Was ik ook niet van planquote:
Ja zekers... dat geklooi met een teiltje was ik zatquote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zal een stuk prettiger douchen.
Ik moet zeggen dat ik het wel ok vindt. Ik voel me ok, maar zaterdag gaat er weer een varken inquote:
quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zekers... dat geklooi met een teiltje was ik zat
Ik laat de flauwe grapjes nu maar achterwegequote:Op woensdag 9 september 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel ok vindt. Ik voel me ok, maar zaterdag gaat er weer een varken in
Paste je reet daar wel in?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zekers... dat geklooi met een teiltje was ik zat
Oh lekker bacon spekkies karbonaatjes....quote:
Gemengd gehaktquote:Op woensdag 9 september 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lekker bacon spekkies karbonaatjes....
Karbonaadjesquote:
Truffelquote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
Deze lijkt me wel lekker
Truffel double bacon king
[ afbeelding ]
Zie je wel Varkenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef D. het volgende:
Oja, spekjes wel natuurlijk
En op brood ook
quote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
Deze lijkt me wel lekker
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef D. het volgende:
Ow, ze hebben ook Truffle Whopper, daar ben ik benieuwder na
Oké... maar u weet ik nog steeds niet wat er in zit...quote:Plantaardige Whopper nu ook in Nederland te koop
De keten benadrukt dat het de eerste grote fastfoodzaak is die een plantaardige variant van de signature burger introduceert.
urger King verkoopt vanaf deze week ook in Nederland de plantaardige variant van de Whopper. De veganistische versie is net zo duur als die van rundvlees. De burgers worden gemaakt door de Vegetarische Slager, onderdeel van Unilever.
Net zo sappig
De keten benadrukt dat het de eerste grote fastfoodzaak is die een plantaardige variant van de signature burger introduceert. Volgens de fastfoodketen is de Plant-based Whopper niet van de originele Whopper te onderscheiden. Een getoast broodje, gesneden tomaat, sla, (plantaardige) mayonaise, ketchup, augurk en gesneden uien: alles is hetzelfde, behalve dus de plantaardige hamburger, die volgens Burger King net zo sappig is als rundvlees.
Voedselrevolutie
Naast de duurzame Whopper, waarvan de fastfoodketen hoopt dat er jaarlijks liefst 650.000 verkocht zullen worden, zijn er ook Plant-based Nuggets verkrijgbaar, die - niet geheel ontoevallig - onlangs ook werden geïntroduceerd door aartsrivaal McDonald's.
Hugo Verkuil, ceo van de Vegetarische Slager: 'We zijn trots de nieuwe plant-based Whopper en Plant-based Nuggets aan te kunnen kondigen bij Burger King, mede mogelijk gemaakt door The Vegetarian Butcher. Dit is onze volgende stap in het winnen van de harten van vleesliefhebbers over de hele wereld. Het is ook een volgende stap in de grootste voedselrevolutie aller tijden', schrijft hij op LinkedIn.
De samenwerking tussen Burger King en de Vegetarische Slager ging vorig jaar al van start. Hoewel de plantaardige Whopper toen al in 25 landen te vinden was, moest Nederland nog even geduld hebben. Vanwege de coronacrisis werd de lancering vervolgens opnieuw een paar maanden uitgesteld.
Die van mij zijn beter CUL / Zelf hamburger vlees makenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
Deze lijkt me wel lekker
[ afbeelding ]
Dan moet je zeker binnenkort naar de Burger KIngquote:
Daar kwam ik te vaak als ik avonddienst had en het restaurant niet te vreten wasquote:Op woensdag 9 september 2020 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet je zeker binnenkort naar de Burger KIng![]()
[ afbeelding ]
Patat met truffelmayonaisequote:Op woensdag 9 september 2020 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is goor manquote:Op woensdag 9 september 2020 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lidl heeft in de feestmaanden truffelkaas. Zo lekkerquote:
Patat is altijd goed, maar helemaal met truffelmayoquote:Op woensdag 9 september 2020 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Weleens gehad?
Of lijkt het je lekker?
Was niet echt een antwoord op de vraagquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patat is altijd goed, maar helemaal met truffelmayo
Maanden zelfsquote:Op woensdag 9 september 2020 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Lidl heeft in de feestmaanden truffelkaas. Zo lekker
Het was een antwoord op je tweede vraagquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Was niet echt een antwoord op de vraag
Okquote:Op woensdag 9 september 2020 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een antwoord op je tweede vraag
Douchen doe je niet aan als het boven de 20 graden is?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik nog niets aan mn nieuwe HR-ketel.. die koelt niet
Ja maar dat is dat feest arrangement wat ze dan hebbenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maanden zelfsEens kijken of dat hier ook is, het verschilt nogal eens per regio.
Ja maar minder warmquote:Op woensdag 9 september 2020 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douchen doe je niet aan als het boven de 20 graden is?
https://www.natuurproduct(...)EALw_wcB#descriptionquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patat is altijd goed, maar helemaal met truffelmayo
Er moet ook niet meer in zitten, want dan gaan de buren klagenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
https://www.natuurproduct(...)EALw_wcB#description
en dat is nog een dure ook![]()
truffel* 0.2%,![]()
Ingrediënten: Zonnebloemolie, natuurazijn*, gepasteuriseerd EIGEEL*, truffelolie (olijfolie* met natuurlijk truffelaroma*), water, rietsuiker*, MOSTERDZAAD*, truffel* 0.2%, specerijen*, peper*, zeezout*, curcuma*,
* = Biologisch
Me likequote:Op woensdag 9 september 2020 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar het is soms wel lekker
Da's waar... maar het is natuurlijk wel een beetje nep... maar ik heb het ook wel eens gegeten, ook in pastasausquote:Op woensdag 9 september 2020 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moet ook niet meer in zitten, want dan gaan de buren klagen
Moet je wel dat restaurant in wat redelijk wat vlees verkoopt en niet op een vriendelijke manier. Er zijn betere alternatievenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Anyway's eerst de PLANT-BASED WHOPPER proberen deze week ofzo..
waarschijnlijk zullen ze het ook wel straks in de supermarkt verkopen aangezien het van de Vega slagerquote:Op woensdag 9 september 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je wel dat restaurant in wat redelijk wat vlees verkoopt en niet op een vriendelijke manier. Er zijn betere alternatieven
Oh ja dat is beter, en ik wil niet zeuren maar de supermarkt heeft schappen volquote:Op woensdag 9 september 2020 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarschijnlijk zullen ze het ook wel straks in de supermarkt verkopen aangezien het van de Vega slager
afkomt....
Ik ga in ieder geval niet naar binnen, ik ken een drive in niet zo ver hier vandaan.. kunnen we eten in de auto...
ja ja... maar niet DIE whopper... ik wil gewoon weten hoe hij smááktquote:Op woensdag 9 september 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat is beter, en ik wil niet zeuren maar de supermarkt heeft schappen vol
Zeik dan niet over mega vlees productiequote:Op woensdag 9 september 2020 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja... maar niet DIE whopper... ik wil gewoon weten hoe hij smáákt
waar?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeik dan niet over mega vlees productie
Koekoekquote:Op woensdag 9 september 2020 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar?
we hebben het nu toch over de Whopper... PLANT-BASED nog wel...
Doe eens normaal joh.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeik dan niet over mega vlees productie
Ik ook, maar de oven piept pas over een kwartierquote:Op woensdag 9 september 2020 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat maar... ze heeft honger
Hoooo !!!quote:
Ga je trouwenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ook trouwen... we eten Spaghetti...
dus... ik ga zo eten
Ik ga alvast kijken wat ik kan doen... de rest doet Griek...quote:Op woensdag 9 september 2020 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar de oven piept pas over een kwartier
Ja een vega die naar de burgerking gaat, hahahaquote:
Nou en, ben jij van de vega-politie ineens dan?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een vega die naar de burgerking gaat, hahaha
Ja ik heb een brevet.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou en, ben jij van de vega-politie ineens dan?
Ja die staat scheef maar wel schattigquote:
Maar de zomer is al voorbijquote:Op woensdag 9 september 2020 20:27 schreef mario390 het volgende:
vanavond start rtl
sommerhuis der kut stars
Ik zag een stukje.. zo niet leukquote:Op woensdag 9 september 2020 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is al gewezen
en werd nu uitgestralt
Ja dat kan ik met mijn gedachtequote:Op woensdag 9 september 2020 21:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En in je slaap zo typen. Props!
Je doet nu een fiësta?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:22 schreef chufi het volgende:
Meestal doe ik om deze tijd een siësta ... maar niet vandaag
De keuze is reuzequote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
succes met zoeken
https://www.google.com/se(...)QAw&biw=1249&bih=615
Ik dacht zelf aan eentjequote:Op woensdag 9 september 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg fietstassen hebben
De bekende fiets van de stokquote:Op woensdag 9 september 2020 22:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Oude foto van mijn fiets![]()
[ afbeelding ]
We weten het inmiddelsquote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef mario390 het volgende:
niet meer in oostenrijk in de
berge poepen hoor ,niet meer doen![]()
[ afbeelding ]
Sodetyfstraal op met je gezeik over poepen. Dit was je 4e copy / paste bericht zo te zien. Wanneer ik wil schijten op die berg van je, dan doe ik dat. Mafkees.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef mario390 het volgende:
niet meer in oostenrijk in de
berge poepen hoor ,niet meer doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:02 schreef D. het volgende:
De cirkel is weer rond, broodje hamburger
dann weet ik nu hoe dat doetquote:Op woensdag 9 september 2020 23:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sodetyfstraal op met je gezeik over poepen. Dit was je 4e copy / paste bericht zo te zien. Wanneer ik wil schijten op die berg van je, dan doe ik dat. Mafkees.![]()
[ afbeelding ]
Ja zo is het, er moet wel gewaarschuwd worden @mootie houdt er ook vanquote:Op woensdag 9 september 2020 23:22 schreef mario390 het volgende:
nee het weten nog niet alle,dann doen ze het weer
Ga dan naar een Oostenrijks forum en verspreid daar de grote boodschapquote:Op woensdag 9 september 2020 23:22 schreef mario390 het volgende:
nee het weten nog niet alle,dann doen ze het weer
Verdoriequote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
Deze lijkt me wel lekker
[ afbeelding ]
Maar houdt ie je straks niet wakkerquote:Op woensdag 9 september 2020 23:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Er zit een uil in de buurt, hemels geluid.
Nee hoorquote:Op woensdag 9 september 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar houdt ie je straks niet wakker
alsjeblieft:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
alsjeblieft:hoe op het gaat om dat touristen bij het wanderen niet allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schmutzig maken
Dat wordt mij te laat ..quote:Op woensdag 9 september 2020 23:38 schreef mario390 het volgende:
vannacht werd ik viertelfinal kijken
Ik probeer je te helpen je obsessies enigszins te bedwingen. Maar t geeft niet ...:mijn muis scrolt. Trust alvast.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe op het gaat om dat touristen bij het wanderen niet alles
schmutzig maken
je bent en idiot hetquote:Op woensdag 9 september 2020 23:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik probeer je te helpen je obsessies enigszins te bedwingen. Maar t geeft niet ...:mijn muis scrolt. Trust alvast.
Klopt, snap er helemaal nix van maar hoop op beterschap.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent en idiot het
gaat over en krantbericht van vandaag
je snapt helemal niks
hahaha @Souryquote:Op woensdag 9 september 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een vega die naar de burgerking gaat, hahaha
Nee niet in Noordquote:Op donderdag 10 september 2020 02:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb je hier niet.....
ja , maar ik denk dat er best wel veel jongeren bewuster mee bezig zijnquote:Op donderdag 10 september 2020 02:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar de nieuwe generatie moet straks wel ... want the planet is fucked dus.....
okéquote:Op donderdag 10 september 2020 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet in Noord
https://www.vomar.nl/winkels
Zéker... ze gaan nu hun ouders onderwijzenquote:Op donderdag 10 september 2020 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
ja , maar ik denk dat er best wel veel jongeren bewuster mee bezig zijn
Verkoop je huisquote:Op donderdag 10 september 2020 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
kan er ook niks mee .. maar is goedkoper dan de rest
Gekkiesquote:Op donderdag 10 september 2020 06:31 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/teletekst#128
Die zitten nog steeds in de ontkenningsfase
Ze kunnen beter de vertrekkende passagiers testen. Dat levert meer op.quote:Op donderdag 10 september 2020 06:31 schreef pullup het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2020 06:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kunnen beter de vertrekkende passagiers testen. Dat levert meer op.
quote:Op donderdag 10 september 2020 06:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze kunnen beter de vertrekkende passagiers testen. Dat levert meer op.
Nee das waar.quote:Op donderdag 10 september 2020 07:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet perse
Dat is nog niks vergeleken met Indiaquote:Op donderdag 10 september 2020 06:31 schreef pullup het volgende:
Okquote:Op donderdag 10 september 2020 08:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat je nog leeftiedere dag is er één tegenwoordig
Ik vind leukquote:Op donderdag 10 september 2020 08:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je het leuk vind dan heh... anders hoeft het niet....
quote:Op donderdag 10 september 2020 08:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel meer aan eigenlijk...
Ok..quote:Op donderdag 10 september 2020 08:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom niet... gewoon... kan toch?
Nee snap ikquote:Op donderdag 10 september 2020 09:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben niet bang hoor... ook niet voor Corona, heeft er niks mee te maken....
ja dat denk ik ook wel...quote:
Echt niet...quote:Op donderdag 10 september 2020 09:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel...
dit is wel weer grappig![]()
https://twitter.com/willemj24216678/status/1303676363723993089
Wat een lulquote:Op donderdag 10 september 2020 09:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook wel...
dit is wel weer grappig![]()
https://twitter.com/willemj24216678/status/1303676363723993089
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Er komt een hittegolf aan, ik eet vanavond zuurkool
Dat was mijn vraag jaquote:
Ja lekker met spekjes en Hema rookworstquote:Op donderdag 10 september 2020 11:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag ja
Misschien niet gedaan, maar alleen gedacht
Toen het gisteren over varken ging dacht ik aan de spekjes die ik al gekocht had voor vandaag
Stamppotquote:Op donderdag 10 september 2020 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker met spekjes en Hema rookworst
Daar was ik van uit gegaanquote:Op donderdag 10 september 2020 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Stamppot
Maar dat spreekt wellicht voor zich
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Er komt een hittegolf aan, ik eet vanavond zuurkool
Maak me gekquote:Op donderdag 10 september 2020 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker met spekjes en Hema rookworst
voor mij niet,,, ik eet spinaziequote:Op donderdag 10 september 2020 11:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar weet niet of dat voor iedereen geldt
Dat kan ook als stamppotquote:Op donderdag 10 september 2020 12:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
voor mij niet,,, ik eet spinazie
Natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 12:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en aardappelen natuurlijk
stoofvlees... staat net op.quote:
'Bruine staaf' klinkt nou niet echt uitnodigendquote:
Sperciebonen danquote:Op donderdag 10 september 2020 16:56 schreef chufi het volgende:
haricot vert zijn toch geen snijbonen
Je meent het.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want tuinbonen zijn het ook niet
Tuinbonen zijn wel lekker met spekjesquote:
Héé het maakt me geen zak uit wat je wel en niet eet. Het gaat meer om het principe. Jij bent tegen de mega stallen is . Dat heb je hier op fok laten weten. En dat is ok. Maar eet dan een hamburger in een vega tent in Amsterdam. Daar zijn er genoeg van. Dan besteed je geld ook meer voor mensen die het hoofd boven water moeten houden.quote:Op donderdag 10 september 2020 02:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hahaha @:Soury
ik ga ook naar de supermarkt erg heh?![]()
of ik moet naar de Plant Pantry supermarkt..
Ken je die? Zal wel prijzig zijn hoor
Van plantaardig tot verpakkingsvrij: Little Plant Pantry is de supermarkt van de toekomst
https://maatschapwij.nu/p(...)70ROB1oaAjXmEALw_wcB
er zit er eentje in Amsterdam... ga maar kijken...
Ik hou het even bij de Jumbo al je het niet er vind...
Daar is geen speld tussen te krijgen... al begrijp ik niet hoe andere mensen daar financieel voordeel bij hebben.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé het maakt me geen zak uit wat je wel en niet eet. Het gaat meer om het principe. Jij bent tegen de mega stallen is . Dat heb je hier op fok laten weten. En dat is ok. Maar eet dan een hamburger in een vega tent in Amsterdam. Daar zijn er genoeg van. Dan besteed je geld ook meer voor mensen die het hoofd boven water moeten houden.
Wat snap je niet? Dat je beter in een restaurantje kan eten ipv Burger King?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Daar is geen speld tussen te krijgen... al begrijp ik niet hoe andere mensen daar financieel voordeel bij hebben.
Hm ok, eens. Zeg dat dan gewoon. Burger King en Mc Donalds zijn voor mij sws een no go. Bah.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dat je beter in een restaurantje kan eten ipv Burger King?
Ik ben gek op Burger King.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm ok, eens. Zeg dat dan gewoon. Burger King en Mc Donalds zijn voor mij sws een no go. Bah.
Kfc wil ik nog wel 's naar toe.. 1 x geweest. Was lekker. Maarruh, succes met de boontjes!
Doe dan toch maar een normaal restaurantje (geen vegan) voor onze volgende date.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gek op Burger King.Met bacon
Dat is primaquote:Op donderdag 10 september 2020 18:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Doe dan toch maar een normaal restaurantje (geen vegan) voor onze volgende date.
Hola helaquote:
Ik zie het wel op mn rekening komenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik vanavond de staatsloterij ga winnen
Ik heb je rekeningnummer nietquote:Op donderdag 10 september 2020 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het wel op mn rekening komen
Of je maakt er iemand blij mee.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb 40 euro ritualas wat moet ik met die troep
Nou nee dank je welquote:Op donderdag 10 september 2020 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je maakt er iemand blij mee.
FOK!kers helpen FOK!kers
Nee zeg ik dat?quote:
Ik gooi niks weg.quote:
Die ruiken waarschijnlijk niet naar ritualsquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
Ik breng regelmatig een grijze zak met rotzooi naar de ondergrondse container
Nee niet echt ...quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ruiken waarschijnlijk niet naar rituals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Hij lijkt wel op Calimero met dat ei op zijn kopquote:Op donderdag 10 september 2020 20:59 schreef mario390 het volgende:
amadeus - austrian music award
[ afbeelding ]
Nee, ik luister ook naar The Bradgequote:Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je oud cassettebandjes gevonden?
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik luister ook naar The Bradge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |