quote:Op donderdag 10 september 2020 16:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Woahhhh
Eerst dacht ik muh maar toen hij begon aan z’n drinking song was ik lollend aan het hupsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook van jou sourcyquote:Op donderdag 10 september 2020 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Sourcy post al jaren niet meer. Je bedoeld mij en het is een eer dat je me om de dag noemt
Van harte alvastquote:
Haha ze hebben veel muziek in deze stijl.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:40 schreef jerney het volgende:
Heuj heuj I want more wenches heuj heuj more wenches I neeeed 🥳
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik heb die lui ontdekt op een festival, ik vond het meteen gaaf!
Oew, op dat zelfde festival nog een andere band ontdekt:Ohhhh damn er was een supertoffe band op een of ander medieval festivalletje hier in het Rivierenhof ooit, maar ik weet niet meer hoe die heettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikklak
Haha ahhh jammer dat je het niet meer weet.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh damn er was een supertoffe band op een of ander medieval festivalletje hier in het Rivierenhof ooit, maar ik weet niet meer hoe die heettenKlikklak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahaha beter dan het origineelquote:Op donderdag 10 september 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ze hebben veel muziek in deze stijl.
Zoek "I am a cider drinker" eens op en vertel me of je het herkent!
Oew en Týr heeft ook een bekend nummer gecovered. Zal ik straks opzoeken.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahahaha beter dan het origineel!!!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ahhh jammer dat je het niet meer weet.
Dit is trouwens dat andere nummer van Týr, wat ze gecoverd hebben van één of ander vaag oud bandje.Dubliners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik zet een joker in en ga door voor de vriendin.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]3 punten voor jou en je gaat door voor de koelkast!
IK ben ooit in een pub beland met schots bier. Die was er de volgende ochtend nietquote:
Fijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoi allemaal ben heerlijk thuis🥳🥳🥳🥳🥳
Oh jee, het daten lukt niet echt?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet een joker in en ga door voor de vriendin.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ahhh jammer dat je het niet meer weet.
Dit is trouwens dat andere nummer van Týr, wat ze gecoverd hebben van één of ander vaag oud bandje.Een of ander vaag oud bandje nouja hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heel jammer. Was een beetje in de sfeer van die met dat leuke trommelchickie!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoi allemaal ben heerlijk thuis🥳🥳🥳🥳🥳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |