die kreeg ik toen ik op groot dead gif googelde, hoopte z'n overlijdensscene in gif vorm te treffenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:38 schreef Prisha het volgende:
dat laatste is wel erg zielig, arm kikkertje
quote:Op woensdag 9 september 2020 13:39 schreef MCH het volgende:
[..]
die kreeg ik toen ik op groot dead gif googelde, hoopte z'n overlijdensscene in gif vorm te treffen
google het dan nietquote:
ja zieligquote:Op woensdag 9 september 2020 13:38 schreef Prisha het volgende:
Wie wat hoe waar?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:38 schreef Prisha het volgende:
je hoeft je frustraties over je ziekte niet op mij af te reageren, ik dacht dat je aan mijn kant stondquote:
Oh mooie aannamequote:Op woensdag 9 september 2020 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
je hoeft je frustraties over je ziekte niet op mij af te reageren, ik dacht dat je aan mijn kant stond
plaatje in de TT. Dood kikkertjequote:Op woensdag 9 september 2020 13:55 schreef puzziepie het volgende:
Oh we zitten in een nieuw topic met weer zo'n domme TT![]()
Geobsedeerd door Romano
Yeah rightquote:Op woensdag 9 september 2020 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
aanname, want misschien wordt ie nog wel gered
Eensquote:Op woensdag 9 september 2020 14:15 schreef MCH het volgende:
Maar ies natoer dus is toch gewoon heel normaal? Het is niet alsof er een Chines een kikker staat te grillen voor zn eigen genot.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geef gewoon de schuld aan de anderen
Ik neem met alle liefde de schuld op me. Hoewel...eigenlijk is het de schuld van pullup. Die moest zo nodig een nieuwe topicquote:
Oh dat is mooi, geef ik hem de schuldquote:Op woensdag 9 september 2020 15:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik neem met alle liefde de schuld op me. Hoewel...eigenlijk is het de schuld van pullup. Die moest zo nodig een nieuwe topic
rumquote:
Quequote:Op woensdag 9 september 2020 15:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik neem met alle liefde de schuld op me. Hoewel...eigenlijk is het de schuld van pullup. Die moest zo nodig een nieuwe topic
Die van mij zijn niet te vreten helaasquote:
Ow balen is dat, dan heb je meteen gegeten en gedronken. Dit zijn witte van Jumboquote:Op woensdag 9 september 2020 15:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet te vreten helaas
ik heb excellent witte druifjes ' cotton candy' van de Appiequote:Op woensdag 9 september 2020 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow balen is dat, dan heb je meteen gegeten en gedronken. Dit zijn witte van Jumbo
Geinige naam voor een zooi gore druiven.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb excellent witte druifjes ' cotton candy' van de Appiemuffe zooi
wat ga je koken vanavondquote:Op woensdag 9 september 2020 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geinige naam voor een zooi gore druiven.
Entschuldigungquote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef mario390 het volgende:
niet meer doen he,niet meer op onze berge scheissen
Ik heb al gekookt voor vanavond, gekookte witlof gerold in ham en kaas, dat hoef ik vanavond alleen nog maar de oven in te schuiven met wat rosti'squote:
Marioquote:
maiskolf uit de ovenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al gekookt voor vanavond, gekookte witlof gerold in ham en kaas, dat hoef ik vanavond alleen nog maar de oven in te schuiven met wat rosti's![]()
En jij?
Waterquote:Op woensdag 9 september 2020 15:10 schreef MCH het volgende:
Ik heb nu zo'n waterkarafding gekocht. Wat gooien jullie daar nog meer in behalve gember, citroen/limoen, munt, framboos?
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mario![]()
(ik zwaai maar terug, ook al negeer je mij altijd in dts)
hey du alte schwanz, wie geht es ihnen? gefallt ihnen die schnauzenmaske wenn du einkaufen gehst?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:51 schreef mario390 het volgende:
[..]goed lezen wat ik hier gepostet heb
Is het vanavond niet jouw beurt om te koken?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:50 schreef MCH het volgende:
[..]
maiskolf uit de oven
rijst in knoflooktomatenpuree
en om eens te proberen, vega kipnuggets![]()
Ze zijn inderdaad al hoog zatquote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef mario390 het volgende:
niet meer doen he,niet meer op onze berge scheissen
Initiative "Toilette am Berg"Alpenverein empfiehlt Wanderern ein "Sackerl fürs Gackerl"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
hey du alte schwanz, wie geht es ihnen? gefallt ihnen die schnauzenmaske wenn du einkaufen gehst?
hoezo, zie je mij dit niet maken?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het vanavond niet jouw beurt om te koken?
Druif kan erinquote:
Immer mal wieder.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:51 schreef mario390 het volgende:
Also: Was tun, wenn keine Toilette in Sicht ist?
Ungeachtet von Gelände und Jahreszeit spielen bei der Wahl des geeigneten Platzes folgende Punkte eine Rolle:
Sicheren Platz wählen! Die eigene Sicherheit steht an oberster Stelle. Also: absturzsichere Plätze wählen und gegebenenfalls angeseilt bleiben.
Platz abseits von Wegen wählen. Es soll kein nachfolgender Wanderer in die Notdurft treten müssen.
Platz in ausreichender Entfernung zu Gewässern wählen (nicht in Bach-, See- oder Teichnähe).
Wenn möglich: mit einem Stock oder Stein eine Vertiefung graben oder eine breits vorhandene Mulde nutzen und anschließend wieder mit Erde, Laub, Steinen oder Schnee zugraben.
Keine erhöhten Stellen oder Felsen wählen.
Der wohl unangenehmste Aspekt der Notdurft im alpinen Raum: Keine Taschentücher und kein Klopapier zurücklassen!
het vlierbloesem seizoen is voorbij en citroenmelisse klinkt duurquote:Op woensdag 9 september 2020 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Druif kan erin
Sinaasappel
Vlierbloesem
Citroenmelisse
Schwanzanderwandpapierankleberquote:Op woensdag 9 september 2020 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
hey du alte schwanz, wie geht es ihnen? gefallt ihnen die schnauzenmaske wenn du einkaufen gehst?
Mijn oog viel op het pakje SPEEDquote:
Zelf groeien is heel makkelijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:53 schreef MCH het volgende:
[..]
het vlierbloesem seizoen is voorbij en citroenmelisse klinkt duur
Ik heb een balkonquote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelf groeien is heel makkelijk.
En voor de rest leef je uit.
Nog steeds geen rooibosthee op dus.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij plakt zo'n jelly zuignapdildo aan de muur om jezelf te bevredigen?
Ik heb toch al een aantal dingen geprobeerd maar wil meer, je bent zelf vreemdquote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef pullup het volgende:
Vreemd om zo'n ding te kopen als je niet weet wat je er in wil mikken
CULquote:Op woensdag 9 september 2020 15:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb toch al een aantal dingen geprobeerd maar wil meer, je bent zelf vreemd
Met gelijk een poep postquote:Op woensdag 9 september 2020 15:56 schreef pullup het volgende:
Ik vind het leuk dat Mario er weer is
ALSOF IK DAAR NOG IN MAG, IK BEN ALS EEN SOORT PEDO VERBANNEN NAAR HET BEJAARDENHOEKJE OMDAT IK DAN NIEMAND KWAAD KAN DOEN!!!quote:
Lol ik geef ze gelijkquote:Op woensdag 9 september 2020 15:57 schreef MCH het volgende:
[..]
ALSOF IK DAAR NOG IN MAG, IK BEN ALS EEN SOORT PEDO VERBANNEN NAAR HET BEJAARDENHOEKJE OMDAT IK DAN NIEMAND KWAAD KAN DOEN!!!
Hij typt als iemand die net een hersenbloeding heeft gehad maar we weten tenminste hoe het komt, bij jou vragen we ons nog steeds af wat er aan scheelt.quote:
Ik val je er iig niet lastig meequote:Op woensdag 9 september 2020 15:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij typt als iemand die net een hersenbloeding heeft gehad maar we weten tenminste hoe het komt, bij jou vragen we ons nog steeds af wat er aan scheelt.
Nee bietensalade vandaag ik had nog liggen en die moeten op.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer knagen aan je 35% salade?
Daar krijg je rode poep vanquote:Op woensdag 9 september 2020 16:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bietensalade vandaag ik had nog liggen en die moeten op.
Geen idéé vraag het Marioquote:
Gewoon thuis schijtenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:58 schreef mario390 het volgende:
niet mer doen he, ik kom kontrolieren
Notdurft im Freien als ökologisches Problem
Die Empfehlungen sind im Grunde einfach umzusetzen, nur fehle es oft am Problembewusstsein. „Die Notdurft in freier Natur zu verrichten ist kein Kavaliersdelikt, sondern ein ökologisches Problem. Dabei ist es wichtig zu verstehen, warum: Taschentücher bestehen oft aus Zellstoff und haben dadurch eine viel längere Abbauzeit als Toilettenpapier, insbesondere in höheren Lagen“, erklärt Liliana Dagostin. Eine der wichtigsten Botschaften der Kampagne lautet daher: Klopapier statt Papiertaschentücher verwenden.
Am besten wäre es, gebrauchtes Papier wieder mit ins Tal zu nehmen. Neben der medizinischen Rucksackapotheke gehört laut dem Alpenverein also auch ein spezielles „Erste-Hilfe-Set“ für den Notdurft-Fall in den Rucksack, bestehend aus Klopapier und Beutel.
Ok ik zou het nog een keer posten. Deze is wat onduidelijkquote:
Op een berg zijn niet zo veel wc'squote:
Wat moet je dan ook op een bergquote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een berg zijn niet zo veel wc's
ach heb je het ook gedaan ?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een berg zijn niet zo veel wc's
Ik weet het ook nietquote:
Voor jou is die vraag wel van toepassing inderdaad, wanneer ben jij voor het laatst buiten geweest?quote:
Wel gepiestquote:
Als je ze kan lezen is het voldoende.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef MCH het volgende:
@:deissey kun je ophouden met dm's sturen daar kan ik toch niet op reageren
Het antwoord is nee, er zat beeldspraak in dus zo moet je dat ook lezen. Ik wil niet dat je het zo op mij gemunt hebt.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je ze kan lezen is het voldoende.
Als hij je naam zo spelt komt het zowieso nooit aanquote:Op woensdag 9 september 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je ze kan lezen is het voldoende.
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor vrouwen wel al denk ik niet dat Zuury enige schaamte kent
Klopt ik pis overalquote:Op woensdag 9 september 2020 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij je naam zo spelt komt het zowieso nooit aan
Jouw PM's ook niet denk ikquote:Op woensdag 9 september 2020 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik mis ook van allesquote:
van wildplassende vrouwen?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:09 schreef Soury het volgende:
Maar uh ik denk dat Mario hier nogal van houdt dus....
Hoe neem je de Antaflu's tot je?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:11 schreef MCH het volgende:
Na hoeveel antaflu's begint de laxerende werking te werken?
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef MCH het volgende:
@:deissey kun je ophouden met dm's sturen daar kan ik toch niet op reageren
ik heb bans voor CUL, R&P, GC, CORONA, DM/PMquote:Op woensdag 9 september 2020 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Heb je een ban in dat voetbal topic?
Serieus?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:31 schreef MCH het volgende:
[..]
ik heb bans voor CUL, R&P, GC, CORONA, DM/PM
Hoe kan dat nu?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, ja soms ook echt met vage redenen die ik al vergeten ben. In CUL was iets met Iwanius, dat is het enige wat ik nog weet.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2020 16:31 schreef MCH het volgende:
[..]
dat thema is niet grappig en het staat in onze krant van vandaagquote:Op woensdag 9 september 2020 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
man man man
begin jij ook al
Whut?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
man man man
begin jij ook al
Ik had ook al eens een permban maar Danny heeft met zn hand over zn hart gestreken ofzoquote:Op woensdag 9 september 2020 16:34 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
ben je nog "beter " dann ik ,ik had lange niks
Oh... Iwanius die was Fake toch? of zoiets?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, ja soms ook echt met vage redenen die ik al vergeten ben. In CUL was iets met Iwanius, dat is het enige wat ik nog weet.
Iwanius, die mis ik echt. En Robin ookquote:Op woensdag 9 september 2020 16:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, ja soms ook echt met vage redenen die ik al vergeten ben. In CUL was iets met Iwanius, dat is het enige wat ik nog weet.
Is nooit bewezen. Wel dat zijn soms poepie chique dingen nep waren zoals een vet dure tas voor zijn vriendin.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... Iwanius die was Fake toch? of zoiets?
Een soort van Krentebol maar dan een Sigaar
Doe eens een linkje van de streamsquote:Op woensdag 9 september 2020 16:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zit in fazenda![]()
[ afbeelding ]
oh.... nou ik zou me er niet druk om maken, maar ik vond het soms wel lastig te geloven als hij 3x per datquote:Op woensdag 9 september 2020 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Is nooit bewezen. Wel dat zijn soms poepie chique dingen nep waren zoals een vet dure tas voor zijn vriendin.
Wat?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
man man man
begin jij ook al
Absoluut maar het was rete vermakelijkquote:Op woensdag 9 september 2020 16:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh.... nou ik zou me er niet druk om maken, maar ik vond het soms wel lastig te geloven als hij 3x per dat
hele maaltijden ging posten, dan was ie misschien vergeten dat hij 'smorgens zo'n hele baal eten
had gepost en dan 's avonds laat nog een keer... toen was ik wel mijn bedenkingen
Robinook was net zo kneiterbot als jij maar dan op een leukere manier.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Iwanius, die mis ik echt. En Robin ook
Ja mijn kookkunsten zijn wat minder.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Robinook was net zo kneiterbot als jij maar dan op een leukere manier.
meer heb ik nog nietquote:Op woensdag 9 september 2020 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe eens een linkje van de streams
Ze was altijd hele dage naakt op haar vakanties in Franse afgelegen oordenquote:Op woensdag 9 september 2020 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn kookkunsten zijn wat minder.
Oh op die fiets, nee dat doe ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze was altijd hele dage naakt op haar vakanties in Franse afgelegen oorden
Robin vond ik wel lekker direct altijd.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Iwanius, die mis ik echt. En Robin ook
Heb je haar website wel eens gebruikt (ik vermoed van niet als je AH sushi eet)?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh op die fiets, nee dat doe ik niet.
We vroegen jou niet zoveel.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Robin vond ik wel lekker direct altijd.
Ja jammer van sommige users. Copycat mis ik ookquote:Op woensdag 9 september 2020 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Robin vond ik wel lekker direct altijd.
Vreselijke wijven net als Lienekien en Leandraquote:Op woensdag 9 september 2020 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer van sommige users. Copycat mis ik ook
Zeker wel. Maar ik heb haar "gelukkig" nooit naakt gezienquote:Op woensdag 9 september 2020 16:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je haar website wel eens gebruikt (ik vermoed van niet als je AH sushi eet)?
Zij is echt al een tijdje afwezig, echt wel jammer hoor.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer van sommige users. Copycat mis ik ook
Die zijn nog actief hoor al moet ik je gelijk geven wat Lienekien betreftquote:Op woensdag 9 september 2020 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Vreselijke wijven net als Lienekien en Leandra
OK .. ik check het wel evenquote:Op woensdag 9 september 2020 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
meer heb ik nog niet
https://afazenda.r7.com/a(...)-fazenda-12-09092020
Ik niet...quote:Op woensdag 9 september 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn nog actief hoor al moet ik je gelijk geven wat Lienekien betreft
Ik neem aan dat ze getest worden. Net zoals aids en geslachtsziektenquote:Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef mario390 het volgende:
ik snap maar niet dat ze niet om dat covid pandemie is
zo vele big brother,koppelshows of zo wat in de hele wereld is trotzdem
makenin duitsland,grekenland,finnland,brasilien
Neequote:Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet...
Lien is lief maar dat weet jij dan weer niet....
Daar kon ik altijd goed mee overweg en ineens haatte ze mequote:Op woensdag 9 september 2020 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is echt al een tijdje afwezig, echt wel jammer hoor.
ANONIEM _____quote:
Ze hakt altijd genadeloos van die incellen in de pan, snap niet welke lol je daaraan beleeftquote:Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet...
Lien is lief maar dat weet jij dan weer niet....
oh weet ik nietquote:Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hakt altijd genadeloos van die incellen in de pan, snap niet welke lol je daaraan beleeft
Naar mens heb ik het altijd gevonden. Ze heeft van alles verstand... Huuuuhuuuhhhquote:Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hakt altijd genadeloos van die incellen in de pan, snap niet welke lol je daaraan beleeft
Weet je ook waarom?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar kon ik altijd goed mee overweg en ineens haatte ze me
Nou dat is fijn meidquote:Op woensdag 9 september 2020 16:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga een koppie Thee drinken
Kwam door Utopia. Ik kon wat mensen die op handen gedragen werden door de meeste daar, niet uitstaan. En ik vond mensen leuk die de meeste daar niet leuk vonden. De haat zat heel diep, niet alleen bij CCquote:
Ow men, dat soort gedoe, net als ik DGK, als je iets negatiefs over Huub zei was je automatisch voor Brian.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kwam door Utopia. Ik kon wat mensen die op handen gedragen werden door de meeste daar, niet uitstaan. En ik vond mensen leuk die de meeste daar niet leuk vonden. De haat zat heel diep, niet alleen bij CC
Geloof er niks van Cc was rete redelijkquote:Op woensdag 9 september 2020 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kwam door Utopia. Ik kon wat mensen die op handen gedragen werden door de meeste daar, niet uitstaan. En ik vond mensen leuk die de meeste daar niet leuk vonden. De haat zat heel diep, niet alleen bij CC
Ja maar dat was toch best wel leuk om naar te kijken. We hebben ook heel wat afgelachen toen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow men, dat soort gedoe, net als ik DGK, als je iets negatiefs over Huub zei was je automatisch voor Brian.
Jammer, dat wel.
Ja vond ik ook altijd. Ik deed jaren geleden een cursus en toen heeft ze me ook geweldig geholpen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof er niks van Cc was rete redelijk
Een gemis op fok. Volgens mij door een ban in NWS.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vond ik ook altijd. Ik deed jaren geleden een cursus en toen heeft ze me ook geweldig geholpen.
Jammer, het was best een slimme meid. Die moet je juist vasthouden, zeker in NWSquote:Op woensdag 9 september 2020 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Een gemis op fok. Volgens mij door een ban in NWS.
Ze is nog steeds slimquote:Op woensdag 9 september 2020 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer, het was best een slimme meid. Die moet je juist vasthouden, zeker in NWS
Ik zeg maar even niksquote:
Oh heb ik weer wat gemist? Ik ben heel slecht in kloons detecterenquote:
Ja maar het gaat goed met haarquote:Op woensdag 9 september 2020 17:12 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat Cc weg is, is inderdaad wel jammer. Kon haar scherpte altijd wel waarderen.
Nee gevraagd aan Noekquote:Op woensdag 9 september 2020 17:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Je hebt nog buiten Fok contact met haar?
Goed te horen in ieder gevalquote:
Is dat vega?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja heel fijn, met een boterhammetje met Honing![]()
meid
Wie weet. Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 9 september 2020 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie jij bijen wel eens biefstukjes maken?
goed puntquote:Op woensdag 9 september 2020 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Biefstukpuntjesquote:
Honingquote:
niet meer op de berg scheissen hequote:Op woensdag 9 september 2020 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je leest alles dus ga niet debiel lopen doen. Eigenlijk zou je blij moeten zijn. Ik doe mijn best om van ma/vr geen vlees te eten. Weekend ga ik los met junk (hihi) foodquote:Op woensdag 9 september 2020 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga je dat eten vanavond?
oh.......quote:Op woensdag 9 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet meer op de berg scheissen he![]()
[ afbeelding ]
Oh... en dat is door mij? Vast niet toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je leest alles dus ga niet debiel lopen doen. Eigenlijk zou je blij moeten zijn. Ik doe mijn best om van ma/vr geen vlee s te eten. Weekend ga ik los met junk (hihi) food
Ja dat hebben we gewetenquote:Op woensdag 9 september 2020 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Of zoals de Chinezen zeggen: als het een hartslag heeft, is het eetbaar.
Nee natuurlijk niet hahahahahaquote:Op woensdag 9 september 2020 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... en dat is door mij? Vast niet toch?
Uhhhh?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de Chinezen daar nogal in doorslaan.
Sorry? Niet alles draait om jou he. Ik heb dit vaker gepost dus je neus bloedt nuquote:Op woensdag 9 september 2020 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom......
waarom wel dan? Heb je het licht gezien?zomaar ineens?
Ja dat kloptquote:Op woensdag 9 september 2020 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry? Niet alles draait om jou he. Ik heb dit vaker gepost dus je neus bloedt nu
Ga lekker slapenquote:Op woensdag 9 september 2020 17:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat kloptdoe ik wel vaker.... is beter dan je tong afbijten
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik zal je niet meer pesten, als je glütevrij brood gaat eten weer wel.. dat deed je bij mij ook![]()
eerlijk is eerlijk...
Ik eet gluten ik moet zelfs opzoeken waar dat allemaal in zit. Wat ik niet ga doen btwquote:
Dat was ontzettend leuk, vooral hier op Fok!quote:Op woensdag 9 september 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch best wel leuk om naar te kijken. We hebben ook heel wat afgelachen toen.
Waarom?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik let er ook niet op... Soms zie ik wel eens iets glutenvrij.. bv pasta en dan probeer ik het sosm
Een keer glutenvrij brood geprobeerd, omdat er niets anders meer was. Vond het niet te hachelen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik let er ook niet op... Soms zie ik wel eens iets glutenvrij.. bv pasta en dan probeer ik het sosm
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ontzettend leuk, vooral hier op Fok!
quote:Op woensdag 9 september 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]En gewoon dag en nacht vette actie of snode plannen
er staat een tip voor je..quote:Op woensdag 9 september 2020 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ontzettend leuk, vooral hier op Fok!
In je poep?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er staat een tip voor je..
Fage Total griekse yogurt mot je hebben... de rest is namaak...
of ''Griekse Stijl''ook een nieuwe term
LOLquote:Op woensdag 9 september 2020 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Zou er ook glutenvrije vaseline zijn?
voor in je poep?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Zou er ook glutenvrije vaseline zijn?
Ik bakmeel zit tarwepoeder, dus een nogo, maar er zal vast glutenvrij zelfrijzend bakmeel zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb nog een tip voor Deiyssy trouwens.... van die Griek.... ja ja... écht waar....
Hij maakt tegenwoordig de kaasbroodjes en (vega)gehakt broodjes met deeg van Griekse Yogurt Véél Yogurt
en een beetje zelfrijzend bakmeel, maar k weet niet of er glutenvrije zelfrijzend bakmeel bestaat... mot
je efffe googelen,,
Neem IJslandse Skyrquote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er staat een tip voor je..
Fage Total griekse yogurt mot je hebben... de rest is namaak...
of ''Griekse Stijl''ook een nieuwe term
Beetje Fage shitquote:Op woensdag 9 september 2020 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee in je broodje..
[ afbeelding ]
Snode plannen jaquote:Op woensdag 9 september 2020 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]En gewoon dag en nacht vette actie of snode plannen
Geen problemen mee. Maar het ging over Grieks.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
voor in je poep?
Kan je niet kakken?
denk ik ook welquote:Op woensdag 9 september 2020 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bakmeel zit tarwepoeder, dus een nogo, maar er zal vast glutenvrij zelfrijzend bakmeel zijn.
hi hiquote:Op woensdag 9 september 2020 17:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Maar het ging over Grieks.
Ik weet nog één iets. Dat was die homo en iemand anders (namen weet ik niet meer) en op flip flops rondliepen en toen gingen stofzuigen ofzoquote:
Was dat niet Eric?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nog één iets. Dat was die homo en iemand anders (namen weet ik niet meer) en op flip flops rondliepen en toen gingen stofzuigen ofzo
Eric ja, dat geluid van die flipflos weet ik nog zo goedquote:
Bestsellerquote:Op woensdag 9 september 2020 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij Burger King verkopen ze vanaf vandaag Plantaardige Whoppers trouwens...
Nee bedanktquote:Op woensdag 9 september 2020 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bij Burger King verkopen ze vanaf vandaag Plantaardige Whoppers trouwens...
Plantaardige bacon?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet er wel heel veel bacon bij om dat te compenseren.
KAAAASquote:Op woensdag 9 september 2020 18:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet er wel heel veel bacon bij om dat te compenseren.
Je snapt de grap nietquote:Op woensdag 9 september 2020 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vage shit...
geen FAGE
het is VAAG
Ik hou niet van dat prefab fastfood, dat weet ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat weet je nou? Misschien is het wel lekker.......
Het is Fage yogurtquote:Op woensdag 9 september 2020 18:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... ik denk het... maakt niet uit....
Ja ik moet effe googelen wat er in zitquote:Op woensdag 9 september 2020 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat prefab fastfood, dat weet ik.
Maar ik vind het ook niet lekker, alle chemische troepquote:Op woensdag 9 september 2020 18:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik moet effe googelen wat er in zitmaar één keer ga je niet dood aan denk ik dan
Hééquote:Op woensdag 9 september 2020 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhJA IK HEB HEM DOOR
Ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:05 schreef D. het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n burger smaakt
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2020 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook niet lekker, alle chemische troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |