Douchen doe je niet aan als het boven de 20 graden is?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik nog niets aan mn nieuwe HR-ketel.. die koelt niet
Ja maar dat is dat feest arrangement wat ze dan hebbenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maanden zelfsEens kijken of dat hier ook is, het verschilt nogal eens per regio.
Ja maar minder warmquote:Op woensdag 9 september 2020 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douchen doe je niet aan als het boven de 20 graden is?
https://www.natuurproduct(...)EALw_wcB#descriptionquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patat is altijd goed, maar helemaal met truffelmayo
Er moet ook niet meer in zitten, want dan gaan de buren klagenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
https://www.natuurproduct(...)EALw_wcB#description
en dat is nog een dure ook![]()
truffel* 0.2%,![]()
Ingrediënten: Zonnebloemolie, natuurazijn*, gepasteuriseerd EIGEEL*, truffelolie (olijfolie* met natuurlijk truffelaroma*), water, rietsuiker*, MOSTERDZAAD*, truffel* 0.2%, specerijen*, peper*, zeezout*, curcuma*,
* = Biologisch
Me likequote:Op woensdag 9 september 2020 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar het is soms wel lekker
Da's waar... maar het is natuurlijk wel een beetje nep... maar ik heb het ook wel eens gegeten, ook in pastasausquote:Op woensdag 9 september 2020 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moet ook niet meer in zitten, want dan gaan de buren klagen
Moet je wel dat restaurant in wat redelijk wat vlees verkoopt en niet op een vriendelijke manier. Er zijn betere alternatievenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Anyway's eerst de PLANT-BASED WHOPPER proberen deze week ofzo..
waarschijnlijk zullen ze het ook wel straks in de supermarkt verkopen aangezien het van de Vega slagerquote:Op woensdag 9 september 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je wel dat restaurant in wat redelijk wat vlees verkoopt en niet op een vriendelijke manier. Er zijn betere alternatieven
Oh ja dat is beter, en ik wil niet zeuren maar de supermarkt heeft schappen volquote:Op woensdag 9 september 2020 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarschijnlijk zullen ze het ook wel straks in de supermarkt verkopen aangezien het van de Vega slager
afkomt....
Ik ga in ieder geval niet naar binnen, ik ken een drive in niet zo ver hier vandaan.. kunnen we eten in de auto...
ja ja... maar niet DIE whopper... ik wil gewoon weten hoe hij smááktquote:Op woensdag 9 september 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat is beter, en ik wil niet zeuren maar de supermarkt heeft schappen vol
Zeik dan niet over mega vlees productiequote:Op woensdag 9 september 2020 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja... maar niet DIE whopper... ik wil gewoon weten hoe hij smáákt
waar?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeik dan niet over mega vlees productie
Koekoekquote:Op woensdag 9 september 2020 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar?
we hebben het nu toch over de Whopper... PLANT-BASED nog wel...
Doe eens normaal joh.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeik dan niet over mega vlees productie
Ik ook, maar de oven piept pas over een kwartierquote:Op woensdag 9 september 2020 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat maar... ze heeft honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |