Mee eens...quote:
Omdat iedereen je slipstream uit komt denderen als je gelijk op het gas gaat. Ging in de F3 en F2 ook prima.quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef beantherio het volgende:
Waarom stonden ze vrijwel stil op het rechte stuk?
Iets meer nederigheid zou voor hem wel gepast zijn. Hij rost er zelf in ronde 1 een stuks of zes a zeven podiums van dit seizoen er van af.quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar wel commentaar leverenHij heeft er zojuist ik 3 afgetikt.
Ik denk dat Bottas hier de veroorzaken is door vlak voor de startstreep af te remmenquote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef Breekfast het volgende:
Giovinazzi zou niet meer achter het stuur mogen plaatsnemen, levensgevaarlijk die gast.
Ja ze anticiperen op het feit dat de race leider meestal voor de laatste bocht de vaart er alweer in heeft.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef AMDB het volgende:
Begonnen ze achterin nu al te racen?
Prachtig dit.
Het zou toch wel een keer lekker zijn als Hamilton en Bottas elkaar eraf rammen.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wat mij betreft finisht niemand deze race. Bottas en Hamilton T1 drama iig aub.
Voor de kijker is het wel mooiquote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Hopelijk pakken ze die safety car bullshit eens goed aan.
Altijd gaat de leider vol in de ankers, gaat vaak genoeg mis.
Ze kunnen gewoon niet rijden. Rijbewijs bij een pakje boter genot.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Hopelijk pakken ze die safety car bullshit eens goed aan.
Altijd gaat de leider vol in de ankers, gaat vaak genoeg mis.
Zo krijgen ze Vettel tenminste in de Top 10.. nog 4 uitvallers..quote:Op zondag 13 september 2020 15:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Ferrari eiste #1 en #2 en NIEMAND wilde meewerken D: dus dan maar zo
Die kon niks zien en die ervoor gaf ook gas.quote:Op zondag 13 september 2020 15:31 schreef Breekfast het volgende:
Giovinazzi zou niet meer achter het stuur mogen plaatsnemen, levensgevaarlijk die gast.
Dat kan, maar het is idioot dat Gio daar gewoon blind vol op het gas gaat.quote:Op zondag 13 september 2020 15:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas hier de veroorzaken is door vlak voor de startstreep af te remmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |