Mee eens...quote:
Omdat iedereen je slipstream uit komt denderen als je gelijk op het gas gaat. Ging in de F3 en F2 ook prima.quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef beantherio het volgende:
Waarom stonden ze vrijwel stil op het rechte stuk?
Iets meer nederigheid zou voor hem wel gepast zijn. Hij rost er zelf in ronde 1 een stuks of zes a zeven podiums van dit seizoen er van af.quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar wel commentaar leverenHij heeft er zojuist ik 3 afgetikt.
Ik denk dat Bottas hier de veroorzaken is door vlak voor de startstreep af te remmenquote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef Breekfast het volgende:
Giovinazzi zou niet meer achter het stuur mogen plaatsnemen, levensgevaarlijk die gast.
Ja ze anticiperen op het feit dat de race leider meestal voor de laatste bocht de vaart er alweer in heeft.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef AMDB het volgende:
Begonnen ze achterin nu al te racen?
Prachtig dit.
Het zou toch wel een keer lekker zijn als Hamilton en Bottas elkaar eraf rammen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wat mij betreft finisht niemand deze race. Bottas en Hamilton T1 drama iig aub.
Voor de kijker is het wel mooiquote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Hopelijk pakken ze die safety car bullshit eens goed aan.
Altijd gaat de leider vol in de ankers, gaat vaak genoeg mis.
Ze kunnen gewoon niet rijden. Rijbewijs bij een pakje boter genot.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Zo krijgen ze Vettel tenminste in de Top 10.. nog 4 uitvallers..quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Ferrari eiste #1 en #2 en NIEMAND wilde meewerken D: dus dan maar zo
Die kon niks zien en die ervoor gaf ook gas.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef Breekfast het volgende:
Giovinazzi zou niet meer achter het stuur mogen plaatsnemen, levensgevaarlijk die gast.
Dat kan, maar het is idioot dat Gio daar gewoon blind vol op het gas gaat.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas hier de veroorzaken is door vlak voor de startstreep af te remmen
Er bestaan al een hele tijd geen T-cars meer.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef RipCity het volgende:
Kunnen ze niet opnieuw starten nu en max nieuwe auton geven?
Jawel, maar dat heeft niks met deze crash te makenquote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
En daar kan een baan niet smal zijn?
FEE kan wel open dus. @yvonnequote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Danny het volgende:
6 uitvallers en ze moeten nog beginnen. Leuk circuit wel zo
Max zegt t zelf ookquote:Op zondag 13 september 2020 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als die motor geen problemen had gehad was Max nooit in de buurt van die situatie geweest.
Ja, dit krijg je ervan.quote:Op zondag 13 september 2020 11:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tnx, daar gaan ze echt schroeien, neem f1 wel op
quote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Max heeft het helemaal gehad met Red Bull. Eindelijk, hij wordt wakker😀😀😀
In de F3 en F2 zijn ze schijnbaar slimmer.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Onzinquote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bottas under investigation: causing a collision
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Marcedesquote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Newone82 het volgende:
De eerste crash ook niet?quote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat heeft niks met deze crash te maken
Hoe konden ze überhaupt vol op het gas terwijl niemand ervoor gas gafquote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij 0 punten vandaag.
Hamilton heeft het onderzoek aangevraagd.quote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bottas under investigation: causing a collision
Red Bull word je nooit WK mee.quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Marcedes
Kan niet naar Mercedes, daar zijn ze zo streng
quote:
In het huidige tempo gaan we daar wel naartoequote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga nu gewoon voor een top 3 van Norris, Vettel en Raikkonen
Ben benieuwd hoe hij er dan bij had gezeten als hij nu bij Ferrari zatquote:Op zondag 13 september 2020 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Dat de SC eindigde wist hij al een halve ronde.quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, logisch, omdat de lampen van de SC zo laat uit gaan
quote:Op zondag 13 september 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Marcedes
Kan niet naar Mercedes, daar zijn ze zo streng
Albon vraagt minder van de autoquote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom gaat die Albon wel goed met die motor maar Verstappen niet?
Albon rijdt als een oma'tjequote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
De truc is natuurlijk dat je al gas aan het geven bent op het moment dat degene voor je versnelt.quote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe konden ze überhaupt vol op het gas terwijl niemand ervoor gas gaf
Iemand is dom geweest.
Was niets mis mee. Daarachter waren ze te vroeg weg.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2020 15:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Albon vraagt minder van de auto
Deze was vorige week al kapot, en dan zijn ze zo gigantisch dom om zonder uitgebreid testen die er weer in te hangen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |