Heb je haar website wel eens gebruikt (ik vermoed van niet als je AH sushi eet)?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh op die fiets, nee dat doe ik niet.
We vroegen jou niet zoveel.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Robin vond ik wel lekker direct altijd.
Ja jammer van sommige users. Copycat mis ik ookquote:Op woensdag 9 september 2020 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Robin vond ik wel lekker direct altijd.
Vreselijke wijven net als Lienekien en Leandraquote:Op woensdag 9 september 2020 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer van sommige users. Copycat mis ik ook
Zeker wel. Maar ik heb haar "gelukkig" nooit naakt gezienquote:Op woensdag 9 september 2020 16:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je haar website wel eens gebruikt (ik vermoed van niet als je AH sushi eet)?
Zij is echt al een tijdje afwezig, echt wel jammer hoor.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jammer van sommige users. Copycat mis ik ook
Die zijn nog actief hoor al moet ik je gelijk geven wat Lienekien betreftquote:Op woensdag 9 september 2020 16:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Vreselijke wijven net als Lienekien en Leandra
OK .. ik check het wel evenquote:Op woensdag 9 september 2020 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
meer heb ik nog niet
https://afazenda.r7.com/a(...)-fazenda-12-09092020
Ik niet...quote:Op woensdag 9 september 2020 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn nog actief hoor al moet ik je gelijk geven wat Lienekien betreft
Ik neem aan dat ze getest worden. Net zoals aids en geslachtsziektenquote:Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef mario390 het volgende:
ik snap maar niet dat ze niet om dat covid pandemie is
zo vele big brother,koppelshows of zo wat in de hele wereld is trotzdem
makenin duitsland,grekenland,finnland,brasilien
Neequote:Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet...
Lien is lief maar dat weet jij dan weer niet....
Daar kon ik altijd goed mee overweg en ineens haatte ze mequote:Op woensdag 9 september 2020 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij is echt al een tijdje afwezig, echt wel jammer hoor.
ANONIEM _____quote:
Ze hakt altijd genadeloos van die incellen in de pan, snap niet welke lol je daaraan beleeftquote:Op woensdag 9 september 2020 16:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet...
Lien is lief maar dat weet jij dan weer niet....
oh weet ik nietquote:Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hakt altijd genadeloos van die incellen in de pan, snap niet welke lol je daaraan beleeft
Naar mens heb ik het altijd gevonden. Ze heeft van alles verstand... Huuuuhuuuhhhquote:Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hakt altijd genadeloos van die incellen in de pan, snap niet welke lol je daaraan beleeft
Weet je ook waarom?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar kon ik altijd goed mee overweg en ineens haatte ze me
Nou dat is fijn meidquote:Op woensdag 9 september 2020 16:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga een koppie Thee drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |