quote:Op donderdag 10 september 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij boeit het ook geen ene reet of ik nu post 301, 303 of 600 heb
Op een sec na jezelf blokken.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Mij boeit het alleen dat ik van het weekend op Maanvisje kom te zitten
Zo houd ik het spannendquote:Op donderdag 10 september 2020 15:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een sec na jezelf blokken.
Er was nog geen slotje omdat er nog geen 300 posts waren. Het leek alleen zoquote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het geen drama hoor als ik er door heen post. Had het niet eens in de gaten
Als een mod flink aan het snoeien is in een topic, dan klopt er echt niets meer van die teller. Heb em wel eens op 360 of zo zien staanquote:Op donderdag 10 september 2020 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik noem het ook geen drama,maar mag het wel grappig vinden toch?
Danny reageerde ooit eens op mij, maar dat topic was al 20 minuten dicht. Heb hem toen maar gequote in het nieuwe topicquote:Op donderdag 10 september 2020 15:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol. Meestal werd ik gequote, maar een DM ook wel eens gehad geloof ik.
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Was zeker gezellig!![]()
En zodra Mini-ToT en ik weer thuis kwamen, ging-ie meteen ff lekker staan schijten!
Goed opgevoed dus!quote:Op donderdag 10 september 2020 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Of juist niet; dat-ie netjes gewacht heeft tot ze weg was!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Danny reageerde ooit eens op mij, maar dat topic was al 20 minuten dicht. Heb hem toen maar gequote in het nieuwe topic
Hey zachtjes.quote:
Ah jij solliciteert naar een bezoekje van mij?quote:
Ga door..........quote:
Paul, dan heb je automatisch verkering met hem!quote:Op donderdag 10 september 2020 16:05 schreef DJMO het volgende:
Welke DTS'er zal ik de volgende keer lastigvallen? 🤔
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Paul, dan heb je automatisch verkering met hem!
[..]
[..]
Bleiburg is wel een stukje reizen.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
Of anders mario?
Moet je alleen wel beloven dat als je komt, je niet in zijn bergen gaat zitten schijten natuurlijk!
Ik nog wel hoger.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een mod flink aan het snoeien is in een topic, dan klopt er echt niets meer van die teller. Heb em wel eens op 360 of zo zien staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |