Quequote:Op woensdag 9 september 2020 15:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik neem met alle liefde de schuld op me. Hoewel...eigenlijk is het de schuld van pullup. Die moest zo nodig een nieuwe topic
Die van mij zijn niet te vreten helaasquote:
Ow balen is dat, dan heb je meteen gegeten en gedronken. Dit zijn witte van Jumboquote:Op woensdag 9 september 2020 15:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet te vreten helaas
ik heb excellent witte druifjes ' cotton candy' van de Appiequote:Op woensdag 9 september 2020 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow balen is dat, dan heb je meteen gegeten en gedronken. Dit zijn witte van Jumbo
Geinige naam voor een zooi gore druiven.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb excellent witte druifjes ' cotton candy' van de Appiemuffe zooi
wat ga je koken vanavondquote:Op woensdag 9 september 2020 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geinige naam voor een zooi gore druiven.
Entschuldigungquote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef mario390 het volgende:
niet meer doen he,niet meer op onze berge scheissen
Ik heb al gekookt voor vanavond, gekookte witlof gerold in ham en kaas, dat hoef ik vanavond alleen nog maar de oven in te schuiven met wat rosti'squote:
Marioquote:
maiskolf uit de ovenquote:Op woensdag 9 september 2020 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al gekookt voor vanavond, gekookte witlof gerold in ham en kaas, dat hoef ik vanavond alleen nog maar de oven in te schuiven met wat rosti's![]()
En jij?
Waterquote:Op woensdag 9 september 2020 15:10 schreef MCH het volgende:
Ik heb nu zo'n waterkarafding gekocht. Wat gooien jullie daar nog meer in behalve gember, citroen/limoen, munt, framboos?
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mario![]()
(ik zwaai maar terug, ook al negeer je mij altijd in dts)
hey du alte schwanz, wie geht es ihnen? gefallt ihnen die schnauzenmaske wenn du einkaufen gehst?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:51 schreef mario390 het volgende:
[..]goed lezen wat ik hier gepostet heb
Is het vanavond niet jouw beurt om te koken?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:50 schreef MCH het volgende:
[..]
maiskolf uit de oven
rijst in knoflooktomatenpuree
en om eens te proberen, vega kipnuggets![]()
Ze zijn inderdaad al hoog zatquote:Op woensdag 9 september 2020 15:44 schreef mario390 het volgende:
niet meer doen he,niet meer op onze berge scheissen
Initiative "Toilette am Berg"Alpenverein empfiehlt Wanderern ein "Sackerl fürs Gackerl"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2020 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
hey du alte schwanz, wie geht es ihnen? gefallt ihnen die schnauzenmaske wenn du einkaufen gehst?
hoezo, zie je mij dit niet maken?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het vanavond niet jouw beurt om te koken?
Druif kan erinquote:
Immer mal wieder.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:51 schreef mario390 het volgende:
Also: Was tun, wenn keine Toilette in Sicht ist?
Ungeachtet von Gelände und Jahreszeit spielen bei der Wahl des geeigneten Platzes folgende Punkte eine Rolle:
Sicheren Platz wählen! Die eigene Sicherheit steht an oberster Stelle. Also: absturzsichere Plätze wählen und gegebenenfalls angeseilt bleiben.
Platz abseits von Wegen wählen. Es soll kein nachfolgender Wanderer in die Notdurft treten müssen.
Platz in ausreichender Entfernung zu Gewässern wählen (nicht in Bach-, See- oder Teichnähe).
Wenn möglich: mit einem Stock oder Stein eine Vertiefung graben oder eine breits vorhandene Mulde nutzen und anschließend wieder mit Erde, Laub, Steinen oder Schnee zugraben.
Keine erhöhten Stellen oder Felsen wählen.
Der wohl unangenehmste Aspekt der Notdurft im alpinen Raum: Keine Taschentücher und kein Klopapier zurücklassen!
het vlierbloesem seizoen is voorbij en citroenmelisse klinkt duurquote:Op woensdag 9 september 2020 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Druif kan erin
Sinaasappel
Vlierbloesem
Citroenmelisse
Schwanzanderwandpapierankleberquote:Op woensdag 9 september 2020 15:52 schreef MCH het volgende:
[..]
hey du alte schwanz, wie geht es ihnen? gefallt ihnen die schnauzenmaske wenn du einkaufen gehst?
Mijn oog viel op het pakje SPEEDquote:
Zelf groeien is heel makkelijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:53 schreef MCH het volgende:
[..]
het vlierbloesem seizoen is voorbij en citroenmelisse klinkt duur
Ik heb een balkonquote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelf groeien is heel makkelijk.
En voor de rest leef je uit.
Nog steeds geen rooibosthee op dus.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij plakt zo'n jelly zuignapdildo aan de muur om jezelf te bevredigen?
Ik heb toch al een aantal dingen geprobeerd maar wil meer, je bent zelf vreemdquote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef pullup het volgende:
Vreemd om zo'n ding te kopen als je niet weet wat je er in wil mikken
CULquote:Op woensdag 9 september 2020 15:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb toch al een aantal dingen geprobeerd maar wil meer, je bent zelf vreemd
Met gelijk een poep postquote:Op woensdag 9 september 2020 15:56 schreef pullup het volgende:
Ik vind het leuk dat Mario er weer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |