Was ik ook niet van planquote:
Ja zekers... dat geklooi met een teiltje was ik zatquote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zal een stuk prettiger douchen.
Ik moet zeggen dat ik het wel ok vindt. Ik voel me ok, maar zaterdag gaat er weer een varken inquote:
quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zekers... dat geklooi met een teiltje was ik zat
Ik laat de flauwe grapjes nu maar achterwegequote:Op woensdag 9 september 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel ok vindt. Ik voel me ok, maar zaterdag gaat er weer een varken in
Paste je reet daar wel in?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zekers... dat geklooi met een teiltje was ik zat
Oh lekker bacon spekkies karbonaatjes....quote:
Gemengd gehaktquote:Op woensdag 9 september 2020 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lekker bacon spekkies karbonaatjes....
Karbonaadjesquote:
Truffelquote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
Deze lijkt me wel lekker
Truffel double bacon king
[ afbeelding ]
Zie je wel Varkenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef D. het volgende:
Oja, spekjes wel natuurlijk
En op brood ook
quote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
Deze lijkt me wel lekker
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 18:06 schreef D. het volgende:
Ow, ze hebben ook Truffle Whopper, daar ben ik benieuwder na
Oké... maar u weet ik nog steeds niet wat er in zit...quote:Plantaardige Whopper nu ook in Nederland te koop
De keten benadrukt dat het de eerste grote fastfoodzaak is die een plantaardige variant van de signature burger introduceert.
urger King verkoopt vanaf deze week ook in Nederland de plantaardige variant van de Whopper. De veganistische versie is net zo duur als die van rundvlees. De burgers worden gemaakt door de Vegetarische Slager, onderdeel van Unilever.
Net zo sappig
De keten benadrukt dat het de eerste grote fastfoodzaak is die een plantaardige variant van de signature burger introduceert. Volgens de fastfoodketen is de Plant-based Whopper niet van de originele Whopper te onderscheiden. Een getoast broodje, gesneden tomaat, sla, (plantaardige) mayonaise, ketchup, augurk en gesneden uien: alles is hetzelfde, behalve dus de plantaardige hamburger, die volgens Burger King net zo sappig is als rundvlees.
Voedselrevolutie
Naast de duurzame Whopper, waarvan de fastfoodketen hoopt dat er jaarlijks liefst 650.000 verkocht zullen worden, zijn er ook Plant-based Nuggets verkrijgbaar, die - niet geheel ontoevallig - onlangs ook werden geïntroduceerd door aartsrivaal McDonald's.
Hugo Verkuil, ceo van de Vegetarische Slager: 'We zijn trots de nieuwe plant-based Whopper en Plant-based Nuggets aan te kunnen kondigen bij Burger King, mede mogelijk gemaakt door The Vegetarian Butcher. Dit is onze volgende stap in het winnen van de harten van vleesliefhebbers over de hele wereld. Het is ook een volgende stap in de grootste voedselrevolutie aller tijden', schrijft hij op LinkedIn.
De samenwerking tussen Burger King en de Vegetarische Slager ging vorig jaar al van start. Hoewel de plantaardige Whopper toen al in 25 landen te vinden was, moest Nederland nog even geduld hebben. Vanwege de coronacrisis werd de lancering vervolgens opnieuw een paar maanden uitgesteld.
Die van mij zijn beter CUL / Zelf hamburger vlees makenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:12 schreef mazaru het volgende:
Deze lijkt me wel lekker
[ afbeelding ]
Dan moet je zeker binnenkort naar de Burger KIngquote:
Daar kwam ik te vaak als ik avonddienst had en het restaurant niet te vreten wasquote:Op woensdag 9 september 2020 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet je zeker binnenkort naar de Burger KIng![]()
[ afbeelding ]
Patat met truffelmayonaisequote:Op woensdag 9 september 2020 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is goor manquote:Op woensdag 9 september 2020 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lidl heeft in de feestmaanden truffelkaas. Zo lekkerquote:
Patat is altijd goed, maar helemaal met truffelmayoquote:Op woensdag 9 september 2020 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Weleens gehad?
Of lijkt het je lekker?
Was niet echt een antwoord op de vraagquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patat is altijd goed, maar helemaal met truffelmayo
Maanden zelfsquote:Op woensdag 9 september 2020 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Lidl heeft in de feestmaanden truffelkaas. Zo lekker
Het was een antwoord op je tweede vraagquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Was niet echt een antwoord op de vraag
Okquote:Op woensdag 9 september 2020 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een antwoord op je tweede vraag
Douchen doe je niet aan als het boven de 20 graden is?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik nog niets aan mn nieuwe HR-ketel.. die koelt niet
Ja maar dat is dat feest arrangement wat ze dan hebbenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maanden zelfsEens kijken of dat hier ook is, het verschilt nogal eens per regio.
Ja maar minder warmquote:Op woensdag 9 september 2020 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douchen doe je niet aan als het boven de 20 graden is?
https://www.natuurproduct(...)EALw_wcB#descriptionquote:Op woensdag 9 september 2020 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Patat is altijd goed, maar helemaal met truffelmayo
Er moet ook niet meer in zitten, want dan gaan de buren klagenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
https://www.natuurproduct(...)EALw_wcB#description
en dat is nog een dure ook![]()
truffel* 0.2%,![]()
Ingrediënten: Zonnebloemolie, natuurazijn*, gepasteuriseerd EIGEEL*, truffelolie (olijfolie* met natuurlijk truffelaroma*), water, rietsuiker*, MOSTERDZAAD*, truffel* 0.2%, specerijen*, peper*, zeezout*, curcuma*,
* = Biologisch
Me likequote:Op woensdag 9 september 2020 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar het is soms wel lekker
Da's waar... maar het is natuurlijk wel een beetje nep... maar ik heb het ook wel eens gegeten, ook in pastasausquote:Op woensdag 9 september 2020 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er moet ook niet meer in zitten, want dan gaan de buren klagen
Moet je wel dat restaurant in wat redelijk wat vlees verkoopt en niet op een vriendelijke manier. Er zijn betere alternatievenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Anyway's eerst de PLANT-BASED WHOPPER proberen deze week ofzo..
waarschijnlijk zullen ze het ook wel straks in de supermarkt verkopen aangezien het van de Vega slagerquote:Op woensdag 9 september 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je wel dat restaurant in wat redelijk wat vlees verkoopt en niet op een vriendelijke manier. Er zijn betere alternatieven
Oh ja dat is beter, en ik wil niet zeuren maar de supermarkt heeft schappen volquote:Op woensdag 9 september 2020 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarschijnlijk zullen ze het ook wel straks in de supermarkt verkopen aangezien het van de Vega slager
afkomt....
Ik ga in ieder geval niet naar binnen, ik ken een drive in niet zo ver hier vandaan.. kunnen we eten in de auto...
ja ja... maar niet DIE whopper... ik wil gewoon weten hoe hij smááktquote:Op woensdag 9 september 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat is beter, en ik wil niet zeuren maar de supermarkt heeft schappen vol
Zeik dan niet over mega vlees productiequote:Op woensdag 9 september 2020 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja... maar niet DIE whopper... ik wil gewoon weten hoe hij smáákt
waar?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeik dan niet over mega vlees productie
Koekoekquote:Op woensdag 9 september 2020 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waar?
we hebben het nu toch over de Whopper... PLANT-BASED nog wel...
Doe eens normaal joh.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeik dan niet over mega vlees productie
Ik ook, maar de oven piept pas over een kwartierquote:Op woensdag 9 september 2020 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laat maar... ze heeft honger
Hoooo !!!quote:
Ga je trouwenquote:Op woensdag 9 september 2020 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ook trouwen... we eten Spaghetti...
dus... ik ga zo eten
Ik ga alvast kijken wat ik kan doen... de rest doet Griek...quote:Op woensdag 9 september 2020 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar de oven piept pas over een kwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |