chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Zonder wrijving geen glans![]()
Likequote:Op donderdag 10 september 2020 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
feestend gezicht feestend gezicht feestend gezicht feestend gezichtZonder wrijving geen glans![]()
Haha die band heeft sowieso ook genoeg leuks hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Een of ander vaag oud bandje nouja hahaha
Ja heel jammer. Was een beetje in de sfeer van die met dat leuke trommelchickie!
Maar ik pauzeer ff met zoeken; ik zit er hier eentje te voeren en zit met mijn vrouw te chatten omdat ik haar straks moet ophalen en zit met die kameraad te praten over zijn mogelijke corona enz.![]()
![]()
Zat voor dichte deur andere topic🙈🙈Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Zet dat rel overzicht er even in die is te leukIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Werkt nietquote:Op donderdag 10 september 2020 16:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zat voor dichte deur andere topic🙈🙈Zonder wrijving geen glans![]()
euhh een feestend gezichtquote:Op donderdag 10 september 2020 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
feestend gezicht feestend gezicht feestend gezicht feestend gezicht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ik is ikFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
stond er daarstraks wel inquote:Op donderdag 10 september 2020 16:55 schreef Soury het volgende:
Zet dat rel overzicht er even in die is te leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee lukt ook niet neequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
De enige zoekactie waar ik actief mee bezig ben is werk vinden.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
haha ja ik moest zo lachen, op youtube bij zo'n donatie worden de smilies ook voorgelezenquote:![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Nog niets gevonden SBE ellende hoorquote:Op donderdag 10 september 2020 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige zoekactie waar ik actief mee bezig ben is werk vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij wel komischquote:Op donderdag 10 september 2020 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ja ik moest zo lachen, op youtube bij zo'n donatie worden de smilies ook voorgelezen
Ik heb wel 2 dingen lopen.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niets gevonden SBE ellende hoorActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lintje gehad?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:57 schreef Nattekat het volgende:
De koning is in mijn woonplaats op bezoek geweestFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja een seven drunken nights cover zie ik ook wel zitten bvquote:Op donderdag 10 september 2020 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die band heeft sowieso ook genoeg leuks hoor.
Maar ik pauzeer ff met zoeken; ik zit er hier eentje te voeren en zit met mijn vrouw te chatten omdat ik haar straks moet ophalen en zit met die kameraad te praten over zijn mogelijke corona enz.
Tuulak! Real life moet ook gebeuren soms![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 dingen lopen.ik duim voor je SBE
Ja die ene was wel heel mooi, met de kiwi inquote:Op donderdag 10 september 2020 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ja ik moest zo lachen, op youtube bij zo'n donatie worden de smilies ook voorgelezen![]()
![]()
![]()
De koningin woonde in mijn woonplaats.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:57 schreef Nattekat het volgende:
De koning is in mijn woonplaats op bezoek geweest
ja!quote:Op donderdag 10 september 2020 16:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja die ene was wel heel kooi, met de kiwi in
dat is dan lastig brievenbus ook dicht geplakt?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dank je.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
bim bamFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee, dus misschien ligt ie op de deurmat.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is dan lastig brievenbus ook dicht geplakt?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb hem 2 jaar geleden hier in de buurt gefotografeerd!quote:Op donderdag 10 september 2020 16:57 schreef Nattekat het volgende:
De koning is in mijn woonplaats op bezoek geweest![]()
![]()
Snel kijken Nattequote:Op donderdag 10 september 2020 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dus misschien ligt ie op de deurmat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We krijgen er weer een paar 100 bijquote:Op donderdag 10 september 2020 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dus misschien ligt ie op de deurmat.
Gewoon even fikkie stoken, kan allemaalZonder wrijving geen glans![]()
Ga kijken dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dus misschien ligt ie op de deurmat.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Stuk beter zonder die baardquote:Op donderdag 10 september 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 jaar geleden hier in de buurt gefotografeerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vind ik ook.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
vraag meteen bij de buren of ze daar afgegeven hebben voor jequote:Op donderdag 10 september 2020 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dus misschien ligt ie op de deurmat.whut in de hele straat
mm dat lukt dan nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Im so sorry haagsquote:![]()
![]()
Ik snap hem niet.quote:
quote:
was van de stream gisteravond, hele rits fruit soorten in de donatiequote:
Ja, wat stelt het voor?quote:
schatje kan jij toch ook echt niets aan doenquote:![]()
![]()
kiwiquote:Op donderdag 10 september 2020 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, wat stelt het voor?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
FreshFruit in de aanbieding?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was van de stream gisteravond, hele rits fruit soorten in de donatie
Tietenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Haha, waarom dat dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik schrik altijd als jij zoiets doet![]()
![]()
altijd beterquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Misschien moet ik een andere naam nemenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Door je naam denk ik, it’s not rational![]()
![]()
nee!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien moet ik een andere naam nemenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Mrsnaughty?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien moet ik een andere naam nemen![]()
![]()
Zie mijn stemquote:Op donderdag 10 september 2020 17:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien moet ik een andere naam nemen![]()
![]()
Hey MrsLquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik allemaal DM's![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik allemaal DM'sEn een bepaald gozertje met een dinopyjama zal ook wel meteen weer last van zijn hormoontjes krijgen!
![]()
![]()
![]()
Jongens ik ga vanavond mijn woning in de fik steken, krijg ik er dan een villa voor terug?Zonder wrijving geen glans![]()
Net waren er nog alleen ja-stemmenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan niet zien wie wat stemt![]()
![]()
eeeh neequote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik ga vanavond mijn woning in de fik steken, krijg ik er dan een villa voor terug?
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]En een bepaald gozertje met een dinopyjama zal ook wel meteen weer last van zijn hormoontjes krijgen!
![]()
![]()
![]()
Ik mis @Paul vandaag??Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je de enige.quote:
Oh niet gezien, maar heb bij deze een abo tot volgend jaarquote:Op donderdag 10 september 2020 17:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Net waren er nog alleen ja-stemmen
Dus beter dan nog ff wachten![]()
![]()
Je krijgt in ieder geval wel een tijdje onderdak als je dit zo openbaar vooraf aankondigt.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik ga vanavond mijn woning in de fik steken, krijg ik er dan een villa voor terug?
Zal geen villa zijn en het zal ook vrij moeilijk zijn om op eigen houtje weer naar buiten te komen.![]()
![]()
Wie weet wel jaquote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]En een bepaald gozertje met een dinopyjama zal ook wel meteen weer last van zijn hormoontjes krijgen!
![]()
![]()
![]()
Uit Griekenland lukt het ze ookquote:Op donderdag 10 september 2020 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval wel een tijdje onderdak als je dit zo openbaar vooraf aankondigt.
Zal geen villa zijn en het zal ook vrij moeilijk zijn om op eigen houtje weer naar buiten te komen.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Uit Griekenland lukt het ze ookJe bedoelt die "nieuwe Europeanen" in die kampen?
![]()
![]()
quote:
Iedereen is een kutlultrut
Komt wel goed met dat rel overzichtquote:Iedereen is een kutlultrut
Van wie mocht jij uit je bedje komen?quote:
Jaquote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]Je bedoelt die "nieuwe Europeanen" in die kampen?
Zonder wrijving geen glans![]()
Denk het ook, eind van het jaar heeft ie wel 50 rellen erin staanquote:Op donderdag 10 september 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt wel goed met dat rel overzicht![]()
![]()
Is het niet gewoon een kwestie van de naam aanpassen? Dan blijft alles toch staan verder, denk ik?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh niet gezien, maar heb bij deze een abo tot volgend jaar
Dus beter dan nog ff wachten![]()
Groet Sourcyquote:Op donderdag 10 september 2020 17:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij is zoet, want bij mij op schootIedereen is een kutlultrut
ehuquote:Op donderdag 10 september 2020 17:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een kwestie van de naam aanpassen? Dan blijft alles toch staan verder, denk ik?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Geef je hem de fles of borstvoeding?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij is zoet, want bij mij op schoot
Kan maar dat kost 15 euro en ik ben ook slecht in namen bedenkenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een kwestie van de naam aanpassen? Dan blijft alles toch staan verder, denk ik?![]()
![]()
Ja kusjes en val dood ofzo. Met je gezeikquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kusjes en val dood ofzo. Met je gezeik![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
[..]
Ja kusjes en val dood ofzo. Met je gezeik
Kleindochter moet corona test doen. Ze zitten de komende maand vol dus moet ze een uur rijden om elders de test te doen. Bellen ze naar het GGD kantoor in hun woonplaats die zeggen is onzin we hebben plaats zat. Maar je moet wel via die andere GGD een afspraak met ons maken.
DIe zeggen weer nee is vol, dus ze moet naar een andere plaatst een uur lang........en dat terwijl mijn kleindochter al jaren de eerste uren van haar opstaan wat snotterig is. Maar ze loopt stage op een school dus moet ze testen ondanks dat ze dit al jaren heeft....o o o oWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe eens aardig, je wordt er niet minder vanquote:Op donderdag 10 september 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kusjes en val dood ofzo. Met je gezeik![]()
![]()
Gewoon j e naam houden MrsL niets mis mee tochquote:Op donderdag 10 september 2020 17:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan maar dat kost 15 euro en ik ben ook slecht in namen bedenkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo schattig dat je dat in je prive hoekje heb opgeslagen. Ik ben vereerdquote:Op donderdag 10 september 2020 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ja kusjes en val dood ofzo. Met je gezeikJeetje voor iemand die graag uitdeelt, heb je wel lange tenen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo schattig dat je dat in je prive hoekje heb opgeslagen. Ik ben vereerd
Zucht.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe eens aardig, je wordt er niet minder vanIedereen is een kutlultrut
Wat een gedoe weer zeg met GGDquote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Kleindochter moet corona test doen. Ze zitten de komende maand vol dus moet ze een uur rijden om elders de test te doen. Bellen ze naar het GGD kantoor in hun woonplaats die zeggen is onzin we hebben plaats zat. Maar je moet wel via die andere GGD een afspraak met ons maken.
DIe zeggen weer nee is vol, dus ze moet naar een andere plaatst een uur lang........en dat terwijl mijn kleindochter al jaren de eerste uren van haar opstaan wat snotterig is. Maar ze loopt stage op een school dus moet ze testen ondanks dat ze dit al jaren heeft....o o o o
Nja misschien dat ze nu gewoon willen weten of echt geen corona is![]()
Ken ik nietquote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die daar, met die snor!
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:22 schreef jerney het volgende:
[..]Jeetje voor iemand die graag uitdeelt, heb je wel lange tenen
Nee hoor ik vind het schattig dat je me me vaak noemt hier. Ik heb wat geraakt denk ik dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:22 schreef jerney het volgende:
[..]Jeetje voor iemand die graag uitdeelt, heb je wel lange tenen
Godverdegodver zeg!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
DIe zeggen weer nee is vol, dus ze moet naar een andere plaatst een uur lang........en dat terwijl mijn kleindochter al jaren de eerste uren van haar opstaan wat snotterig is. Maar ze loopt stage op een school dus moet ze testen ondanks dat ze dit al jaren heeft....o o o o
Ja ik ben als het kouder wordt ook altijd wat snotterig als ik van een warm gebouw de koude buitenlucht in kom, en krijg altijd kriebel in de keel als ik junkfood heb gegeten, zeker als het in combinatie met een milkshake is. Ff een paar keer stevig van me af gaan staan rochelen en het is weer okee, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen nu ineens denken dat ik corona heb!
Sorry voor de details!![]()
![]()
Hou deze ook welquote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon j e naam houden MrsL niets mis mee toch![]()
![]()
Wat een gedoe, Dottekequote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
DIe zeggen weer nee is vol, dus ze moet naar een andere plaatst een uur lang........en dat terwijl mijn kleindochter al jaren de eerste uren van haar opstaan wat snotterig is. Maar ze loopt stage op een school dus moet ze testen ondanks dat ze dit al jaren heeft....o o o o![]()
![]()
Bijlow niet geblesseerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dit heeft ze al een jaartje of 10 toen was er nog geen corona,quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een gedoe weer zeg met GGD
Nja misschien dat ze nu gewoon willen weten of echt geen corona is
Ja dochterlief is de hele dag aan het bellen geweest. Het enige om het sneller te laten doen kost 150 euro..kassaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind je gewoon lollig, zie het idd als een compliment. Steek ‘em in je zak!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor ik vind het schattig dat je me me vaak noemt hier. Ik heb wat geraakt denk ik dan.![]()
![]()
Ik dacht weer iets van rozijntjes te lezenquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat zeg je nuquote:Op donderdag 10 september 2020 17:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon lollig, zie het idd als een compliment. Steek ‘em in je zak!
Heb mijn eten net op en dan nog zolang je niet op mijn bord rocheltquote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdegodver zeg!
Ja ik ben als het kouder wordt ook altijd wat snotterig als ik van een warm gebouw de koude buitenlucht in kom, en krijg altijd kriebel in de keel als ik junkfood heb gegeten, zeker als het in combinatie met een milkshake is. Ff een paar keer stevig van me af gaan staan rochelen en het is weer okee, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen nu ineens denken dat ik corona heb!
Sorry voor de details!![]()
Ja gaat nergens over meer over he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wow zoveel nog jemigquote:Op donderdag 10 september 2020 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit heeft ze al een jaartje of 10 toen was er nog geen corona,
Ja dochterlief is de hele dag aan het bellen geweest. Het enige om het sneller te laten doen kost 150 euro..kassaaaaaa![]()
Ja echt. Kan mij voorstellen dat scholen zonder leraren zitten als het zo lang duurt voor ze getest kunnen worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LOL Er koopt net iemand een hotelarrangement twv 39 euro voor 54,50
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
man3quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef mazaru het volgende:
LOL Er koopt net iemand een hotelarrangement twv 39 euro voor 54,50Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Gaat goed idd.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt. Kan mij voorstellen dat scholen zonder leraren zitten als het zo lang duurt voor ze getest kunnen worden.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef mazaru het volgende:
LOL Er koopt net iemand een hotelarrangement twv 39 euro voor 54,50ja je hebt ze er tussen
quote:Toch maar even mijn looneis bij het volgende sollicitatiegesprek aanpassen.quote:Op zijn toppunt verdiende Escobar ongeveer 61 miljoen dollar per dag.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oeps die is een dief van zijn eigen portemoneequote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef mazaru het volgende:
LOL Er koopt net iemand een hotelarrangement twv 39 euro voor 54,50![]()
![]()
Ja, echt praktisch is het niet. Slurpt energie ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt. Kan mij voorstellen dat scholen zonder leraren zitten als het zo lang duurt voor ze getest kunnen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Schandequote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik kende de naam van dat album niet eens!![]()
![]()
Maar in z’n hoofd is hij een winnaar, da’s toch prachtigquote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef mazaru het volgende:
LOL Er koopt net iemand een hotelarrangement twv 39 euro voor 54,50![]()
![]()
Nee heb je, ja kan je krijgen...quote:Op donderdag 10 september 2020 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Toch maar even mijn looneis bij het volgende sollicitatiegesprek aanpassen.![]()
![]()
Prec staat nu te jumpenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar in z’n hoofd is hij een winnaar, da’s toch prachtigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tja zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar in z’n hoofd is hij een winnaar, da’s toch prachtig![]()
Maar toch wel jammer. Die dombo's verzieken het hele principe van vakantieveilingen
Lange zit zegquote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
FRAU 77 HEEFT MANN 45 VANAF APRIL IN KELLER
GESLOTENFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Levend arme manquote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTEN![]()
![]()
Waar?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTEN![]()
Omgekeerde Fritzl?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTEN![]()
![]()
Nou en? Is dat raar dan? Ik heb er ook een van een jaar of 30 in mijn schuur zitten.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTENIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Vanaf 1945? Even denken wie dat kan zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTEN
Meestal is het andersom tochquote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou en? Is dat raar dan? Ik heb er ook een van een jaar of 30 in mijn schuur zitten.![]()
![]()
Alweer😎quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanaf 1945? Even denken wie dat kan zijn.![]()
![]()
Ik bel de politie, dit kan toch nietquote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou en? Is dat raar dan? Ik heb er ook een van een jaar of 30 in mijn schuur zitten.![]()
![]()
Paul klaagt verder niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik bel de politie, dit kan toch niet![]()
Sowieso zitten die dingen toch vol met addertjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja zo kun je het ook bekijken![]()
Maar toch wel jammer. Die dombo's verzieken het hele principe van vakantieveilingen![]()
![]()
Te oud? Zat ik ook al aan te denken. Hij krijgt het moeilijk de laatste weken. Ik ga eens kijken voor vers vleesquote:Op donderdag 10 september 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik bel de politie, dit kan toch niet
waar lez je 1945 ? dann is hij nu hin,muizetotoquote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanaf 1945? Even denken wie dat kan zijn.
hij is 45 hoor![]()
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Sowieso zitten die dingen toch vol met addertjes.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Is dat in Oostenrijk?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar lez je 1945 ? dann is hij nu hin,muizetoto
hij is 45 hoor![]()
je heeft wat misverstanden denk ikquote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is helemaal afgelikt door iedereen. Daar begin ik niet aanquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te oud? Zat ik ook al aan te denken. Hij krijgt het moeilijk de laatste weken. Ik ga eens kijken voor vers vlees![]()
Vers vlees is sowieso beter![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is 45 hoorGozer, je hapt altijd zo heerlijk he!
We trekken graag dingen die je zegt een beetje uit het verband om je wat te plagen!
Doen we onderling ook wel hoor, maar bij jou is het makkelijker omdat je Nederlands soms een beetje verwarrend is, en dat je er zo serieus op in gaat, maakt het juist nog leuker!
Chillax,bro!![]()
![]()
Jonge kaas ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]![]()
Vers vlees is sowieso beter
jaaaaa!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:37 schreef Justin_Case het volgende:
@:schakeltopia 400 legostenen binnen. Lijkt wel een ikea bouwpakket man![]()
Fotoquote:Op donderdag 10 september 2020 17:37 schreef Justin_Case het volgende:
@:schakeltopia 400 legostenen binnen. Lijkt wel een ikea bouwpakket man![]()
![]()
Wienersnitzel.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is 45 hoor!!!!
![]()
quote:
Gewoon 4 kleuren steentjes. Niks bijzonders eigenlijk. Je kan er alleen veel mee bouwenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
wat voor pakket is het geworden?
lekker creatief doen!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gewoon 4 kleuren steentjes. Niks bijzonders eigenlijk. Je kan er alleen veel mee bouwen
Zekerstewetenquote:Alleen op woensdagochtenden tussen maart en april in te cashen en oh ja dit en dat nog even extra betalen. Thanks but no thanks
![]()
![]()
Maybequote:Op donderdag 10 september 2020 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga je pics maken voor ons als je stadion af is?Zonder wrijving geen glans![]()
Trauma voor het leven. Die gaat nooit meer in de bejaardenzorg werken.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann is nu zwar ziek,het is niks grappigIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat doe jij wel voor je moeder.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:41 schreef mario390 het volgende:
moeder bellt
moet boodschappen helpen
tragen
Ja veel nieuwsberichten zijn natuurlijk echt verschrikkelijk als je er goed bij stil staat, maar je kunt ook niet alle leed van de wereld op je schouders dragen, en soms kan een grapje maken relativerend werken, zeker als het nieuws is wat direct bij je in de straat gebeurd is of zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann is nu zwar ziek,het is niks grappig![]()
![]()
Maar ik heb nog meer nodig. Want met wat blokjes bouw je geen stadion. Gaat dus ff duren.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trauma voor het leven. Die gaat nooit meer in de bejaardenzorg werken.Godver!
![]()
![]()
snap ik! lekker je tijd voor nemenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar ik heb nog meer nodig. Want met wat blokjes bouw je geen stadion. Gaat dus ff duren.
Humor hebben moet ook kunnen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja veel nieuwsberichten zijn natuurlijk echt verschrikkelijk als je er goed bij stil staat, maar je kunt ook niet alle leed van de wereld op je schouders dragen, en soms kan een grapje maken relativerend werken, zeker als het nieuws is wat direct bij je in de straat gebeurd is of zo.
Ik hoorde vanmorgen dat alle inval en inzetbare vervanging al ingezet is.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, echt praktisch is het niet. Slurpt energie ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nice! hoop dat er wat lekkers in zit man!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja gaat snel
Zometeen een Too Good To Go box ophalenIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik meld ff wat anders .quote:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het is bijna weekend 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat zit erin?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja gaat snel
Zometeen een Too Good To Go box ophalen![]()
Zou chill zijn ja! Wie weet is het net zoiets zoals gisterenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! hoop dat er wat lekkers in zit man!![]()
![]()
Bijnaquote:Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meld ff wat anders .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het is bijna weekend 🤣![]()
![]()
Geen idee. Is een mystery box, maar je krijgt altijd minimaal 3x de waarde van wat je betaald.quote:![]()
Haha volgens mij hebben wij hier sowieso een iets andere humor dan jij, maar da's prima, toch?quote:
Jij neemt dingen vaak erg serieus.
Deed ik vroeger ook altijd, maar daar wordt een mens echt niet gelukkiger van.
Hoe minder serieus je over dingen denkt, hoe makkelijker het leven wordt!
(Betekent natuurlijk niet dat ik NIETS meer serieus neem.)
![]()
Ik heb de app wel, maar nog nooit gebruikt...quote:Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Geen idee. Is een mystery box, maar je krijgt altijd minimaal 3x de waarde van wat je betaald.![]()
Echt welquote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja gaat snel
Zometeen een Too Good To Go box ophalen
Haal je elke dag een? En wat zit er meestal in?![]()
Serieus mag ook af en toe....quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha volgens mij hebben wij hier sowieso een iets andere humor dan jij, maar da's prima, toch?
Jij neemt dingen vaak erg serieus.
Deed ik vroeger ook altijd, maar daar wordt een mens echt niet gelukkiger van.
Hoe minder serieus je over dingen denkt, hoe makkelijker het leven wordt!![]()
![]()
Als je naar minimaal 3-5 sterren zoekt en minstens 90% tevreden zit je altijd wel goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb de app wel, maar nog nooit gebruikt...![]()
Soms moet je serieus zijn maar een beetje humor kan nooit kwaat.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hebt ze geteld en het waren er 401?
Hier in de buurt zit weinig denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je naar minimaal 3-5 sterren zoekt en minstens 90% tevreden zit je altijd wel goed.![]()
Uiteraard, het is ook fijn als je hier ff je ei kwijt kunt, maar willekeurige dingen in het nieuws over poepbergen en een bejaarde die iemand opgesloten heeft enzo? Dat soort dingen hebben juist wat grappigs.quote:![]()
![]()
Niet elke dag, maar 1x per week is wel te doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel
Haal je elke dag een? En wat zit er meestal in?
Ik had gisteren een box met vooral veel vleeswaren. Maar die kan ik altijd gebruiken dus was wel fijn.![]()
Zeker nietquote:Op donderdag 10 september 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms moet je serieus zijn maar een beetje humor kan nooit kwaat.![]()
![]()
![]()
![]()
Lachen is gezond![]()
![]()
We zijn ook blij met de rozijntjes die je kleuter rond gooitquote:Op donderdag 10 september 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, het is ook fijn als je hier ff je ei kwijt kunt, maar willekeurige dingen in het nieuws over poepbergen en een bejaarde die iemand opgesloten heeft enzo? Dat soort dingen hebben juist wat grappigs.
Deze post niet qouten graagIedereen is een kutlultrut
quote:
see you later haags, veel plezierquote:Op donderdag 10 september 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik ga naar mijn etentje. Tot laters
Ik ben niet zo van de echte zwarte humor....maar goed moet iedereen maar zelf weten.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, het is ook fijn als je hier ff je ei kwijt kunt, maar willekeurige dingen in het nieuws over poepbergen en een bejaarde die iemand opgesloten heeft enzo? Dat soort dingen hebben juist wat grappigs.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik ga naar mijn etentje. Tot latersVröt ze!
![]()
Eetsequote:Op donderdag 10 september 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik ga naar mijn etentje. Tot laters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |