Trauma voor het leven. Die gaat nooit meer in de bejaardenzorg werken.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann is nu zwar ziek,het is niks grappig
Dat doe jij wel voor je moeder.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:41 schreef mario390 het volgende:
moeder bellt
moet boodschappen helpen
tragen
Ja veel nieuwsberichten zijn natuurlijk echt verschrikkelijk als je er goed bij stil staat, maar je kunt ook niet alle leed van de wereld op je schouders dragen, en soms kan een grapje maken relativerend werken, zeker als het nieuws is wat direct bij je in de straat gebeurd is of zo.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mann is nu zwar ziek,het is niks grappig
Maar ik heb nog meer nodig. Want met wat blokjes bouw je geen stadion. Gaat dus ff duren.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trauma voor het leven. Die gaat nooit meer in de bejaardenzorg werken.
snap ik! lekker je tijd voor nemenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar ik heb nog meer nodig. Want met wat blokjes bouw je geen stadion. Gaat dus ff duren.
Humor hebben moet ook kunnen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja veel nieuwsberichten zijn natuurlijk echt verschrikkelijk als je er goed bij stil staat, maar je kunt ook niet alle leed van de wereld op je schouders dragen, en soms kan een grapje maken relativerend werken, zeker als het nieuws is wat direct bij je in de straat gebeurd is of zo.
Ik hoorde vanmorgen dat alle inval en inzetbare vervanging al ingezet is.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, echt praktisch is het niet. Slurpt energie ook.
nice! hoop dat er wat lekkers in zit man!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja gaat snel
Zometeen een Too Good To Go box ophalen
Ik meld ff wat anders .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |