En moeders fiets in de kelder zetten.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
Of anders mario?
Moet je alleen wel beloven dat als je komt, je niet in zijn bergen gaat zitten schijten natuurlijk!
Is ze wel gewend!quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bleiburg is wel een stukje reizen.
En haar jas inleveren.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En moeders fiets in de kelder zetten.
Onder komen versta ik iets anders dan schijten. 🐣quote:Op donderdag 10 september 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
Of anders mario?
Moet je alleen wel beloven dat als je komt, je niet in zijn bergen gaat zitten schijten natuurlijk!
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En moeders fiets in de kelder zetten.
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onder komen versta ik iets anders dan schijten. 🐣
Anders mutti boos.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]Bij hem komt, en niet op die manier!
praat je weer over me ?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
Of anders mario?
quote:
quote:
Wanneer ga je mij filmen danquote:Op donderdag 10 september 2020 15:59 schreef jerney het volgende:
Oh en klaar met filmen voor vandaag
Ik wil ook wel eens wat niet.quote:
DJMO is dus niet welkom.quote:
Oh ja, muziek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Maar hij blijft ook echt continu met dat bericht over in de bergen schijten aan komen en wordt pissig als je niet op dat linkje klikt.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:16 schreef mootie het volgende:
Tis ook pas de 379e keer dat het gezegd wordt. Kan me voorstellen dat Mario er wat flauw van wordt.
waarom sprek je over me conjo als ik niet hier ben?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]Maak je dan ook steeds niet zo druk, man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |