De keuze is reuzequote:Op woensdag 9 september 2020 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
succes met zoeken
https://www.google.com/se(...)QAw&biw=1249&bih=615
Ik dacht zelf aan eentjequote:Op woensdag 9 september 2020 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg fietstassen hebben
De bekende fiets van de stokquote:Op woensdag 9 september 2020 22:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Oude foto van mijn fiets![]()
[ afbeelding ]
We weten het inmiddelsquote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef mario390 het volgende:
niet meer in oostenrijk in de
berge poepen hoor ,niet meer doen![]()
[ afbeelding ]
Sodetyfstraal op met je gezeik over poepen. Dit was je 4e copy / paste bericht zo te zien. Wanneer ik wil schijten op die berg van je, dan doe ik dat. Mafkees.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef mario390 het volgende:
niet meer in oostenrijk in de
berge poepen hoor ,niet meer doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:02 schreef D. het volgende:
De cirkel is weer rond, broodje hamburger
dann weet ik nu hoe dat doetquote:Op woensdag 9 september 2020 23:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sodetyfstraal op met je gezeik over poepen. Dit was je 4e copy / paste bericht zo te zien. Wanneer ik wil schijten op die berg van je, dan doe ik dat. Mafkees.![]()
[ afbeelding ]
Ja zo is het, er moet wel gewaarschuwd worden @mootie houdt er ook vanquote:Op woensdag 9 september 2020 23:22 schreef mario390 het volgende:
nee het weten nog niet alle,dann doen ze het weer
Ga dan naar een Oostenrijks forum en verspreid daar de grote boodschapquote:Op woensdag 9 september 2020 23:22 schreef mario390 het volgende:
nee het weten nog niet alle,dann doen ze het weer
Verdoriequote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
Deze lijkt me wel lekker
Truffel double bacon king
[ afbeelding ]
Maar houdt ie je straks niet wakkerquote:Op woensdag 9 september 2020 23:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Er zit een uil in de buurt, hemels geluid.
Nee hoorquote:Op woensdag 9 september 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar houdt ie je straks niet wakker
alsjeblieft:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
quote:Op woensdag 9 september 2020 23:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
alsjeblieft:hoe op het gaat om dat touristen bij het wanderen niet allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schmutzig maken
Dat wordt mij te laat ..quote:Op woensdag 9 september 2020 23:38 schreef mario390 het volgende:
vannacht werd ik viertelfinal kijken
Ik probeer je te helpen je obsessies enigszins te bedwingen. Maar t geeft niet ...:mijn muis scrolt. Trust alvast.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe op het gaat om dat touristen bij het wanderen niet alles
schmutzig maken
je bent en idiot hetquote:Op woensdag 9 september 2020 23:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik probeer je te helpen je obsessies enigszins te bedwingen. Maar t geeft niet ...:mijn muis scrolt. Trust alvast.
Klopt, snap er helemaal nix van maar hoop op beterschap.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent en idiot het
gaat over en krantbericht van vandaag
je snapt helemal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |