Lol ik geef ze gelijkquote:Op woensdag 9 september 2020 15:57 schreef MCH het volgende:
[..]
ALSOF IK DAAR NOG IN MAG, IK BEN ALS EEN SOORT PEDO VERBANNEN NAAR HET BEJAARDENHOEKJE OMDAT IK DAN NIEMAND KWAAD KAN DOEN!!!
Hij typt als iemand die net een hersenbloeding heeft gehad maar we weten tenminste hoe het komt, bij jou vragen we ons nog steeds af wat er aan scheelt.quote:
Ik val je er iig niet lastig meequote:Op woensdag 9 september 2020 15:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij typt als iemand die net een hersenbloeding heeft gehad maar we weten tenminste hoe het komt, bij jou vragen we ons nog steeds af wat er aan scheelt.
Nee bietensalade vandaag ik had nog liggen en die moeten op.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je vandaag weer knagen aan je 35% salade?
Daar krijg je rode poep vanquote:Op woensdag 9 september 2020 16:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bietensalade vandaag ik had nog liggen en die moeten op.
Geen idéé vraag het Marioquote:
Gewoon thuis schijtenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:58 schreef mario390 het volgende:
niet mer doen he, ik kom kontrolieren
Notdurft im Freien als ökologisches Problem
Die Empfehlungen sind im Grunde einfach umzusetzen, nur fehle es oft am Problembewusstsein. „Die Notdurft in freier Natur zu verrichten ist kein Kavaliersdelikt, sondern ein ökologisches Problem. Dabei ist es wichtig zu verstehen, warum: Taschentücher bestehen oft aus Zellstoff und haben dadurch eine viel längere Abbauzeit als Toilettenpapier, insbesondere in höheren Lagen“, erklärt Liliana Dagostin. Eine der wichtigsten Botschaften der Kampagne lautet daher: Klopapier statt Papiertaschentücher verwenden.
Am besten wäre es, gebrauchtes Papier wieder mit ins Tal zu nehmen. Neben der medizinischen Rucksackapotheke gehört laut dem Alpenverein also auch ein spezielles „Erste-Hilfe-Set“ für den Notdurft-Fall in den Rucksack, bestehend aus Klopapier und Beutel.
Ok ik zou het nog een keer posten. Deze is wat onduidelijkquote:
Op een berg zijn niet zo veel wc'squote:
Wat moet je dan ook op een bergquote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een berg zijn niet zo veel wc's
ach heb je het ook gedaan ?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een berg zijn niet zo veel wc's
Ik weet het ook nietquote:
Voor jou is die vraag wel van toepassing inderdaad, wanneer ben jij voor het laatst buiten geweest?quote:
Wel gepiestquote:
Als je ze kan lezen is het voldoende.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef MCH het volgende:
@:deissey kun je ophouden met dm's sturen daar kan ik toch niet op reageren
Het antwoord is nee, er zat beeldspraak in dus zo moet je dat ook lezen. Ik wil niet dat je het zo op mij gemunt hebt.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je ze kan lezen is het voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |