Lekker naar huis wandelen mag iequote:Op donderdag 10 september 2020 06:22 schreef Domnivoor het volgende:
Die blijft nog even in Portugal met zijn nekkapje.
Man uit het vliegtuig gezet, geen enkel probleem inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2020 06:47 schreef kwiwi het volgende:
Waarom zou je er in godsnaam zo'n enorm probleem van maken?
Het ergste is nog wel dat zo'n man echt gelooft in wat hij zegtquote:Op donderdag 10 september 2020 07:24 schreef PippenScottie het volgende:
In een uitpuilend Transavia vliegtuig in Faro zonder ironie zeggen “ik hoor niet bij de kudde schapen”.
Ditquote:Op donderdag 10 september 2020 07:24 schreef PippenScottie het volgende:
In een uitpuilend Transavia vliegtuig in Faro zonder ironie zeggen “ik hoor niet bij de kudde schapen”.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)se-zwarte-lijst.htmlquote:FNV pleit ook voor een Europese zwarte lijst. "Op het moment dat iemand zich misdraagt, bij bijvoorbeeld KLM of Transavia, geldt een verbod dan daadwerkelijk voor alle Europese luchtvaartmaatschappijen. Dan kan iemand niet meer zomaar aan boord stappen."
Die lijst mag er snel komen, en wat mij betreft geldt die dan ook voor treinen.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:06 schreef MichaelScott het volgende:
Toch jammer dat die zwarte lijst er nog niet is, dan zou hij met de trein terug mogen naar Nederland.
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)se-zwarte-lijst.html
Ga solliciterenquote:Op donderdag 10 september 2020 13:14 schreef Belg het volgende:
Waarom duurt het eigenlijk een uur?
stewardess: "Meneer zet je mondkapje op alstublieft"
passagier: "Neen"
stewardess: "Ok dan zal ik de security op de hoogte brengen en je uit het vliegtuig moeten zetten"
Duurt toch geen uur.
Met 5-10 minuutjes was ik klaar met hem
Mogelijk had die vent nog bagage.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:14 schreef Belg het volgende:
stewardess: "Ok dan zal ik de security op de hoogte brengen en je uit het vliegtuig moeten zetten"
Duurt toch geen uur.
Behalve de discussie komt oproepen security nog erbij, die moeten komen opdraven, wie weet was de slurf alweer losgekoppeld en de deur gesloten, daarnaast moet meneer naar buiten geloodst worden zonder hinder of gevaar voor anderen, misschien met de nodige handbagage.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:14 schreef Belg het volgende:
Duurt toch geen uur.
Slottijd gemist lijkt mij de meest waarschijnlijkequote:Op donderdag 10 september 2020 13:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mogelijk had die vent nog bagage.
Andere vliegtuigen zonder vervelende passagiers krijgen voorrang om vertraging te voorkomen.
Mogelijk is de wind gedraaid waardoor de vliegtuig een andere baan moet gebruiken.
En er zullen vast nog wel meer redenen zijn.
Pcies.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mogelijk had die vent nog bagage.
Andere vliegtuigen zonder vervelende passagiers krijgen voorrang om vertraging te voorkomen.
Mogelijk is de wind gedraaid waardoor de vliegtuig een andere baan moet gebruiken.
En er zullen vast nog wel meer redenen zijn.
Wie reizen wilt kan zich ook gewoon aan de voorwaarden houden die er mee samen hangen. Je moet vooraf aangeven dat je er mee akkoord gaat bij boeken...quote:Op donderdag 10 september 2020 13:20 schreef Zwolsboy het volgende:
Wie niet ziek wil worden blijf dan lekker thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |