Wie weet. Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 9 september 2020 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zie jij bijen wel eens biefstukjes maken?
goed puntquote:Op woensdag 9 september 2020 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Biefstukpuntjesquote:
Honingquote:
niet meer op de berg scheissen hequote:Op woensdag 9 september 2020 17:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je leest alles dus ga niet debiel lopen doen. Eigenlijk zou je blij moeten zijn. Ik doe mijn best om van ma/vr geen vlees te eten. Weekend ga ik los met junk (hihi) foodquote:Op woensdag 9 september 2020 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga je dat eten vanavond?
oh.......quote:Op woensdag 9 september 2020 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet meer op de berg scheissen he![]()
[ afbeelding ]
Oh... en dat is door mij? Vast niet toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je leest alles dus ga niet debiel lopen doen. Eigenlijk zou je blij moeten zijn. Ik doe mijn best om van ma/vr geen vlee s te eten. Weekend ga ik los met junk (hihi) food
Ja dat hebben we gewetenquote:Op woensdag 9 september 2020 17:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Of zoals de Chinezen zeggen: als het een hartslag heeft, is het eetbaar.
Nee natuurlijk niet hahahahahaquote:Op woensdag 9 september 2020 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh... en dat is door mij? Vast niet toch?
Uhhhh?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat de Chinezen daar nogal in doorslaan.
Sorry? Niet alles draait om jou he. Ik heb dit vaker gepost dus je neus bloedt nuquote:Op woensdag 9 september 2020 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom......
waarom wel dan? Heb je het licht gezien?zomaar ineens?
Ja dat kloptquote:Op woensdag 9 september 2020 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry? Niet alles draait om jou he. Ik heb dit vaker gepost dus je neus bloedt nu
Ga lekker slapenquote:Op woensdag 9 september 2020 17:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat kloptdoe ik wel vaker.... is beter dan je tong afbijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |