Lol, waarom kleedt die gast zich alsof hij een halve eeuw geleden leeft?quote:Op donderdag 10 september 2020 02:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah....
Ja toevallig hoorde ik op de radio dan Trump het in Januari al wist...
Niet op inhoudt gaan, nee wat iemand draagt is belangrijker.quote:Op donderdag 10 september 2020 06:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Lol, waarom kleedt die gast zich alsof hij een halve eeuw geleden leeft?
Opa Hiddema is er niets bij.
Ik ga niet in op pedoseksuelen.quote:Op donderdag 10 september 2020 08:44 schreef Antaris het volgende:
[..]
Niet op inhoudt gaan, nee wat iemand draagt is belangrijker.
Hij is een Pedo dan, juist niet toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 08:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ga niet in op pedoseksuelen.
Doe zelf maar onderzoek.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij is een Pedo dan, juist niet toch?
CNNquote:Op donderdag 10 september 2020 02:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)ronavirus/index.html
Ik neem aan dat je snapt dat dit overal is gebeurd, ook hier in nederland als het bv gaat om de mondkapjes of de maatregelen in verpleeghuizen? simpelweg omdat het niet anders kon om dat moment.quote:
hmmmm maar het was allemaal bekend hoe gevaarlijk het was bedoel ik, maar ze lieten gewoon iedereenquote:Op donderdag 10 september 2020 09:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat dit overal is gebeurd, ook hier in nederland als het bv gaat om de mondkapjes of de maatregelen in verpleeghuizen? simpelweg omdat het niet anders kon om dat moment.
Dan had je het hele land op de achterste benen gehad, ook geen optiequote:Op donderdag 10 september 2020 09:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmm maar het was allemaal bekend hoe gevaarlijk het was bedoel ik, maar ze lieten gewoon iedereen
op vakantie gaan... dus ze hadden nog eerder moeten waarschuwen, maar goed.. nu is het bekend
we zien het wel.
Sommige mensen geloven het nog steeds niet dus....quote:Op donderdag 10 september 2020 09:34 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dan had je het hele land op de achterste benen gehad, ook geen optie
Het is helemaal niet zo gevaarlijk. Iets erger dan de griep, maar niet veel. Amerikaanse CDC hanteert nu slechts 0,26% mortaliteit, NLe RIVM ongeveer 0,15%.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmm maar het was allemaal bekend hoe gevaarlijk het was bedoel ik, maar ze lieten gewoon iedereen
op vakantie gaan... dus ze hadden nog eerder moeten waarschuwen, maar goed.. nu is het bekend
we zien het wel.
okéquote:Op donderdag 10 september 2020 09:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zo gevaarlijk. Iets erger dan de griep, maar niet veel. Amerikaanse CDC hanteert nu slechts 0,26% mortaliteit, NLe RIVM ongeveer 0,15%.
In het begin vh jaar schreeuwde de WHO dat het 3,5% mortaliteit was.
Wat? Wat lul je nou dom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |