Sperciebonen danquote:Op donderdag 10 september 2020 16:56 schreef chufi het volgende:
haricot vert zijn toch geen snijbonen
Je meent het.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want tuinbonen zijn het ook niet
Tuinbonen zijn wel lekker met spekjesquote:
Héé het maakt me geen zak uit wat je wel en niet eet. Het gaat meer om het principe. Jij bent tegen de mega stallen is . Dat heb je hier op fok laten weten. En dat is ok. Maar eet dan een hamburger in een vega tent in Amsterdam. Daar zijn er genoeg van. Dan besteed je geld ook meer voor mensen die het hoofd boven water moeten houden.quote:Op donderdag 10 september 2020 02:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hahaha @:Soury
ik ga ook naar de supermarkt erg heh?![]()
of ik moet naar de Plant Pantry supermarkt..
Ken je die? Zal wel prijzig zijn hoor
Van plantaardig tot verpakkingsvrij: Little Plant Pantry is de supermarkt van de toekomst
https://maatschapwij.nu/p(...)70ROB1oaAjXmEALw_wcB
er zit er eentje in Amsterdam... ga maar kijken...
Ik hou het even bij de Jumbo al je het niet er vind...
Daar is geen speld tussen te krijgen... al begrijp ik niet hoe andere mensen daar financieel voordeel bij hebben.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé het maakt me geen zak uit wat je wel en niet eet. Het gaat meer om het principe. Jij bent tegen de mega stallen is . Dat heb je hier op fok laten weten. En dat is ok. Maar eet dan een hamburger in een vega tent in Amsterdam. Daar zijn er genoeg van. Dan besteed je geld ook meer voor mensen die het hoofd boven water moeten houden.
Wat snap je niet? Dat je beter in een restaurantje kan eten ipv Burger King?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Daar is geen speld tussen te krijgen... al begrijp ik niet hoe andere mensen daar financieel voordeel bij hebben.
Hm ok, eens. Zeg dat dan gewoon. Burger King en Mc Donalds zijn voor mij sws een no go. Bah.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dat je beter in een restaurantje kan eten ipv Burger King?
Ik ben gek op Burger King.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm ok, eens. Zeg dat dan gewoon. Burger King en Mc Donalds zijn voor mij sws een no go. Bah.
Kfc wil ik nog wel 's naar toe.. 1 x geweest. Was lekker. Maarruh, succes met de boontjes!
Doe dan toch maar een normaal restaurantje (geen vegan) voor onze volgende date.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gek op Burger King.Met bacon
Dat is primaquote:Op donderdag 10 september 2020 18:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Doe dan toch maar een normaal restaurantje (geen vegan) voor onze volgende date.
Hola helaquote:
Ik zie het wel op mn rekening komenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik vanavond de staatsloterij ga winnen
Ik heb je rekeningnummer nietquote:Op donderdag 10 september 2020 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het wel op mn rekening komen
Of je maakt er iemand blij mee.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:03 schreef Soury het volgende:
Ik heb 40 euro ritualas wat moet ik met die troep
Nou nee dank je welquote:Op donderdag 10 september 2020 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je maakt er iemand blij mee.
FOK!kers helpen FOK!kers
Nee zeg ik dat?quote:
Ik gooi niks weg.quote:
Die ruiken waarschijnlijk niet naar ritualsquote:Op donderdag 10 september 2020 19:24 schreef chufi het volgende:
Ik breng regelmatig een grijze zak met rotzooi naar de ondergrondse container
Nee niet echt ...quote:Op donderdag 10 september 2020 19:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die ruiken waarschijnlijk niet naar rituals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Hij lijkt wel op Calimero met dat ei op zijn kopquote:Op donderdag 10 september 2020 20:59 schreef mario390 het volgende:
amadeus - austrian music award
[ afbeelding ]
Nee, ik luister ook naar The Bradgequote:Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je oud cassettebandjes gevonden?
quote:Op donderdag 10 september 2020 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik luister ook naar The Bradge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |