Wat zit erin?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja gaat snel
Zometeen een Too Good To Go box ophalen
Zou chill zijn ja! Wie weet is het net zoiets zoals gisterenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! hoop dat er wat lekkers in zit man!
Bijnaquote:Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik meld ff wat anders .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het is bijna weekend 🤣
Geen idee. Is een mystery box, maar je krijgt altijd minimaal 3x de waarde van wat je betaald.quote:
Haha volgens mij hebben wij hier sowieso een iets andere humor dan jij, maar da's prima, toch?quote:
Ik heb de app wel, maar nog nooit gebruikt...quote:Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Geen idee. Is een mystery box, maar je krijgt altijd minimaal 3x de waarde van wat je betaald.
Echt welquote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja gaat snel
Zometeen een Too Good To Go box ophalen
Serieus mag ook af en toe....quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha volgens mij hebben wij hier sowieso een iets andere humor dan jij, maar da's prima, toch?
Jij neemt dingen vaak erg serieus.
Deed ik vroeger ook altijd, maar daar wordt een mens echt niet gelukkiger van.
Hoe minder serieus je over dingen denkt, hoe makkelijker het leven wordt!
Als je naar minimaal 3-5 sterren zoekt en minstens 90% tevreden zit je altijd wel goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb de app wel, maar nog nooit gebruikt...
Soms moet je serieus zijn maar een beetje humor kan nooit kwaat.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hebt ze geteld en het waren er 401?
Hier in de buurt zit weinig denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als je naar minimaal 3-5 sterren zoekt en minstens 90% tevreden zit je altijd wel goed.
Uiteraard, het is ook fijn als je hier ff je ei kwijt kunt, maar willekeurige dingen in het nieuws over poepbergen en een bejaarde die iemand opgesloten heeft enzo? Dat soort dingen hebben juist wat grappigs.quote:
Niet elke dag, maar 1x per week is wel te doen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt wel
Haal je elke dag een? En wat zit er meestal in?
Zeker nietquote:Op donderdag 10 september 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms moet je serieus zijn maar een beetje humor kan nooit kwaat.
We zijn ook blij met de rozijntjes die je kleuter rond gooitquote:Op donderdag 10 september 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, het is ook fijn als je hier ff je ei kwijt kunt, maar willekeurige dingen in het nieuws over poepbergen en een bejaarde die iemand opgesloten heeft enzo? Dat soort dingen hebben juist wat grappigs.
quote:
see you later haags, veel plezierquote:Op donderdag 10 september 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik ga naar mijn etentje. Tot laters
Ik ben niet zo van de echte zwarte humor....maar goed moet iedereen maar zelf weten.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard, het is ook fijn als je hier ff je ei kwijt kunt, maar willekeurige dingen in het nieuws over poepbergen en een bejaarde die iemand opgesloten heeft enzo? Dat soort dingen hebben juist wat grappigs.
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
Eetsequote:Op donderdag 10 september 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |