Zucht.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe eens aardig, je wordt er niet minder van
Wat een gedoe weer zeg met GGDquote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Kleindochter moet corona test doen. Ze zitten de komende maand vol dus moet ze een uur rijden om elders de test te doen. Bellen ze naar het GGD kantoor in hun woonplaats die zeggen is onzin we hebben plaats zat. Maar je moet wel via die andere GGD een afspraak met ons maken.
DIe zeggen weer nee is vol, dus ze moet naar een andere plaatst een uur lang........en dat terwijl mijn kleindochter al jaren de eerste uren van haar opstaan wat snotterig is. Maar ze loopt stage op een school dus moet ze testen ondanks dat ze dit al jaren heeft....o o o o
Ken ik nietquote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die daar, met die snor!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:22 schreef jerney het volgende:
[..]Jeetje voor iemand die graag uitdeelt, heb je wel lange tenen
Nee hoor ik vind het schattig dat je me me vaak noemt hier. Ik heb wat geraakt denk ik dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:22 schreef jerney het volgende:
[..]Jeetje voor iemand die graag uitdeelt, heb je wel lange tenen
Godverdegodver zeg!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Kleindochter moet corona test doen. Ze zitten de komende maand vol dus moet ze een uur rijden om elders de test te doen. Bellen ze naar het GGD kantoor in hun woonplaats die zeggen is onzin we hebben plaats zat. Maar je moet wel via die andere GGD een afspraak met ons maken.
DIe zeggen weer nee is vol, dus ze moet naar een andere plaatst een uur lang........en dat terwijl mijn kleindochter al jaren de eerste uren van haar opstaan wat snotterig is. Maar ze loopt stage op een school dus moet ze testen ondanks dat ze dit al jaren heeft....o o o o
Hou deze ook welquote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon j e naam houden MrsL niets mis mee toch
Wat een gedoe, Dottekequote:Op donderdag 10 september 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Dit heeft ze al een jaartje of 10 toen was er nog geen corona,quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een gedoe weer zeg met GGD
Nja misschien dat ze nu gewoon willen weten of echt geen corona is
Ik vind je gewoon lollig, zie het idd als een compliment. Steek ‘em in je zak!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor ik vind het schattig dat je me me vaak noemt hier. Ik heb wat geraakt denk ik dan.
Ik dacht weer iets van rozijntjes te lezenquote:
Dat zeg je nuquote:Op donderdag 10 september 2020 17:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon lollig, zie het idd als een compliment. Steek ‘em in je zak!
Heb mijn eten net op en dan nog zolang je niet op mijn bord rocheltquote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Godverdegodver zeg!
Ja ik ben als het kouder wordt ook altijd wat snotterig als ik van een warm gebouw de koude buitenlucht in kom, en krijg altijd kriebel in de keel als ik junkfood heb gegeten, zeker als het in combinatie met een milkshake is. Ff een paar keer stevig van me af gaan staan rochelen en het is weer okee, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen nu ineens denken dat ik corona heb!
Sorry voor de details!
Wow zoveel nog jemigquote:Op donderdag 10 september 2020 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit heeft ze al een jaartje of 10 toen was er nog geen corona,
Ja dochterlief is de hele dag aan het bellen geweest. Het enige om het sneller te laten doen kost 150 euro..kassaaaaaa
Ja echt. Kan mij voorstellen dat scholen zonder leraren zitten als het zo lang duurt voor ze getest kunnen worden.quote:
man3quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef mazaru het volgende:
LOL Er koopt net iemand een hotelarrangement twv 39 euro voor 54,50
Gaat goed idd.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt. Kan mij voorstellen dat scholen zonder leraren zitten als het zo lang duurt voor ze getest kunnen worden.
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef mazaru het volgende:
quote:
Toch maar even mijn looneis bij het volgende sollicitatiegesprek aanpassen.quote:Op zijn toppunt verdiende Escobar ongeveer 61 miljoen dollar per dag.
Oeps die is een dief van zijn eigen portemoneequote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef mazaru het volgende:
Ja, echt praktisch is het niet. Slurpt energie ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt. Kan mij voorstellen dat scholen zonder leraren zitten als het zo lang duurt voor ze getest kunnen worden.
Schandequote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik kende de naam van dat album niet eens!
Maar in z’n hoofd is hij een winnaar, da’s toch prachtigquote:Op donderdag 10 september 2020 17:27 schreef mazaru het volgende:
Nee heb je, ja kan je krijgen...quote:Op donderdag 10 september 2020 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Toch maar even mijn looneis bij het volgende sollicitatiegesprek aanpassen.
Prec staat nu te jumpenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar in z’n hoofd is hij een winnaar, da’s toch prachtig
Tja zo kun je het ook bekijkenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar in z’n hoofd is hij een winnaar, da’s toch prachtig
Lange zit zegquote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
FRAU 77 HEEFT MANN 45 VANAF APRIL IN KELLER
GESLOTEN
Levend arme manquote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTEN
Waar?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTEN
Omgekeerde Fritzl?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTEN
Nou en? Is dat raar dan? Ik heb er ook een van een jaar of 30 in mijn schuur zitten.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTEN
Vanaf 1945? Even denken wie dat kan zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
WIEN
GESLOTEN
Meestal is het andersom tochquote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou en? Is dat raar dan? Ik heb er ook een van een jaar of 30 in mijn schuur zitten.
Alweer😎quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanaf 1945? Even denken wie dat kan zijn.
Ik bel de politie, dit kan toch nietquote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou en? Is dat raar dan? Ik heb er ook een van een jaar of 30 in mijn schuur zitten.
Paul klaagt verder niet.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik bel de politie, dit kan toch niet
Sowieso zitten die dingen toch vol met addertjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja zo kun je het ook bekijken![]()
Maar toch wel jammer. Die dombo's verzieken het hele principe van vakantieveilingen
Te oud? Zat ik ook al aan te denken. Hij krijgt het moeilijk de laatste weken. Ik ga eens kijken voor vers vleesquote:Op donderdag 10 september 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik bel de politie, dit kan toch niet
waar lez je 1945 ? dann is hij nu hin,muizetotoquote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanaf 1945? Even denken wie dat kan zijn.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Sowieso zitten die dingen toch vol met addertjes.
Is dat in Oostenrijk?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar lez je 1945 ? dann is hij nu hin,muizetoto
hij is 45 hoor
je heeft wat misverstanden denk ikquote:Op donderdag 10 september 2020 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is helemaal afgelikt door iedereen. Daar begin ik niet aanquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Te oud? Zat ik ook al aan te denken. Hij krijgt het moeilijk de laatste weken. Ik ga eens kijken voor vers vlees
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is 45 hoor
Jonge kaas ook.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]![]()
Vers vlees is sowieso beter
jaaaaa!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:37 schreef Justin_Case het volgende:
@:schakeltopia 400 legostenen binnen. Lijkt wel een ikea bouwpakket man
Fotoquote:Op donderdag 10 september 2020 17:37 schreef Justin_Case het volgende:
@:schakeltopia 400 legostenen binnen. Lijkt wel een ikea bouwpakket man
Wienersnitzel.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is 45 hoor
quote:
Gewoon 4 kleuren steentjes. Niks bijzonders eigenlijk. Je kan er alleen veel mee bouwenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
wat voor pakket is het geworden?
lekker creatief doen!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gewoon 4 kleuren steentjes. Niks bijzonders eigenlijk. Je kan er alleen veel mee bouwen
Zekerstewetenquote:
Maybequote:Op donderdag 10 september 2020 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ga je pics maken voor ons als je stadion af is?
Trauma voor het leven. Die gaat nooit meer in de bejaardenzorg werken.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann is nu zwar ziek,het is niks grappig
Dat doe jij wel voor je moeder.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:41 schreef mario390 het volgende:
moeder bellt
moet boodschappen helpen
tragen
Ja veel nieuwsberichten zijn natuurlijk echt verschrikkelijk als je er goed bij stil staat, maar je kunt ook niet alle leed van de wereld op je schouders dragen, en soms kan een grapje maken relativerend werken, zeker als het nieuws is wat direct bij je in de straat gebeurd is of zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann is nu zwar ziek,het is niks grappig
Maar ik heb nog meer nodig. Want met wat blokjes bouw je geen stadion. Gaat dus ff duren.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trauma voor het leven. Die gaat nooit meer in de bejaardenzorg werken.
snap ik! lekker je tijd voor nemenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar ik heb nog meer nodig. Want met wat blokjes bouw je geen stadion. Gaat dus ff duren.
Humor hebben moet ook kunnen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja veel nieuwsberichten zijn natuurlijk echt verschrikkelijk als je er goed bij stil staat, maar je kunt ook niet alle leed van de wereld op je schouders dragen, en soms kan een grapje maken relativerend werken, zeker als het nieuws is wat direct bij je in de straat gebeurd is of zo.
Ik hoorde vanmorgen dat alle inval en inzetbare vervanging al ingezet is.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, echt praktisch is het niet. Slurpt energie ook.
nice! hoop dat er wat lekkers in zit man!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja gaat snel
Zometeen een Too Good To Go box ophalen
Ik meld ff wat anders .quote:
Wat zit erin?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja gaat snel
Zou chill zijn ja! Wie weet is het net zoiets zoals gisterenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! hoop dat er wat lekkers in zit man!
Bijnaquote:Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meld ff wat anders .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het is bijna weekend 🤣
Geen idee. Is een mystery box, maar je krijgt altijd minimaal 3x de waarde van wat je betaald.quote:
Haha volgens mij hebben wij hier sowieso een iets andere humor dan jij, maar da's prima, toch?quote:
Ik heb de app wel, maar nog nooit gebruikt...quote:Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Geen idee. Is een mystery box, maar je krijgt altijd minimaal 3x de waarde van wat je betaald.
Echt welquote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja gaat snel
Serieus mag ook af en toe....quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha volgens mij hebben wij hier sowieso een iets andere humor dan jij, maar da's prima, toch?
Jij neemt dingen vaak erg serieus.
Deed ik vroeger ook altijd, maar daar wordt een mens echt niet gelukkiger van.
Hoe minder serieus je over dingen denkt, hoe makkelijker het leven wordt!
Als je naar minimaal 3-5 sterren zoekt en minstens 90% tevreden zit je altijd wel goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb de app wel, maar nog nooit gebruikt...
Soms moet je serieus zijn maar een beetje humor kan nooit kwaat.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hebt ze geteld en het waren er 401?
Hier in de buurt zit weinig denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je naar minimaal 3-5 sterren zoekt en minstens 90% tevreden zit je altijd wel goed.
Uiteraard, het is ook fijn als je hier ff je ei kwijt kunt, maar willekeurige dingen in het nieuws over poepbergen en een bejaarde die iemand opgesloten heeft enzo? Dat soort dingen hebben juist wat grappigs.quote:
Niet elke dag, maar 1x per week is wel te doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel
Haal je elke dag een? En wat zit er meestal in?
Zeker nietquote:Op donderdag 10 september 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms moet je serieus zijn maar een beetje humor kan nooit kwaat.
We zijn ook blij met de rozijntjes die je kleuter rond gooitquote:Op donderdag 10 september 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, het is ook fijn als je hier ff je ei kwijt kunt, maar willekeurige dingen in het nieuws over poepbergen en een bejaarde die iemand opgesloten heeft enzo? Dat soort dingen hebben juist wat grappigs.
quote:
see you later haags, veel plezierquote:Op donderdag 10 september 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik ga naar mijn etentje. Tot laters
Ik ben niet zo van de echte zwarte humor....maar goed moet iedereen maar zelf weten.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, het is ook fijn als je hier ff je ei kwijt kunt, maar willekeurige dingen in het nieuws over poepbergen en een bejaarde die iemand opgesloten heeft enzo? Dat soort dingen hebben juist wat grappigs.
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
Eetsequote:Op donderdag 10 september 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |