Ow men, dat soort gedoe, net als ik DGK, als je iets negatiefs over Huub zei was je automatisch voor Brian.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kwam door Utopia. Ik kon wat mensen die op handen gedragen werden door de meeste daar, niet uitstaan. En ik vond mensen leuk die de meeste daar niet leuk vonden. De haat zat heel diep, niet alleen bij CC
Geloof er niks van Cc was rete redelijkquote:Op woensdag 9 september 2020 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kwam door Utopia. Ik kon wat mensen die op handen gedragen werden door de meeste daar, niet uitstaan. En ik vond mensen leuk die de meeste daar niet leuk vonden. De haat zat heel diep, niet alleen bij CC
Ja maar dat was toch best wel leuk om naar te kijken. We hebben ook heel wat afgelachen toen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow men, dat soort gedoe, net als ik DGK, als je iets negatiefs over Huub zei was je automatisch voor Brian.
Jammer, dat wel.
Ja vond ik ook altijd. Ik deed jaren geleden een cursus en toen heeft ze me ook geweldig geholpen.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof er niks van Cc was rete redelijk
Een gemis op fok. Volgens mij door een ban in NWS.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vond ik ook altijd. Ik deed jaren geleden een cursus en toen heeft ze me ook geweldig geholpen.
Jammer, het was best een slimme meid. Die moet je juist vasthouden, zeker in NWSquote:Op woensdag 9 september 2020 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Een gemis op fok. Volgens mij door een ban in NWS.
Ze is nog steeds slimquote:Op woensdag 9 september 2020 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer, het was best een slimme meid. Die moet je juist vasthouden, zeker in NWS
Ik zeg maar even niksquote:
Oh heb ik weer wat gemist? Ik ben heel slecht in kloons detecterenquote:
Ja maar het gaat goed met haarquote:Op woensdag 9 september 2020 17:12 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat Cc weg is, is inderdaad wel jammer. Kon haar scherpte altijd wel waarderen.
Nee gevraagd aan Noekquote:Op woensdag 9 september 2020 17:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed om te lezen. Je hebt nog buiten Fok contact met haar?
Goed te horen in ieder gevalquote:
Is dat vega?quote:Op woensdag 9 september 2020 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja heel fijn, met een boterhammetje met Honing![]()
meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |