Op een sec na jezelf blokken.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Mij boeit het alleen dat ik van het weekend op Maanvisje kom te zitten
Zo houd ik het spannendquote:Op donderdag 10 september 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een sec na jezelf blokken.
Er was nog geen slotje omdat er nog geen 300 posts waren. Het leek alleen zoquote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het geen drama hoor als ik er door heen post. Had het niet eens in de gaten
Als een mod flink aan het snoeien is in een topic, dan klopt er echt niets meer van die teller. Heb em wel eens op 360 of zo zien staanquote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik noem het ook geen drama,maar mag het wel grappig vinden toch?
Danny reageerde ooit eens op mij, maar dat topic was al 20 minuten dicht. Heb hem toen maar gequote in het nieuwe topicquote:Op donderdag 10 september 2020 15:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol. Meestal werd ik gequote, maar een DM ook wel eens gehad geloof ik.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Was zeker gezellig!![]()
En zodra Mini-ToT en ik weer thuis kwamen, ging-ie meteen ff lekker staan schijten!
Goed opgevoed dus!quote:Op donderdag 10 september 2020 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Of juist niet; dat-ie netjes gewacht heeft tot ze weg was!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Danny reageerde ooit eens op mij, maar dat topic was al 20 minuten dicht. Heb hem toen maar gequote in het nieuwe topic
Hey zachtjes.quote:
Ah jij solliciteert naar een bezoekje van mij?quote:
Ga door..........quote:
Paul, dan heb je automatisch verkering met hem!quote:Op donderdag 10 september 2020 16:05 schreef DJMO het volgende:
Welke DTS'er zal ik de volgende keer lastigvallen? 🤔
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Paul, dan heb je automatisch verkering met hem!
[..]
[..]
Bleiburg is wel een stukje reizen.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
Of anders mario?
Moet je alleen wel beloven dat als je komt, je niet in zijn bergen gaat zitten schijten natuurlijk!
Ik nog wel hoger.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een mod flink aan het snoeien is in een topic, dan klopt er echt niets meer van die teller. Heb em wel eens op 360 of zo zien staan
En moeders fiets in de kelder zetten.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
Of anders mario?
Moet je alleen wel beloven dat als je komt, je niet in zijn bergen gaat zitten schijten natuurlijk!
Is ze wel gewend!quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bleiburg is wel een stukje reizen.
En haar jas inleveren.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En moeders fiets in de kelder zetten.
Onder komen versta ik iets anders dan schijten. 🐣quote:Op donderdag 10 september 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
Of anders mario?
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En moeders fiets in de kelder zetten.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onder komen versta ik iets anders dan schijten. 🐣
Anders mutti boos.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]Bij hem komt, en niet op die manier!
praat je weer over me ?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
Of anders mario?
quote:
quote:
Wanneer ga je mij filmen danquote:Op donderdag 10 september 2020 15:59 schreef jerney het volgende:
Oh en klaar met filmen voor vandaag
Ik wil ook wel eens wat niet.quote:
DJMO is dus niet welkom.quote:
Oh ja, muziek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Maar hij blijft ook echt continu met dat bericht over in de bergen schijten aan komen en wordt pissig als je niet op dat linkje klikt.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:16 schreef mootie het volgende:
Tis ook pas de 379e keer dat het gezegd wordt. Kan me voorstellen dat Mario er wat flauw van wordt.
waarom sprek je over me conjo als ik niet hier ben?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]Maak je dan ook steeds niet zo druk, man!
Weet ik nietquote:Op donderdag 10 september 2020 16:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij filmen dan
Nou zeg😭quote:
Doe even normaal,je leest alles mee.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom sprek je over me conjo als ik niet hier ben?
Mariooo?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, muziek!Ohhhh maar ik moet afwassen in mijn stalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht ik kan klikken
![]()
Het was niet negatief.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ging over welke DTS'er ze nu weer moest bezoeken, en jij was 1 van de personen die ik voorstelde.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Daarom, all in good fun.quote:
Zat niks ergs achter.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over welke DTS'er ze nu weer moest bezoeken, en jij was 1 van de personen die ik voorstelde.
Grappige natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 16:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat voor filmpje had je in gedachten?
Noem dat maar niet erg als er ineens een horde Fokkers aan komen kakken rond etenstijd!quote:
Eentje lijkt me al vrij veelquote:Op donderdag 10 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noem dat maar niet erg als er ineens een horde Fokkers aan komen kakken rond etenstijd!
DJMO is toch geen horde?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noem dat maar niet erg als er ineens een horde Fokkers aan komen kakken rond etenstijd!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb het maar over dalen dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal niks meer zeggen over bergen!
![]()
Klopt. Ik ben van de alliance.quote:
quote:
Ligt eraan.... ik ken haar niet.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal niks meer zeggen over bergen!
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, muziek!Ik kende ze allebei zelfs! Ik sta er zelf een beetje van te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik wou het ook eerst vet gedrukt posten
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kende ze allebei zelfs! Ik sta er zelf een beetje van te kijken
Nooit gedaan maar naar verluid zou ik een goede succubus zijnquote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig WoW-spelers hier zijn!
Een watte?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Nooit gedaan maar naar verluid zou ik een goede succubus zijn
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
Als Mario dezelfde reactie geeft als Mini ToT,is het wel lastig.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Voormaligquote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah jij solliciteert naar een bezoekje van mij?
Ik heb alleen Warcraft 1 t/m 3 gespeeld.quote:
Deze dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch meer metalhead dan ik dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja ze vinden het niet per se heel ergquote:Op donderdag 10 september 2020 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrouwelijke versie van een incubus; een demoon van het mannenplagend geslacht.
Ik speelde heel lang op private servers, gratis.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen Warcraft 1 t/m 3 gespeeld.WoW heb ik me nooit aan gewaagd omdat je er voor moet betalen, maar later heb ik wel betaald voor Runescape!
![]()
Ik speelde het vroeger toen het nog een strategiespel op de pc was.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik speelde heel lang op private servers, gratis.
De DOS games?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik speelde het vroeger toen het nog een strategiespel op de pc was.
Dat was Dune2 WOW was al onder windows 95.quote:
Dat was gewoon Warcraft toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was Dune2 WOW was al onder windows.
Ah okee.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was Dune2 WOW was al onder windows 95.
Dat zou best wel kunnen.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze dan?Deze is weer niet zo mijn ding. Eerst slaapliedje dan te bruh bruh satanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Deze is weer niet zo mijn ding. Eerst slaapliedje dan te bruh bruh satan
Heeft dit nog gevolgen voor je vrouw en /of jou?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:31 schreef ToT het volgende:
Oh fijn, een kameraad van me, partner van een vriendin/collega van mijn vrouw, heeft zich vandaag op corona moeten testen. Hij heeft aardig wat symptomen.
Deze dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Deze is weer niet zo mijn ding. Eerst slaapliedje dan te bruh bruh satan
Dune2 heb ik vroeger echt veel gespeeld.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah okee.
Ja ik heb Dune 1 en 2 gespeeld, en Warcraft 1, 2 en 3.
WoW heb ik nooit gespeeld.
Onbekend. Hijzelf denkt geen corona te hebben maar moest zich van zijn werk laten testen.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heeft dit nog gevolgen voor je vrouw en /of jou?
Ik vond Dune 1 veel leuker. Veel meer de verhaallijn volgen.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dune2 heb ik vroeger echt veel gespeeld.
Ik duim voor je dat het meevalt.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Onbekend. Hijzelf denkt geen corona te hebben maar moest zich van zijn werk laten testen.
Ik moet mijn vrouw straks bij hem thuis ophalen, maar we hebben wel afgesproken dat voor de deur te doen. (Ze is met zijn partner ff de stad in gegaan.)
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze dan?WoahhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst dacht ik muh maar toen hij begon aan z’n drinking song was ik lollend aan het hupsen![]()
Ja die partner is nog wel klachtenvrij dus ik ga er van uit dat ze het niet zo heel snel zal verspreiden en ze werken ook met voedsel dus hebben ze altijd beschermende kleding aan, maar toch...quote:Op donderdag 10 september 2020 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik duim voor je dat het meevalt.
Toen had ik nog geen pc.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond Dune 1 veel leuker. Veel meer de verhaallijn volgen.En op de Commodoe Amiga zag het er goed uit en had het mooie muziek.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Woahhhh
Eerst dacht ik muh maar toen hij begon aan z’n drinking song was ik lollend aan het hupsen
Sourcy post al jaren niet meer. Je bedoeld mij en het is een eer dat je me om de dag noemtquote:Op donderdag 10 september 2020 14:07 schreef jerney het volgende:
Nee mevrouw lievigheidje is niet om mee te vechtenDaarvoor hebben we sourcy en inimini
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Woahhhh
Eerst dacht ik muh maar toen hij begon aan z’n drinking song was ik lollend aan het hupsen
Ik ook van jou sourcyquote:Op donderdag 10 september 2020 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Sourcy post al jaren niet meer. Je bedoeld mij en het is een eer dat je me om de dag noemt
Van harte alvastquote:
Haha ze hebben veel muziek in deze stijl.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:40 schreef jerney het volgende:
Heuj heuj I want more wenches heuj heuj more wenches I neeeed 🥳
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik heb die lui ontdekt op een festival, ik vond het meteen gaaf!
Oew, op dat zelfde festival nog een andere band ontdekt:Ohhhh damn er was een supertoffe band op een of ander medieval festivalletje hier in het Rivierenhof ooit, maar ik weet niet meer hoe die heettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikklak
Haha ahhh jammer dat je het niet meer weet.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh damn er was een supertoffe band op een of ander medieval festivalletje hier in het Rivierenhof ooit, maar ik weet niet meer hoe die heettenKlikklak
Hahahahahaha beter dan het origineelquote:Op donderdag 10 september 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ze hebben veel muziek in deze stijl.
Zoek "I am a cider drinker" eens op en vertel me of je het herkent!
Oew en Týr heeft ook een bekend nummer gecovered. Zal ik straks opzoeken.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahahaha beter dan het origineel!!!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ahhh jammer dat je het niet meer weet.
Dit is trouwens dat andere nummer van Týr, wat ze gecoverd hebben van één of ander vaag oud bandje.Dubliners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik zet een joker in en ga door voor de vriendin.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]3 punten voor jou en je gaat door voor de koelkast!
IK ben ooit in een pub beland met schots bier. Die was er de volgende ochtend nietquote:
Fijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoi allemaal ben heerlijk thuis🥳🥳🥳🥳🥳
Oh jee, het daten lukt niet echt?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zet een joker in en ga door voor de vriendin.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ahhh jammer dat je het niet meer weet.
Dit is trouwens dat andere nummer van Týr, wat ze gecoverd hebben van één of ander vaag oud bandje.Een of ander vaag oud bandje nouja hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heel jammer. Was een beetje in de sfeer van die met dat leuke trommelchickie!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Valt er wat te rellenquote:Op donderdag 10 september 2020 16:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |