Net waren er nog alleen ja-stemmenquote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan niet zien wie wat stemt
eeeh neequote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik ga vanavond mijn woning in de fik steken, krijg ik er dan een villa voor terug?
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]En een bepaald gozertje met een dinopyjama zal ook wel meteen weer last van zijn hormoontjes krijgen!
![]()
Dan ben je de enige.quote:
Oh niet gezien, maar heb bij deze een abo tot volgend jaarquote:Op donderdag 10 september 2020 17:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Net waren er nog alleen ja-stemmen
Je krijgt in ieder geval wel een tijdje onderdak als je dit zo openbaar vooraf aankondigt.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens ik ga vanavond mijn woning in de fik steken, krijg ik er dan een villa voor terug?
Wie weet wel jaquote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]En een bepaald gozertje met een dinopyjama zal ook wel meteen weer last van zijn hormoontjes krijgen!
![]()
Uit Griekenland lukt het ze ookquote:Op donderdag 10 september 2020 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval wel een tijdje onderdak als je dit zo openbaar vooraf aankondigt.
Zal geen villa zijn en het zal ook vrij moeilijk zijn om op eigen houtje weer naar buiten te komen.
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Uit Griekenland lukt het ze ook
quote:
Komt wel goed met dat rel overzichtquote:
Van wie mocht jij uit je bedje komen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |