SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Geef maar aan @Greys. Met een kaartje en foto.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
En nu heb ik een half bakje mascarpone over en weet ik niet wat ik ermee moet
Ja nee dit krijg je niet meer weggewassen. Dit is jouw leven nou.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja was net klaar maar voel me eigenlijk nog steeds vies dus ga maar weer terug
Staat er toch?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef maar aan @:Greys. Met een kaartje en foto.
Veel te bang dat @Greys dan naar die foto kijkt en denkt "Wie is dat mens!?"quote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef maar aan @:Greys. Met een kaartje en foto.
quote:
Ik heb echt het idee dat ik dit getypt hadquote:
Dat is wel hard Strani!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee dit krijg je niet meer weggewassen. Dit is jouw leven nou.
airconditionquote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt het idee dat ik dit getypt hadWat stond er?
Ik meld me bij deze af voor alle aankomende Jitsi's, ik kan jou niet meer recht aankijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee dit krijg je niet meer weggewassen. Dit is jouw leven nou.
Ohquote:
Je was toch niet van plan een foto van jezelf te sturen?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel te bang dat @:Greys dan naar die foto kijkt en denkt "Wie is dat mens!?"
De T staat voor Turboquote:Op donderdag 10 september 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie alleen airconditioner? Of heeft onze HT het al aangepast?
Dat bedoel ik. Mij herkent ze wel na al die meetsquote:Op donderdag 10 september 2020 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Je was toch niet van plan een foto van jezelf te sturen?
Ja dat snap ik welquote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze af voor alle aankomende Jitsi's, ik kan jou niet meer recht aankijken
Verklaart een hoop!quote:
Joh, @Strani kijkt jou ook al nooit recht aan hoor. Die zit of popcorn te vreten, of op zijn mobiel te loerenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik meld me bij deze af voor alle aankomende Jitsi's, ik kan jou niet meer recht aankijken
Ze is 59, dus inderdaad niet zo oud.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:40 schreef BillDauterive het volgende: [..] Verschrikkelijk! Goed dat ze een scootmobiel heeft en die durft te gebruiken, want zo oud is ze nog niet toch? Met prednison heb je wel de kans dat ze veel energie krijgt, terwijl ze daar helemaal niet de adem voor heeft. Ik hoop voor je dat ze niet te veel gaat doen. Geniet ervan @:Guanabana ! De mango/passievrucht-milkshake is heerlijk!
Hartstikke begrijpelijk dat je er even doorheen zit. Het is ook nogal wat. Ook al kan je er niet veel aan doen en is je moeder nou eenmaal eigenwijs; het is je moeder en je kan niet zomaar tegenhouden dat je je toch zorgen gaat maken.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ze is 59, dus inderdaad niet zo oud.
Ik hoop met je mee dat ze niet teveel doet, maar het is een eigenwijze vrouw die toch doet wat ze zelf wil.Ik heb me persoonlijk overal maar bij neergelegd. Ik kan er niets aan veranderen, en me er zo druk om maken, daar word ik alleen maar verdrietig van. Het is wat het is, maar ik begin aan mezelf te merken dat het z’n tol eist. Ik ben de laatste tijd zo ontzettend moe van alles. Fysiek en mentaal zit ik er een beetje doorheen.
Maar jullie zijn allemaal lief en dat doet me heel goed hoor.![]()
Nee, klopt. Het is gewoon moeilijk. Ze kan misschien maar vijf stappen zetten en ze is al moe, dus heeft ze ook een elektrische rolstoel voor binnen. Het gaat allemaal nog wel, maar het gaat steeds minder. En dat is gewoon kut. (Pardon my french)quote:Op donderdag 10 september 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hartstikke begrijpelijk dat je er even doorheen zit. Het is ook nogal wat. Ook al kan je er niet veel aan doen en is je moeder nou eenmaal eigenwijs; het is je moeder en je kan niet zomaar tegenhouden dat je je toch zorgen gaat maken.
Wat vreselijk heftig Mandy, heel begrijpelijk dat je er dan ook doorheen kan zitten. Heel veel sterkte en blijf sowieso alles hier delen wat je wilquote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee dat ze niet teveel doet, maar het is een eigenwijze vrouw die toch doet wat ze zelf wil.Ik heb me persoonlijk overal maar bij neergelegd. Ik kan er niets aan veranderen, en me er zo druk om maken, daar word ik alleen maar verdrietig van. Het is wat het is, maar ik begin aan mezelf te merken dat het z’n tol eist. Ik ben de laatste tijd zo ontzettend moe van alles. Fysiek en mentaal zit ik er een beetje doorheen.
Zeker kut. Voor haar dat ze niet alles meer kan, en achteruit gaat. En voor jullie als familie om dat aan te moeten zien. Sterktequote:Op donderdag 10 september 2020 20:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is gewoon moeilijk. Ze kan misschien maar vijf stappen zetten en ze is al moe, dus heeft ze ook een elektrische rolstoel voor binnen. Het gaat allemaal nog wel, maar het gaat steeds minder. En dat is gewoon kut. (Pardon my french)
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat vreselijk heftig Mandy, heel begrijpelijk dat je er dan ook doorheen kan zitten. Heel veel sterkte en blijf sowieso alles hier delen wat je wil
Thanks.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker kut. Voor haar dat ze niet alles meer kan, en achteruit gaat. En voor jullie als familie om dat aan te moeten zien. Sterkte![]()
Heftig allemaalquote:Op donderdag 10 september 2020 20:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Het is gewoon moeilijk. Ze kan misschien maar vijf stappen zetten en ze is al moe, dus heeft ze ook een elektrische rolstoel voor binnen. Het gaat allemaal nog wel, maar het gaat steeds minder. En dat is gewoon kut. (Pardon my french)
Ga ik meteen voor je zettenquote:Op donderdag 10 september 2020 20:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Doe mij trouwens maar ff een kop korrelkoffie als je hebt.
Goed plan welquote:Op donderdag 10 september 2020 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga ik meteen voor je zettenEn gelijk ook eentje voor mij
Big Mac, Big Dip.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Lig al tweeënhalf uur een afterdinnerdip te hebben, ernstig.
Oh Mandy, echt naar voor je!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Krijg jij er ook een!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goed plan welen beste zangers aan
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krijg jij er ook een!![]()
* Aoibhin schuift korrelkoffie naar Mandy en Koen
We zijn niet te stoppen johquote:Op donderdag 10 september 2020 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Is Jitsi nog steeds gaande joh? Is er niet echt van gekomen he, toen ik zei dat ik wel vaker mee ging doen.
Wel een manier om alsnog het dak eraf te krijgen in MECCquote:Op donderdag 10 september 2020 20:50 schreef Dave het volgende:
Denk je dat 2020 bijna klaar is, krijg je:
[..]
Is er eindelijk plek voor een redelijk podium.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een manier om alsnog het dak eraf te krijgen in MECC
En gratis vuurwerk!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Is er eindelijk plek voor een redelijk podium.
Al schijn je daar wel bergen hebben, dus straks stroomt alles nog de rest van Nederland binnen!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Zou wel spektakel zijn, lava overstroomt Limburg
Het is een kwestie van geduld,quote:Op donderdag 10 september 2020 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Ik zapte langs en zag een raar mens met een tattoo in haar nek.quote:
"Vloer is lava".quote:Op donderdag 10 september 2020 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Tabitha, kende dr ook niet maar ze schijnt hot te zijn momenteelquote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zapte langs en zag een raar mens met een tattoo in haar nek.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag,
Dat de lava Limburg vult
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Vloer is lava".
"Oh, leuk, een spelletje!"
"Nee, letterlijk, de vloer is lava!"
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Vloer is lava".
"Oh, leuk, een spelletje!"
"Nee, letterlijk, de vloer is lava!"
Werkelijk waar echt nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 september 2020 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tabitha, kende dr ook niet maar ze schijnt hot te zijn momenteel
Categorie Maanquote:Op donderdag 10 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Werkelijk waar echt nooit van gehoord
Tijd om haar naar het ESF te sturen.quote:
DIE MOET NAAR HET ESF incoming dusquote:
Ik heb geen idee over wie het gaat, maar ik zeg nee.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijd om haar naar het ESF te sturen.
Dan hoeven we in elk geval niet nog eens te organiseren.
Heb je op dit moment eigenlijk nog tijd voor jezelf, af en toe?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Niet geschikt voor het Songfestival!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie het gaat, maar ik zeg nee.
Niet teruggelezen.
Ik verwacht daar eerder een keer een Emma Heesters of Davina Michelle als we het toch over beste zangers hebbenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DIE MOET NAAR HET ESF incoming dus
Gaat niet om de zang dus nee.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik verwacht daar eerder een keer een Emma Heesters of Davina Michelle als we het toch over beste zangers hebben
Dat klopt, maar die zijn ook weer wat meer weggezakt nu. Vaak krijg je zo'n hype elk seizoen over een kandidaat die dan meedoet.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik verwacht daar eerder een keer een Emma Heesters of Davina Michelle als we het toch over beste zangers hebben
Ja goed ideequote:Op donderdag 10 september 2020 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Misschien kunnen we volgend jaar Jeangu Macrooy wel sturen, heb gehoord dat hij wel een groot talent is.
Ik hoorde ergens dat de inzending in ieder geval met een J begintquote:Op donderdag 10 september 2020 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Misschien kunnen we volgend jaar Jeangu Macrooy wel sturen, heb gehoord dat hij wel een groot talent is.
Ja, maar, is dat niet gewoon een radio roddel? ZE PROBEREN ONS OOK ZAND IN DE OGEN TE STROOIENquote:Op donderdag 10 september 2020 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens dat de inzending in ieder geval met een J begint
Ben ik niet geschikt voor het songfestival?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet geschikt voor het Songfestival!
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik hoorde vandaag CATS in m'n stamcafé. En laatst ook al Arcade. Het is wat hè?
Ik hoorde vanmiddag Arcade bij de Toyota dealerquote:Op donderdag 10 september 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik heb net niet áltijd over jou hoor! Relaxquote:Op donderdag 10 september 2020 21:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ben ik niet geschikt voor het songfestival?
Als artiest? Als danser? Als schijnmuzikant? Als ondersteunend personeel? Als mod hier???? Zo veel vragen Jobi, wat doe je met me.
Vorig jaar werden zowel Emma als Floor gesuggereerdquote:Op donderdag 10 september 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die zijn ook weer wat meer weggezakt nu. Vaak krijg je zo'n hype elk seizoen over een kandidaat die dan meedoet.
Sjongejonge, Corona is zeker voorbij daar.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Staat het rode hybride race monster mooi op de oprit?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag Arcade bij de Toyota dealer
Zal ergens tussen 12 en 13u geweest zijn.
Wees dan ook een beetje duidelijk!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb net niet áltijd over jou hoor! Relax
Ja precies, je hebt het gewoon altijd elk seizoen. En die hypes gaan altijd liggen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar werden zowel Emma als Floor gesuggereerd
1,5 meter tussen de stippellijn en CATS kan bestquote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjongejonge, Corona is zeker voorbij daar.
Ja maar Sjaan, ik weet dat jij gewoon doezepwa binnen kan harken!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wees dan ook een beetje duidelijk!
Vrij veel Nederlanders zelfs, inclusief de eigenaar en het personeelquote:Op donderdag 10 september 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Je zou bijna denken dat ze een Nederlander in hun midden hebben
Zeker!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Staat het rode hybride race monster mooi op de oprit?
24 zelfs, maar dat is een detail.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Sjaan, ik weet dat jij gewoon doezepwa binnen kan harken!Dat had geen verduidelijking meer nodig
Nee nee, er zat meer dan voldoende ruimte tussen de twee liedjes. Een paar weken, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjongejonge, Corona is zeker voorbij daar.
Oh ja, slim!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
1,5 meter tussen de stippellijn en CATS kan best
Ohh, en ik maar denken dat je daar bijzonder wasquote:Op donderdag 10 september 2020 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrij veel Nederlanders zelfs, inclusief de eigenaar en het personeel
Ja, maar dat zijn gewoon 2x doezepwaquote:Op donderdag 10 september 2020 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
24 zelfs, maar dat is een detail.
Ik probeer elke dag wel even tijd voor mezelf vrij te maken.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je op dit moment eigenlijk nog tijd voor jezelf, af en toe?
Precies!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, slim!
En Ilse en Waylon houden in ieder geval voldoende afstand onderling nu.
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh Mandy, echt naar voor je!
Je kunt hier altijd je ei kwijt als je daar behoefte aan hebt
Goed zoquote:Op donderdag 10 september 2020 21:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik probeer elke dag wel even tijd voor mezelf vrij te maken.
Yess.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Krijg jij er ook een!![]()
* Aoibhin schuift korrelkoffie naar Mandy en Koen
Greda zou op zich best willen aanbieden om je wat te helpen in huis maar ze vertrouwt er niet op dat je huis adequaat is gecheckt op afluistersystemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, gelukkig hebben we van de gemeente al hulp in de huishouding gekregen, maar ik sluit niet uit dat zij hier en daar misschien afluisterapparatuur hebben verstopt.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Greda zou op zich best willen aanbieden om je wat te helpen in huis maar ze vertrouwt er niet op dat je huis adequaat is gecheckt op afluistersystemen
Jaaaa zie je daar heb je het al! En er staat zeker ook al een tijdje een busje voor de deur?quote:Op donderdag 10 september 2020 21:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig hebben we van de gemeente al hulp in de huishouding gekregen, maar ik sluit niet uit dat zij hier en daar misschien afluisterapparatuur hebben verstopt.
Een schilderij bij ons aan de muur kijkt me soms heel verdacht aan namelijk.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Staat prima op de oprit
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar kenteken
Same shit, different day
SC hopper present
Ja @Mandy040986, luister naar ome Straan. Kan me niet eens indenken hoe fysiek en mentaal vermoeiend jullie situatie nu moet zijn maar ik kan me wel voorstellen dat het lastig is om uit dat dal te klimmen als je het (even) niet ziet zitten. Zeker nu alles zo onzeker is. Probeer het af en toe van je af te zetten, je kan helaas niets aan de situatie veranderen maar je kan proberen het beste te maken van het slechte. En voel je niet bezwaard om je hart te luchten, bij anderen maar zeker ook hier. De enige situatie die je kan veranderen is jouw gemoedstoestand en ik hoop dat we een beetje kunnen bijdragen aan de nodige afleiding.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zoZo belangrijk is dat, om gewoon even iets te doen wat je leuk vindt, of juist helemaal niks te doen. Om je ook nog even je eigen persoon te voelen.
Ja, een zwarte. Dan weet je het wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaa zie je daar heb je het al! En er staat zeker ook al een tijdje een busje voor de deur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat prima op de oprit
Hij kleurt goed bij je usericon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Controleer ook alle schroeven he!!quote:Op donderdag 10 september 2020 21:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig hebben we van de gemeente al hulp in de huishouding gekregen, maar ik sluit niet uit dat zij hier en daar misschien afluisterapparatuur hebben verstopt.
Een schilderij bij ons aan de muur kijkt me soms heel verdacht aan namelijk.
Staat prima op de oprit
Met de neus vooruit, zoals het hoort! Gaaf hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik zie hem zo cruisen met die bakquote:
Met extra korrels!quote:
The Fries Prince of Bel Air.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie hem zo cruisen met die bak
Mandy luistert gewoon af en speelt het aan ons door; dat telt nietquote:Op donderdag 10 september 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Greda zou op zich best willen aanbieden om je wat te helpen in huis maar ze vertrouwt er niet op dat je huis adequaat is gecheckt op afluistersystemen
Staat prima op de oprit
Staat er inderdaad prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier met je aanwinst!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja @:Mandy040986, luister naar ome Straan. Kan me niet eens indenken hoe fysiek en mentaal vermoeiend jullie situatie nu moet zijn maar ik kan me wel voorstellen dat het lastig is om uit dat dal te klimmen als je het (even) niet ziet zitten. Zeker nu alles zo onzeker is. Probeer het af en toe van je af te zetten, je kan helaas niets aan de situatie veranderen maar je kan proberen het beste te maken van het slechte. En voel je niet bezwaard om je hart te luchten, bij anderen maar zeker ook hier. De enige situatie die je kan veranderen is jouw gemoedstoestand en ik hoop dat we een beetje kunnen bijdragen aan de nodige afleiding.![]()
Hè verdorie ik kan niet wachten tot we eens kunnen meeten met z’n allen.
Nee, de auto van @TheFreshPrincequote:Op donderdag 10 september 2020 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaa zie je daar heb je het al! En er staat zeker ook al een tijdje een busje voor de deur?
En je takkehont.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Dit helpt ook wel hoor.![]()
Het is gewoon best lastig als je er steeds middenin zit, maar ik probeer wel tijd voor mezelf vrij te maken. En werk helpt sowieso ook.
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja, een zwarte. Dan weet je het wel.Hoe goed ken jij jouw vader?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm... net gekeken, hij staat echt nog op de opritquote:Op donderdag 10 september 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, de auto van @:TheFreshPrince
Ditquote:Op donderdag 10 september 2020 21:48 schreef Cee het volgende:
Hè verdorie ik kan niet wachten tot we eens kunnen meeten met z’n allen.
quote:
Duizendmaal meeten begint altijd met 1 eerste keerquote:Op donderdag 10 september 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laten we eerst eens met 1 meet beginnen
Realistische doelenquote:Op donderdag 10 september 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Duizendmaal meeten begint altijd met 1 eerste keer
Realistische doelen en fantastische vooruitzichtenquote:
*gooit iPad weg, rolt met de ogen, zucht en doet een slow clap*quote:Op donderdag 10 september 2020 22:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Fresh Prince of Belarus
[ afbeelding ]
Die rednecks die reviews doen van alle BZ optredens vinden haar in ieder geval erg lekker.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tabitha, kende dr ook niet maar ze schijnt hot te zijn momenteel
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
*gooit iPad weg, rolt met de ogen, zucht en doet een slow clap*
Lipjes getuit, neusje vooruit.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Controleer ook alle schroeven he!!
[..]
Met de neus vooruit, zoals het hoort! Gaaf hoor!
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Not So Fresh Prince of Bad Hair
[ afbeelding ]
Trusten!quote:
Beter dan met de neus omhoog...quote:Op donderdag 10 september 2020 21:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Controleer ook alle schroeven he!!
[..]
Met de neus vooruit, zoals het hoort! Gaaf hoor!
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 10 september 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mandy luistert gewoon af en speelt het aan ons door; dat telt niet
Blij dat ik aan de verwachtingen kon voldoen!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Daar moet ik over nadenken.
Wow jaquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
Ik was op de universiteit, na een college, toen ik het hoorde (Want iedereen weet immers nog waar die was op dat moment)quote:Op donderdag 10 september 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow jaLijkt wel gisteren dat ik dacht "is alweer 10 jaar geleden" en volgend jaar alweer 20 jaar
Lijk je überhaupt op hem, of zou het ook kunnen, als je er echt even onbevooroordeeld over nadenkt, dat hij eigenlijk de verkeerde oog- of huidskleur heeft, wellicht 30cm te lang of te kort is om je vader te kunnen zijn en eigenlijk best gebrekkig Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Daar moet ik over nadenken.
Vraag me wat ik dinsdag gegeten heb... geen idee...quote:Op donderdag 10 september 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was op de universiteit, na een college, toen ik het hoorde (Want iedereen weet immers nog waar die was op dat moment)
'Wie is toch die mandy op zondag altijd het vlees komt snijden'?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijk je überhaupt op hem, of zou het ook kunnen, als je er echt even onbevooroordeeld over nadenkt, dat hij eigenlijk de verkeerde oog- of huidskleur heeft, wellicht 30cm te lang of te kort is om je vader te kunnen zijn en eigenlijk best gebrekkig Nederlands spreekt?
Ik was thuis en keek een film op Film 1 of zo, zo'n beetje letterlijk de enige zender die geen nieuws-update gaf. Mijn moeder belde me rond 16:30 vanuit Nederland, waar zij op bezoek was.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was op de universiteit, na een college, toen ik het hoorde (Want iedereen weet immers nog waar die was op dat moment)
Jezusquote:Op donderdag 10 september 2020 22:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
'Wie is toch die mandy op zondag altijd het vlees komt snijden'?
Ik zat gewoon op m'n werk z destijds in Amsterdam nog ipv Almere nu. We probeerden allemaal het nieuws bij te houden maar internet was toch iets minder geavanceerd destijdsquote:Op donderdag 10 september 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zag het toen die middag op het nieuws. Had volgens mij ook school die dag. Toen de rest van de dag het nieuws gevolgd met ouders en broer. Kwam wel echt binnen toen dat het echt iets heftigs wasquote:Op donderdag 10 september 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat op een oude vulkaan...quote:Op donderdag 10 september 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat gewoon op m'n werk z destijds in Amsterdam nog ipv Almere nu. We probeerden allemaal het nieuws bij te houden maar internet was toch iets minder geavanceerd destijds
Limburg?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zat op een oude vulkaan...
Veel sites lagen ook plat. Ik volgde het na thuiskomst vooral op TV/Teletekst.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat gewoon op m'n werk z destijds in Amsterdam nog ipv Almere nu. We probeerden allemaal het nieuws bij te houden maar internet was toch iets minder geavanceerd destijds
Ik zat in de Hema in Rotterdam, keek uit op de Rotterdam WTC, een beetje een vreemd gebouw dat op een smaller gebouw staat en dacht “goh, zou zoiets zomaar om kunnen vallen?”quote:Op donderdag 10 september 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was thuis en keek een film op Film 1 of zo, zo'n beetje letterlijk de enige zender die geen nieuws-update gaf. Mijn moeder belde me rond 16:30 vanuit Nederland, waar zij op bezoek was.
Ah, Margraten zo te zien.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zou je denken, gezien dit topic
[ afbeelding ]
We hadden op de afdeling een oude radio staan, die voldeed ook aardig.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Veel sites lagen ook plat. Ik volgde het na thuiskomst vooral op TV/Teletekst.
Het is misschien beter als jij je ook gewoon nooit meer iets afvraagt.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat in de Hema in Rotterdam, keek uit op de Rotterdam WTC, een beetje een vreemd gebouw dat op een smaller gebouw staat en dacht “goh, zou zoiets zomaar om kunnen vallen?”
Een uur later was ik weer op de academie en kreeg ik tijdens de les sms’jes van m’n moeder door dat het WTC was omgevallen.
Ik jinx nooit meer iets.
Ah, daar was ik zelf in 2004. Al had ik het niet meteen herkend.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/KuAcS8stPsxNvcPy9
Scheelt maar 3 jaarquote:Op donderdag 10 september 2020 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, daar was ik zelf in 2004. Al had ik het niet meteen herkend.
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat in de Hema in Rotterdam, keek uit op de Rotterdam WTC, een beetje een vreemd gebouw dat op een smaller gebouw staat en dacht “goh, zou zoiets zomaar om kunnen vallen?”
Een uur later was ik weer op de academie en kreeg ik tijdens de les sms’jes van m’n moeder door dat het WTC was omgevallen.
Ik jinx nooit meer iets.
Ah ja, ik op vakantie, die middag lekker bij het zwembad gelegen. Einde middag richting kamer om op te frissen, tv aan, en dan meteen dat zien. Op de achtergrond nog de geluiden van vrolijke mensen die nog niet wisten.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het hielp ook niet dat ik er anderhalve maand eerder nog bovenop stond en er naar de wc ging. Die boodschap is doorgekomen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is misschien beter als jij je ook gewoon nooit meer iets afvraagt.
Ik ben er wel eens met de auto langsgereden!quote:Op donderdag 10 september 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
Ik ben wel eens met de trein langs het WTC van Amsterdam gekomen. Ik had er geen specifieke gedachten over.
quote:
Op dat van NY bedoel je?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hielp ook niet dat ik er anderhalve maand eerder nog bovenop stond en er naar de wc ging. Die boodschap is doorgekomen.
Is ook miniatuur vergeleken bij wat daar stondquote:Op donderdag 10 september 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
Ik ben wel eens met de trein langs het WTC van Amsterdam gekomen. Ik had er geen specifieke gedachten over.
Het komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 10 september 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
“Hoe zou het zijn om een miljoen euro te hebben?”quote:Op donderdag 10 september 2020 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje heftig is dat altijd hè?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens met de auto langsgereden!
Komt wel heel dichtbij zo!
Niet lang daarvoor was je toch ook in NY geweest?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik jinx nooit meer iets.
Ja maar wel minder uitnodigend voor terroristen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ook miniatuur vergeleken bij wat daar stond
Je had niet de neiging je te melden bij de CIA?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Het hielp ook niet dat ik er anderhalve maand eerder nog bovenop stond en er naar de wc ging. Die boodschap is doorgekomen.
Ja, overal push-berichten. Al werd er toen ook wel driftig gesms’t in mijn sociale omgeving.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah ja, ik op vakantie, die middag lekker bij het zwembad gelegen. Einde middag richting kamer om op te frissen, tv aan, en dan meteen dat zien. Op de achtergrond nog de geluiden van vrolijke mensen die nog niet wisten.
Tegenwoordig zou dat veel sneller bekend worden.
Maar dan missen we leuk Cee commentaar dus... eh...quote:Op donderdag 10 september 2020 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de logica doorzet dan heeft iemand in New York nu opeens USD 1,181,575 gewonnen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
“Hoe zou het zijn om een miljoen euro te hebben?”
And now we wait...
Laat ze zich afvragen over een tsunami in Volen... nee laten we dit niet doenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan missen we leuk Cee commentaar dus... eh...Liever niet
Lijkt me echt heel indrukwekkend om te zien.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
In 2013 nog bij Ground Zero geweest, nu is daar een museum, was destijds in aanbouw. Wel een memorial waar je voor moest dokken
Je denk toch wel aan ons mij ons als je miljonair bent?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
“Hoe zou het zijn om een miljoen euro te hebben?”
And now we wait...
Nee, ik ben net thuis van sporten. Ik kan nu nog niet slapen hoor.quote:
Bovenop het Empire state building ff goed rond gekeken of ik vliegtuigen zagquote:Op donderdag 10 september 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel indrukwekkend om te zien.
Wel jammer als je dan soms ziet dat mensen daar lullige selfies gaan maken en niet veel respect lijken te hebben voor het feit dat duizenden mensen daar hun leven hebben verloren.
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, heb nog een entreekaartje van 27 juli 2001.
Wie?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je denk toch wel aan ons mij ons als je miljonair bent?
Frettepettet, nee johquote:Op donderdag 10 september 2020 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat ze zich afvragen over een tsunami in Volen... nee laten we dit niet doen![]()
Je hebt ons dan niet meer nodig. Dan kan je gewoon vrienden kopen en hoef je er verder niks meer voor te doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie?
Wie zijn jullie?
Waar ben ik.
Wie is Jon Ola.
Ahhh wat tofquote:Op donderdag 10 september 2020 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik filmde er op het plein tussen de torens een zakenman die tijdens zijn lunchpauze met een walkman op keihard “It Must Have Been Love” van Roxette aan het zingen was, ging ie helemaal in op, en tot op de dag van vandaag vraag ik me af of hij het heeft overleefd.
Moet ook altijd aan hem denken als ik het nummer hoor, die zonnebril die hij op had, dat giletje, die UITHAAL, het spastische meedeinen op zijn muziek, het feit dat iedereen om hem heen hem hoorde en hij geen fuck gaf.
Attent van je!quote:Op donderdag 10 september 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bovenop het Empire state building ff goed rond gekeken of ik vliegtuigen zag
Er is nog wel een kamer vrij op de PG afdeling bij ons.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie?
Wie zijn jullie?
Waar ben ik.
Wie is Jon Ola.
Als je wint, heb je vrienden.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt ons dan niet meer nodig. Dan kan je gewoon vrienden kopen en hoef je er verder niks meer voor te doen.
Ook niet onterecht:quote:Op donderdag 10 september 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bovenop het Empire state building ff goed rond gekeken of ik vliegtuigen zag
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je wint, heb je vrienden.
Een waarheid als een koe natuurlijk.
Ik ga gewoon Derek Bolt bellen en vragen of hij hem wil zoeken gebaseerd op mijn videobeelden.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahhh wat tofKlinkt nu al als een leuke vent
Maar echt raar inderdaad dat je dan gewoon niet weet of hij het overleefd heeft of niet. Je was er zó kort van tevoren. Echt raar moet dat altijd blijven voelen lijkt me
“En in 2018 deed hij mee namens Albanië aan het Songfestival.”quote:Op donderdag 10 september 2020 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga gewoon Derek Bolt bellen en vragen of hij hem wil zoeken gebaseerd op mijn videobeelden.
Als iedereen voorrang heeft dan heb je dus als je achteraan sluit altijd plaats.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
Oh, nu willen de buschauffeurs weer voorrang bij coronatesten.
Maar als iedereen voorrang krijgt, schiet je nog niets op met de oplossing van ‘t probleem.
Voor een flinke smak geld wil ik wel wat verder naar achteren in de rijquote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
Maar als iedereen voorrang krijgt, schiet je nog niets op met de oplossing van ‘t probleem.
Ik vloog ook een keer kort na die crash met die piloot met zelfmoord neigingen. Zag de piloot aan komen lopen, zat hem toch te scannen op depressieve uitstralingquote:
Bush was wel president ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“En in 2018 deed hij mee namens Albanië aan het Songfestival.”
Je moet echt voorzichtiger worden met wat je zegt en doetquote:Op donderdag 10 september 2020 22:47 schreef Cee het volgende:
Liep 17 mei 2017, op onze laatste dag in NY, met m’n moeder op Times Square, moeder vroeg wat die paaltjes er deden en ik zei, ze rijden als gekken hier, dat is om te voorkomen dat er iemand op je inrijdt.
Dag later:
https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Times_Square_car_crash
Ik verzin dit niet.
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als iedereen voorrang heeft dan heb je dus als je achteraan sluit altijd plaats.
Ik vermoed dat Silke in slaap is gevallen op het device waar ESF1Gamer mee fokt.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:48 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat het wel tijd is voor een Silke-update.
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga gewoon Derek Bolt bellen en vragen of hij hem wil zoeken gebaseerd op mijn videobeelden.
OMG JAAAA IK WIL HET!quote:Op donderdag 10 september 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“En in 2018 deed hij mee namens Albanië aan het Songfestival.”
Oh had ik ze daar gelaten?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:53 schreef Dave het volgende:
Er zijn 2 dagen wapens gevonden in een bos hier in Zwolle. En men heeft er verder nog geen details over bekend gemaakt. Duurt dat altijd zo lang?
“It’s just a flesh wound!”quote:Op donderdag 10 september 2020 22:54 schreef H_T het volgende:
Ik ben in Brussel en in Londen geweest tijdens een aanslag aldaar, maar in beide gevallen was het 'gewoon' een gek met een mes. Relatief gezien stelde dat dus niet heel veel voor.
Hij heeft wel een snor.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijk je überhaupt op hem, of zou het ook kunnen, als je er echt even onbevooroordeeld over nadenkt, dat hij eigenlijk de verkeerde oog- of huidskleur heeft, wellicht 30cm te lang of te kort is om je vader te kunnen zijn en eigenlijk best gebrekkig Nederlands spreekt?
Ik zie die voetballers gewoon netjes afstand houden hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen de 1,5 meter in het stadion van Lens.
Als ik ‘m laat staan, hou je ons niet uit elkaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij ook een snor hebt?
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]!!! Ze weten álles van je, al je hele leven!!!
Hi ha ho.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
Nederlander wint EK Schoenmaken
“Ja, leuk dat ik gewonnen heb, maar ik ga niet naast m’n schoenen lopen hoor!”
Niveautje hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
Ingrijpen jijquote:Op donderdag 10 september 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vloog ook een keer kort na die crash met die piloot met zelfmoord neigingen. Zag de piloot aan komen lopen, zat hem toch te scannen op depressieve uitstraling
Podver Ceequote:
Wat een halve zool.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:47 schreef Cee het volgende:
Liep 17 mei 2017, op onze laatste dag in NY, met m’n moeder op Times Square, moeder vroeg wat die paaltjes er deden en ik zei, ze rijden als gekken hier, dat is om te voorkomen dat er iemand op je inrijdt.
Dag later:
https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Times_Square_car_crash
Ik verzin dit niet.
Ik wil je ook wel wat sterkers sturen hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 20:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Doe mij trouwens maar ff een kop korrelkoffie als je hebt.
Hij moet zich bij zijn leest houdenquote:
Hij is de schoenmaker op het verkeerde juiste feestquote:Op donderdag 10 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
Die buschauffeurs hebben toch zo’n knop In de bus voor stoplichten en zo? Die verwende nesten zijn het gewoon gewend voorrang te krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
HvN is natuurlijk op zichzelf al van een bedenkelijk niveautje.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Hart van Nederland hè.
Ik verzon het niet zelf.
Waarom denk ik elke keer dat jij een quote post, dat het iets uit Hamilton isquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
Dit was uit Monty Python.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom denk ik elke keer dat jij een quote post, dat het iets uit Hamilton is
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel wat sterkers sturen hoor
Ho ho, jij kent mijn korrelkoffie nietquote:Op donderdag 10 september 2020 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel wat sterkers sturen hoor
Kattenbakkorrelkoffie?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, jij kent mijn korrelkoffie niet
Ja, was blijven hangen na mr. Visser en de wapens-in-Zwolle cliffhanger.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
HvN is natuurlijk op zichzelf al van een bedenkelijk niveautje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Is die 30% dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie die voetballers gewoon netjes afstand houden hoor.
Brittny:quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Cee het volgende:
Ervan uitgaande dat vandaag ook geen post is aangekomen bij @:Greys denk ik dat ik morgen maar weer eens bij mijn vriendin Britnny aan de bel trek.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:08 schreef Cyan9 het volgende:
Is trouwens de (matige) grap al gemaakt dat het feest is voor alle Hamilton fans?een druk man die HamiltonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Brittny:
Oops, I did it again.
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:08 schreef Cyan9 het volgende:
Is trouwens de (matige) grap al gemaakt dat het feest is voor alle Hamilton fans?Hamilton won ook de 24 uur van Le Mans in 1953SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat hij was gediskwalificeerd vanwege twijfelachtige redenen, zich een nacht ging bezatten en op de dag van de race pas om 10 uur in de ochtend werd gevonden, terwijl de teambaas alles op alles had gezet om hem toch te laten starten.
Hij won de race, maar had wel een gebroken neus omdat hij op het rechte stuk een vogel had getroffenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oh ja, nog bedankt voor de chocolaatjes!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Cee het volgende:
Ervan uitgaande dat vandaag ook geen post is aangekomen bij @:Greys denk ik dat ik morgen maar weer eens bij mijn vriendin Britnny aan de bel trek.
We moeten het echt hebben van de komende generasie.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Dave het volgende:
Ik moest nog wel even aanhoren hoe studenten “lekker naar een ander café gaan”, nu er wegens verschillende coronauitbraken meerdere cafés gesloten zijn.
Ik moet er nog van bijkomen.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom. Bij jou krijgt alles een Hamilton tintjequote:
Spel je haar naam echt zo?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Cee het volgende:
Ik stuur toch geen kattenbak naar Mandy joh! Ik heb manieren!quote:
Ik ben heel blij dat ik dit nu weet.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Hamilton won ook de 24 uur van Le Mans in 1953Nadat hij was gediskwalificeerd vanwege twijfelachtige redenen, zich een nacht ging bezatten en op de dag van de race pas om 10 uur in de ochtend werd gevonden, terwijl de teambaas alles op alles had gezet om hem toch te laten starten.
Hij won de race, maar had wel een gebroken neus omdat hij op het rechte stuk een vogel had getroffen
Nou, Jesse Klaver was onlangs nog in het nieuws dus ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:11 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik moet er nog van bijkomen.
Ik hoor links niets meer. Is dat normaal?
Geen idee, ik zet dat spul zonder over procenten na te denkenquote:
Sorry, wat zei je?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, Jesse Klaver was onlangs nog in het nieuws dus ik weet niet waar je het over hebt.
'It's just a flesh wound' niet kennen.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom denk ik elke keer dat jij een quote post, dat het iets uit Hamilton is
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Cee het volgende:
De kattenbak is toch gejat ergens.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik stuur toch geen kattenbak naar Mandy joh! Ik heb manieren!
Zou leuker zijn als je het verkeerd had gespeldquote:
You played with my presentquote:Op donderdag 10 september 2020 23:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Brittny:
Oops, I did it again.
Zeg jij nou dat Aoi een kattenbakkendief isquote:Op donderdag 10 september 2020 23:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
De kattenbak is toch gejat ergens.
ik wist dat er iets niet kloptequote:Op donderdag 10 september 2020 23:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als je het verkeerd had gespeld
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
You played with my present
It got lost in the mail
ik las heel ff pregnantquote:Op donderdag 10 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
It got lost in the mail
Jobi steelt alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Aoi een kattenbakkendief is
Dit nummerquote:Op donderdag 10 september 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Britnny heeft het lekker zelf opengemaakt he, de bitch![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
It got lost in the mail
Onder andere.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Aoi een kattenbakkendief is
Ik spoiler mezelf gewoon nietquote:Op donderdag 10 september 2020 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'It's just a flesh wound' niet kennen.
Nee, cadeau gekregen!quote:Op donderdag 10 september 2020 23:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
De kattenbak is toch gejat ergens.
JOBI.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
It got lost in the mail
Hahaha, nee geen primeur van mijn kantquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:20 schreef Mandy040986 het volgende:
Oops, you can send it again
Nothing’s too much for your friiieeeeend
You’re not a gierige krent.
je weet maar nooit hequote:Op donderdag 10 september 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha, nee geen primeur van mijn kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |