Mee eens...quote:
Omdat iedereen je slipstream uit komt denderen als je gelijk op het gas gaat. Ging in de F3 en F2 ook prima.quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef beantherio het volgende:
Waarom stonden ze vrijwel stil op het rechte stuk?
Iets meer nederigheid zou voor hem wel gepast zijn. Hij rost er zelf in ronde 1 een stuks of zes a zeven podiums van dit seizoen er van af.quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar wel commentaar leverenHij heeft er zojuist ik 3 afgetikt.
Ik denk dat Bottas hier de veroorzaken is door vlak voor de startstreep af te remmenquote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef Breekfast het volgende:
Giovinazzi zou niet meer achter het stuur mogen plaatsnemen, levensgevaarlijk die gast.
Ja ze anticiperen op het feit dat de race leider meestal voor de laatste bocht de vaart er alweer in heeft.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef AMDB het volgende:
Begonnen ze achterin nu al te racen?
Prachtig dit.
Het zou toch wel een keer lekker zijn als Hamilton en Bottas elkaar eraf rammen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wat mij betreft finisht niemand deze race. Bottas en Hamilton T1 drama iig aub.
Voor de kijker is het wel mooiquote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Hopelijk pakken ze die safety car bullshit eens goed aan.
Altijd gaat de leider vol in de ankers, gaat vaak genoeg mis.
Ze kunnen gewoon niet rijden. Rijbewijs bij een pakje boter genot.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Zo krijgen ze Vettel tenminste in de Top 10.. nog 4 uitvallers..quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Ferrari eiste #1 en #2 en NIEMAND wilde meewerken D: dus dan maar zo
Die kon niks zien en die ervoor gaf ook gas.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef Breekfast het volgende:
Giovinazzi zou niet meer achter het stuur mogen plaatsnemen, levensgevaarlijk die gast.
Dat kan, maar het is idioot dat Gio daar gewoon blind vol op het gas gaat.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas hier de veroorzaken is door vlak voor de startstreep af te remmen
Er bestaan al een hele tijd geen T-cars meer.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef RipCity het volgende:
Kunnen ze niet opnieuw starten nu en max nieuwe auton geven?
Jawel, maar dat heeft niks met deze crash te makenquote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
En daar kan een baan niet smal zijn?
FEE kan wel open dus. @yvonnequote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Danny het volgende:
6 uitvallers en ze moeten nog beginnen. Leuk circuit wel zo
Max zegt t zelf ookquote:Op zondag 13 september 2020 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als die motor geen problemen had gehad was Max nooit in de buurt van die situatie geweest.
Ja, dit krijg je ervan.quote:Op zondag 13 september 2020 11:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tnx, daar gaan ze echt schroeien, neem f1 wel op
quote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Max heeft het helemaal gehad met Red Bull. Eindelijk, hij wordt wakker😀😀😀
In de F3 en F2 zijn ze schijnbaar slimmer.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Onzinquote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bottas under investigation: causing a collision
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Marcedesquote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Newone82 het volgende:
De eerste crash ook niet?quote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heeft niks met deze crash te maken
Hoe konden ze überhaupt vol op het gas terwijl niemand ervoor gas gafquote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij 0 punten vandaag.
Hamilton heeft het onderzoek aangevraagd.quote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Red Bull word je nooit WK mee.quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Marcedes
Kan niet naar Mercedes, daar zijn ze zo streng
quote:
In het huidige tempo gaan we daar wel naartoequote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga nu gewoon voor een top 3 van Norris, Vettel en Raikkonen
Ben benieuwd hoe hij er dan bij had gezeten als hij nu bij Ferrari zatquote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Dat de SC eindigde wist hij al een halve ronde.quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, logisch, omdat de lampen van de SC zo laat uit gaan
quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Marcedes
Kan niet naar Mercedes, daar zijn ze zo streng
Albon vraagt minder van de autoquote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom gaat die Albon wel goed met die motor maar Verstappen niet?
Albon rijdt als een oma'tjequote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
De truc is natuurlijk dat je al gas aan het geven bent op het moment dat degene voor je versnelt.quote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe konden ze überhaupt vol op het gas terwijl niemand ervoor gas gaf
Iemand is dom geweest.
Was niets mis mee. Daarachter waren ze te vroeg weg.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2020 15:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Albon vraagt minder van de auto
Deze was vorige week al kapot, en dan zijn ze zo gigantisch dom om zonder uitgebreid testen die er weer in te hangen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Aanname van mijn kant, maar het lijkt dat de issues van vorige week weer terug zijn.quote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze race lijkt het voornamelijk zaak om uit de crashes te blijven om punten te kunnen scorenquote:
Dit. Max trapt het gaspadaal tenminste in.quote:
Gioquote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe konden ze überhaupt vol op het gas terwijl niemand ervoor gas gaf
Iemand is dom geweest.
Dat was ook een heel bijzondere prestatie. RBR is gewoon geen echt topteam.quote:
En wat Verstappen ook zeiquote:Op zondag 13 september 2020 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aanname van mijn kant, maar het lijkt dat de issues van vorige week weer terug zijn.
Dit is namelijk precies dezelfde power unit die hij vorige week gebruikte.
Gezellig naar het FIA galaquote:Op zondag 13 september 2020 15:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Max trapt het gaspadaal tenminste in.
Maar Max mag blij zijn met deze problemen dat hij derde wordt dit jaar in het WK
Een grindbestendigequote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef RipCity het volgende:
Kunnen ze niet opnieuw starten nu en max nieuwe auton geven?
Volgens mij was het geen eens op het gas gegaanquote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas hier de veroorzaken is door vlak voor de startstreep af te remmen
Adrenaline en woede zakt wat af natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2020 15:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max veel rustiger en diplomatieker bij Sky "It is what it is".
Latifi en Magnussen begonnen ook al toch? Net zoveel fout gedaan maar wisten nog te ontwijken.quote:
Ja, maar dan hoef je niet vol in de ankers, anders was je er te vroeg voorbij gekomen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De truc is natuurlijk dat je al gas aan het geven bent op het moment dat degene voor je versnelt.
Maar wel met een goede auto.quote:Op zondag 13 september 2020 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was ook een heel bijzondere prestatie. RBR is gewoon geen echt topteam.
Die is al tevreden met een 9de kwalificatieplek.quote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bottas deed niets verkeerd. Gio ging te vroeg op het gas.quote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
FYPquote:Op zondag 13 september 2020 15:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar wel met een goede coureur.
Probleem was ook dat die ene auto nog kon uitwijken maar de auto daarachter werd verrast door hoe dichtbij de voorligger was.quote:Op zondag 13 september 2020 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoef je niet vol in de ankers, anders was je er te vroeg voorbij gekomen.
Gio liet een gat vallen en dacht deze wel even in te halen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bottas deed niets verkeerd. Gio ging te vroeg op het gas.
Een seconde per rondje langzamer rijdenquote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgens mij ook niet neequote:Op zondag 13 september 2020 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier doet Bottas echt niets verkeerd.
Net zoals Ferrari dat niet is?quote:Op zondag 13 september 2020 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was ook een heel bijzondere prestatie. RBR is gewoon geen echt topteam.
Eens.quote:Op zondag 13 september 2020 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier doet Bottas echt niets verkeerd.
En Hoi ping pong tong son pin genotquote:Op zondag 13 september 2020 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Benieuwd wat Molendijk er van vindt
Volgens de regels niet nee, maar die regels zijn flauwekul natuurlijk. Het is niet zo vreemd dat het eens een keer fout gaat.quote:
Well done Italiëquote:Op zondag 13 september 2020 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder, jarenlang geen rode vlag en nu gelijk 2 races achter elkaar
Zonder goede auto zou het niet lukken hè. Volgens mij is er zelfs een seizoen dat Webber het kampioenschap leidde. Dus het is niet alleen de coureur.quote:
Wel beter voor mijn managerquote:Op zondag 13 september 2020 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lewis zal zo wel de kop pakken bij de herstart
Hij mag zelf kiezen wanneer hij gas geeft voor de startlijn.quote:Op zondag 13 september 2020 15:40 schreef beantherio het volgende:
Midden op het rechte stuk nog je banden denken op te kunnen warmen. Sodemieter toch op zeg.
Wie?quote:Op zondag 13 september 2020 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Benieuwd wat Molendijk er van vindt
Dat is inderdaad achterlijk. Dan beter achteraan starten met een goede motor.quote:Op zondag 13 september 2020 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze was vorige week al kapot, en dan zijn ze zo gigantisch dom om zonder uitgebreid testen die er weer in te hangen.
(lol)quote:Op zondag 13 september 2020 15:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Een seconde per rondje langzamer rijden
Nou vond de 2de start ook niet goed.quote:Op zondag 13 september 2020 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lewis zal zo wel de kop pakken bij de herstart
Dat ligt niet aan Bottas maar aan de gasten achterin.quote:Op zondag 13 september 2020 15:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens de regels niet nee, maar die regels zijn flauwekul natuurlijk. Het is niet zo vreemd dat het eens een keer fout gaat.
Ain't gonna happenquote:Op zondag 13 september 2020 15:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij de titel pakt.
quote:Op zondag 13 september 2020 15:42 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad achterlijk. Dan beter achteraan starten met een goede motor. Als ik Max was al ik nu zorgen dat de motor nu helemaal kapot wordt gemaakt. Weg ermee.
Nee, iemand gaf te veel gas. Die is idd veilig, maar wel de aanstichter.quote:Op zondag 13 september 2020 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Probleem was ook dat die ene auto nog kon uitwijken maar de auto daarachter werd verrast door hoe dichtbij de voorligger was.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 13 september 2020 15:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens de regels niet nee, maar die regels zijn flauwekul natuurlijk. Het is niet zo vreemd dat het eens een keer fout gaat.
Wanneer had hij dan moeten gaan?quote:Op zondag 13 september 2020 15:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sorry, had MolenGek* moeten zijnquote:Op zondag 13 september 2020 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer, krijg ik GroenenGek alsnog te zien
Dat zal hem veel meer rust gevenquote:Op zondag 13 september 2020 15:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Max moet gewoon lekker 24H Le Mans, Indy oid gaan rijden
Kom op man. Als je weet dat de safety car de pit in rijdt moet je zorgen dat je dicht opende voorganger zit m, dan weet je ook wanneer ze vooraan de herstart doen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, en een uitzonderlijke coureur. Ze hadden door allerlei omstandigheden een window of opportunity en dat hebben ze helemaal gemaximaliseerd qua titels. Qua financien en structuur was het een subtopteam en is het nog steeds een subtopteam.quote:
En als je er dicht op zit, kan je nooit vol in de ankers moeten als aanstichter. Iemand heeft een te groot gat gelaten.quote:Op zondag 13 september 2020 15:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kom op man. Als je weet dat de safety car de pit in rijdt moet je zorgen dat je dicht opende voorganger zit m, dan weet je ook wanneer ze vooraan de herstart doen.
Typisch Italiaanse lange tenen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:45 schreef Szura het volgende:
Haha Gio is niet gediend van Djek z’n vragen
Blijkbaar reageerde hij op auto's voor hem die ook al gingen.quote:
Je hebt dat stuk vleugel gemist.quote:Op zondag 13 september 2020 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die halo is niet eens geschampt.
In een uur?quote:Op zondag 13 september 2020 15:42 schreef fathank het volgende:
Waarom niet gewoon een nieuwe motor gestoken dan.
Nattekat is om vreemde redenen fel tegenstander van de halo. Dus laat maar gaan.quote:Op zondag 13 september 2020 15:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt dat stuk vleugel gemist.
Na afgelopen race had het al gemoeten, nu zat er een motor in die vorige week al stuk was.quote:
Daar wordt je niet officieel WDC van.quote:Op zondag 13 september 2020 15:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Max moet gewoon lekker 24H Le Mans, Indy oid gaan rijden
Volgens mij ging Latifi idd, Gio en sainz volgen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar reageerde hij op auto's voor hem die ook al gingen.
Ik voorspelde op fp een stunt van Max met p6, maar zelfs dat zit er niet inquote:
Tot nu toe is het alleen Finnen gelukt om Lewis van de titel te houden als hij hem had moeten winnen (2007, 2016) dus hup Valtteri!!quote:
Misschien dat de korte pitstraat hier het probleem is, maar het is natuurlijk waanzin dat de koploper op start/finish nog "stapvoets" (naar F1-maatstaven dan) mag rijden. Dat is vragen om problemen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij mag zelf kiezen wanneer hij gas geeft voor de startlijn.
In de F2 en F3 ging dit wel goed.
WEC wel.quote:Op zondag 13 september 2020 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar wordt je niet officieel WDC van.
Rosberg is Fin?quote:Op zondag 13 september 2020 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Tot nu toe is het alleen Finnen gelukt om Lewis van de titel te houden als hij hem had moeten winnen (2007, 2016) dus hup Valtteri!!
Het enige dat Hamilton dit seizoen nog van de titel kan houden is als die een zware coronabesmetting krijgt en 5 races niet meer kan rijden.quote:Op zondag 13 september 2020 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Tot nu toe is het alleen Finnen gelukt om Lewis van de titel te houden als hij hem had moeten winnen (2007, 2016) dus hup Valtteri!!
Dat is leuk als je 40 bent. Tussen de 23 en 38 moet je in de F1 zitten als top courreur.quote:
Oké.quote:
Lolquote:Op zondag 13 september 2020 15:53 schreef beantherio het volgende:
Wat is Plooij nou weer aan het doen? Ik durf het geluid niet meer aan te zetten.
Is onderdeel van het entertainment hoorquote:Op zondag 13 september 2020 15:53 schreef beantherio het volgende:
Wat is Plooij nou weer aan het doen? Ik durf het geluid niet meer aan te zetten.
quote:Op zondag 13 september 2020 15:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn vader Keke wel dus in ieder geval een halve.
Dan moeten ze de regel weer aanpassen dat ze niet mogen inhalen voor de start/finishlijn. Bij de eerste SC lijn bijvoorbeeld. Dan gaan ze wel eerder.quote:Op zondag 13 september 2020 15:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat de korte pitstraat hier het probleem is, maar het is natuurlijk waanzin dat de koploper op start/finish nog "stapvoets" (naar F1-maatstaven dan) mag rijden. Dat is vragen om problemen.
Goeie.quote:Op zondag 13 september 2020 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
Vind het echt sneu voor Max. Hij was zo enthousiast over deze baan.
Bring back the T-Car!
Hamilton kan nog uitvallen. Barca toestanden straks bij de herstart.quote:Op zondag 13 september 2020 15:54 schreef Newone82 het volgende:
Nou Hamilton WK nu 100% zeker. Max kan niks meer maken dit jaar en Bottas is een pannekoek.
Gefeliciteerd Mercedes ook met de constructeurstitel.
Ik heb mijn schaamroodklieren al eerder geblesseerd dit seizoen bij zijn interviews. Ik laat dus even verstek gaan.quote:Op zondag 13 september 2020 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is onderdeel van het entertainment hoor
ongeveer nuquote:Op zondag 13 september 2020 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al bekend wanneer ze eens gaan herstarten?
Behalve hijzelf, want het was echt heel moeilijk en zwaar!quote:Op zondag 13 september 2020 15:55 schreef opreis het volgende:
inb4 hamilton pakt bottas bij deze start en iedereen weer blind zeggen hoe goed hij wel niet is
Nee, niemand punten.quote:Op zondag 13 september 2020 15:56 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe zit 't als ze allemaal uitvallen? Krijgt iemand dan nog punten? Gaan ze een stand nemen van een vroegere ronde?
Het is niet ideaal nee.quote:Op zondag 13 september 2020 15:55 schreef Bluedisplay het volgende:
Is dat grind niet slecht voor de banden?
Bedanktquote:
quote:Op zondag 13 september 2020 15:56 schreef franklop het volgende:
Wie gelooft dat Sainz dit echt gezegd heeft?
Jack zelf iigquote:Op zondag 13 september 2020 15:56 schreef franklop het volgende:
Wat gezegd heeft?quote:Op zondag 13 september 2020 15:56 schreef franklop het volgende:
Dan nog. Iemand die nu nog denkt dat Bottas of Max WK gaat worden na vandaag kan naar het gesticht.quote:Op zondag 13 september 2020 15:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton kan nog uitvallen. Barca toestanden straks bij de herstart.
Regels die al tig jaar bestaan.quote:Op zondag 13 september 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
De domme rode vlag regels hebben nu deze race om zeep geholpen.
Dat Jack gelijk had over het coachen van de pitmuur bij restartsquote:
🤞quote:Op zondag 13 september 2020 15:58 schreef franklop het volgende:
Uiteraard heeft Bottas nu een zaadstart en wint Hamilton
Maakt het niet minder achterlijkquote:Op zondag 13 september 2020 15:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Regels die al tig jaar bestaan.
Hamilton samen met Bottas eraf.quote:Op zondag 13 september 2020 15:58 schreef franklop het volgende:
Uiteraard heeft Bottas nu een zaadstart en wint Hamilton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |