuurlijk is een vergelijking tussen jou en Breivik onterecht. Ja, wellicht delen jullie wat opvattingen over (het falen van) de EU, migratie, multiculturaliteit, en ik heb jou volgens mij ook wel eens over cultuurmarxisme gehoord. Maar alleen al dat enkele, zeer vooraanstaande en overduidelijke, verschil (namelijk dat jij anderen wel genoeg respecteert om ze geen geweld aan te doen, en dat hij een moordende terrorist is) maakt dat het compleet belachelijk is om jou in dezelfde groep als Breivik te plaatsen.

En dat geldt dus ook voor iemand die (in de geest van bijvoorbeeld MLK) zeer bewust kiest voor geweldloze actie en dus protesteert maar niet plundert. Versus degene die wel kiest voor geweld. (Het zou onterecht zijn om hier dan Malcolm X te noemen, want hoewel die man gewelddadig protest veel minder schuwde, stond dat meer in dienst van zelf-verdediging, en niet zoals bij BLM-plunderaars in dienst van een soort Joker-esque "wanting to watch the world burn). Hoewel beide BLM-ers ideeen over bijvoorbeeld systematisch racisme en andere oorzaken delen, verschillen ze zo enorm in hun opvattingen over handelswijzes en mogelijke oplossingen (geweld versus geweldloosheid), dat het onterecht zou zijn om ze op n hoop te gooien.

Dt is mijn punt. Die afkeer die je (richting mij) voelde toen je las dat ik je met Breivik vergeleek. Diezelfde afkeer zal een vreedzame demonstrant ook voelen wanneer hij gegroepeerd wordt met, bijvoorbeeld, die moordenaar die onlangs uit het niets die twee agenten in hun auto doodschoot. Of met BLM-ers die plunderen en daarmee de voorzieningen voor levensonderhoud van anderen vernietigen.

De SP is op basis van hun ideeen best met Mao te vergelijken. Maar zolang de SP niet verantwoordelijk is voor miljoenen moorden (of daar overduidelijk en zeer direct op aanstuurt), is het toch niet helemaal eerlijk om ze samen te groeperen.
Als SP'ers na een partijcongres regelmatig verraders van het Proletariaat opzoeken om te intimideren, bestelen, aan te vallen en te vermoorden dan zijn het nog steeds SP'ers hoor.

Als ze dat niet zijn dan lijkt het mij een goed idee van de vreedzame SP'ers om duidelijk en zonder voorbehoud afstand te nemen van de personen die namens hun organisatie geweld en terreur zaaien.

White Silence is immers Violence.

Goedpraters halen nota bene zelf telkens aan dat het voor 9x% vreedzame bijeenkomsten betreft. Als vreedzaam protesterend BLM niets te maken heeft met de gewelddadige tak dan is het toch 100% vreedzaam of zie ik dat verkeerd?

[ Bericht 2% gewijzigd door VreedzaamProtest op 14-09-2020 22:48:30 ]
pi_195064346
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 21:56 schreef Tmarus het volgende:
Die criminelen-verering van de laatste tijd is wel opvallend.
Heel erg bizar inderdaad, bijna huiveringwekkend. Dat dit soort figuren continue moeten worden omarmd, beschermd en in bepaalde gevallen worden ze zelfs half aanbeden en afgeschilderd als een martelaar.

Maar goed, dit komt natuurlijk ook voort uit het constante infantiliseren van bepaalde bevolkingsgroepen. Het idee wekken dat zij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor hun gedrag. Men probeert hiermee het moreel verlichte te doen maar het heeft juist een zeer degraderende essentie.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2020 23:13:55 ]
pi_195064598
https://www.dumpert.nl/item/7983707_ef29f335

iedereen moet dit gezien hebben
pi_195065187
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 21:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Oooow, dus je vindt het totaal onterecht dat je, ondanks overeenkomstige opvattingen mbt cultuur, politiek, demografie, op n hoop gegooid wordt met iemand die het niet schuwt om die ideeen ook nog eens te ehh, benadrukken? door te grijpen naar een van de meest verschrikkelijke vormen van geweld?

Wellicht vinden de BLM-ers die een duidelijke grens trekken tussen demonstreren/protesteren en rellen/plunderen, het ook wel zeer onterecht dat ze op n hoop gegooid worden met BLM-ers die die grens totaal niet trekken, en er geen enkele moeite mee hebben om naar, ook nog eens vaak zeer ongericht, geweld te grijpen.

Want natuurlijk is een vergelijking tussen jou en Breivik onterecht. Ja, wellicht delen jullie wat opvattingen over (het falen van) de EU, migratie, multiculturaliteit, en ik heb jou volgens mij ook wel eens over cultuurmarxisme gehoord. Maar alleen al dat enkele, zeer vooraanstaande en overduidelijke, verschil (namelijk dat jij anderen wel genoeg respecteert om ze geen geweld aan te doen, en dat hij een moordende terrorist is) maakt dat het compleet belachelijk is om jou in dezelfde groep als Breivik te plaatsen.

En dat geldt dus ook voor iemand die (in de geest van bijvoorbeeld MLK) zeer bewust kiest voor geweldloze actie en dus protesteert maar niet plundert. Versus degene die wel kiest voor geweld. (Het zou onterecht zijn om hier dan Malcolm X te noemen, want hoewel die man gewelddadig protest veel minder schuwde, stond dat meer in dienst van zelf-verdediging, en niet zoals bij BLM-plunderaars in dienst van een soort Joker-esque "wanting to watch the world burn). Hoewel beide BLM-ers ideeen over bijvoorbeeld systematisch racisme en andere oorzaken delen, verschillen ze zo enorm in hun opvattingen over handelswijzes en mogelijke oplossingen (geweld versus geweldloosheid), dat het onterecht zou zijn om ze op n hoop te gooien.

Dt is mijn punt. Die afkeer die je (richting mij) voelde toen je las dat ik je met Breivik vergeleek. Diezelfde afkeer zal een vreedzame demonstrant ook voelen wanneer hij gegroepeerd wordt met, bijvoorbeeld, die moordenaar die onlangs uit het niets die twee agenten in hun auto doodschoot. Of met BLM-ers die plunderen en daarmee de voorzieningen voor levensonderhoud van anderen vernietigen.

De SP is op basis van hun ideeen best met Mao te vergelijken. Maar zolang de SP niet verantwoordelijk is voor miljoenen moorden (of daar overduidelijk en zeer direct op aanstuurt), is het toch niet helemaal eerlijk om ze samen te groeperen.
Wat een budverhaal... Echt...
  dinsdag 15 september 2020 @ 01:38:28 #96
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195065325
En weer een onderzoek dat systematisch racisme aantoont in de VS (link naar het onderzoek in pdf in het artikel). Harvard ditmaal. De demonstraties zijn gewoon terecht, er moet behoorlijk wat veranderen daar. Maar blijf vooral boos over de rellen en blijf de oorzaak ontkennen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195065426
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 02:19 schreef Barbusse het volgende:
En weer een onderzoek dat systematisch racisme aantoont in de VS (link naar het onderzoek in pdf in het artikel). Harvard ditmaal. De demonstraties zijn gewoon terecht, er moet behoorlijk wat veranderen daar. Maar blijf vooral boos over de rellen en blijf de oorzaak ontkennen.
Hoog Diederik Stapel-gehalte weer.

Een beetje zoals de mythische loonkloof, na allerlei makkelijk meetbare factoren blijft er nog een stukje over en dat moet wel het slachtoffercomplex bevestigen. Een andere mogelijkheid is er niet en mag er ook niet zijn, aldus de cultus.
pi_195066206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 02:19 schreef Barbusse het volgende:
En weer een onderzoek dat systematisch racisme aantoont in de VS (link naar het onderzoek in pdf in het artikel). Harvard ditmaal. De demonstraties zijn gewoon terecht, er moet behoorlijk wat veranderen daar. Maar blijf vooral boos over de rellen en blijf de oorzaak ontkennen.
Misschien is woede over openlijke executies van burgers en politiemensen.

Woede over het gejuich van BLM protestanten over deze laffe moordaanslagen

Woede over BLM protestanten het ziekenhuis blokkeren waar de slachtoffers van deze laffe executie worden geholpen.

Woede over BLM protestanten die scanderen dat ze hopen dat ze sterven, en dat ze n voor n zullen worden afgeschoten.

Woede over BLM protestanten die eisen dat je je uitspreekt voor hun gedachtengoed, je arm strekt en je verontschuldigt voor je huidskleur.

Als je werkelijk achter deze walgelijke groep racisten staat ben je zelf net zo verkeerd. Immers:

black silence is violence.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 07:37:44 ]
  dinsdag 15 september 2020 @ 07:43:14 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_195066236
Edit: artikel geeft niet goed het bronartikel weer.

Maar met Diederik Stapel lijkt het weinig te maken hebben.

[ Bericht 65% gewijzigd door speknek op 15-09-2020 07:55:55 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195066245
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:43 schreef speknek het volgende:

[..]

Het vierjarige onderzoek ging letterlijk over alle andere mogelijkheden onderzoeken. Er laat zich hier maar een iemand blijk te geven onderdeel te zijn van een cultus.
Als je het etnische geweld van bijvoorbeeld BLM probeert te legitimeren behoor je inderdaad niet tot een cult, dan behoor je opgenomen te worden. Volkomen krankzinnig.
  dinsdag 15 september 2020 @ 07:51:10 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_195066274
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Als je het etnische geweld van bijvoorbeeld BLM probeert te legitimeren behoor je inderdaad niet tot een cult, dan behoor je opgenomen te worden. Volkomen krankzinnig.
Lucht dit op? Je blijft deze onzinnige aanvallen herhalen dus ik gok van niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195066282
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Lucht dit op? Je blijft deze onzinnige aanvallen herhalen dus ik gok van niet.
Ach je verkiest wegkijken, typisch weer

:')
  dinsdag 15 september 2020 @ 07:55:21 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_195066305
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Ach je verkiest wegkijken, typisch weer

:')
:')
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195066323
twitter


Wat is het toch een dom volk. En dan dan dat "OW MY GOWD" blijven gillen. :')
pi_195066329
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:55 schreef speknek het volgende:

[..]

:')
Ja sorry maar dat doe je toch. Ik som feiten op, feitelijke executies en het gejuich van de demonstranten die jij probeert te verdedigen. Ik noem het feit dat blanken verplicht zijn te knielen en hun arm te strekken, geintimideert door een meute gekken.

En jij noemt dat onzin, en daarmee klaar?

Ben je echt zo hypocriet?

Als je werkelijk achter dit soort etnisch geweld staat ben je volgens mij een fascist. Dat is geen aanval maar een constatering

:')
pi_195066376
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:57 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Wat is het toch een dom volk. En dan dan dat "OW MY GOWD" blijven gillen. :')
Kansloos volk :').
pi_195066438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:06 schreef Questular het volgende:
Kansloos volk :').
Voordeel is wel dat ik het idee heb dat steeds minder mensen die piepende SJW's serieus neemt. Maar meer lachen en hun schouder ophalen. Zowel online als offline. Ik zie ook steeds minder bedrijven meteen actie ondernemen na de zoveelste #ophef op Twitter. :D
pi_195066447
self-canceling als evolutionaire reactie op hun eigen cancel cultuur.
pi_195066471
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
self-canceling als evolutionaire reactie op hun eigen cancel cultuur.
Het gaat helemaal niet om de boodschap. Het gaat alleen maar om aandacht en internet clout. Vandaar ook het continu gillen als ze iets filmen. Dat we niet vergeten aandacht te geven aan de persoon die er echt toe doet. Het zijn allemaal narcisten. Mensen die voor de rest geen enkele positieve aandacht in hun leven krijgen.

Met de dood van George Floyd hebben ze 3 maanden geleden gepiekt. Alleen hebben ze hun hand overspeelt door met steeds absurdere eisen te komen, of mensen proberen te cancelen. Maar zoals gezegd gaat het daar niet om. Het gaat erom dat ze krampachtig elke dag met een reden tot #ophef moeten komen voor aandacht. En dat hebben mensen nu in de gaten. Als je het negeert is iedereen het over een paar dagen weer vergeten en is men zich weer ergens anders druk over aan het maken.
pi_195066517
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:57 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Wat is het toch een dom volk. En dan dan dat "OW MY GOWD" blijven gillen. :')
:D en :') op hetzelfde moment.

Gelukkig hebben we de beelden nog. Wat een poppenkast dat blm/antifa.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:37:23 #112
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195066538
In een gelekte e-mail van DHS die door CBS News is bemachtigd staat dat het geweld in Portland niet organisch ontstaan is, maar georganiseerd. Daarmee worden eerdere vermoedens van enige cordinatie bevestigd.

twitter


twitter


twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:38:48 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_195066546
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Ja sorry maar dat doe je toch. Ik som feiten op, feitelijke executies en het gejuich van de demonstranten die jij probeert te verdedigen. Ik noem het feit dat blanken verplicht zijn te knielen en hun arm te strekken, geintimideert door een meute gekken.

En jij noemt dat onzin, en daarmee klaar?

Ben je echt zo hypocriet?

Als je werkelijk achter dit soort etnisch geweld staat ben je volgens mij een fascist. Dat is geen aanval maar een constatering

:')
BLM demonstranten die allemaal juichen om executies? Verplicht om te knielen? Ik die dat verdedig? Allemaal behoorlijk hallucinant. Dus wat is de werkelijke reden dat je een droomwereld construeert waar zwarten wilden zijn?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195066551
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2020 07:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Ja sorry maar dat doe je toch. Ik som feiten op, feitelijke executies en het gejuich van de demonstranten die jij probeert te verdedigen. Ik noem het feit dat blanken verplicht zijn te knielen en hun arm te strekken, geintimideert door een meute gekken.

En jij noemt dat onzin, en daarmee klaar?

Ben je echt zo hypocriet?

Als je werkelijk achter dit soort etnisch geweld staat ben je volgens mij een fascist. Dat is geen aanval maar een constatering

:')
Eensch.

Dit is exact hetzelfde gedrag wat we continu wegzetten als 'maatschappelijk ongepast', maar omdat er een andere verpakking omheen zit, is het allemaal prima.

Nee, het ziet er uit als een fascist, het gedraagt zich als een fascist en het heeft dezelfde uitstraling als een fascist. Dan zal het ook wel een fascist zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:42:49 #115
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195066577
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef speknek het volgende:

[..]

BLM demonstranten die allemaal juichen om executies? Verplicht om te knielen? Ik die dat verdedig? Allemaal behoorlijk hallucinant. Dus wat is de werkelijke reden dat je een droomwereld construeert waar zwarten wilden zijn?
"Een doomwereld". Wacht even...!
Zoiets soortgelijks heb ik eerder gehoord:

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:46:55 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_195066610
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:37 schreef dellipder het volgende:
In een gelekte e-mail van DHS die door CBS News is bemachtigd staat dat het geweld in Portland niet organisch ontstaan is, maar georganiseerd. Daarmee worden eerdere vermoedens van enige cordinatie bevestigd.

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Brian Murphy, waar kennen we die ook alweer van? Ohja! Dit zei hij een paar maanden later in zijn whistleblower complaint.

quote:
Last week, the Washington Post’s Shane Harris was one of the very first people to get his hands on a Trump administration whistleblower report. The allegations, coming from Brian Murphy, who was the head of intelligence for the Department of Homeland Security, are about how intelligence has been manipulated by DHS—intelligence about immigration, election security, and domestic terrorism.
quote:
And on separate occasions, he was told to amplify, or put more information in, reports about far-left groups and antifa groups and their role in the protests that we’ve seen. So he says in this instance, Ken Cuccinelli tells him more or less to juke up the numbers and the language on antifa and tamp down the language on white supremacists and far-right groups, when we know that actually FBI and DHS and others have actually studied this and found the far-right extremists are more of a homeland security threat. And that antifa and far-left groups are not really driving these protests. So, he says again, here is the White House and the administration trying to color these reports in a way that fits the political argument that the president is out there making on the campaign trail.
https://slate.com/news-an(...)tleblower-trump.html

Dus jouw man van de gelekte mails komt later zelf naar buiten dat hij gelogen heeft onder politieke druk.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195066627
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:38 schreef speknek het volgende:

[..]

BLM demonstranten die allemaal juichen om executies? Verplicht om te knielen? Ik die dat verdedig? Allemaal behoorlijk hallucinant. Dus wat is de werkelijke reden dat je een droomwereld construeert waar zwarten wilden zijn?
Over gaslighting gesproken zeg. :')
  dinsdag 15 september 2020 @ 08:53:13 #118
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195066669
quote:
Hier heeft CBS News ook al over bericht, aka #Fakenews.

twitter


twitter


twitter


Je hebt blijkbaar de update niet gehad.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 15 september 2020 @ 09:03:07 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_195066759
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2020 08:53 schreef dellipder het volgende:

[..]

Hier heeft CBS News ook al over bericht, aka #Fakenews.

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

Je hebt blijkbaar de update niet gehad.
Klopt die had ik niet gehad.

Maar de vraag is hoe relevant de opmerking is dat hij niet liegt als hij later zegt dat het gelogen is.
(ik snap dat het voor de rechtzaak relevant is, want het zal de verdediging gaan om dat alle uitspraken van Brian Murphy verdacht zijn, maar in de tijdlijn is het geen update maar alleen een verdachtmaking)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195066930
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 01:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat een budverhaal... Echt...
Ok soldaatje.

Wat een waardevolle bijdrages lever je toch altijd. Echt, onmisbaar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195067804
Die twee agenten gaan het overleven. ^O^

twitter
pi_195067821
Lancaster laat zien hoe je die protesten aanpakt!

twitter
pi_195067927
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7983707_ef29f335

iedereen moet dit gezien hebben
Haha, tja, dit soort tegenstrijdigheden ga je dan krijgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 02:19 schreef Barbusse het volgende:
En weer een onderzoek dat systematisch racisme aantoont in de VS (link naar het onderzoek in pdf in het artikel). Harvard ditmaal. De demonstraties zijn gewoon terecht, er moet behoorlijk wat veranderen daar. Maar blijf vooral boos over de rellen en blijf de oorzaak ontkennen.
The Root is zo te zien een zeer linksgeorinteerde site blijkbaar. Dat roept bij mij direct vragen op waarom ze een dergelijk artikel graag willen publiceren. Desalniettemin heb ik deze studie eens even bekeken. Als eerste is etnisch profileren in Boston, bijvoorbeeld bij 'stop & frisk', inderdaad een probleem, Isdatzo had daar al eens een studie over gepost. Die claim is dus geheel valid.

quote:
Our data do not allow us to determine conclusively the extent to which aggregate differences in initial type and charge severity across racial groups reflect police and prosecutor discretion versus differences in criminal conduct.
Dit vind ik wel uiterst twijfelachtig aangezien gegevens over dit soort details uiterst cruciaal zijn om te kunnen bepalen of er inderdaad sprake is van racisme of niet. Dit is mij al bij meer studies opgevallen, dat er bepaalde gegevens niet beschikbaar zijn, maar toch gaat men doodleuk door met conclusies trekken.

quote:
We note, however, that among the subset of cases where the person was sentenced to incarceration in a state prison (i.e. cases involving charges that carry the longest potential sentences and where the racial disparity is largest), Black and Latinx people are convicted of charges roughly equal in seriousness to their White counterparts despite facing more serious initial charges.
Wederom, wat is 'roughly equal'? Als ik in de VS zou worden betrapt met 10 gram wiet en jij met 50 gram wiet plus nog wat meth, is dat 'roughly equal'? Ik kan je namelijk garanderen dat je de uitkomst qua straffen zal verschillen. Daarom is het ook zeer lastig om dergelijke situaties te vergelijken. En toch lijkt dit helaas op grote schaal te gebeuren waarna er allerlei halfslachtige conclusies worden getrokken. Ook binnen deze studie worden er weer de nodige limitaties benadrukt en worden er nogal ruime categorien gemaakt betreffende de criminele activiteiten. Hierdoor krijg je dus bijvoorbeeld inderdaad slechts n categorie voor lle 'drugs offences'. Tja ..

quote:
It is important to emphasize that our data measures only contact with the criminal system and not crimes actually committed. Law enforcement resources are deployed in certain areas and populations more than others, and this can influence whether unlawful conduct results in contact with the formal criminal justice system. This report analyzes only what happens to cases once they are initiated. It does not address or explain disparities in the pipeline that leads to contact with the criminal system.

Having been granted unprecedented access to agency data, we nevertheless encountered obstacles in tracking cases through the criminal process. For example, it is challenging to track cases that move from BMC/District Court to Superior Court. If a case starts in a BMC or District Court and is later indicted in Superior Court, which is common, it could appear in our data twice. Both cases pertain to the same underlying conduct, but they would have distinct case identifiers and they would not be linked in any way in the MassCourts system.
quote:
Our data was also missing information on final conviction offenses for most cases. The data from the Trial Court does not contain a field for final conviction offense and does not consistently indicate when charges are reduced and amended, which is common in the course of plea negotiations.
Dit vind ik ook verbazingwekkend, hoe kun je dan in hemelsnaam denken tot correcte conclusies te kunnen komen? En deze studie staat dus vol met dit soort dingen, ja sorry maar die en die gegevens waren niet beschikbaar, oh en gegevens over X en Y ook niet. Oh, en we hadden wel data over Z, maar die was niet geheel bruikbaar dus dit kan de uitkomst hebben benvloed.

quote:
It is also important to note that observing raw disparities diminish (or increase) after including additional factors in the model does not necessarily imply that the disparity is justified and/or not driven by race or racism. This is because many of the additional factors we control for in the analysis may themselves be affected by prior racially disparate treatment or even racial disparities elsewhere in the legal system. For example, one factor we include in the analysis is the defendant’s neighborhood, but neighborhood segregation by race can be traced to racially discriminatory policies and behaviors.
Ah, dus zelfs als er geen racisme lijkt te zijn, is er nog de mogelijkheid dat er in achterliggende aspecten racisme te vinden kan zijn. Want immers is de consensus in de VS wel dat racisme veral is. Tenminste, overal waar er een verschil in uitkomst is op basis van huidskleur in het nadeel van zwarte Amerikanen. Nee, ik vind het allemaal alles behalve overtuigend. Ook deze hele studie lijkt, zoals vele studies, te zijn opgezet met het idee om verschillen in uitkomst te vinden en dat is niet zo moeilijk want verschillen in uitkomst zijn de norm. En desondanks schrijnende tekortkomingen en limitaties in de data worden er dan alsnog allerlei conclusies getrokken, zie je wel ... racisme.
pi_195068156
Ik denk dat dat laatste meer doelt op het feit dat historische segregratie nog steeds zijn uitwerking heeft, ook in de cultuur in die gesegregeerde wijken.
  dinsdag 15 september 2020 @ 10:50:41 #125
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195068228
Het komt verrassend vaak voor dat men in bepaalde "wetenschappelijke" kringen het verschil tussen conclusie en hypothese niet snapt.

Ach, misschien ligt het allemaal gewoon iets anders. Ze noemen iets antifa en dus is het automatisch niet of tegen fascisme, en je noemt iets wetenschap en dus moet het wel wetenschap zijn. Kijk vooral naar de beschrijving en niet naar de inhoud. En dat lijkt voor alles te gelden. Definities, personen...
pi_195068407
En nog een keertje omdat hij zo leuk is. :+

twitter
pi_195068680
quote:
Dit is dus het resultaat van docenten die jaren lang hun mening hebben kunnen verkondigen op campussen als feit.

Zo'n kind wil je toch wakker schudden.
Wat een naviteit.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195068837
Ze leren daar dus kinderen om achterlijk te reageren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195068980
quote:
'Protect buildings against people who have been killed multiple times'

Wat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195068985
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 11:13 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dit is dus het resultaat van docenten die jaren lang hun mening hebben kunnen verkondigen op campussen als feit.

Zo'n kind wil je toch wakker schudden.
Wat een naviteit.
Moet zeggen dat dat ook wel een beetje bij die leeftijd hoort hoor. Ik was, zonder indoctrinatie van welke leraar dan ook, ook bizar links op die leeftijd. Lid van de SP, meedoen aan demonstraties, etc. Het ligt niet alleen aan de huidige staat van het onderwijs daar (of hier for that matter).
pi_195069275
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:21 schreef probeer het volgende:

Ok soldaatje.

Wat een waardevolle bijdrages lever je toch altijd. Echt, onmisbaar.
Volgens mij zag ik hier niemand juichen om die Breivik actie. Die BLM club vindt het allemaal geweldig wat er allemaal gebeurt. Je kunt dan wel een ellenlang verhaal af gaan steken maar je vergelijking slaat als een tang op een varken.
  Moderator dinsdag 15 september 2020 @ 11:59:14 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195069382
nou niemand wil ik niet zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 15 september 2020 @ 12:03:12 #134
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195069431
BLM heeft niet door dat ze na de verkiezingen goed de sjaak zijn.

:Y
pi_195069703
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef YoungDriller het volgende:
BLM heeft niet door dat ze na de verkiezingen goed de sjaak zijn.

:Y
Een betere verkiezingscampagne dan de waanzin van BLM en de dem's had hij zich inderdaad niet kunnen wensen, zelden een groep mensen zichzelf zo in de voet zien schieten en ondanks dat ze alle sympathie reeds zijn verloren blijft het maar door etteren.

Je gata bijna denken dat het opzet is, zouden de Russen erachter zitten? :o Nou ja dat toneelstukje kunnen de dem's straks weer vier jaar tevergeefs opvoeren vanuit de oppositie, kijken of het dit keer wel lukt...

:')
pi_195069810
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef YoungDriller het volgende:
BLM heeft niet door dat ze na de verkiezingen goed de sjaak zijn.

:Y
Yep. En nog veel harder als de Democraten winnen.

Dan hebben de "useful idiots" hun taak volbracht. Dan zal er opeens wel hard opgetreden worden. En als ze online willen gaan zeiken zal je zien dat de tech bedrijven hun posts dan opeens wel actief gaan moderaten. Werken zal er ook niet inzitten, aangezien alle kutbaantjes uitgefaseerd zijn door Corona en naar Amazon of China zijn gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelius op 15-09-2020 13:07:47 ]
pi_195070294
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:03 schreef YoungDriller het volgende:
BLM heeft niet door dat ze na de verkiezingen goed de sjaak zijn.

:Y
Niet alleen dan. Je merkt gewoon aan alles dat de publieke opinie aan het verschuiven is.
Alleen een stel extremisten en verstokte linksgekkies proberen het nog goed te praten wat blm/antifa doet
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195071053
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Een betere verkiezingscampagne dan de waanzin van BLM en de dem's had hij zich inderdaad niet kunnen wensen, zelden een groep mensen zichzelf zo in de voet zien schieten en ondanks dat ze alle sympathie reeds zijn verloren blijft het maar door etteren.

Je gata bijna denken dat het opzet is, zouden de Russen erachter zitten? :o Nou ja dat toneelstukje kunnen de dem's straks weer vier jaar tevergeefs opvoeren vanuit de oppositie, kijken of het dit keer wel lukt...

:')
Ik snap deze gevolgtrekking niet. Waar is dat op gebaseerd?

Wat zaken die hiermee in tegenstrijd zijn:

- Dit gebeurt terwijl Trump president is, niet Biden.

- 1 van deze kandidaten heeft al het geweld veroordeeld en dat is niet Trump, maar Biden. Zie:

Joe Biden Condemns Riots: 'Setting Fires Is Not Protesting' (Reason.com)

quote:
Biden condemns Antifa, violence 'across the board' amid riots (Fox News)
(...)
Democratic presidential nominee Joe Biden said he condemns violence "across the board," including from Antifa, when he was asked about it during a local TV interview Monday.

"I've condemned it across the board," Biden told Pennsylvania's WGAL News 8 in an interview Monday, referring to violence during protests. "The president still hasn't condemned the far-right folks coming out and protesting and using violence."

"Do you condemn Antifa?" reporter Barbara Barr asked Biden.

"Yes, I do, violence no matter who it is," he replied.

(...)
- 1 van de kandidaten gooit olie op het vuur en dat is niet Biden, maar Trump.

Je ziet, voor zover ik weet, het ook niet terug in cijfers. Je ziet wel wat teruglopende steun voor BLM, maar polls tussen Biden en Trump zijn erg stabiel, zie deze grafiek met de verwachte (gemodeleerde) stemverhouding, van hier:

.

Ook als mensen hierover specifiek gepolled worden is dat niet in het voordeel van Trump voor zover ik weet. Zie bijvoorbeeld, dit artikel over een poll van gister:

quote:
Two-thirds say law and order a big problem, 61% say Trump protest response made things worse (USA Today)

Nearly two-thirds of Americans are concerned about the issue of law and order, and they are about split on whether President Donald Trump or his Democratic challenger Joe Biden is better suited to address it, according to a Monmouth University poll released Monday.

Sixty-five percent told pollsters maintaining law and order is a "major problem," while 25% said it was a "minor problem" and 8% said it was "not a problem" at all. Forty-eight percent said they are confident Trump can handle it and 50% said they are not, while 52% were confident in Biden and 45% were not.


Trump has portrayed himself as the law and order candidate since anti-police brutality and anti-discrimination protests began at the end of May following the death of George Floyd. Trump has condemned the protesters as far-left anarchists and looters, and has strongly advocated for the use of force to quell the demonstrations. Though Biden denounced violent protests on multiple occasions beginning in May, Trump and his supporters have accused the Democratic nominee of tolerating the riots.

'We've got to heal': Joe Biden heads to Kenosha facing political balancing act

When asked about Trump's response to the protests, 24% said the president had made things better, 61% said he made matters worse and 10% said he had no impact. If Biden was president, 45% said he would have handled the situation better, 28% said he would have done worse and 23% thought things would have been about the same.

Republicans were more likely to say law and order is a major problem (78%) than Democrats (58%) or independents (62%).

"It’s not clear whether Trump’s law and order message has moved the needle at all because we don’t have trends on this question," said Patrick Murray, director of the independent Monmouth University Polling Institute. "But there is some potential for softening Latino support for Biden, for example, given the racial differences in opinion among non-Republicans."

White Americans (63%) and Black Americans (61%) were about equally likely to consider it a major problem, while 71% of Hispanics, Asians and other minorities thought it was a serious issue. That percentage dropped to 46% among non-Republican white people.

Party had little effect on how Black Americans and other minorities perceived the issue with 60% of non-GOP Black Americans and 66% of non-GOP members of other minorities considering it a major problem.

'Have it both ways': Trump makes appeal to suburban voters and base in RNC balancing act

"It appears we are looking at a divergence between politics and experience. Among white Americans, partisanship creates a clear dividing line on whether law and order is a problem. But for people of color, partisan identity does not seem to be driving their opinion on this issue," Murray said.

Sixty-four percent of Americans said the anti-police brutality protests were justified. That was little changed from late June, though the number saying they are "fully justified" dropped from 30% to 24%. Fifty-seven percent of Republicans said the protests were "not at all justified," compared with 14% of Democrats and 27% of independents.

When asked if the movement would improve race relations in the U.S., 14% said it would "a lot," 28% said it would "a little" and 15% said it would make it a lot worse. Six percent said the movement would make it a little worse and 31% said it wouldn't really change anything. But overall, 83% felt at least "somewhat hopeful" that race relations in the U.S. would get better in the future.


Trump has also regularly railed against federal programs aimed at providing affordable housing in suburban areas, warning they are "destroying suburbs." The 2015 Affirmatively Furthering Fair Housing rule, which aimed to spur integration, has particularly been targeted by the president.

When asked if they thought increased integration would bring more crime to the suburbs and drive down property values, 13% said it was "very likely," 29% said it was "somewhat likely," 29% said it was "not too likely" and 23% said it was "not at all likely." And 74% said it was important to have more racially integrated neighborhoods.

The poll was conducted from Sept. 3-8 from among 867 Americans. Its margin of error was plus or minus 3.3 percentage points.
pi_195071072
Trump trump trump trump trump
pi_195071111
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik snap deze gevolgtrekking niet. Waar is dat op gebaseerd?

Wat zaken die hiermee in tegenstrijd zijn:

- Dit gebeurt terwijl Trump president is, niet Biden.

- 1 van deze kandidaten heeft al het geweld veroordeeld en dat is niet Trump, maar Biden. Zie:

Joe Biden Condemns Riots: 'Setting Fires Is Not Protesting' (Reason.com)
[..]

- 1 van de kandidaten gooit olie op het vuur en dat is niet Biden, maar Trump.

Je ziet, voor zover ik weet, het ook niet terug in cijfers. Je ziet wel wat teruglopende steun voor BLM, maar polls tussen Biden en Trump zijn erg stabiel, zie deze grafiek met de verwachte (gemodeleerde) stemverhouding, van hier:

[ afbeelding ].

Ook als mensen hierover specifiek gepolled worden is dat niet in het voordeel van Trump voor zover ik weet. Zie bijvoorbeeld, dit artikel over een poll van gister:
[..]

Mooi hoor, maar wat ik bedoelde is dat BLM en Antifa contraproductief zijn als ze Trump weg willen hebben, want met hun achterlijke gerel en executies van trumpaanhangers, politieagenten etc verliezen ze elke sympathie. Ook hun sympathisanten, de democraten, gaan hier een tik van krijgen. Om maar niet te spreken van de seniele kindervriend de ze als kandidaat naar voren schuiven.

Op mij komt het als 1 grote pro-trump verkiezingscampagne over, als dat niet de bedoeling was dan doen ze het kennelijk nietgoed.

ach ja
pi_195071638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 10:59 schreef Aurelius het volgende:
En nog een keertje omdat hij zo leuk is. :+

[ twitter ]
Snel! Leg een tourniquet aan! _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195071686
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

- 1 van deze kandidaten heeft al het geweld veroordeeld en dat is niet Trump, maar Biden. Zie:

Joe Biden Condemns Riots: 'Setting Fires Is Not Protesting' (Reason.com)
[..]

Ik vraag mij af onder welke media steen jij hebt gelegen.
Biden heeft minimaal 4 maanden te laat daar over gesproken, kijk eens naar de datum van het artikel.

Trump heeft meerdere keren het geweld veroordeeld.

Maar het is duidelijk aan je posts, orange man bad.
No matter what.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195071728
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 11:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat dat ook wel een beetje bij die leeftijd hoort hoor. Ik was, zonder indoctrinatie van welke leraar dan ook, ook bizar links op die leeftijd. Lid van de SP, meedoen aan demonstraties, etc. Het ligt niet alleen aan de huidige staat van het onderwijs daar (of hier for that matter).
Veel mensen zijn op jonge leeftijd links, klopt.
Maar je kan niet ontkennen dat docenten op campussen daar het laatste zetje hebben gegeven tot naar mijn mening de meest naeve Amerikaanse jeugd sinds tijden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195071792
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik snap deze gevolgtrekking niet. Waar is dat op gebaseerd?

Wat zaken die hiermee in tegenstrijd zijn:

- Dit gebeurt terwijl Trump president is, niet Biden.

- 1 van deze kandidaten heeft al het geweld veroordeeld en dat is niet Trump, maar Biden. Zie:

Joe Biden Condemns Riots: 'Setting Fires Is Not Protesting' (Reason.com)
[..]

- 1 van de kandidaten gooit olie op het vuur en dat is niet Biden, maar Trump.

Je ziet, voor zover ik weet, het ook niet terug in cijfers. Je ziet wel wat teruglopende steun voor BLM, maar polls tussen Biden en Trump zijn erg stabiel, zie deze grafiek met de verwachte (gemodeleerde) stemverhouding, van hier:

[ afbeelding ].

Ook als mensen hierover specifiek gepolled worden is dat niet in het voordeel van Trump voor zover ik weet. Zie bijvoorbeeld, dit artikel over een poll van gister:
[..]

Je bedoelt de Biden die geld in een fonds stopt die alle relschoppers vrij koopt?
pi_195071816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:34 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Veel mensen zijn op jonge leeftijd links, klopt.
Maar je kan niet ontkennen dat docenten op campussen daar het laatste zetje hebben gegeven tot naar mijn mening de meest naeve Amerikaanse jeugd sinds tijden.
Oh nee zeker niet, dat klopt (en niet alleen daar).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2020 14:40:43 ]
pi_195071856
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:29 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Snel! Leg een tourniquet aan! _O-
Ik gun het 'm ook gewoon, die pijn.

Net zoals dat hij iedere morgen nadat hij de avond ervoor heeft lopen rellen, met zijn blote voeten mag staan op een ongezien lego blokje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195071860
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:38 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Je bedoelt de Biden die geld in een fonds stopt die alle relschoppers vrij koopt?
Sowieso snap ik niet dat mensen Biden verafgoden, graaf eens in zijn politieke geschiedenis zou ik dan zeggen.
En op zijn leeftijd, de man kan alleen maar via autocue lezen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195071879
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Sowieso snap ik niet dat mensen Biden verafgoden, graaf eens in zijn politieke geschiedenis zou ik dan zeggen.
En op zijn leeftijd, de man kan alleen maar via autocue lezen.
Er zijn niet zoveel mensen die Biden verafgoden. Hier op Fok! ben ik er nog geen een tegen gekomen.
pi_195071931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Sowieso snap ik niet dat mensen Biden verafgoden, graaf eens in zijn politieke geschiedenis zou ik dan zeggen.
En op zijn leeftijd, de man kan alleen maar via autocue lezen.
Vrijwel niemand stemt voor Biden, ze stemmen tegen Orange Man. Maakt niet uit wie je er neerzet, Biden, Clinton, El Chapo of een geit.
  dinsdag 15 september 2020 @ 14:50:28 #150
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195071994
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2020 13:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Mooi hoor, maar wat ik bedoelde is dat BLM en Antifa contraproductief zijn als ze Trump weg willen hebben, want met hun achterlijke gerel en executies van trumpaanhangers, politieagenten etc verliezen ze elke sympathie. Ook hun sympathisanten, de democraten, gaan hier een tik van krijgen. Om maar niet te spreken van de seniele kindervriend de ze als kandidaat naar voren schuiven.

Op mij komt het als 1 grote pro-trump verkiezingscampagne over, als dat niet de bedoeling was dan doen ze het kennelijk nietgoed.

ach ja
En dan moeten de debatten nog beginnen.
Als je nu al ziet dat Biden een autocue nodig heeft om vragen te beantwoorden :|W
Ik krijg zowat bijna medelijden met die man :{
Ik begrijp ook niet dat de democraten met een betere kandidaat konden komen.
Ik vond Tulsi Gabbard wel een goede , maar die scheen geloof ik te rechts te zijn voor de democraten , geen idee of dat klopt.
Pete Buttigieg vond ik ook wel aardig , maar ja die is homo en dat doet het niet goed bij christelijke/katholieke/ islamitische gemeenschap
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 15 september 2020 @ 14:51:10 #151
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195072009
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:46 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Vrijwel niemand stemt voor Biden, ze stemmen tegen Orange Man. Maakt niet uit wie je er neerzet, Biden, Clinton, El Chapo of een geit.
:') moest lachen :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_195072384
Grappig, het schijnt dat Trump heeft toegezegd voor een debat bij de de Joe Rogan podcast met Biden.
Nu Biden nog.

In de laatste podcast kwam dat ter sprake of Joe dat zou willen
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195072430
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 15:11 schreef schommelstoel het volgende:
Grappig, het schijnt dat Trump heeft toegezegd voor een debat bij de de Joe Rogan podcast met Biden.
Nu Biden nog.

In de laatste podcast kwam dat ter sprake of Joe dat zou willen
Ik denk dat ze Trump dan gaan proberen te impeachen voor https://en.wikipedia.org/wiki/Elder_abuse
pi_195072524
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 15:14 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Trump dan gaan proberen te impeachen voor https://en.wikipedia.org/wiki/Elder_abuse
:D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195072530
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 15:14 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Trump dan gaan proberen te impeachen voor https://en.wikipedia.org/wiki/Elder_abuse
Nice one :D
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195073352
De VS, nieuwszenders in de VS, en dit topic, allemaal samengevat in n kort filmpje :Y

No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:21:19 #157
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195073435
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:50 schreef Enchanter het volgende:

[..]

En dan moeten de debatten nog beginnen.
Als je nu al ziet dat Biden een autocue nodig heeft om vragen te beantwoorden :|W
Ik krijg zowat bijna medelijden met die man :{
Dat valt ook wel mee, met Biden kun je zinnigere en diepere gesprekken voeren dan met Trump. Het zijn alleen die typische 5-seconden fragmenten die net doen laten lijken of Biden niet normaal uit z'n woorden kan komen.
pi_195073457
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee, met Biden kun je zinnigere en diepere gesprekken voeren dan met Trump. Het zijn alleen die typische 5-seconden fragmenten die net doen laten lijken of Biden niet normaal uit z'n woorden kan komen.
Ah, nu zijn de 5-seconden fragmenten ineens een probleem. Dat ze 4 jaar lang gebruikt zijn om Trump af te schilderen als een megalomane gek, tja.
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:26:19 #159
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195073505
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ah, nu zijn de 5-seconden fragmenten ineens een probleem. Dat ze 4 jaar lang gebruikt zijn om Trump af te schilderen als een megalomane gek, tja.
Ach, de Democraten/Anti-Trumpers zijn tenminste feilloos consequent in hun willekeur.

De NYT bijvoorbeeld vindt het opeens verontrustend dat Big Pharma niet blij is met Trump. Nooit geweten dat dat iets slechts is.
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:26:28 #160
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_195073507
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Sowieso snap ik niet dat mensen Biden verafgoden, graaf eens in zijn politieke geschiedenis zou ik dan zeggen.
En op zijn leeftijd, de man kan alleen maar via autocue lezen.
Biden is een van die typische DC zakkenvullers. Overal waar Joe iets te vertellen had, kam er geld tevoorschijn, doorgaans naar zijn zoontje Hunter en zijn broers. Als VP van Obama is hij medeverantwoordelijk voor diverse gewapende conflicten en dus tig duizenden doden in het M-O, Noord-Afrika, Syrie en Oekraine. Neem nu Libie, da's echt een paradijsje geworden na de 'regime change'. Kan je voor weinig een negerslaaf kopen tegenwoordig. Dankzij het stoken in Syrie, is Ome Joe ook nog eens medeverantwoordelijk voor al die 'vluchtelingen' die Europa te verduren kreeg. En als Joe het voor het zeggen krijgt, begint hij graag weer wat nieuwe oorlogen. Maar ook voor de bail out van de banken en het uit huis zetten van hele volksstammen die hun hypotheek door de crisis niet meer konden betalen. Of eerder, van de Mass Incarceration, het grootschalig gevangen zetten van zwarte mannen.


Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_195073510
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee, met Biden kun je zinnigere en diepere gesprekken voeren dan met Trump. Het zijn alleen die typische 5-seconden fragmenten die net doen laten lijken of Biden niet normaal uit z'n woorden kan komen.

De beste man is dementerend, geef dat nou gewoon eens toe.
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:28:06 #162
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195073528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ah, nu zijn de 5-seconden fragmenten ineens een probleem. Dat ze 4 jaar lang gebruikt zijn om Trump af te schilderen als een megalomane gek, tja.
Dat lijkt me verder redelijk accuraat. Biden verspreekt zich wel geregeld maar als ik me niet vergis had hij vroeger een stotter-probleem. Dat dat nog wel eens opspeelt is niet heel vreemd. Het zegt alleen weinig over het kunnen voeren van inhoudelijke gesprekken.
pi_195073529
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:26 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ach, de Democraten/Anti-Trumpers zijn tenminste feilloos consequent in hun willekeur.

De NYT bijvoorbeeld vindt het opeens verontrustend dat Big Pharma niet blij is met Trump. Nooit geweten dat dat iets slechts is.
Het is lachwekkend idd. Net als die #TrumpKnew hashtag op Twitter verleden week. Kan me nog zo goed herinneren dat oa. die Pelosi compleet los ging op Trump toen hij vliegverkeer met China wou tegenhouden. Moest allemaal niet, slecht voor alles en iedereen, en nu achteraf lopen zeiken dat hij niet snel genoeg tot actie overging _O-
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:29:19 #164
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_195073546
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:26 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]


De beste man is dementerend, geef dat nou gewoon eens toe.
Die clipjes waar hij midden in een scripted interview tegen zijn medewerkers roept 'hold on!' als de auto cue te snel gaat en zo _O-

Er was een interview met James Corden, waar Biden een of andere fotolijst liet zijn, waarbij in de spiegeling en monitor met de autocue te zien was. Hilarisch.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:31:05 #165
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195073565
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:26 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]


De beste man is dementerend, geef dat nou gewoon eens toe.
Zo kun je ook 100 fragmenten van Trump dumpen. Het zegt niet zo gek veel. Feit is dat het beide nogal oude lullen zijn die niet altijd goed uit hun woorden kunnen komen. Maar als het gaat om inhoud denk ik dat je bij Biden toch iets beter af bent.
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:31:24 #166
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_195073572
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Het is lachwekkend idd. Net als die #TrumpKnew hashtag op Twitter verleden week. Kan me nog zo goed herinneren dat oa. die Pelosi compleet los ging op Trump toen hij vliegverkeer met China wou tegenhouden. Moest allemaal niet, slecht voor alles en iedereen, en nu achteraf lopen zeiken dat hij niet snel genoeg tot actie overging _O-
Toen Trump vluchten uit China wilde gaan verbieden, riep Pelosi op om met z'n allen lekker naar een evenement in het China Town van San Francisco te gaan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_195073578
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Toen Trump vluchten uit China wilde gaan verbieden, riep Pelosi op om met z'n allen lekker naar een evenement in het China Town van San Francisco te gaan.
Ja, precies dat soort dingen. Complete gekte.
pi_195073579
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:31 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Zo kun je ook 100 fragmenten van Trump dumpen. Het zegt niet zo gek veel. Feit is dat het beide nogal oude lullen zijn die niet altijd goed uit hun woorden kunnen komen. Maar als het gaat om inhoud denk ik dat je bij Biden toch iets beter af bent.
Doe er eens 5
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:35:37 #169
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_195073645
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:31 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Zo kun je ook 100 fragmenten van Trump dumpen. Het zegt niet zo gek veel. Feit is dat het beide nogal oude lullen zijn die niet altijd goed uit hun woorden kunnen komen. Maar als het gaat om inhoud denk ik dat je bij Biden toch iets beter af bent.
Serieus? Biden kan nog geen 10 minuten aan 1 stuk scripted interviews voeren, zelfs niet als ze hem hebben volgespoten. Dan gaat halverwege zijn zinnen het verhaal van de rails en gaat hij dingen als come on man! roepen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_195073681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Serieus? Biden kan nog geen 10 minuten aan 1 stuk scripted interviews voeren, zelfs niet als ze hem hebben volgespoten. Dan gaat halverwege zijn zinnen het verhaal van de rails en gaat hij dingen als come on man! roepen.
pi_195073702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Serieus? Biden kan nog geen 10 minuten aan 1 stuk scripted interviews voeren, zelfs niet als ze hem hebben volgespoten. Dan gaat halverwege zijn zinnen het verhaal van de rails en gaat hij dingen als come on man! roepen.
Ik kijk doorgaans niet veel van die clipjes, maar deze kwam voorbij:


Ik heb echt zo hard moeten lachen toen ik deze voor het eerst zag.
pi_195073765
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik kijk doorgaans niet veel van die clipjes, maar deze kwam voorbij:


Ik heb echt zo hard moeten lachen toen ik deze voor het eerst zag.
Die doventolk weet ook niet helemaal wat ie ermee aan moet.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_195073798


Joe Biden. MeToo is alleen voor mensen met wie we het oneens zijn.
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:46:04 #174
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_195073838
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 15 september 2020 @ 16:51:11 #175
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_195073934
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:44 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]

Joe Biden. MeToo is alleen voor mensen met wie we het oneens zijn.
Ik zag een keer een vrouw die zelf een protestbord had gemaakt van deze foto:



waarbij de betreffende vrouw eruit geknipt was en het leek dus of Biden achter de protestmevrouw stond te snuffelen _O-

Kan hem helaas niet vinden op google
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_195074041
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik kijk doorgaans niet veel van die clipjes, maar deze kwam voorbij:


Ik heb echt zo hard moeten lachen toen ik deze voor het eerst zag.
Die doventolk ook _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195074234
Jeetje, wat een haat allemaal :)

Geen argumenten of wat dan ook, maar dat mag de pret van de filmpjes zonder context niet drukken.
pi_195074320
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:08 schreef MoreDakka het volgende:
Jeetje, wat een haat allemaal :)

Geen argumenten of wat dan ook, maar dat mag de pret van de filmpjes zonder context niet drukken.
Even wat contrabalans aan de 48 voorgaande delen waar nog aan de eigen scheetjes geroken werd terwijl men deed alsof het allemaal aan de Gestapo van Trump lag en alles eigenlijk wel begrijpelijk was gezien het SyStEmIsCh RaCiSmE in Amerikkka.
  dinsdag 15 september 2020 @ 17:25:15 #179
489794 Poem_
Brightness of Loss
  dinsdag 15 september 2020 @ 17:26:00 #180
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195074519
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:14 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Even wat contrabalans aan de 48 voorgaande delen waar nog aan de eigen scheetjes geroken werd terwijl men deed alsof het allemaal aan de Gestapo van Trump lag en alles eigenlijk wel begrijpelijk was gezien het SyStEmIsCh RaCiSmE in Amerikkka.
Ik weet niet welke reeks jij hebt gelezen maar volgens mij waren de meningen daar al van meet af aan over verdeeld.
  dinsdag 15 september 2020 @ 17:54:39 #181
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195075066
Biden gaat het zo ontzettend hard afleggen tegen Trump. :Y
pi_195075500
twitter


Eerst verkracht Netflix al diverse series met een bizarre woke agenda. Vervolgens promoten ze pedofilie met Cuties, en dan komt dit er nog eens overheen. Ik gok dat ik binnenkort geen Netflix meer kijk.
  dinsdag 15 september 2020 @ 18:36:20 #183
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195075752
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 18:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Eerst verkracht Netflix al diverse series met een bizarre woke agenda. Vervolgens promoten ze pedofilie met Cuties, en dan komt dit er nog eens overheen. Ik gok dat ik binnenkort geen Netflix meer kijk.
:')
  dinsdag 15 september 2020 @ 18:38:23 #184
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195075779
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 18:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Eerst verkracht Netflix al diverse series met een bizarre woke agenda. Vervolgens promoten ze pedofilie met Cuties, en dan komt dit er nog eens overheen. Ik gok dat ik binnenkort geen Netflix meer kijk.
Het past wel in de agenda van de Democraten, dus zo gek is het niet.
pi_195076696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 18:36 schreef Poem_ het volgende:

[..]

:')
Wat?
Het klopt gewoon wat Scrum plaats.
BLM organisatie is verre van wat mensen denken dat BLM is.
Je hebt de beweging en de organisatie, en daar zit nogal wat verschil in.

Plus Cuties van Netflix is gewoon fout, kinderacteurtjes oversekste handelingen laten doen bij volwassenen.
En daar bij komt dat ze wel erg hun best doen om woke over te komen met bepaalde series.

En wat het mooiste is, dat links nu zelf de sjaak aan het zijn is in een cultuur die ze zelf hebben groot gemaakt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195079341
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 19:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Plus Cuties van Netflix is gewoon fout, kinderacteurtjes oversekste handelingen laten doen bij volwassenen.
En daar bij komt dat ze wel erg hun best doen om woke over te komen met bepaalde series.
Ja maar ho even, de regisseur is een zwarte vrouw, jij vuile chauvinistische racist :(
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195079725
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja maar ho even, de regisseur is een zwarte vrouw, jij vuile chauvinistische racist :(
Oja, ik was even vergeten dat alleen blanke mannen foute dingen kunnen doen!

Is wel offtopic, maar deze gast moet je horen praten over die film, vooral halverwege de video waar hij bij een interview het best wel erger maakt voor zichzelf

Video
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195079814
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 18:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Eerst verkracht Netflix al diverse series met een bizarre woke agenda. Vervolgens promoten ze pedofilie met Cuties, en dan komt dit er nog eens overheen. Ik gok dat ik binnenkort geen Netflix meer kijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:15:20 #189
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195079880
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Oja, ik was even vergeten dat alleen blanke mannen foute dingen kunnen doen!

Is wel offtopic, maar deze gast moet je horen praten over die film, vooral halverwege de video waar hij bij een interview het best wel erger maakt voor zichzelf

Video
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF???
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:16:20 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195079900
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2020 18:38 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het past wel in de agenda van de Democraten, dus zo gek is het niet.
Naar welk deel van de agenda van de democraten hint je, en wat heeft Netflix daarmee te maken?
Huilen dan.
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:23:46 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195080009
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:14 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Even wat contrabalans aan de 48 voorgaande delen waar nog aan de eigen scheetjes geroken werd terwijl men deed alsof het allemaal aan de Gestapo van Trump lag en alles eigenlijk wel begrijpelijk was gezien het SyStEmIsCh RaCiSmE in Amerikkka.
Je bedoelt: toen er nog af en toe een discussie gevoerd werd op basis van argumenten, ondersteund door bronnen, in plaats van de huidige cirkeltrek waarin stropoppen (en de selectieve verontwaardiging daarover), republikeinse propaganda(filmpjes) en valse frames de hoofdrol spelen?
Huilen dan.
pi_195080108
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je bedoelt: toen er nog af en toe een discussie gevoerd werd op basis van argumenten, ondersteund door bronnen, in plaats van de huidige cirkeltrek waarin stropoppen (en de selectieve verontwaardiging daarover), republikeinse propaganda(filmpjes) en valse frames de hoofdrol spelen?
Toen onder andere jij nog deed alsof het allemaal wel meeviel, het door de Gestapo van Trump kwam en tja wat er dan eventueel daarbuiten gebeurde nog wel begrijpelijk was.

Ik snap dat dit steeds moeilijker wordt, nu er onder andere een poging gedaan is tot het executeren van twee politieagenten en men steeds openlijker LARPt als bruinhemden.
pi_195080155
quote:
83s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Naar welk deel van de agenda van de democraten hint je, en wat heeft Netflix daarmee te maken?
Het na de LGBTQ nu ook in stroomversnelling normaliseren van de P, natuurlijk.

Na de T was het hek natuurlijk van de dam, als Badr Hari immers een vrouw kan zijn dan kan een vijftiger ook prima 7 zijn.
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:34:27 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195080217
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:31 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Het na de LGBTQ nu ook in stroomversnelling normaliseren van de P, natuurlijk.
Waaruit blijkt dat?
Huilen dan.
pi_195080263
Nergens uit natuurlijk, dat soort onzin moet je gewoon negeren :)
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:46:56 #196
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195080456
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat?
Ik heb een vermoeden dat gerefereerd wordt aan SB-145 van Californi.
Deze bill is namelijk redelijk controversieel.
Net zoals die Netflix film controversieel is.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195080524
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:29 schreef VreedzaamProtest het volgende:

[..]

Toen onder andere jij nog deed alsof het allemaal wel meeviel, het door de Gestapo van Trump kwam en tja wat er dan eventueel daarbuiten gebeurde nog wel begrijpelijk was.

Ik snap dat dit steeds moeilijker wordt, nu er onder andere een poging gedaan is tot het executeren van twee politieagenten en men steeds openlijker LARPt als bruinhemden.
Niemand heeft beweert dat "het" allemaal komt door de gestapo van Trump. Wel dat de gestapo van Trump olie op het vuur gooide en dingen erger maakte. Waarom voel je de behoefte onzin te zeggen over wat er gezegd is? Is je positie zo slecht?
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:55:41 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195080565
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb een vermoeden dat gerefereerd wordt aan SB-145 van Californi.
Dat idee heb ik ook, maar dat daarmee pedofilie genormaliseerd zou worden slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik ben benieuwd naar de uitleg.

Voor genteresseerden: https://leginfo.legislatu(...)ll_id=201920200SB145
Huilen dan.
pi_195080600
Nog maar weer een stukje bewijs dat het geen winnend issue is voor Trump op het moment in tegenstelling tot wat eerder herhaaldelijk beweerd werd (en waar hijzelf wel lijkt op te gokken, wat kan verklaren waarom hij juist olie op het vuur wil gooien).

twitter
pi_195081233
Als CNN het zegt...
pi_195081378
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 00:05 schreef Tmarus het volgende:
Als CNN het zegt...
Het is een polling bedrijf wat bekend staat als betrouwbaar wat ingehuurd is door CNN. Mijn hemel. :')
pi_195081445
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 00:05 schreef Tmarus het volgende:
Als CNN het zegt...
Cnn is niet te vertrouwen.
Gevallen van het voetstuk. Niks meer waard.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195081494
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 00:25 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het is een polling bedrijf wat bekend staat als betrouwbaar wat ingehuurd is door CNN. Mijn hemel. :')
Als CNN het betrouwbaar vindt...
pi_195081518
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 00:47 schreef Tmarus het volgende:

[..]

Als CNN het betrouwbaar vindt...
En wat als anderen het betrouwbaar vinden? Loop niet zo te koop met je eigen onwetendheid joh.
pi_195081538
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 00:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

En wat als anderen het betrouwbaar vinden? Loop niet zo te koop met je eigen onwetendheid joh.
Vanwaar deze persoonlijke aanval?
pi_195081549
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nog maar weer een stukje bewijs dat het geen winnend issue is voor Trump op het moment in tegenstelling tot wat eerder herhaaldelijk beweerd werd (en waar hijzelf wel lijkt op te gokken, wat kan verklaren waarom hij juist olie op het vuur wil gooien).

[ twitter ]
Dat is alleen Wisconsin.
Incelfrikandel
pi_195081577
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 00:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Dat is alleen Wisconsin.
Ja, klopt, hoewel Kenosha in Wisconsin ligt. Het kan zijn dat mensen die duizenden kilometers verderop in een andere staat wonen dit meer wegen in het voordeel van de huidige president dan de mensen in Wisconsin, maar zoals gesteld is het een stukje bewijs en dus geen sluitend bewijs. En ik heb eigenlijk niet echt enig stuk bewijs gezien van het omgekeerde. Jij wel?
pi_195081641
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, klopt, hoewel Kenosha in Wisconsin ligt. Het kan zijn dat mensen die duizenden kilometers verderop in een andere staat wonen dit meer wegen in het voordeel van de huidige president dan de mensen in Wisconsin, maar zoals gesteld is het een stukje bewijs en dus geen sluitend bewijs.
Dat kan. Ik heb op basis van gesprekken en onderzoeken(zie onderstaande) zelf ook niet echt de indruk dat Trump's strategie van rellen en onrust aanwakkeren zich nou uitbetaalt, maar Wisconsin is relatief blauw. Zou daar niet teveel conclusies uit trekken.

quote:
Most Americans (61%) say that Trump’s handling of the protests has made the situation worse and just 24% say he has made it better. These results are basically unchanged from late June (62% worse and 20% better).
quote:
A plurality (45%) think that Joe Biden would have handled this situation better if he was president. Another 28% say he would have done worse and 23% say he would have handled it about the same as Trump.
https://www.monmouth.edu/(...)mouthpoll_US_091420/
Incelfrikandel
pi_195081654
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 00:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Cnn is niet te vertrouwen.
Gevallen van het voetstuk. Niks meer waard.
Klopt, die zijn allang door de mand gevallen. Zelfs een Discovery channel trekt nog meer kijkers.
pi_195081662
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 01:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Dat kan. Ik heb op basis van gesprekken en onderzoeken(zie onderstaande) zelf ook niet echt de indruk dat Trump's strategie van rellen en onrust aanwakkeren zich nou uitbetaald, maar Wisconsin is relatief blauw. Zou daar niet teveel conclusies uit trekken.
[..]

[..]

https://www.monmouth.edu/(...)mouthpoll_US_091420/
Nee, uiteraard. Ik verwees terug naar iets wat eerder aan de orde is gekomen, waarop ik onder andere ook verwees naar deze monmouth poll. Deze CNN poll ondersteunde dat beeld.
pi_195081690
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 01:15 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Nee, uiteraard. Ik verwees terug naar iets wat eerder aan de orde is gekomen, waarop ik onder andere ook verwees naar deze monmouth poll. Deze CNN poll ondersteunde dat beeld.
Dat had ik gemist, pardon.

We zullen wel zien in november :)
Incelfrikandel
pi_195081725
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 00:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

En wat als anderen het betrouwbaar vinden? Loop niet zo te koop met je eigen onwetendheid joh.
Je weet dat bij de vorige verkiezingen iedereen, en ja ook CNN er volkomen naast zat met hun "polls"

Ik zie nog die gezichten van Amerikaanse televisie persoonlijkheden die met domheid waren geslagen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_195081814
Polls geven kansen aan.
pi_195082363
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 17:08 schreef MoreDakka het volgende:
Jeetje, wat een haat allemaal :)

Geen argumenten of wat dan ook, maar dat mag de pret van de filmpjes zonder context niet drukken.
:') 4 jaar lang Trump aanvallen op zijn kleur of weet ik het wat voor uiterlijke kenmerken, over bodyshaming gesproken, woke he.

Jammerlijk verder zonder enkele inhoud, slechts goedkope en kennelijk ongefundeerde verdachtmakingen en valse beschuldigingen. Als ik ergens blinde ongestuurde haat heb gezien is het de afgelopen 4 jaar wel bij de tegenstanders van Trump, tot bittere tranen aan toe.

Democraten die de loop van de democratie heel moeilijk slikken, het blijft een ironie van hogere orde.

En als klap op de vuurpijl kom je nu met dit argument?

De linkse show is er wel n om van te smullen hoor, wat een theater :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2020 05:50:59 ]
pi_195082868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 01:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Je weet dat bij de vorige verkiezingen iedereen, en ja ook CNN er volkomen naast zat met hun "polls"

Ik zie nog die gezichten van Amerikaanse televisie persoonlijkheden die met domheid waren geslagen.
CNN heeft bij mijn weten geen poll gehouden na de Comey brief. Federaal zaten polls juist akelig goed. Gemiddeld op Clinton +3,2 en het werd +2,1. Zie hier: https://www.realclearpoli(...)nton-5491.html#polls Ik weet niet hoe nauwkeurig je denkt dat polls kunnen zijn, maar beter dan dat wordt het niet.

Op staatsniveau zaten een aantal polls er wel lelijk naast. Uit een post mortem van de pollsters bleek dit voor een belangrijk deel kwam omdat in dat jaar plots lager opgeleiden als blok richting Trump schoven en hoger opgeleiden richting Clinton, wat door een aantal polls niet meegewogen werd en omdat een relatief groot deel van het electoraat op het laatste moment pas besloot op wie te stemmen, waar Trump in Wisconsin bv. een 30 punten(!!) voorsprong bij had. Er werd ook vermeld dat er sprake zou kunnen zijn geweest van een shy Trump voter effect, maar zoals ze opmerken is daar in ander onderzoek geen bewijs voor gevonden:

quote:
An Evaluation of 2016 Election Polls in the U.S.

[…]

National polls were generally correct and accurate by historical standards. National polls were among the most accurate in estimating the popular vote since 1936. Collectively, they indicated that Clinton had about a 3 percentage point lead, and they were basically correct; she ultimately won the popular vote by 2 percentage points. Furthermore, the strong performance of national polls did not, as some have suggested, result from two large errors canceling (under-estimation of Trump support in heavily working class white states and over-estimation of his support in liberal-leaning states with sizable Hispanic populations).

State-level polls showed a competitive, uncertain contest… In the contest that actually mattered, the Electoral College, state-level polls showed a competitive race in which Clinton appeared to have a slim advantage. Eight states with more than a third of the electoral votes needed to win the presidency had polls showing a lead of three points or less (Trende 2016).[2] As Sean Trende noted, “The final RealClearPolitics Poll Averages in the battleground states had Clinton leading by the slimmest of margins in the Electoral College, 272-266.” The polls on average indicated that Trump was one state away from winning the election.

…but clearly under-estimated Trump’s support in the Upper Midwest. Polls showed Hillary Clinton leading, if narrowly, in Pennsylvania, Michigan and Wisconsin, which had voted Democratic for president six elections running. Those leads fed predictions that the Democratic Blue Wall would hold. Come Election Day, however, Trump edged out victories in all three.

There are a number of reasons as to why polls under-estimated support for Trump. The explanations for which we found the most evidence are:

Real change in vote preference during the final week or so of the campaign. About 13 percent of voters in Wisconsin, Florida and Pennsylvania decided on their presidential vote choice in the final week, according to the best available data. These voters broke for Trump by near 30 points in Wisconsin and by 17 points in Florida and Pennsylvania.
Adjusting for over-representation of college graduates was critical, but many polls did not do it. In 2016 there was a strong correlation between education and presidential vote in key states. Voters with higher education levels were more likely to support Clinton. Furthermore, recent studies are clear that people with more formal education are significantly more likely to participate in surveys than those with less education. Many polls – especially at the state level – did not adjust their weights to correct for the over-representation of college graduates in their surveys, and the result was over-estimation of support for Clinton.
Some Trump voters who participated in pre-election polls did not reveal themselves as Trump voters until after the election, and they outnumbered late-revealing Clinton voters. This finding could be attributable to either late deciding or misreporting (the so-called Shy Trump effect) in the pre-election polls. A number of other tests for the Shy Trump theory yielded no evidence to support it.

Less compelling evidence points to other factors that may have contributed to under-estimating Trump’s support:
Change in turnout between 2012 and 2016 is also a likely culprit, but the best data sources for examining that have not yet been released. In 2016, turnout nationwide typically grew more in heavily Republican counties than in heavily Democratic counties, relative to 2012. A number of polls were adjusted to align with turnout patterns from 2012. Based on what happened in 2016, this adjustment may have over-estimated turnout among, for example, African Americans, and under-estimated turnout among rural whites. Unfortunately, the best sources for a demographic profile of 2016 voters have either not been released or not been released in full. While we think this could have contributed to some polling errors, the analysis that we were able to conduct examining the impact of likely voter modeling shows generally small and inconsistent effects.
Ballot order effects may have played a role in some state contests, but they do not go far in explaining the polling errors. State election rules led to Trump’s name appearing above Clinton’s on all ballots in several key states that Trump won narrowly (Michigan, Wisconsin and Florida). Being listed first can advantage a Presidential candidate by roughly one-third of one percentage point. Given that pollsters tend to randomize the order of candidate names across respondents rather than replicate how they are presented in the respondent’s state, this could explain a small fraction of the under-estimation of support for Trump, but ballot order represents at best only a minor reason for polling problems.
There is no consistent partisan favoritism in recent U.S. polling. In 2016 national and state-level polls tended to under-estimate support for Trump, the Republican nominee. In 2000 and 2012, however, general election polls clearly tended to under-estimate support for the Democratic presidential candidates. The trend lines for both national polls and state-level polls show that – for any given election – whether the polls tend to miss in the Republican direction or the Democratic direction is tantamount to a coin flip.

About those predictions that Clinton was 90 percent likely to win... However well-intentioned these predictions may have been, they helped crystalize the belief that Clinton was a shoo-in for president, with unknown consequences for turnout. While a similar criticism can be leveled against polls – i.e., they can indicate an election is uncompetitive, perhaps reducing some people’s motivation to vote – polls and forecasting models are not one and the same. As the late pollster Andrew Kohut once noted (2006), “I’m not a handicapper, I’m a measurer. There’s a difference.” Pollsters and astute poll reporters are often careful to describe their findings as a snapshot in time, measuring public opinion when they are fielded (e.g., Agiesta 2016; Easley 2016a; Forsberg 2016; Jacobson 2016; McCormick 2016; Narea 2016; Shashkevich 2016; Zukin 2015). Forecasting models do something different – they attempt to predict a future event. As the 2016 election proved, that can be a fraught exercise, and the net benefit to the country is unclear.

[…]


[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 16-09-2020 08:07:49 ]
pi_195083291
Interessant. Nou, we zullen het zien over een kleine twee maanden. Ik vraag me trouwens wel af wat so-called hoogopgeleiden naar de Democraten doet trekken. Alhoewel, nu ik dit typ, ik kan daar nog wel een paar theorien over bedenken ..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2020 08:39:37 ]
pi_195083576
twitter


Vooral doen hoor :').
  woensdag 16 september 2020 @ 09:12:42 #218
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195083653
Het was gisteravond ook weer gezellig in Philadelphia.
Lekker mensen lastig vallen die bij een restaurant zitten te eten.
Als die helden van BLM en Antifa dat nou eens gingen doen in Philadelphia noord , maar ja dat durven ze niet
Ik ben inmiddels overleden
pi_195084061
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Vooral doen hoor :').
Geschiedenis moet en zal wijken. Vroeg of laat komt dit volk voor het internet en gaan ze eisen dat Wikipedia artikelen gaat aanpassen op basis van feitelijke onwaarheden.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_195084773
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ twitter ]

Vooral doen hoor :').
Wat ze rapporteerden is fake news. Het is niet vernoemd naar George Floyd. De tweet is inmiddels verwijderd trouwens

Uit het statement van een committee voor gelijkheid en nog wat zaken:

pi_195084823
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat ze rapporteerden is fake news. Het is niet vernoemd naar George Floyd. De tweet is inmiddels verwijderd trouwens

Uit het statement van een committee voor gelijkheid en nog wat zaken:

[ afbeelding ]
Niet helemaal, het is aangepast inmiddels:

twitter
pi_195084848
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Niet helemaal, het is aangepast inmiddels:

[ twitter ]
Ja, dat de naam Hume verwijderd wordt, dat stuk was niet fake. Verder staat er alsnog wel weer hetzelfde fake gedoe in, maar dan anders verpakt. Het gebouw is niet hernoemd naar George wat ze wel claimen, maar het adres is nou eenmaal wat het is. Stukje journalistiek broddelwerk naar het zich doet aanzien.

[ Bericht 8% gewijzigd door SnertMetChoco op 16-09-2020 10:39:02 ]
  woensdag 16 september 2020 @ 10:36:49 #223
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195084916
Is Hume nu ook al anathema? Het begint echt op een culturele beeldenstorm te lijken. En dan nog vanuit gevestigde instituties.
pi_195084935
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, dat de naam Hume verwijderd wordt, dat stuk was niet fake. Verder staat er alsnog wel weer hetzelfde fake gedoe in, maar dan anders verpakt. Het gebouw is niet hernoemd naar George, maar het adres is nou eenmaal wat het is. Stukje journalistiek broddelwerk naar het zich doet aanzien.
Klopt, maar zonder BLM was dit natuurlijk niet voorgevallen.
pi_195085021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Klopt, maar zonder BLM was dit natuurlijk niet voorgevallen.
Oh ja, eens hoor. Ik wilde ook zeker niet zeggen dat het offtopic zou zijn oid.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:36 schreef Iblardi het volgende:
Is Hume nu ook al anathema? Het begint echt op een culturele beeldenstorm te lijken. En dan nog vanuit gevestigde instituties.
Ik keek ook wat verbaasd hiernaar, maar moet zeggen dat ik niet bekend ben met wat Hume allemaal geschreven heeft waar ze naar refereren:

quote:
https://www.bbc.com/news/uk-scotland-edinburgh-east-fife-54138247
[...]

Elizabeth Lund, who started the online petition, wrote alongside it that Hume "wrote racist epithets not worth repeating."

She said: "Nobody is demanding we erase David Hume from history. However, we should not be promoting a man who championed white supremacy."

She added that Hume's writings should be learned about with context.

"There is no reason the tallest building on campus should be named after him."

Dr Felix Waldmann was the David Hume Fellow at Edinburgh University in 2016, and is now a Fellow of Christ's College, Cambridge.

He wrote in The Scotsman: "There is no question that Hume was a brilliant philosopher, whose writings have shaped modern philosophy and Scottish culture."

However, he added: "The history and morality of the matter is clear: Hume was an unashamed racist, who was directly involved in the slave trade."
  woensdag 16 september 2020 @ 10:58:36 #226
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195085286
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Oh ja, eens hoor. Ik wilde ook zeker niet zeggen dat het offtopic zou zijn oid.
[..]

Ik keek ook wat verbaasd hiernaar, maar moet zeggen dat ik niet bekend ben met wat Hume allemaal geschreven heeft waar ze naar refereren:
[..]

Ik lees her en der inderdaad dat zijn ideen over de inferioriteit van niet-blanken ook voor zijn tijd nogal scherp zouden zijn geweest.
quote:
"I am apt to suspect that the negroes and in general all of the other
species of men (for there are four or five different kinds) to be naturally
inferior to the whites. There never was a civilized nation of any other
complexion than white, nor even any individual eminent either in action
or speculation. No ingenious manufactures amongst them, no arts, no
sciences. On the other hand, the most rude and barbarous of the whites,
such as the ancient GERMANS, the present TARTARS, have still some-
thing eminent about them, in their valour, form of government, or some
other particular. Such a uniform and constant difference could not hap-
pen in so many countries and ages, if nature had not made an original
distinction betwixt these breeds of men. Not to mention our colonies,
there are NEGROE slaves dispersed all over EUROPE, of which none
ever discovered any symptoms of ingenuity, tho' low people, without ed-
ucation, will start up amongst us, and distinguish themselves in every
profession. In JAMAICA indeed they talk of one negroe as a man of
parts and learning, but 'tis likely he is admired for very slender accom-
plishments like a parrot, who speaks a few words plainly".

https://brill.com/preview(...)89004246713-s006.xml
  woensdag 16 september 2020 @ 22:02:25 #227
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195099537
Verzekeringsmaatschappijen verwachten tot 2 miljard dollar aan schade-uitkeringen te verstrekken van de rellen na de dood van George Floyd.

Riots following George Floyd’s death may cost insurance companies up to $2B

Justitie gaat proberen gearresteerde gewelddadige relschoppers federaal te vervolgen, zelfs wanneer staatsrecht van toepassing zou kunnen zijn, inclusief op samenzwering om de regering omver te werpen; sedition law.

Barr Tells Prosecutors to Consider Charging Violent Protesters With Sedition
To bring a sedition case, prosecutors would have to prove there was a conspiracy to attack government agents or officials that posed an imminent danger
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 september 2020 @ 00:06:17 #228
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195102212
Tja de burgermeester welke verjaagd werd door de mensen die hij steunde toen hij ze kwam opzoeken zal in deze situatie niet helpen. :Y
pi_195103364


Je verwacht het ook niet he...

:')

De onbegrensde achterlijkheid van links is onbegrensd
pi_195103427
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 06:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]

Je verwacht het ook niet he...

:')

De onbegrensde achterlijkheid van links is onbegrensd
Ze hebben een stemming gehouden in juni om er een referendum over te houden in november: https://www.npr.org/secti(...)c-public-safety-forc

Kortom, dat is heel niet uitgevoerd. Deze spike (als dat al waar is) is dus niet een gevolg daarvan, maar van staand beleid als het al een aanwijsbare oorzaak heeft. De persoon die die headline heeft geschreven was zo te zien liever bezig fake news propaganda dan journalistiek te bedrijven.

De onbegrensde achterlijkheid zit hem in dit geval dus in lezers die zo'n misleidende headline voor zoete koek slikken.
pi_195103584
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:36 schreef Iblardi het volgende:
Is Hume nu ook al anathema? Het begint echt op een culturele beeldenstorm te lijken. En dan nog vanuit gevestigde instituties.
Ik ben inderdaad benieuwd wat er mis is met Hume.
pi_195103621
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 06:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ afbeelding ]

Je verwacht het ook niet he...

:')

De onbegrensde achterlijkheid van links is onbegrensd
Er zal wel een of andere rare smoes worden verzonnen waarom deze toename is ontstaan. Als ik het mij niet vergis zei Alexandria Ocasio-Cortez een paar maanden geleden nog dat er in New York een toename in criminaliteit en plunderingen was omdat mensen simpelweg wat te eten wilden.

"Maybe this has to do with the fact that people aren't paying their rent & are scared to pay their rent & so they go out & they need to feed their child & they don't have money so ... they feel like they either need to shoplift some bread or go hungry."

Halfgaar wicht is het soms ook. Die zou oprecht alles goed praten zolang het in haar semi-socialistische agenda past.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2020 07:31:35 ]
pi_195103635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Er zal wel een of andere rare smoes worden verzonnen waarom deze toename is ontstaan.
Het heeft in ieder geval niks te maken met de stemming. Fer_de_Lance heeft dus al voor zichzelf een rare smoes gevonden waarom deze toename is ontstaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door SnertMetChoco op 17-09-2020 07:43:16 ]
pi_195103841
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het heeft in ieder geval niks te maken met de stemming. Fer_de_Lance heeft dus al voor zichzelf een rare smoes gevonden waarom deze toename is ontstaan.
quote:
Arradondo said about 100 officers have left the department or have taken a leave of absence since the start of the year, which is more than double the typical number of officers who either step down from the department or are inactive that year, MPR reported.

In July, the council took several steps toward dismantling the city's police department, including approving an amendment to remove $1 million from the police department and reallocate it toward the health department to hire "violence interrupters" who are intended to defuse potentially violent situations.
Defunding the police and win stupid prizes

Maar maak jij je vooral zorgen om semantiek en voel je de winnaar van de internetparalympics, knulletje, je hebt veel concurentie dus ik snap je hijgerigheid

:)

sterkte
  donderdag 17 september 2020 @ 08:15:09 #235
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195103891
Ah, gelukkig hebben linksextremistische proefballonnetjes enkel effect na de uitvoering. Daarvoor is er totaal geen sprake van demotivatie, gebrek aan steun voor de politie en een pro-marxisme aanklager.

Je laat je weer van je beste kant zien.
pi_195103915
quote:
17s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

[..]

Defunding the police and win stupid prizes

Maar maak jij je vooral zorgen om semantiek en voel je de winnaar van de internetparalympics, knulletje, je hebt veel concurentie dus ik snap je hijgerigheid

:)

sterkte
Dat hele omvorming moet daar per referendum gebeuren als het een wezenlijke ingreep is. Je denkt toch niet werkelijk dat er een stemming plaatsvindt met budgetkorting en ineens van stel op sprong de politie foetsie is?

Het ziet er trouwens naar uit dat het referendum hierover verder uitgesteld moet worden:

quote:
Minneapolis's Plan to Disband the Police Falters in First Test
City councilmembers made a radical commitment after George Floyd's death. Now they've hit a key procedural setback.

For a moment, Minneapolis had the most dramatic plan for police reform in the United States. In June, as the nation rose up in protest after a Minneapolis police officer killed George Floyd, the city council unanimously voted to disband the city's police entirely and start anew.

To achieve such radical change, however, they'd first have to amend the city's decades-old charter, which regulates how the police are governed. And to amend the charter, the council would first have to pass a ballot initiative. Momentum stalled this month when the city's judge-appointed charter commission voted to delay approving the council's proposed amendment, with the majority saying the legislation was rushed, ill-conceived, and could face legal challenges.

The vote all but assures that the council's amendment won't qualify for this year's November ballot, meaning Minneapolis's plan for transformative change will have to wait until at least 2021.

[...]

Ellison says the council hopes to put a similar measure on the November 2021 ballot, and that in the meantime, members of the council will focus on debating Mayor Jacob Frey's forthcoming budget proposal and passing other reforms.

Changing the charter is a prerequisite to any plan to dismantle -- or even meaningfully defund -- the police, organizers say. The charter, which is kind of like a local constitution for the city, specifically defines the department's role, size, funding and oversight structure. Besides stipulating that a police department must exist, it gives the mayor "complete power over the establishment, maintenance, and command of the police department." This means the mayor can do things like appoint police chiefs, and limits the council's legislative authority over the department.

[...]
pi_195103987
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
Je denkt toch niet werkelijk dat er een stemming plaatsvindt met budgetkorting en ineens van stel op sprong de politie foetsie is?
Je denkt zelf hopelijk niet dat het personeel waarover gesproken wordt niet gedemotiveerd raakt van de aanhoudende demonisatie van een eerzaan beroep?

Naast de defunding beweging ook openlijke executies van politiemensen zijn inmiddels voorkomend, alles als gevolg van het volkomen achterlijke linkse beleid.

Jij hebt moeite met oorzaak en gevolg he? Zie je wel vaker.

Zou jij je bed nog uitkomen om een beroep uit te oefenen waar het in de huidige tijdsgeest volkomen normaal is om overheen te kotsen? Voor een mminimaal kutsalaris jezelf laten executeren?

ok man

Duidelijk joh, staar ze he, er zit een pluisje in je navel... succes
  donderdag 17 september 2020 @ 08:29:30 #238
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104010
quote:
17s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]


[..]

Defunding the police and win stupid prizes

Maar maak jij je vooral zorgen om semantiek en voel je de winnaar van de internetparalympics, knulletje, je hebt veel concurentie dus ik snap je hijgerigheid

:)

sterkte
Er zijn nog absoluut geen hervormingen in de financiering, of anderszins, doorgevoerd, dus kan je nog eens uitleggen hoe dat nou allemaal voor meer criminaliteit gezorgd zou hebben :? .
Huilen dan.
pi_195104017
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Er zijn nog absoluut geen hervormingen in de financiering, of anderszins, doorgevoerd, dus kan je nog eens uitleggen hoe dat nou allemaal voor meer criminaliteit gezorgd zou hebben :? .
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Je denkt zelf hopelijk niet dat het personeel waarover gesproken wordt niet gedemotiveerd raakt van de aanhoudende demonisatie van een eerzaan beroep?

Naast de defunding beweging ook openlijke executies van politiemensen zijn inmiddels voorkomend, alles als gevolg van het volkomen achterlijke linkse beleid.

Jij hebt moeite met oorzaak en gevolg he? Zie je wel vaker.

Zou jij je bed nog uitkomen om een beroep uit te oefenen waar het in de huidige tijdsgeest volkomen normaal is om overheen te kotsen? Voor een mminimaal kutsalaris jezelf laten executeren?

ok man

Duidelijk joh, staar ze he, er zit een pluisje in je navel... succes
  donderdag 17 september 2020 @ 08:30:55 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104029
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Je denkt zelf hopelijk niet dat het personeel waarover gesproken wordt niet gedemotiveerd raakt van de aanhoudende demonisatie van een eerzaan beroep?

Naast de defunding beweging ook openlijke executies van politiemensen zijn inmiddels voorkomend, alles als gevolg van het volkomen achterlijke linkse beleid.

Jij hebt moeite met oorzaak en gevolg he? Zie je wel vaker.

Zou jij je bed nog uitkomen om een beroep uit te oefenen waar het in de huidige tijdsgeest volkomen normaal is om overheen te kotsen? Voor een mminimaal kutsalaris jezelf laten executeren?

ok man

Duidelijk joh, staar ze he, er zit een pluisje in je navel... succes
Aardig speculatief. Welke aanwijzingen heb je daarvoor? En zijn er misschien ook andere factoren te verzinnen die de observaties kunnen verklaren :? .
Huilen dan.
pi_195104035
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zijn er misschien ook andere factoren te verzinnen die de observaties kunnen verklaren :? .
Vast wel, geef eens een voorzet?
  donderdag 17 september 2020 @ 08:33:56 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104058
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:31 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Vast wel, geef eens een voorzet?
Werkloosheid en uitzichtloosheid verband houdend met de coronacrisis misschien :? .
Huilen dan.
pi_195104064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Er zal wel een of andere rare smoes worden verzonnen waarom deze toename is ontstaan. Als ik het mij niet vergis zei Alexandria Ocasio-Cortez een paar maanden geleden nog dat er in New York een toename in criminaliteit en plunderingen was omdat mensen simpelweg wat te eten wilden.

"Maybe this has to do with the fact that people aren't paying their rent & are scared to pay their rent & so they go out & they need to feed their child & they don't have money so ... they feel like they either need to shoplift some bread or go hungry."

Halfgaar wicht is het soms ook. Die zou oprecht alles goed praten zolang het in haar semi-socialistische agenda past.
Als ze nou ook daadwerkelijk met voedsel aan het leuren waren zou daar nog iets voor te zeggen zijn, maar je ziet ze alleen maar lopen met kleding, sportschoenen, flatscreens, en Gucci tasjes, dus gaat die vlieger niet op. Het zijn gewoon ordinaire teringdieven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 17 september 2020 @ 08:37:16 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104079
Overigens zag je ook een stijging in criminaliteit in steden waar BLM nauwelijks een rol heeft gespeeld, dus het verband tussen 'defund the police' en stijging van criminaliteit lijkt me behoorlijk zwak. Je dient dan toch echt met betere argumenten te komen dan "gedemotiveerde agenten!".
Huilen dan.
  donderdag 17 september 2020 @ 08:37:59 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104084
Verder werd die stijging al ingezet voor de dood van Floyd.
Huilen dan.
pi_195104089
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Werkloosheid en uitzichtloosheid verband houdend met de coronacrisis misschien :? .
Ik vind het altijd zo opmerkelijk dat dit wordt gepresenteerd als een trigger tot criminaliteit. Zie je het al voor je, dat je bent ontslagen en/of vanwege de coronacrisis besluit om even een Albert Heijn te gaan overvallen of wat mensen neer te schieten. Dat slaat toch helemaal nergens op. Als mensen zo omgaan met tegenslagen in het leven heb je simpelweg te maken met geesteszieke figuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2020 08:38:22 ]
pi_195104095
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Aardig speculatief. Welke aanwijzingen heb je daarvoor? En zijn er misschien ook andere factoren te verzinnen die de observaties kunnen verklaren :? .


uit https://edition.cnn.com/2(...)bate-trnd/index.html

Ik ben niet de enige die deze speculatie doet, mensen die er dichtbij zitten en dagelijks te maken hebben met de destructieve effecten van links wanbeleid delen die speculatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2020 08:39:04 ]
  donderdag 17 september 2020 @ 08:40:23 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104117
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:38 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo opmerkelijk dat dit wordt gepresenteerd als een trigger tot criminaliteit. Zie je het al voor je, dat je bent ontslagen en/of vanwege de coronacrisis besluit om even een Albert Heijn te gaan overvallen of wat mensen neer te schieten. Dat slaat toch helemaal nergens op. Als mensen zo omgaan met tegenslagen in het leven heb je simpelweg te maken met geesteszieke figuren.
Tijdens de financile crisis zag je ook een behoorlijke stijging in criminaliteit. De relatie tussen criminaliteit en werkloosheid en economische tegenspoed is niks nieuws hoor.
Huilen dan.
pi_195104134
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Je denkt zelf hopelijk niet dat het personeel waarover gesproken wordt niet gedemotiveerd raakt van de aanhoudende demonisatie van een eerzaan beroep?
Ik kan me voorstellen dat het demotiverend kan zijn als je ergens werkt wat ze willen hervormen en er in zulke taal over je organisatie gesproken wordt. Dat is nog wel even een andere stap dat dan criminelen per ommekeer ineens uit hun holen kruipen als gevolg daarvan.

quote:
Naast de defunding beweging ook openlijke executies van politiemensen zijn inmiddels voorkomend, alles als gevolg van het volkomen achterlijke linkse beleid.
Moorden zijn natuurlijk nooit goed te praten. Je maakt hier wel een rare gedachtensprong dat het de oorzaak is van "links" beleid. De protesten zijn juist een gevolg van een politie die hun geweldsmandaat structureel overschrijden, waar autoritaire types van smullen, maar die zijn juist vaak weer te vinden ter rechterzijde.

quote:
Jij hebt moeite met oorzaak en gevolg he? Zie je wel vaker.


quote:
Zou jij je bed nog uitkomen om een beroep uit te oefenen waar het in de huidige tijdsgeest volkomen normaal is om overheen te kotsen? Voor een mminimaal kutsalaris jezelf laten executeren?

ok man

Duidelijk joh, staar ze he, er zit een pluisje in je navel... succes
Politieagent lijkt me een kutbaan - althans, daar een stuk erger dan hier, maar ook hier word je soms bespuug. Was hiervoor ook al hoor. Ze krijgen nota bene structureel veel minder training dan hier, hebben een te groot takenpakket (=waar men onder andere tegen protesteerde) en hebben te maken met dat elke gek daar een redelijke kans heeft een vuurwapen op zak te hebben (=met name rechts beleid).
  donderdag 17 september 2020 @ 08:45:06 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104167
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

uit https://edition.cnn.com/2(...)bate-trnd/index.html

Ik ben niet de enige die deze speculatie doet, mensen die er dichtbij zitten en dagelijks te maken hebben met de destructieve effecten van links wanbeleid delen die speculatie.
Joh. Natuurlijk is vertrouwen in het politieapparaat belangrijk. Het ontbreken daaraan is toch juist een argument voor hervormingen van datzelfde politieapparaat?

Want laten we wel wezen: die zijn behoorlijk noodzakelijk in de VS.
Huilen dan.
pi_195104172
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tijdens de financile crisis zag je ook een behoorlijke stijging in criminaliteit. De relatie tussen criminaliteit en werkloosheid en economische tegenspoed is niks nieuws hoor.
Dat weet ik, maar het zegt toch voornamelijk iets over de personen in kwestie als zij direct bij dergelijke situaties overgaan tot criminaliteit. Ik vind het in elk geval geen verklaring die begrip of empathie zou moeten opwekken. Als mensen overgaan tot criminaliteit moet je dat keihard bestraffen, en of dat dan komt door economische tegenspoed of niet, dat vind ik totaal niet relevant.
pi_195104228
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Joh. Natuurlijk is vertrouwen in het politieapparaat belangrijk. Het ontbreken daaraan is toch juist een argument voor hervormingen van datzelfde politieapparaat?

Want laten we wel wezen: die zijn behoorlijk noodzakelijk in de VS.
Je draait, heel naar. Ik geef een voorbeeld waar de mijn speculatie wordt gedeeld door mensen die er dagelijks mee te maken hebben. Jij geeft hooguit jouw mening. Dat is prima maar voor mij vrij waardeloos en nutteloos, de argumenten in het artikel waar ik naar verwees welke pro-defunding zijn snijden iets meer hout dan jij, maar dan nog is het heel zwak allemaal, speculatief zeg maar.

Maar ja daar beschuldigde je mij net ook al van...

:)
  donderdag 17 september 2020 @ 08:49:56 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104237
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:45 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar het zegt toch voornamelijk iets over de personen in kwestie als zij direct bij dergelijke situaties overgaan tot criminaliteit. Ik vind het in elk geval geen verklaring die begrip of empathie zou moeten opwekken. Als mensen overgaan tot criminaliteit moet je dat keihard bestraffen, en of dat dan komt door economische tegenspoed of niet, dat vind ik totaal niet relevant.
Ik praat niks goed, ik leg alleen maar uit dat het nogal suf is om 'defund the police' aan te dragen als verklaring voor de stijging in criminaliteit.
Huilen dan.
  donderdag 17 september 2020 @ 08:51:12 #254
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104250
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Je draait, heel naar. Ik geef een voorbeeld waar de mijn speculatie wordt gedeeld door mensen die er dagelijks mee te maken hebben. Jij geeft hooguit jouw mening. Dat is prima maar voor mij vrij waardeloos en nutteloos, de argumenten in het artikel waar ik naar verwees welke pro-defunding zijn snijden iets meer hout dan jij, maar dan nog is het heel zwak allemaal, speculatief zeg maar.

Maar ja daar beschuldigde je mij net ook al van...

:)
Ik draai helemaal niet, maar bedankt voor deze nietszeggende bijdrage. Wat moet ik hier nou mee?
Huilen dan.
pi_195104252
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik praat niks goed, ik leg alleen maar uit dat het nogal suf is om 'defund the police' aan te dragen als verklaring voor de stijging in criminaliteit.
Prima dat jij dat suf 'vindt'. wat voor boodschap heb ik daaraan? Ik vind jouw redenatie zo mogelijk nog suffer, en nu? Tot nu kom je alleen maar met eigen ideetjes hoe het zit, dat is niet alleen suf, het is ook heel zwak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2020 08:54:03 ]
pi_195104267
Om niet te zeggen autoritair
  donderdag 17 september 2020 @ 08:55:27 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104292
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Prima dat jij dat suf 'vindt'. wat voor boodschap heb ik daaraan? Ik vind jouw redenatie zo mogelijk nog suffer, en nu? Tot nu kom je alleen maar met eigen ideetjes hoe het zit, dat is niet alleen suf, het is ook heel zwak.
Waarom reageer je er dan niet inhoudelijk op? Met argumenten en zo, weet je wel.

quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Werkloosheid en uitzichtloosheid verband houdend met de coronacrisis misschien :? .
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:37 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens zag je ook een stijging in criminaliteit in steden waar BLM nauwelijks een rol heeft gespeeld, dus het verband tussen 'defund the police' en stijging van criminaliteit lijkt me behoorlijk zwak. Je dient dan toch echt met betere argumenten te komen dan "gedemotiveerde agenten!".
quote:
10s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:37 schreef Isdatzo het volgende:
Verder werd die stijging al ingezet voor de dood van Floyd.
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tijdens de financile crisis zag je ook een behoorlijke stijging in criminaliteit. De relatie tussen criminaliteit en werkloosheid en economische tegenspoed is niks nieuws hoor.
Huilen dan.
  donderdag 17 september 2020 @ 08:58:50 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104326
Voor de grap eens naar NY gekeken: https://www1.nyc.gov/site(...)statistics-june-2020
Of LA: https://losangeles.cbsloc(...)ides-up-250-percent/

De rest mag je zelf zoeken.
Huilen dan.
pi_195104335
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom reageer je er dan niet inhoudelijk op? Met argumenten en zo, weet je wel.
[..]

[..]

[..]

[..]

Omdat je mijn argumenten afdoet als speculatief, als ik met argumenten kom die niet van mij zijn maar van de betrokken mensen negeer je dat zowat.

Dus wat voor waarde hebben mijn argumenten als jij alles afdoet als speculatief? Zeker als je zelf net zo speculatief bezig bent? Ik speel niet graag spelletjes, sorry.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:00:01 #260
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104348
Ok, je bent helemaal niet genteresseerd in een inhoudelijke verhandeling. Het is goed met je :W .
Huilen dan.
pi_195104356
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:58 schreef Isdatzo het volgende:
Voor de grap eens naar NY gekeken: https://www1.nyc.gov/site(...)statistics-june-2020
Of LA: https://losangeles.cbsloc(...)ides-up-250-percent/

De rest mag je zelf zoeken.
Uit jouw eigen linkje dan maar:

quote:
The NYPD is enduring a round of deep budget cuts that have led to a class of 1,163 recruits being canceled. The department has also seen an increase in retirements. The NYPD’s facilitation of peaceful protest continues to utilize department resources. While the NYPD uses a lighter touch in regard to enforcement, offenders no longer eligible for bail are being rearrested: they have been rearrested for approximately 750 additional major felonies through June 26, compared with the population of those released in the same period a year ago.
pi_195104422
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Joh. Natuurlijk is vertrouwen in het politieapparaat belangrijk. Het ontbreken daaraan is toch juist een argument voor hervormingen van datzelfde politieapparaat?

Want laten we wel wezen: die zijn behoorlijk noodzakelijk in de VS.
Dit soort speculaties, in combinatie met het feit dat je mij net beschuldigd van speculatie maakt dat ik jou niet serieus neem, dat is namelijk geen discussie maar een spelletje. Daar pas ik voor. Snap je?
  donderdag 17 september 2020 @ 09:07:55 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104451
Wat :') . Welke speculaties?

Me dunkt dat zo'n beetje iedereen overtuigd is van de noodzakelijkheid van een (functionerend) politieapparaat in een samenleving van enig formaat. Tenzij je wil betogen dat er in de VS sprake is van een functionerend politieapparaat, is mij niet helemaal duidelijk wat je punt nu precies is.
Huilen dan.
pi_195104719
quote:
83s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:07 schreef Isdatzo het volgende:
Welke speculaties?
quote:
83s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:07 schreef Isdatzo het volgende:
Me dunkt
Ja ik weet niet hoor... gaat het wel?

:')
pi_195104736
typisch weer, dat wel hoor
  donderdag 17 september 2020 @ 09:29:12 #266
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195104828
Jouw onvermogen om een discussie te voeren op basis van de inhoud waardoor je niet verder komt dan persoonlijke aanvallen en andere drogredeneringen? Sinds jouw reactie waarin je kwam met "gedemotiveerde agenten" heb ik jou geen enkel argument meer zien aandragen.

Het is mooi geweest, ik ga wat anders doen.
Huilen dan.
pi_195104858
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:29 schreef Isdatzo het volgende:
Jouw onvermogen om een discussie te voeren op basis van de inhoud? Sinds jouw reactie waarin je kwam met "gedemotiveerde agenten" heb ik jou geen enkel argument meer zien aandragen.

Het is mooi geweest, ik ga wat anders doen.
Nee, de verbijsterende cognitieve dissonantie die je toont

maar je hebt gelijk, ik ga ook weer wat doen... straks moet ik Gucci plunderen om mijn kinderen te voeden ofzo
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 09:30:33 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195104862
er is toch ook een functionerend politieapparaat in de VS?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:40:13 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195105002
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:30 schreef sp3c het volgende:
er is toch ook een functionerend politieapparaat in de VS?
Is dat zo?

Totaal ontplofte budgetten, verregaande militarisering, een gigantisch takenpakket waarvoor agenten helemaal niet opgeleid en toegerust zijn (het is natuurlijk raar dat een agent die vooral is opgeleid om met raketwerpers en pantserwagens om te gaan ook verantwoordelijk is voor bijvoorbeeld het begeleiden van daklozen en het langsgaan bij mensen met psychische problemen), een cultuur waarin buitensporig politiegeweld haast normaal geworden is, institutioneel racisme, belabberde training, een verregaande mate van wantrouwen door de bevolking, etc.

De cijfers spreken voor zich.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 09:43:01 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195105064
welke cijfers?

meeste dingen zijn wel te verklaren volgens mij
die militarisering bv is niet direct een keuze van de politie ... het leger heeft na grootschalige inzet in met name Irak een enorme surplus

die van de infanterie gaat in principe naar de politie om geld te besparen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 09:44:52 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195105109
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:45:49 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195105122
Ja, natuurlijk is het te verklaren. Maar dat betekent niet dat het een goede zaak is dat de politie met pantserwagens, machinegeweren en raketwerpers in de weer is.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 09:47:22 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195105149
het betekend ook niet dat het een slechte zaak is

enkel dat er een duidelijke verklaring voor is, als je al dat spul gaat vervangen gaat je exploderende budgetten ook geen goed doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:49:18 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195105180
Meen je heus dat de militarisering van de politie geen slechte zaak is?
Huilen dan.
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 09:50:24 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195105199
dat staat er niet he?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195105202
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:45 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, natuurlijk is het te verklaren. Maar dat betekent niet dat het een goede zaak is dat de politie met pantserwagens, machinegeweren en raketwerpers in de weer is.
Het logische gevolg van een maatschappij waarin jan rap en zijn ouwe moer een of meerdere vuurwapens tot zijn beschikking heeft. In de VS is een dienstwapen zoals bij ons niet afdoende.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 09:58:49 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195105347
in 2018 waren er 10 miljoen arrestaties en 1000 doden door toedoen van de politie

kunnen we dit mostly peacefull noemen ... ?

https://www.ojjdp.gov/ojstatbb/crime/ucr.asp?table_in=2
https://investigativerepo(...)nearly-1000-in-2018/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 september 2020 @ 20:42:26 #278
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195116545
quote:
83s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:58 schreef sp3c het volgende:
in 2018 waren er 10 miljoen arrestaties en 1000 doden door toedoen van de politie

kunnen we dit mostly peacefull noemen ... ?

https://www.ojjdp.gov/ojstatbb/crime/ucr.asp?table_in=2
https://investigativerepo(...)nearly-1000-in-2018/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
About 54 percent of those killed have been armed with guns and 4 percent unarmed.
Die andere 42% hadden een half wapen of zo , hoe moet ik dit zien ?

quote:
The dead: 45 percent white men; 23 percent black men; and 16 percent Hispanic men.
White Lives matter

/offtopic



:D
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 23:10:36 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195119933
messen?
knuppels?
de moeder van @Nikonlover?

er staat dat 54% een vuurwapen had, das niet het tegenovergestelde van een half wapen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 17 september 2020 @ 23:28:13 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195120256
quote:
83s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:10 schreef sp3c het volgende:
messen?
knuppels?
de moeder van @:nikonlover?

er staat dat 54% een vuurwapen had, das niet het tegenovergestelde van een half wapen
Wat haal je mijn moeder erbij? TR GEMACHT
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195120702
Om maar eens tegen een dood paard te trappen, voor de culture warriors hier, het hoofd van de FBI:
quote:
FBI's Wray says Antifa more an ideology than a group, undercutting statements by other Trump officials
Wray also told Congress the FBI has seen "very active" Russian efforts to influence the 2020 election, to "sow divisiveness" and "denigrate" Biden.

WASHINGTON — FBI Director Christopher Wray said on Thursday that the bureau views Antifa as "more of an ideology than an organization," undercutting statements by President Donald Trump and others in his administration that Antifa is leading, organizing and funding acts of violence in cities across the country from a national level.

Trump, as well as Attorney General William Barr and Acting Customs and Border Protection Commissioner Mark Morgan, have all recently condemned Antifa for flying organized groups to cities across the country to incite violence. NBC News previously reported that a CBP spokesperson said there was no evidence to support Morgan's claim of organized groups boarding planes.

Wray, testifying before the House Homeland Security Committee, said the FBI has seen local organizing by Antifa. "We have seen folks who subscribe or identify with the Antifa movement, who coalesce regionally into small groups or nodes and they are certainly organized at that level."

Wray said FBI's investigations into domestic violent extremists have increased in 2020, having made more than 120 arrests and opened over 1,000 investigations.

He said anti-government and anti-authority groups were the most lethal this year. In recent years, he said, racially and ethnically motivated violent extremists have been responsible for the most lethal attacks, with white supremacists making up the largest portion of those killings.

Wray also said the FBI has seen "very active efforts" by Russia to influence the 2020 election, primarily to "sow divisiveness and disorder" and "denigrate Vice President Biden."


Wray, along with Director of the National Counterterrorism Center Christopher Miller, testified before the House Homeland Security Committee on worldwide threats to the homeland. Department of Homeland Security Acting Secretary Chad Wolf did not appear, despite being asked to testify, citing his pending nomination for secretary and a precedent that past nominees have not testified on other topics ahead of their nomination hearings.

Committee Chairman Bennie Thompson declined to allow Wolf's deputy, Ken Cuccinelli, to testify in his place. Thompson, who issued a subpoena for Wolf to appear, said, "Mr. Wolf has run the Department of Homeland Security for the last 10 months and has been responsible for numerous decisions directly relevant to the subjects the Committee intends to explore."

In Wolf's absence, Wray took center stage on topics ranging from recent protests and civil unrest to foreign influence in the upcoming election.

Wolf also said the Chinese view themselves as in an international talent war and envy the talent of the United States. As a result of their attempts to steal intellectual property, the FBI is opening a new Chinese counterintelligence investigation "about every 10 hours."
Ook echt weer van die typische bangmakerij door de Trump-kliek door te zeggen dat groepen antifa leden het land rondvliegen? Dat was een nieuwe voor me. Van welk geld was dat bedacht? In mijn beleving zijn het vooral linkse krakers met niet al te veel geld.
  vrijdag 18 september 2020 @ 00:05:38 #282
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195120744
quote:
83s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:10 schreef sp3c het volgende:
messen?
knuppels?
de moeder van @:nikonlover?

er staat dat 54% een vuurwapen had, das niet het tegenovergestelde van een half wapen
Je hebt gelijk , ik las alleen armed :@
Ik ben inmiddels overleden
pi_195121198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:42 schreef Enchanter het volgende:

[..]


[..]

Die andere 42% hadden een half wapen of zo , hoe moet ik dit zien ?
[..]

White Lives matter

/offtopic



:D
Interessant dit! :D
Top vondst

Maar dit zijn feiten. Daar wil niemand wat mee op links. Daar willen ze alleen hun racistische bagger spuien op de witman.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195122499
twitter
pi_195122516
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:24 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Typisch weer, links draait... uit eigenbelang... typisch, meer kan ik er niet van zeggen.

Dan heb je dus geen moraal, of je staat erachter of niet denk ik dan, ongeacht de consequenties... maar ja moraal en links is niet zo'n combinatie
pi_195122562
quote:
Wat een varkens is dat BLM tuig toch, onvoorstelbaar
pi_195122586
Zijdelings met de protesten te maken (studenten demonstreren massaal).

Wanneer je als universiteit te ver gaat met je virtue signaling, en vervolgens onderzocht wordt door het ministerie van Onderwijs wegens racisme. _O-

twitter
pi_195122685
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:30 schreef Aurelius het volgende:
Zijdelings met de protesten te maken (studenten demonstreren massaal).

Wanneer je als universiteit te ver gaat met je virtue signaling, en vervolgens onderzocht wordt door het ministerie van Onderwijs wegens racisme. _O-

[ twitter ]
Nou ja, in principe moet je als blanke tegenwoordig denk ik inderdaad maar gewoon aangifte doen wanneer er weer n dingen begint te verbinden aan de kleur van je huid.

Ongelofelijk treurig volk. Doet me een beetje denken aan twintigers die Duitsers voor moffen uitmaken. Je hebt er geen fuck van meegekregen, en diegene die je mof noemt al helemaal niet.

Of de spaanse inquisitie erbij slepen als ik in Barcelona een minuut langer moet wachten op mijn frietje.

Uiterst zielig volk dat geen notie heeft van hun eigen falen, zelfkritiek is een vies ding kennelijk.
pi_195122897
De consensus is inmiddels dat het geen eigen falen is, maar dat verschillen in uitkomst enkel komen door alle vermeende discriminatie (dan wel racisme, dan wel "onderdrukking") die er zou zijn. Kortom, er is geen eigen verantwoordelijkheid, maar alle moeilijkheden in het leven zijn terug te koppelen aan deze discriminatie. En om dus meer gelijkheid te creren is het idee een beetje dat gekleurde mensen gewoon toegang moeten krijgen tot prestigieuze universiteiten dan wel goede banen, ondanks dat zij hier eigenlijk de credentials niet voor hebben.
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:37:03 #292
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195126569
Het grootste probleem met die ideologie is niet eens het inherente directe racisme. Met het verwijderen van elke vorm van eigen verantwoordelijkheid kan je jezelf niet verbeteren. Je bent altijd de dader of het slachtoffer, wat je ook doet. En omdat het handelen van iedereen nooit genoeg zal zijn, kan de ideologie enkel tot totale destructie leiden.
pi_195126842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Om maar eens tegen een dood paard te trappen, voor de culture warriors hier, het hoofd van de FBI:
[..]

Ook echt weer van die typische bangmakerij door de Trump-kliek door te zeggen dat groepen antifa leden het land rondvliegen? Dat was een nieuwe voor me. Van welk geld was dat bedacht? In mijn beleving zijn het vooral linkse krakers met niet al te veel geld.
Het is echt wel heel naef om te denken dat clubs als Antifa geen hoge vorm van organisatie hebben :') Die mensen hebben hele doctrines bedacht, regels, strategien bij rellen die verspreid worden onder aanhangers. Maar het idee dat deze mensen geen gebruik maken van (lokale) groep apps, mailing lists, chatrooms? Hoe denk je dat er honderden betogers per dag worden vrijgekocht met idioot hoge bedragen van borgtocht? Maar dan is het zogenaamd wel onmogelijk dat er voor betogers vluchten worden gefinancierd? Natuurlijk stappen ze niet met een Antifa vlag als groep het vliegtuig in. Die willen anoniem blijven, dat is het hele credo :')
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 18 september 2020 @ 13:10:10 #294
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195127202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het is echt wel heel naef om te denken dat clubs als Antifa geen hoge vorm van organisatie hebben :') Die mensen hebben hele doctrines bedacht, regels, strategien bij rellen die verspreid worden onder aanhangers. Maar het idee dat deze mensen geen gebruik maken van (lokale) groep apps, mailing lists, chatrooms? Hoe denk je dat er honderden betogers per dag worden vrijgekocht met idioot hoge bedragen van borgtocht? Maar dan is het zogenaamd wel onmogelijk dat er voor betogers vluchten worden gefinancierd? Natuurlijk stappen ze niet met een Antifa vlag als groep het vliegtuig in. Die willen anoniem blijven, dat is het hele credo :')
Vergeet de afgeschermde Twitter ( :') ) , Facebook ( :') ) en app groepen niet.
Daar wordt alles een beetje georganiseerd
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 18 september 2020 @ 15:06:35 #295
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_195129842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Om maar eens tegen een dood paard te trappen,
Dat kan je inderdaad wel zeggen ja.

Hoeveel rookbommetjes links volk zoals jij ook wensen af te steken, antifa bestaat.

Want als antifa een ideologie is,

Hoe noem je de aanhangers van die ideologie dan? :W
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 september 2020 @ 15:09:03 #296
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_195129898
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik praat niks goed, ik leg alleen maar uit dat het nogal suf is om 'defund the police' aan te dragen als verklaring voor de stijging in criminaliteit.
Het is alleen maar zeer voor de handliggend.

Maar ik snap dat dat niet het geval is voor mensen die een bepaald beeld overeind hebben te houden.
&lt;signature here&gt;.
pi_195130837
twitter
  vrijdag 18 september 2020 @ 16:21:45 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195131223
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 15:09 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het is alleen maar zeer voor de handliggend.
Helemaal niet, en ik heb laten zien waarom.
quote:
Maar ik snap dat dat niet het geval is voor mensen die een bepaald beeld overeind hebben te houden.
Projectie?
Huilen dan.
  vrijdag 18 september 2020 @ 16:52:19 #299
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_195131786
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 16:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Helemaal niet, en ik heb laten zien waarom.
Nee, dat jij andere dingen uit je duim kan zuigen, maakt het niet minder voor de handliggend.

De balans is dus:

Ik zeg het, want voor de hand liggend,

Politie organisaties zelf, zie bovenstaande add,

En meneer:

Ja, maar het ligt aan de maan, aan de zon, aan het weer, maar niet aan de defund waanzin hoor! *)

Lekker overtuigend.

quote:
Projectie?
Er komt weinig projectie kijken bij wat een kind van 5 aan kan voelen.

Daarbij; ik, en vele met mij, zagen dit mijlen van te voren aankomen. Ga maar baggeren, heb ik gewoon voorspeld dat deze hele episode impact ging hebben op de veiligheid.

Was ik toen met 'vooruitwerkende kracht' aan het projecteren ofzo?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 18 september 2020 @ 16:58:03 #300
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195131867
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:00 schreef Dejannn het volgende:
De consensus is inmiddels dat het geen eigen falen is, maar dat verschillen in uitkomst enkel komen door alle vermeende discriminatie (dan wel racisme, dan wel "onderdrukking") die er zou zijn. Kortom, er is geen eigen verantwoordelijkheid, maar alle moeilijkheden in het leven zijn terug te koppelen aan deze discriminatie. En om dus meer gelijkheid te creren is het idee een beetje dat gekleurde mensen gewoon toegang moeten krijgen tot prestigieuze universiteiten dan wel goede banen, ondanks dat zij hier eigenlijk de credentials niet voor hebben.
Dat is een fikse drogreden. Hoe kun jij er in godsnaam immers als individu verantwoordelijk voor zijn om niet meer zo vaak te worden aangehouden, bijvoorbeeld?
  vrijdag 18 september 2020 @ 16:58:56 #301
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_195131882
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je bedoelt: toen er nog af en toe een discussie gevoerd werd op basis van argumenten, ondersteund door bronnen, in plaats van de huidige cirkeltrek waarin stropoppen (en de selectieve verontwaardiging daarover), republikeinse propaganda(filmpjes) en valse frames de hoofdrol spelen?
Deze vond ik toch nog wel ff te leuk om niet op te reageren:

Nee, toen jij topic na topic potsierlijk de niet aflatende stroom excessen aan het bagetelliseren was.

Verglijkbaar met in 1942 gezeten in Zuid-Amerika de loftrompet uitsteken over het Nationaal Socialisme, en het dan maar 'vervelend' vinden dat mensen steeds die systematische moord op joden erbij halen, want "97% van de Nationaal Socialisten zijn immers vredig".
&lt;signature here&gt;.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')