Weet ik nietquote:Op donderdag 10 september 2020 16:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij filmen dan
Nou zeg😭quote:
Doe even normaal,je leest alles mee.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom sprek je over me conjo als ik niet hier ben?
Mariooo?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, muziek!Ohhhh maar ik moet afwassen in mijn stalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht ik kan klikken
![]()
Het was niet negatief.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ging over welke DTS'er ze nu weer moest bezoeken, en jij was 1 van de personen die ik voorstelde.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Daarom, all in good fun.quote:
Zat niks ergs achter.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging over welke DTS'er ze nu weer moest bezoeken, en jij was 1 van de personen die ik voorstelde.
Grappige natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 16:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat voor filmpje had je in gedachten?
Noem dat maar niet erg als er ineens een horde Fokkers aan komen kakken rond etenstijd!quote:
Eentje lijkt me al vrij veelquote:Op donderdag 10 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noem dat maar niet erg als er ineens een horde Fokkers aan komen kakken rond etenstijd!
DJMO is toch geen horde?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noem dat maar niet erg als er ineens een horde Fokkers aan komen kakken rond etenstijd!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb het maar over dalen dan.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal niks meer zeggen over bergen!
![]()
Klopt. Ik ben van de alliance.quote:
quote:
Ligt eraan.... ik ken haar niet.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zal niks meer zeggen over bergen!
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, muziek!Ik kende ze allebei zelfs! Ik sta er zelf een beetje van te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |