quote:Op donderdag 10 september 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, muziek!Ohhhh maar ik moet afwassen in mijn stalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht ik kan klikken
![]()
Het was niet negatief.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom sprek je over me conjo als ik niet hier ben?
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ging over welke DTS'er ze nu weer moest bezoeken, en jij was 1 van de personen die ik voorstelde.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Daarom, all in good fun.quote:
Zat niks ergs achter.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over welke DTS'er ze nu weer moest bezoeken, en jij was 1 van de personen die ik voorstelde.
Grappige natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 16:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat voor filmpje had je in gedachten?
Noem dat maar niet erg als er ineens een horde Fokkers aan komen kakken rond etenstijd!quote:
Eentje lijkt me al vrij veelquote:Op donderdag 10 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noem dat maar niet erg als er ineens een horde Fokkers aan komen kakken rond etenstijd!
DJMO is toch geen horde?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noem dat maar niet erg als er ineens een horde Fokkers aan komen kakken rond etenstijd!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb het maar over dalen dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal niks meer zeggen over bergen!
![]()
Klopt. Ik ben van de alliance.quote:
quote:
Ligt eraan.... ik ken haar niet.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal niks meer zeggen over bergen!
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, muziek!Ik kende ze allebei zelfs! Ik sta er zelf een beetje van te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik wou het ook eerst vet gedrukt posten
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik kende ze allebei zelfs! Ik sta er zelf een beetje van te kijken
Nooit gedaan maar naar verluid zou ik een goede succubus zijnquote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig WoW-spelers hier zijn!
Een watte?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Nooit gedaan maar naar verluid zou ik een goede succubus zijn
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
Als Mario dezelfde reactie geeft als Mini ToT,is het wel lastig.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Voormaligquote:Op donderdag 10 september 2020 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ah jij solliciteert naar een bezoekje van mij?
Ik heb alleen Warcraft 1 t/m 3 gespeeld.quote:
Deze dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch meer metalhead dan ik dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja ze vinden het niet per se heel ergquote:Op donderdag 10 september 2020 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrouwelijke versie van een incubus; een demoon van het mannenplagend geslacht.
Ik speelde heel lang op private servers, gratis.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen Warcraft 1 t/m 3 gespeeld.WoW heb ik me nooit aan gewaagd omdat je er voor moet betalen, maar later heb ik wel betaald voor Runescape!
![]()
Ik speelde het vroeger toen het nog een strategiespel op de pc was.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik speelde heel lang op private servers, gratis.
De DOS games?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik speelde het vroeger toen het nog een strategiespel op de pc was.
Dat was Dune2 WOW was al onder windows 95.quote:
Dat was gewoon Warcraft toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was Dune2 WOW was al onder windows.
Ah okee.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was Dune2 WOW was al onder windows 95.
Dat zou best wel kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |