Jaquote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]Je bedoelt die "nieuwe Europeanen" in die kampen?
Denk het ook, eind van het jaar heeft ie wel 50 rellen erin staanquote:Op donderdag 10 september 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt wel goed met dat rel overzicht
Is het niet gewoon een kwestie van de naam aanpassen? Dan blijft alles toch staan verder, denk ik?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh niet gezien, maar heb bij deze een abo tot volgend jaar
Dus beter dan nog ff wachten
Groet Sourcyquote:Op donderdag 10 september 2020 17:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij is zoet, want bij mij op schoot
ehuquote:Op donderdag 10 september 2020 17:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een kwestie van de naam aanpassen? Dan blijft alles toch staan verder, denk ik?
Geef je hem de fles of borstvoeding?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij is zoet, want bij mij op schoot
Kan maar dat kost 15 euro en ik ben ook slecht in namen bedenkenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een kwestie van de naam aanpassen? Dan blijft alles toch staan verder, denk ik?
Ja kusjes en val dood ofzo. Met je gezeikquote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kusjes en val dood ofzo. Met je gezeik
[..]
Doe eens aardig, je wordt er niet minder vanquote:Op donderdag 10 september 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon j e naam houden MrsL niets mis mee tochquote:Op donderdag 10 september 2020 17:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan maar dat kost 15 euro en ik ben ook slecht in namen bedenken
Zo schattig dat je dat in je prive hoekje heb opgeslagen. Ik ben vereerdquote:Op donderdag 10 september 2020 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |